PDA

View Full Version : MMA - Dames ??



Shell
14-08-2008, 15:23
Hi iedereen!

Ik train zelf sinds kort (enkele weken, echt kort dus ;)) MMA en ik vroeg me af... Na veel rondgekeken te hebben op google, youtube, mixifght enz enz ben ik maar bar weinig dames tegen gekomen die ook MMA beoefenen. Bij deze dus mijn vraag... Puur uit nieuwsgierigheid en wellicht dat ik wat van jullie op kan steken...

Zijn er ook nog dames in the house?? Die MMA beoefenen, maar eventueel ook boksen, kickboksen enz.

Hoe lang trainen jullie al? Doen jullie ook aan wedstrijden? Hoe ben je zover gekomen dat je wedstrijden bent gaan vechten? Tell me! :)

Ik hoor het wel! :D

:osu:
Michèlle

Ellen
14-08-2008, 15:25
Ik zoek nog een mma dame 56 kg voor een dame van Bert Kops...........

Shell
14-08-2008, 15:42
Ik zoek nog een mma dame 56 kg voor een dame van Bert Kops...........


Uiteraard zit ik vol goede moed en mijn streven is ook absoluut om in de toekomst wedstrijden te doen.. Niets liever.. Maar, like I said.. Ik doe het zelf pas 2.5 week! Ik vermoed dat het niet bepaald een groot succes wordt, haha..
:lol:

Wellicht iemand anders die interesse heeft?

Solar
14-08-2008, 16:03
Dames zijn er nooit genoeg in het MMA!

Gewoon beginnen met trainen en kom eens kijken op een gala, waar dames partijen gedraaid worden.
Hoe oud ben je en welk gewicht heb je?

Shell
14-08-2008, 17:10
Ik wil uiteindelijk wel dolgraag mee gaan doen aan wedstrijden, maar.. Eerst natuurlijk goed trainen! Want zoals het er nu voor staat, zeker na het bekijken van diverse youtube filmpjes, wordt ik de pan in gehakt! :-) En dan hoop ik na enige tijd toch wel op een niveau te komen waarop ik evt ook wedstrijden zou kunnen gaan doen.

Ik ben 21, word begin november 22.
Ik ben 1.68 m. en ik weeg 52 á 53 kg.

:osu:

Marco (scheids)
14-08-2008, 17:17
Michelle,

Allereerst welkom op Mixfight.........
Ik zou zeggen hou eens contact met Ellen hierboven, misschien voor jou eens leuk om naar een Female gala te gaan, Ellen doet oa de matchmaking voor die gala´s, voor jouw misschien eens leuk om daar te kijken naar alleen maar vrouwlijke Muay Thai en MMA partijen, zie je ook meteen het niveau (en geloof me dat is redelijk hoog hoor in Nederland).

Ik weet niet waar je traint (of in welke plaats) maar misschien zit je wel in de buurt van een sportschool waar dames op zitten hier van mixfight, van beginnelingen tot wereldtoppers (zoals Marloes Coenen, die overgens zelf ook MMA les geeft in Amsterdam).

Have fun .....

Shell
14-08-2008, 17:24
Hi Marco!

Thanks voor je reply.. Het lijkt me inderdaad leuk om 's naar een gala te gaan en daar eens te kijken hoe die matches eraan toe gaan. Wat zijn hier overigens de gewichtsklassen voor de dames bij MMA?

Ik heb net even op de site van Ellen gekeken en zie..
"Zaterdag 20 september: MMA/Thaiboks gala van Shima Gym in de Zilvermeeuwen, Zaandam"
Dat.. En nog veel meer events! Handig! Weet je precies wat komen gaat.. Thanks Ellen!

Oh by the way.. Ik train zelf in Utrecht!

Ciao,
Michèlle

Marco (scheids)
14-08-2008, 17:50
Hi Marco!
Het lijkt me inderdaad leuk om 's naar een gala te gaan en daar eens te kijken hoe die matches eraan toe gaan. Enig idee wanneer er weer een MMA wedstrijd is voor de dames?
Ciao,
Michèlle


ELLEN HELP !!!! ik weet niet wanneer het volgende dames gala is, maar dan kun je Michelle daar vast wel aan helpen.

Misschien ook leuk om haar te mailen met de data van de gezamelijk damestrainingen (zijn trainingen voor beginnende en gevorden dames in MT en MMA Michelle).

