PDA

View Full Version : Who are you...?



Virus
13-08-2008, 15:27
Het topic dat om de zoveel tijd (meestal jaarlijks volgens mij) terugkomt, is het topic waarin men iets over zichzelf vertelt. Dit omdat de meeste van ons anoniem op het forum komen en meer dan je nickname zien we van de meeste leden niet...

Hier kun je "je nickname" iets persoonlijker maken door kort wat over jezelf te vertellen.
Bijvoorbeeld je leeftijd, je echte naam, opleiding, werk, getrouwd, kinderen, enzovoorts...

Het hoeft natuurlijk niet, dus als je er geen zin in hebt, sla je het gewoon over of verkloot je de topic met spamtroep...
Dat vooral dit laatste gaat gebeuren, sluit ik niet uit ;)

chief108
13-08-2008, 15:29
jij eerst

Paganstars
13-08-2008, 15:33
y?

dirk5
13-08-2008, 15:34
...

phranq
13-08-2008, 15:36
sorry, geen ervaring mee

Tony
13-08-2008, 15:37
Het topic dat om de zoveel tijd (meestal jaarlijks volgens mij) terugkomt, is het topic waarin men iets over zichzelf vertelt. Dit omdat de meeste van ons anoniem op het forum komen en meer dan je nickname zien we van de meeste leden niet...

Hier kun je "je nickname" iets persoonlijker maken door kort wat over jezelf te vertellen.
Bijvoorbeeld je leeftijd, je echte naam, opleiding, werk, getrouwd, kinderen, enzovoorts...

Het hoeft natuurlijk niet, dus als je er geen zin in hebt, sla je het gewoon over of verkloot je de topic met spamtroep...
Dat vooral dit laatste gaat gebeuren, sluit ik niet uit ;)

Doe eens gek... post eens iets over jezelf :)

Virus
13-08-2008, 15:37
Jip...

Ik ben 27 jaar en heb ruim 3 jaar een geweldige / bloedmooie vriendin.
Dit jaar gaan we samenwonen, waarschijnlijk gewoon in de provincie waar ik geboren ben, Limburg.

Aan opleidingen heb ik Maatschappelijke Dienstverlening, Sociaal Pedagogische Hulpverlening en de Pabo achter de rug.

Momenteel ben ik fulltime werkzaam als begeleider / coach van 5 autische kinderen die naar school gaan binnen het reguliere onderwijs.

Ik ben een grote vechtsportliefhebber, maar beoefen zelf geen vechtsport. Heb veel gevoetbald, heb 2 jaar judo gedaan en ben inmiddels 3 jaar fanatiek aan`t fitnessen. Met mijn voedingsgewoontes kun je het bijna bodybuilding noemen...

Favo site is Mixfight, maar dat leek me wel duidelijk... ;)

De man van 14K
13-08-2008, 15:43
Post eens wat foto's van je vriendin..

dirk5
13-08-2008, 15:45
goed voorbeeld doet volgen.

Mijn naam is Dirk, tot aankomende zondag ben ik nog 24 jaar jong.
Studie die ik achter de rug heb is Internationale Handel, en ik werk nu fulltime als verkoper/vertegenwoordiger van Industriele Betonvloeren.
Huidige woonsituatie: leechen van paps en mams tot ik iets leuks heb gevonden voor mezelf, dit doe ik in het prachtige dorpje Eersel nabij Eindhoven.
Sport: doen: beetje fitnessen, kijken: Alles van vechtsport en Ajax

