PDA

View Full Version : Zeer ondankbare worstelaar!



poNji
14-08-2008, 16:56
Zweedse worstelaar Ara Abrahamian gooit bronzen plak weg.

www.dumpert.nl - Wat nou meedoen belangrijker dan winnen? (http://www.dumpert.nl/mediabase/211631/6fc6eace/wat_nou_meedoen_belangrijker_dan_winnen_.html)

leks
14-08-2008, 16:59
Geen id misschien issie bestolen??, enige waar ik mij nog wel wat bij kan voorstellen.

wrestler_nl
14-08-2008, 17:30
in de halve finales verloor Abrahamian van Minguzzi op een door hem betwiste beslissing van de scheidsrechter.

Tony
14-08-2008, 17:32
wáárdeloze aktie van hem.. Het boeit niet op wat voor manier je verloren of bestolen bent.. JE moet respect tonen voor de olympics.. Want er zijn heeeeel veel andere mannetjes die heel graag daar gestaan hadden en er alles voor gegeven hadden om die ene bronze plak in handen te krijgen.

wrestler_nl
14-08-2008, 17:35
wáárdeloze aktie van hem.. Het boeit niet op wat voor manier je verloren of bestolen bent.. JE moet respect tonen voor de olympics.. Want er zijn heeeeel veel andere mannetjes die heel graag daar gestaan hadden en er alles voor gegeven hadden om die ene bronze plak in handen te krijgen.


klopt maar het zou erg frustrerend zijn als je op zo'n manier bestolen word!
hij had al in athene 2004 een zilvere plak gewonnen dus hij wou heel graag dit jaar een goude medaiille winnen!!!maar je hebt gelijk:thup:

trouwens deze thread kan gewoon in de mma forum

leks
14-08-2008, 17:40
Nah niet waar als je echt bestolen bent mag je overal skeit aan hebben wmb, maar dan moet je wel 100% gelijk hebben.

De man van 14K
14-08-2008, 17:42
Hij worstelde meer met zijn gevoel zo te zien

Tony
14-08-2008, 17:45
klopt maar het zou erg frustrerend zijn als je op zo'n manier bestolen word!
hij had al in athene 2004 een zilvere plak gewonnen dus hij wou heel graag dit jaar een goude medaiille winnen!!!maar je hebt gelijk:thup:

trouwens deze thread kan gewoon in de mma forum

Nee, de olympics zijn voor professionals in sport en kunde. Dit getuigd niet van professionaliteit.
Als hij een professional was dan had ie een protest aangetekend etc. Of voor mijn part was ie niet naar de uitreiking gegaan. Maar je gaat niet op dat ereschavot staan wachten tot je de medaile hebt, en hem dan vervolgens weggooien.

not done..

NTT-FX
14-08-2008, 19:43
Eerlijk waar ; schandalig ! :thown:

wrestler_nl
14-08-2008, 22:01
Nee, de olympics zijn voor professionals in sport en kunde. Dit getuigd niet van professionaliteit.
Als hij een professional was dan had ie een protest aangetekend etc. Of voor mijn part was ie niet naar de uitreiking gegaan. Maar je gaat niet op dat ereschavot staan wachten tot je de medaile hebt, en hem dan vervolgens weggooien.

not done..


Hij wou ook helemaal niet naar de uitreiking gaan maar zijn coach had hem overtuigd om toch te gaan....maar ik ben het wel met je eens

De dikke nudist
15-08-2008, 10:57
Beter dan die stakkers die helemaal over the rainbow zijn met brons.

Wel een onbeschofte actie verder.

wasken
15-08-2008, 11:06
heb zijn wedstrijd niet gezien.. maar die gast die op het 1ste plek stond.. heeft ara abrahamian van hem verloren ofzo??

YouTube - Ara Abrahamian (English translation) (http://www.youtube.com/watch?v=kC0R-WyQJyg) dat je kwaad word is wel terecht dan, medaille weggooien is wel erg.