PDA

View Full Version : VET Nick Diaz vs Lawler.. VIDEO



Tony
14-08-2008, 17:08
Ik ben een tijdje terug begonnen met het (her)kijken van alle ufc.. Bij 1 begonnen en zit inmiddels op 47 ofzo...

Maar ik kwam gisteren deze partij weer tegen die ik bijna alweer vergeten was... Man man man wat een vette partij was dat toch... Dikke brawl.

Robbie Lawler Vs. Nick Diaz UFC 47 Video | MMA Root (http://www.mmaroot.com/robbie-lawler-vs-nick-diaz-ufc-47-video/)

Angelco
14-08-2008, 19:09
ja echt wel een vette partij!

Rogan heeft me weeral aan het lachen gebracht: "steve mazagatti said no talking ... i didn't know that was a rule" :D

Virus
14-08-2008, 21:03
Lol @ Tony die 99% van z`n leven doorbrengt aan z`n PC om MMA te kijken en te posten op Mixfight :cool2:

Wheelie
14-08-2008, 21:32
Haha Tony, sinds wanneer volg jij MMA ?
Chris Lyttle vs Robbie Lawler was ook vet, staan ze ook tegenover elkaar te schreeuwen van kom dan.

Tony
14-08-2008, 22:14
Lol @ Tony die 99% van z`n leven doorbrengt aan z`n PC om MMA te kijken en te posten op Mixfight :cool2:

Valt nog mee... het lijkt erger dan het is hoor.
Of ik ben thuis bezig met de laatste restjes school... (multimedia werk achter pc) of ik zit op kantoor (ook multimedia werk), en zit aldaar dan 8 uur lang achter pc....

Maar ik heb altijd heel snel de mma blogs/news sites geopend en zo ff snel een copy paste gemaakt op dit forum.. dus zo staan er heel veel topic op mijn naam terwijl dit eigenlijk maar steeds een half minuutje werk is.

trouwens.. ik heb gewoon een hele leuke vriendin.. heb een gezond sociaal leven... ik sport, ik ga uit... dus ik ben echt geen freak hoor :D

Ben wel de hele week ziek thuis geweest... Ja dan is het mixfight all over.

Tony
14-08-2008, 22:17
Haha Tony, sinds wanneer volg jij MMA ?
Chris Lyttle vs Robbie Lawler was ook vet, staan ze ook tegenover elkaar te schreeuwen van kom dan.

Goeie vraag... Ik heb het al heel lang geleden gekeken.. (tijden van ufc 1-10).. Werkte toen in een videotheek en daar kwamen dan van die " illegale" keiharde vecht videobanden uit... ONE MAN IN, ONE MAN OUT.. BLOODIES EVER... etc etc.. (vale tudo dingetjes dus)..

Tegelijkertijd met K-1 begonnen in die tijd..

Maar dat ik MMA echt gericht ben gaan volgen zal geweest zijn een jaartje of 4 geleden. (pride nuthugger)..

Maar ben ufc pas gaan volgen sinds UFC 50 ongeveer... Dus van 50 tot 87 heb ik zowieso al gezien.. en van 1 tot 50 niet allemaal.

Heb ze een tijd geleden eens allemaal gedownload van de nieuwsgroepen.. en ben toen weer netjes bij ufc 1 begonnen... Kijk nu vaker savonds als ik tijd heb.. of anders snachts voor ik ga pitten ff een ufc'tje..