Biiyen
13-08-2008, 15:47
Mijn echte naam is Piet Vissers en ik ben 102 Jaar oud. Ik was een van de allereerste oorlogsveteraan die ons land kende. Ik heb veel kameraden verloren in de oorlog. Vroeger bestond de oorlog vooral uit loopgraven. Je was dus vooral bezig met overleven. Ik herinner me nog me nog goed dat ik samen met Kees Janssen uit het derde bataljon voorwaarts trok, met de dag werd het kouder en gevoelsmatig was het -10. In die tijd had je nog gewoon stijf lederen schoenen die de kou niet stopte. Je moest dus wel door blijven gaan anders vroren je tenen af. Bij Kees was het al zover, hij was doodmoe en we hadden beide honger voor 4. Kees kon niet meer en hij smeekte mij om hem achter te laten. Ik heb toen zijn voeten in mijn aars gestopt zodat zijn voeten zouden opwarmen. Helaas vroren zijn voeten vast in mijn aars. Ik moest drie dagen lang die gozer achter mij aanslepen door de kou. Toen Kees stierf heb ik direct zijn been afgezaagd zodat het ook voor mij draaglijker werd. Kees eten was niet gemakkelijk maar door de pijn aan mijn aars kon ik het wel, bij elke beet huilde ik een beetje maar ik wist dat Kees dit had gewild. Ik heb toen nog een hele week met een been aan mijn aars rondgezworven op zoek naar kameraden. In 2002 Kwam ik terecht op Mixfight.nl en door de steun van deze nieuwe kameraden kan ik de oorlog vergeten. Het stuk been van Kees ligt nu begraven in de dungeon. Veel mensen nemen dagelijks de moeite om in dat heiligdom Kees te herdenken met mooie beelden.

Virus
13-08-2008, 15:48
Post eens wat foto's van je vriendin..

Post jij maar eens iets over jezelf... ;)

Tony
13-08-2008, 15:51
Mijn echte naam is Piet Vissers en ik ben 102 Jaar oud. Ik was een van de allereerste oorlogsveteraan die ons land kende. Ik heb veel kameraden verloren in de oorlog. Vroeger bestond de oorlog vooral uit loopgraven. Je was dus vooral bezig met overleven. Ik herinner me nog me nog goed dat ik samen met Kees Janssen uit het derde bataljon voorwaarts trok, met de dag werd het kouder en gevoelsmatig was het -10. In die tijd had je nog gewoon stijf lederen schoenen die de kou niet stopte. Je moest dus wel door blijven gaan anders vroren je tenen af. Bij Kees was het al zover, hij was doodmoe en we hadden beide honger voor 4. Kees kon niet meer en hij smeekte mij om hem achter te laten. Ik heb toen zijn voeten in mijn aars gestopt zodat zijn voeten zouden opwarmen. Helaas vroren zijn voeten vast in mijn aars. Ik moest drie dagen lang die gozer achter mij aanslepen door de kou. Toen Kees stierf heb ik direct zijn been afgezaagd zodat het ook voor mij draaglijker werd. Kees eten was niet gemakkelijk maar door de pijn aan mijn aars kon ik het wel, bij elke beet huilde ik een beetje maar ik wist dat Kees dit had gewild. Ik heb toen nog een hele week met een been aan mijn aars rondgezworven op zoek naar kameraden. In 2002 Kwam ik terecht op Mixfight.nl en door de steun van deze nieuwe kameraden kan ik de oorlog vergeten. Het stuk been van Kees ligt nu begraven in de dungeon. Veel mensen nemen dagelijks de moeite om in dat heiligdom Kees te herdenken met mooie beelden.

erg mooi gesproken Piet

Paganstars
13-08-2008, 15:52
Damn Biyyen... geweldig levens verhaal... mis alleen nog het homo erotische/necrofiele deel mbt het naaien van je dode kameraden

chief108
13-08-2008, 15:56
Wat gaat er schuil achter.... - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67629)

Virus
13-08-2008, 16:00
Zoals ik al zei Chief: "komt regelmatig terug" maar deze is van 2006 kerel...

Ik had `m beter niet kunnen starten... Komt toch alleen maar crap uit jullie toetsenbord... ;)

Slome
13-08-2008, 16:02
erg mooi gesproken Piet

kan je helaas geen reps geven piet! Prachtig.. weer.

Trouwens, die PM stuurde over dat verhaal van de kunstmatige waterval; is dat niet iets om hier te posten?

