PDA

View Full Version : MMA Quick Quote: Couture wants 6-10 million to face Emelianenko



Tony
14-08-2008, 12:27
http://mmastore.mmamania.com/DVDimg/randy02.jpg


They’re still trying to call me the heavyweight champion. I resigned and relinquished the title. Nogueira’s in my opinion the champion now in the UFC…I need to be free and clear of that before I can pursue this fight somewhere else with Fedor (Emelianenko). I’d love for the UFC to step up and make the fight happen. It has the potential to be the biggest mixed martial arts fight to date…It has the potential to do 700,000+ pay-per-view buys which is a helluva lotta money. I think 6-10 [million should be the salary] for each of us and they’re still gonna make a boatload of money on top of that.

-Former (or current, depending on who you ask) UFC heavyweight champion Randy “The Natural” Couture tries to crunch the PPV numbers during a recent guest appearance on The Adam Corolla Radio Show. Couture is currently in exile after walking out midway through his UFC contract and does not wish to return to action unless a bout with WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko can be arranged.

chief108
14-08-2008, 12:37
:wink:
ja hoor....

Tony
14-08-2008, 12:41
Van de ene kant heeft ie gelijk... ook al zouden hij en fedor dit krijgen.. dan nog wordt er genoeg verdiend..

Maar dit bedrag is té hoog in vergelijking met de andere mma vechters... Kan je echt niet maken.. Want wat is een couture méér dan een Nogueira... Waarom hij wel en Minotauro niet. Ze zijn immers beiden ufc HW (geweest).... en daarnaast is Big Nog ook nog eens Pride HW champ geweest plús dat Big Nog indrukwekkendere stats heeft.

YoMarK
14-08-2008, 12:45
Zoals ik al vaker heb geroepen over Couture...een grotere geldwolf is er niet.
Dat is altijd al de reden geweest, alleen noemt hij het respect.

De man van 14K
14-08-2008, 13:07
Zoals ik al vaker heb geroepen over Couture...een grotere geldwolf is er niet.
Dat is altijd al de reden geweest, alleen noemt hij het respect.

IK denk niet dat we Couture nog in actie zien en dan nog zie ik liever Big Nog couture een pak rammel geven en dan Big nog tegen Fedor.

Mike
14-08-2008, 13:31
doe ik t ook wel voor

Tony
14-08-2008, 14:10
IK denk niet dat we Couture nog in actie zien en dan nog zie ik liever Big Nog couture een pak rammel geven en dan Big nog tegen Fedor.

Ik hoef big nog echt niet meer te zien tegen fedor.. Die heeft hem al twee keer geowned.. End of story.

Wel wil ik fedor nog steeds tegen couture zien. Ook tegen Werdum. Ook tegen Lesnar (over een tijdje) en ook wel tegen een Arlovski en al zeker tegen een Barnet.

MilfhunterMMA
14-08-2008, 14:12
Ik hoef big nog echt niet meer te zien tegen fedor.. Die heeft hem al twee keer geowned.. End of story.

Wel wil ik fedor nog steeds tegen couture zien. Ook tegen Werdum. Ook tegen Lesnar (over een tijdje) en ook wel tegen een Arlovski en al zeker tegen een Barnet.

tegen lesnar vind ik wel veel te voorbarig. voor de rest ben ik het met je eens.

Tony
14-08-2008, 14:13
ik zei al "over een tijdje" ... Ga er voor het gemak even vanuit dat Lesnar een goeie transitie weet te maken naar het mma... Maar idd, is momenteel nog wat voorbarig ja.

Angelco
14-08-2008, 14:23
ja, die heeft het geld wel nodig als Fedor met hem klaar is ... ziekenhuiskosten enzo

De man van 14K
14-08-2008, 14:36
Ik hoef big nog echt niet meer te zien tegen fedor.. Die heeft hem al twee keer geowned.. End of story.

Wel wil ik fedor nog steeds tegen couture zien. Ook tegen Werdum. Ook tegen Lesnar (over een tijdje) en ook wel tegen een Arlovski en al zeker tegen een Barnet.


waarom niet Couture tegen Big nog? dat lijk mij wel een vette partij.
IK denk dat COuture geen kans heeft tegen Fedor..
En Sylvia tegen Brock lijkt me ook wel aardig.. Alhoewel Brock, Sylvia waarschijnlijk opvouwt..

Tony
14-08-2008, 15:14
Zeker Rosso... Tegen Big Nog is ook te gek...
Maar die hele fedor-couture hype moet nu eindelijk maar eens afgelopen zijn... Natuurlijk wint Fedor.. Dat weet iedereen behalve the USA...

Dus laat komen die partij.. Maak gehakt van Couture... En laat Dana White LETTERLIJK de woorden uitspreken "Fedor is definately the #1 HW and P4P fighter in the world"

Eelco
14-08-2008, 16:03
6-10 mil. roebels ???

Tony
14-08-2008, 16:26
Nee, nog minder... Dollars

panther management
14-08-2008, 16:58
Couture is wel slim, de eerste Affliction verkocht ongeveer 100.000 ppv
als hij kan garaderen dat deze partij 700.000-1000.000 ppv sales zal genereren dan kan hij zeker spreken van een bedrag van 6 miljoen dollars.

Silvia kreeg omgerekend ongeveer 6 euro per PPV sales ,dit soort constructies hanteren ze vaker in de UFC of boksen.

Als die partij komt zal er zeker veel aandacht voor zijn, de partij Hughes vs Gracie was zelf goed voor 1.5 miljoen ppv sales dus moet kunnen.

De man van 14K
14-08-2008, 18:34
los van deze hele discussie had ik graag voor 6 ton tegen fedor een rondje geknokt, misschien had ik het nog wel langer uitgehouden dan Sylvia! :lol:

fedor
14-08-2008, 21:22
Randy tegen een Nog of ooit nog vechten binnen de UFC zal nooit meer gebeuren tenzij ze Fedor signen wat voorlopig nog niet aan de orde is.
Wel een leuk affice...Fedor vs the Scorpion King (2)

Ivo C.
14-08-2008, 22:06
Wake up Randy.
This ain#t the scorpion king 2 :confused: