PDA

View Full Version : UFC 90 - Cain Velasquez vs Antoni Hardonk lined up



stiffler
14-08-2008, 08:51
Mmabay has exclusively learned from a source close to the UFC that much hyped heavyweight Cain Velasquez will be back in action on October 25th at UFC 90 against Dutch stand-out Antoni Hardonk.
According to the information, the UFC have had a tough time finding Velasquez an opponent after his devastating wins over Brad Morris and Jake O’Brien that latest a total of just over four minutes combined. Using his impressive wrestling to control and pound on his opponents, Velasquez has risen to 4-0 in his young mma career and already has people talking about his title potential.
Hardonk himself is on an impressive run after two early defeats in his UFC career, rebounding with wins over Colin Robinson and Eddie Sanchez, both over in England this year. With devastating leg kicks, Hardonk will naturally want to keep this one standing and will hope that his improved wrestling and ju-jitsu will suppress his opponent.

nicolas the red
14-08-2008, 10:41
uh oh slechte matchup voor hardonk, velasquez is een monsterlijke worstelaar

RayOmac
14-08-2008, 11:00
Vroeg me toevallig gister af waneer hij weer op de kaart staat, vind het wel een intressante match up

Ralph
14-08-2008, 11:09
Hmmmm..... erg moeilijk voor Antoni. Maar hij heeft wel ballen dat hij deze partij aanneemt en wie weet kan hij iedereen verrassen.

YoMarK
14-08-2008, 11:19
Hardonk kan hem op de grond controleren, net zoals hij tegen Eddie Sanchez ook deed. Zijn striking is beter.
Deze moet hij gewoon pakken, en hij gaat weer wat omhoog in de rankings in de HW divisie.

Hiro
14-08-2008, 11:44
Velasquez op tko. Hardonk zijn takedown defense is niet goed genoeg om dit staande te houden.

Eelco
14-08-2008, 11:52
Denk dat het een zware dobber wordt voor Hardonk

dirk5
14-08-2008, 11:54
als hij voordat Cain hem naar de grond haalt een paar snoeiharde lowkicks af kan vuren kan hij hem misschien wat uit zijn spel brengen. Anders ben ik bang dat hij zwaar geowned word op de grond.

FightingDutchman
14-08-2008, 12:01
Lastige matchup voor Antoni indd!

Maar was zijn contract bij de UFC niet afgelopen na zijn laatste partij? Wil dit dan zeggen dat hij een nieuw contract heeft? En zo ja, voor hoeveel partijen!?

In ieder geval goed dat hij weer op de kaart staat!

MilfhunterMMA
14-08-2008, 12:01
Hardonk op traingle choke :D. Positief blijven!

YoMarK
14-08-2008, 13:44
Geweldige worstelaar hoor Cain Velasquez, maar is z'n groundgame geweldig? Nee. Is z'n striking geweldig. Nee ook niet.
Anthoni kan hem best pakken.

chief108
14-08-2008, 13:49
Hardonk kan hem op de grond controleren, net zoals hij tegen Eddie Sanchez ook deed. Zijn striking is beter.
Deze moet hij gewoon pakken, en hij gaat weer wat omhoog in de rankings in de HW divisie.
:stupid:

nicolas the red
14-08-2008, 14:40
Geweldige worstelaar hoor Cain Velasquez, maar is z'n groundgame geweldig? Nee. Is z'n striking geweldig. Nee ook niet.
Anthoni kan hem best pakken.

heb je z'n laatste match gezien? brutale ground and pound heeft die gast.

Biiyen
14-08-2008, 14:48
Ik zie niet in waarom Antoni dit niet zou kunnen winnen.

appelsap
14-08-2008, 15:54
Slechte matchup,

Antoni ligt te snel op zijn rug en voelt zich daar ok bij. Bij deze jongen kom je daar niet zo makkelijk meer weg. Bewegen dus. Zal niet makkelijk worden voor Tony, maar zeker kansen. Hij moet vertrouwen op zijn staande werk en niet op zijn sterk verbeterde ground game. Zit gewoon 10 jaar verschil in ervaring in, in zijn nadeel. In striking is het andersom....

makavelli
14-08-2008, 17:33
Dit is echt een kut match up voor Antoni... Lijkt wel of de UFC hem gebruikt om Velasques op te bouwen...

Tony
14-08-2008, 17:40
Dit is echt een kut match up voor Antoni... Lijkt wel of de UFC hem gebruikt om Velasques op te bouwen...

Jammer voor de ufc, want Hardonk gaat hem pakken op brute ko.

De man van 14K
14-08-2008, 18:38
idd. de kickboxing skills van anthony zijn vele malen beter, alleen moet hij zich op een Manhoef achtige manier gaan vechten om niet de grondpositie te komen want ik moet zeggen dat ik Anthoni niet echt vond overtuigen. We gaan voor de snelle KO! Het liefst een spetterende hoge trap!

YoMarK
14-08-2008, 19:46
Dit is echt een kut match up voor Antoni... Lijkt wel of de UFC hem gebruikt om Velasques op te bouwen...
Dat vind ik dan wel weer goed van de UFC: ze spraren niemand.
Ook de toppers moeten altijd aan de bak, en krijgen geen pannekoekje tussendoor zoals dat in japan wel vaak het geval is.
Ook voor Velasques is dit geen walk in the park, hij is nog nooit een striker van het formaat Hardonk tegengekomen.