Btw:
Ik ben Peter a.k.a. "sjoerd (http://images.google.nl/images?gbv=2&ndsp=20&hl=nl&safe=active&q=sjoerd&start=0&sa=N)"(omdat ik zo lelijk ben)... Ben 14 jaar. en vindt vechten leuk... maandag was weer mijn eerste schooldag. Het is nu woensdag middag dus mag van me moeder achter de computer zitten...
Ook ik heb een vriendinnetje.. we spelen vaak samen; doktertje http://tbn0.google.com/images?q=tbn:pNHMoOwKgIYF_M:http://www.usrtriton.nl/img/news/news1081.jpg

Ik vindt het altijd heel gezellig. Bijna netzo leuk als kijken naar de dungeon.

chief108
13-08-2008, 16:04
Is een simpel verhaal.
Ik ben de 108e Chief (opperhoofd) van mijn stam sinds de Droomtijd (Tjukurpa (http://library.thinkquest.org/C005462/tjukurpa.html))
Volgens de overleveringen zou de 108e Chief (108 is een magisch/ heilig getal) evenwicht brengen in het Universum door de blanke duivel te verslaan.
Rare is: ik ben zelf ook blank…
Hoop dit mysterie op te lossen voordat mijn oudste zoon nr 109 wordt….

Bud S
13-08-2008, 16:06
Mijn echte naam is Piet Vissers en ik ben 102 Jaar oud. Ik was een van de allereerste oorlogsveteraan die ons land kende. Ik heb veel kameraden verloren in de oorlog. Vroeger bestond de oorlog vooral uit loopgraven. Je was dus vooral bezig met overleven. Ik herinner me nog me nog goed dat ik samen met Kees Janssen uit het derde bataljon voorwaarts trok, met de dag werd het kouder en gevoelsmatig was het -10. In die tijd had je nog gewoon stijf lederen schoenen die de kou niet stopte. Je moest dus wel door blijven gaan anders vroren je tenen af. Bij Kees was het al zover, hij was doodmoe en we hadden beide honger voor 4. Kees kon niet meer en hij smeekte mij om hem achter te laten. Ik heb toen zijn voeten in mijn aars gestopt zodat zijn voeten zouden opwarmen. Helaas vroren zijn voeten vast in mijn aars. Ik moest drie dagen lang die gozer achter mij aanslepen door de kou. Toen Kees stierf heb ik direct zijn been afgezaagd zodat het ook voor mij draaglijker werd. Kees eten was niet gemakkelijk maar door de pijn aan mijn aars kon ik het wel, bij elke beet huilde ik een beetje maar ik wist dat Kees dit had gewild. Ik heb toen nog een hele week met een been aan mijn aars rondgezworven op zoek naar kameraden. In 2002 Kwam ik terecht op Mixfight.nl en door de steun van deze nieuwe kameraden kan ik de oorlog vergeten. Het stuk been van Kees ligt nu begraven in de dungeon. Veel mensen nemen dagelijks de moeite om in dat heiligdom Kees te herdenken met mooie beelden.

:lol::lol::lol::lol::lol:

dimitri
13-08-2008, 16:12
I am warman. I kill for minimum wage.


Kick up the dirt and ride the lightning. Made to order and housed to slaughter. I was on a collision course with Charlie and all that glitters was silver. The
War men of today's battles have it easy. Back in my day I use to have to eat things that would make an actual pig vomit. Machine guns today are manufactured to kill with the least amount of pain to the recipient of the gun's
molten bolts of murderous hell.

Charlie was a mad man with scientifically backed and proven methods of killing. Some of my battle lacerations include as follows. 9 knife wounds, 23 Charlie bites, numerous amounts of bullet wounds. About 12 to 17 bullet mutilations in all, maybe more. 8 Ninja Star wounds. Stepped on 4 bear traps and 5 land mines. Had been stabbed, poked, probed and beaten with Chop sticks about 10 times. Charlie always yearned my blood like John Steinbeck's The Pearl.

My ex-wife number 2 always assembled me a fresh bowl of rice when she was angry at me. She knew precisely how to get me flashing back and screaming bloody death for my frothing heart beats. She knew damn well how to take me out of America and leave me naked in a delusional world of a falsified Vietnam Jungle. She knew damn well how to get me to have a flash back. Leaving rice in the toilet bowl. Whispering "Buck Choy" in the room over and over and then denying it was her. Flicking the channel from Monday night Football War, to the deplorable show Charlie's Angels. Ordering Chinese food then yelling " Charlie is at the door, We are under attack!!!".