En verder kijk maar eens in de Mixfight agenda voor de data van de diverse gala´s, zijn er voldoende ook in de buurt van Utrecht.

the boxer
14-08-2008, 18:18
:morepics:

Fr3ddy
14-08-2008, 18:27
Hoi Shell, wanneer gaan de benzineprijzen omlaag?

YoMarK
14-08-2008, 19:54
:morepics:
Haha, effe op hyves zoeken dan :)

poNji
14-08-2008, 20:14
Haha, effe op hyves zoeken dan :)

Aantal Michèlle's gevonden die 21 zijn en in utrecht wonen..maar geeneen waarvan ik nou kan afleiden dat zij het is.. :(

VERLOS ONS VAN ONZE NIEUWSCHIERIGHEID MICHÈLLE, OH HEILIGE!

renamer
14-08-2008, 20:29
Hi Marco!

Thanks voor je reply.. Het lijkt me inderdaad leuk om 's naar een gala te gaan en daar eens te kijken hoe die matches eraan toe gaan. Wat zijn hier overigens de gewichtsklassen voor de dames bij MMA?

Ik heb net even op de site van Ellen gekeken en zie..
"Zaterdag 20 september: MMA/Thaiboks gala van Shima Gym in de Zilvermeeuwen, Zaandam"
Dat.. En nog veel meer events! Handig! Weet je precies wat komen gaat.. Thanks Ellen!

Oh by the way.. Ik train zelf in Utrecht!

Ciao,
Michèlle

paar partijtjes van teamgenote

28-09 Laura Prins vs. Willemijn van Zon eindhoven
26-10 Laura Prins VS Lena Buytendijk amsterdam
15-11 Laura Prins VS Akram Zamakes steenwijk

Ellen
14-08-2008, 21:57
ELLEN HELP !!!! ik weet niet wanneer het volgende dames gala is, maar dan kun je Michelle daar vast wel aan helpen.

Misschien ook leuk om haar te mailen met de data van de gezamelijk damestrainingen (zijn trainingen voor beginnende en gevorden dames in MT en MMA Michelle).

En verder kijk maar eens in de Mixfight agenda voor de data van de diverse gala´s, zijn er voldoende ook in de buurt van Utrecht.

Marco ons volgende dames gala 'Girl Fights Only Part III: The Valentines Edition' zal zijn op 15 februari 2009! Dus Michelle, dan heb je nog even de tijd om je voor te bereiden ;-)

Maar op 26 okt in WORMER hebben we een dames mma partij tussen Laura Prins en Lena Buytendijk. Word een knaller denk ik!

Michelle als je meer info wilt kan je op mijn site kijken of mailen: [email protected]
Nieuwe mma dames zijn schaars dus hoop dat je doorgaat! Succes in ieder geval.

Shell
21-08-2008, 14:00
Hi iedereen!

Allereest, excuses voor de late reactie! Mijn internet heeft er een handje van om er af en toe een week uit te liggen.. Erg prettig altijd.. Anyway, I'm back! :D

Betreffende hyves.. Wie zegt dat ik uberhaupt hyves heb??? Haha!
Just kidding.. Ik zal jullie van jullie nieuwsgierigheid verlossen... www.shelll.hyves.nl (http://www.shelll.hyves.nl)

Maar Ellen, even in reactie op je berichtje... Het lijkt me in elk geval erg leuk om wat dames partijen te bekijken... Betreffende het 'Girl Fights Only Part 3', ik kan allicht kijken hoe ver ik kom in mijn voorbereiding hiervoor. Mocht het lukken dan hoor je het absoluut van me! :D Maar... Ik wil er absoluut bijzijn! Indien niet als deelneemster, dan zeker weten als toeschouwer! Ik ben echt reuze benieuwd!!!

Dat MMA dames schaars zijn heb ik in de gaten... Ik wil er ook zeker mee doorgaan! Ik heb gisteren weer getraind, geweldig! Great great great! Op het moment dat de training voorbij is en ik thuis ben, baal ik altijd als een stekker dat ik weer 2 dagen (en na de training op vrijdag 5 dagen) moet wachten tot de volgende training!

Ik vind het echt fantastisch en ik ga absoluut mijn best doen om in de toekomst ook deel te kunnen nemen. Tot dusver heb ik er wel vertrouwen in! (Totdat ik de pan in gehakt wordt waarschijnlijk....... Grapje...)

Ciao!

Respect,
Michèlle.