The year was 1979, came home a few years back to a ticket day parade and a hero's home coming. Wife number 2 was in a tormented agitated fury. Had caught me out back with our boy showing him a Tits&War nudie magazine. With the boy and I as well a semi automatic, teaching him how to cock, load and lube a gun. How was he to be a man if he didn't know how to caress a gun? I could kill 15 Charlies single handily with gangrene in all my limbs and 4 different STD's making my crotch region insanely itchy, but getting this bitch of a wife to listen to
the strict military up bringing ways was like talking to the barrel of Charlie's bazooka. So I went by wife number 2's neanderthal ways of upbringing a child.

A few months later the cops incarcerated my boy. Commuted by civilian issued vehicles to Police head quarters to decipher the occurrences. My boy was intercepted selling drugs on school premises. Cops established pot and trucker beans on my boy's person and something called "Residue". I don't know what "Residue" is. Must have been some new drug.

I had to punish the boy and tried in vain to teach him the value of a good chronic urge for the war machine and its humble offerings. Wife 2 finally conceded to let the boy be enlightened with a steady corn fed diet of military life. Sent him to a fancy upstate military school. Came back as a shiny new little bastard Hitler. I clobbered my son for 12 days
and 2 more weeks until his Hitler logic was obsolete. His Hitler days are past him thanks to my leading the way. I am a trailblazer and if you don't follow I just
kick your ass till your dead or you agree to my nomenclatures. Haven't seen that boy or his mother in about 15 years. I don't miss that bitch or that son of that bitch.

It's too bad they didn't have conjugal visits in the middle of the jungle back in Nam. Had my wife number 2 shown up I would have catapulted her on a land mine. Then I would have accumulated up her guts in a plastic garbage bag and mailed them back to that odious wretched beast of a mother in law with a note attached "One fresh sack of bitch".

Truthfully I don't think even I Warman would throw that hag of a nagging mismanagement hex on a Land mine. That would be to easy for the villainous leach. I would probably just tell her there was a mall in the middle of the jungle with a sale going on. Charlie then would have taken care of her. He was scrupulous in that sense. Warman

Bud S
13-08-2008, 16:37
My real name is Chuck Norris and I'm an alcoholic
I don't give a fuck about martial arts. I only love myself and my beard.

De man van 14K
13-08-2008, 16:56
YouTube - Me, About Me, My Story, Who Am I? Part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=tAyvvkyFAgI)

Lee Hottie # 1 fan
13-08-2008, 17:03
ik ben de grootste fan van Lee Hottie, ik ben 11 jaar oud, Lee Hottie is een echte hottie (zoals zijn naam al doed vermoeden) ook houd ik van breezers en wil ik graag een keer naar Amerika en om sex te hebben met Lee Hottie, en de video vervolgens tegen betaling in de dungeon aan bieden

Paganstars
13-08-2008, 17:39
LMAO @ Len!

Tony
13-08-2008, 17:45
ik ben de grootste fan van Lee Hottie, ik ben 11 jaar oud, Lee Hottie is een echte hottie (zoals zijn naam al doed vermoeden) ook houd ik van breezers en wil ik graag een keer naar Amerika en om sex te hebben met Lee Hottie, en de video vervolgens tegen betaling in de dungeon aan bieden

YouTube - Lee Hotti Strikes Again (http://www.youtube.com/watch?v=PbEvPuzlvHM)

Tony
13-08-2008, 17:49
YouTube - Lee Hottie (http://www.youtube.com/watch?v=ZqXAuXCVIJs)

Slome
13-08-2008, 17:59
WTF:thup:

Biiyen
13-08-2008, 18:09
Jip...

Ik ben 27 jaar en heb ruim 3 jaar een geweldige / bloedmooie vriendin.
Dit jaar gaan we samenwonen, waarschijnlijk gewoon in de provincie waar ik geboren ben, Limburg.

Aan opleidingen heb ik Maatschappelijke Dienstverlening, Sociaal Pedagogische Hulpverlening en de Pabo achter de rug.