RisingSun
21-08-2008, 15:14
Ey Michelle,
Waar train je in Utrecht? Als je ook thaiboksen wilt trainen moet je eigenlijk een keer mee trainen bij Germaine de Randamie. Ze geeft les vlakbij het Majellapark. Daar zijn iig genoeg meiden waarmee je kunt sparren!

Shell
22-08-2008, 00:46
Ja klopt, ik weet dat ze daar zit inderdaad.. En laten we wel wezen, ze is natuurlijk een fantastische vechter! Maar ik train zelf niet bij haar, want waar ik train (The Colloseum, echt geweldig!) kan ik zowel boks-, kickboks- èn MMA-trainingen volgen!

Net overigens een kickboksles gevolgd.. Was uiteraard weer top! Ik kijk nu al uit naar de MMA-training van morgen. :D

Voor nu, iedereen.. Truste!

Ciao! :D

Wheelie
22-08-2008, 10:09
www.shelll.hyves.nl (http://www.shelll.hyves.nl)


Jeff Speakman :thup:

Welkom op mixfight.nl.

MMA-knaller
22-08-2008, 13:20
Hahaha Hallo Shell....
Hier Ivo je MMA maatje ...
Nog effe oefenen he !

Shell
22-08-2008, 14:54
@ Wheelie: Jeff Speakman! Helemaal top! :D Heb je ook wel 's les van 'm gehad? Of aan Kenpo 5.0 gedaan?

@ Ivo: Hoooooooii Ivo! Oefenen moet ik zeker, al die MMA-dames zijn levensgevaarlijk! :P Maar.. Ik heb er absoluut zin in! Ik ben helemaal enthousiast! Het is natuurlijk een geweldige sport, maar de goede lessen, fijne sfeer in de school en al mijn lieve MMA-maatjes maken het nog leuker!

(slijm slijm.. Maar ik meen het wel, hahaha!)

Zie ik je vanavond? Vast wel.. ;) Tot dan!

Respect,
Mies.

payap
22-08-2008, 15:12
Hoi Michelle,

een goede start om net iets meer te doen als trainen zou zijn als je naar de grapplingcompetitie gaat in Ede. Hier doen ook dames aan mee van echt beginner tot gevorderd. Kun je met andere dames wedstrijdjes doen. Een goede start om ook ervaring op te doen.

heel veel jongens en meiden zijn hiermee begonnen en later de stap gemaakt naar MMA wedstrijden.

Fr3ddy
22-08-2008, 15:13
Kenpo 6.0 beta al geprobeerd?

Shell
23-08-2008, 17:04
Hii,

@ Payap: Ja, inderdaad! Vertelden m'n trainingsmaatjes me al van! :D

@ Fr3ddy: Jij bent wel de leukste thuis zeker? ;)

epols
20-04-2011, 02:24
Hoi Michelle,
Via google kwam ik op deze site uit. Zelf was ik ook aan het kijken of er andere dames zijn die MMA leuk vinden, want ik ken zelf namelijk alleen maar mannen die MMA doen. Ik zie dat dit forum al 3 jaar oud is, maar ik vroeg me af of je nog steeds MMA doet. Ik train zelf sinds januari en heb in mei mijn eerste wedstrijd.
groetjes Ellen (ja ik heet ook Ellen, net zoals de matchmaker die eerder heeft gereageerd op dit forum).

Peter0711
20-04-2011, 08:47
Welkom op Mixfight Ellen

Leuke vraag trouwens.. Daar ben ik na het lezen van dit topic ook wel benieuwd naar,maar gezien de laatste reaktie van deze dame in 2008,denk ik dat je hier van haar geen reaktie meer zal krijgen. Je kan echter wel eve gluren op de site van de sportschool of ze tussen de wedstrijdvechtsters staat ;)

Succes met je eerste gevecht in Mei.. Keep us posted.

lopez86
20-04-2011, 17:04
Welkom op het forum!
Ps: het aantal views van dit topic is echt belachelijk :)

topfighter
20-04-2011, 19:18
Ik zoek nog een mma dame 56 kg voor een dame van Bert Kops...........

datum ? ervaring ?

Marco (scheids)
20-04-2011, 19:22
datum ? ervaring ?

Lol ..... topic is 3 jaar oud .....

Sadix
20-04-2011, 22:54
datum ? ervaring ?

nu 3 jaar ervaring.

Datum: 3 jaar geleden.

Sorry voor de troll :D