Momenteel ben ik fulltime werkzaam als begeleider / coach van 5 autische kinderen die naar school gaan binnen het reguliere onderwijs.

Ik ben een grote vechtsportliefhebber, maar beoefen zelf geen vechtsport. Heb veel gevoetbald, heb 2 jaar judo gedaan en ben inmiddels 3 jaar fanatiek aan`t fitnessen. Met mijn voedingsgewoontes kun je het bijna bodybuilding noemen...

Favo site is Mixfight, maar dat leek me wel duidelijk... ;)

Je mag natuurlijk niet het risico lopen dat je op straat loopt en denkt: "Naast me loopt me toch een lekker wijf"

maar feitelijk is het rommel. Dus de beste manier is om ons te laten bepalen of dat het wat is.

Slome
13-08-2008, 18:21
juist Virus, heb je echt de kloten ervoor..? want je bent nu wel heel subjectief bezig natuurlijk!!
ps. hoeft niet per se hier hoor, mag ook in de Dungeon...

:morepics:

XedgeX
13-08-2008, 20:29
willem

22, woon in breda, zit bijna de hele dag met een potlood in mijn hand. Zowel thuis als op school en in de tatosjop. Over een jaartje hoop ik mijn potlood langzaam in te ruilen voor een trilding dat ik in vloeistof doop en dan in mensen duw.
ik zou graag weer eens bezweet met andere mannen bezig zijn, maar ik heb een hekel aan vaste tijden en ben bang dat mijn handen kapot gaan. (al heb ik hoop voor jochems nieuwe bjj-groep in tillieburg).

linkjes naar dingen die ik met mijn potlood doe staan in mijn sig.

kusjes

willem

Tony
13-08-2008, 20:33
willem

22, woon in breda, zit bijna de hele dag met een potlood in mijn hand. Zowel thuis als op school en in de tatosjop. Over een jaartje hoop ik mijn potlood langzaam in te ruilen voor een trilding dat ik in vloeistof doop en dan in mensen duw.
ik zou graag weer eens bezweet met andere mannen bezig zijn, maar ik heb een hekel aan vaste tijden en ben bang dat mijn handen kapot gaan. (al heb ik hoop voor jochems nieuwe bjj-groep in tillieburg).

linkjes naar dingen die ik met mijn potlood doe staan in mijn sig.

kusjes

willem

Damn, indrukwekkende werken heb je in je portfolio.. heeel tof man :)

XedgeX
13-08-2008, 20:44
thanks :)

$un$hine
13-08-2008, 20:50
Damn, indrukwekkende werken heb je in je portfolio.. heeel tof man :)

x2
Heb je nog showmateriaal van wat je in de 'sjop' maakt?

Slome
13-08-2008, 21:07
x2
Heb je nog showmateriaal van wat je in de 'sjop' maakt?

heel indrukwekkend indd. Maar hier ben ik ook wel nieuwschierig naar;)

XedgeX
13-08-2008, 21:08
ik kom er nu inderdaad achter dat daar niet zo heel veel van online staat... hmm.. zal er binnenkort eens wat van online gooien denk.

$un$hine
13-08-2008, 21:10
Plan!
Vast wel een aantal vrijwilligers hier waar je op mag oefenen.

Slome
13-08-2008, 21:12
Plan!
Vast wel een aantal vrijwilligers hier waar je op mag oefenen.

ik heb nog wat wensen... en heb nog een paar plekjes over ook!!

poNji
13-08-2008, 21:14
Damn, indrukwekkende werken heb je in je portfolio.. heeel tof man :)

http://www.willem-jansen.nl/portfolioextra/specifiek/schetsen/sites/1/tieten.jpg

Tony
13-08-2008, 21:17
Wat zijn dat? De alpen?

XedgeX
13-08-2008, 21:19
tietuh!

edit:
dan krijg je al snel zoiets. Het zijn nou voornamelijk nog schetsen, ga nu langzaam richting de uitgewerktere dingen.
http://img397.imageshack.us/img397/4923/tat2copyfu0.jpg

edit2: kut groot, nou ja...
tegen de tijd dat ik aan de trilapparaten begin gooi ik hier wel een oproepje neer. Zeker in het beginperiode zal het voornamelijk (zo goed als gratis) simpel werk zijn.

Slome
13-08-2008, 21:22
"GROTER! GROOTER!!! GROOOTER!!!":thup:

snap je het dan niet het is de nieuwe Nintendo Wii, 3D, Net echt

the boxer
13-08-2008, 21:25
Wat zijn dat? De alpen?

reps!!

:rotflmao:

De man van 14K
13-08-2008, 21:44
Ik zal al stiekum aan mn beeldscherm te voelen.. Als ik dat doe lijken ze op echte titties.
Voor de rest ziet het er puik uit Willem, erg gaaf!

aliendwurf
14-08-2008, 00:40
Leeftijd:
Dwurfen zijn er in alle leeftijden en met maar een klein beetje geluk worden Dwurfen onwijs oud.



Aard:
Een Dwurf denkt na voordat hij iets doet.
Een Durf is in principe vriendelijk en gaat uit van het goede
in de ander. Met Dwurfen kun je heel goed lachen, ze
hebben een bijzonder vreemd, maar aanstekelijk gevoel voor humor. Dwurfen zorgen dat je je op je gemak voelt.
Dwurfen kunnen eindeloos ergens over doorzwummelen op een manier dat de omgeving daar helemaal in meegaat



Talent:
Dwurfen geven de ander het gevoel dat hij groot en intelligent is. Dit doen ze door kleiner te zijn en zich veel dommer voor te doen dan ze eigenlijk zijn. Hierdoor zijn Dwurfen in staat veel kennis te vergaren zonder zelf als wijs
gezien te worden. Daarmee voorkomen ze competitie, terwijl ze zich toch voortdurend blijven scherpen aan alles en iedereen waarvan te leren valt. Kortom Dwurfen zijn slim.
Met de door hen verworven wijsheid zijn ze nu al eeuwenlang in staat naar een ander een wereldbeeld te projecteren waarin hun beeld en rol gemarginaliseerd wordt.



Fysiek:
Een Dwurf lijkt klein en met zijn formaat en kleuraccenten zou hij gezien kunnen worden als een kruising tussen een dwerg en een smurf. Maar dan vergist men zich toch!
Dwurfen zijn origineel en oorspronkelijk, apart in uiterlijk en eigenschappen.
Wie goed naar een Dwurf kijkt, ziet zijn kangaroe-achtige poten, die tezamen met de bolle buik de indruk geven van de houding van een sumo worstelaar.
Zijn pantoffelachtige platvoeten geven evenwel aan dat zijn karakter meer in vredelievendheid ligt.
Getuige zijn bijzondere patroon (elke Dwurf heeft zijn eigen symbooltjes, kleur en kenmerken), behoort deze Dwurf tot de four-roses clan.
Met zijn gelukzalige blik en slaperige oogjes zou je de Dwurf gemakkelijk over het hoofd kunnen zien, maar zijn grote en toch delicate oren werken als satellietschotels, die elk geluid in nabije of verre omgeving opvangen en vertalen naar...nog meer kennis.



Sociaal:
Dwurfen leven in clans. Ze zijn bijzonder groepsbetrokken en weten precies met wie er wat allemaal aan de hand is.
Als clan vormen ze één geheel en kunnen ze bergen verzetten. Clans kunnen onderling nog wel eens een eeuwtje in onmin leven, maar als er een gezamenlijk probleem opduikt, worden zij op een natuurlijke manier één bijzonder grote, hechte groep, die je zeker niet tegenover je wilt vinden. Met een clan aan je zijde kun je jezelf gelukkig prijzen, je hebt meer dan een vriend!

De man van 14K
14-08-2008, 01:07
haha leuk verhaal een soort "lord of the ring" dwurf dus?

aliendwurf
14-08-2008, 08:09
haha leuk verhaal een soort "lord of the ring" dwurf dus?


http://i95.photobucket.com/albums/l159/smeagol14/Smeagol.gif

Paganstars
14-08-2008, 10:43
Mooi werk willem... geef maar gil als je slachtoffers nodig hebt!