PDA

View Full Version : Dennis verliest en mag misschien herkansen



marcelt
15-08-2008, 08:17
Van der Geest snel klaar

Dennis van der Geest (foto: ANP)

Dennis van der Geest is er niet in geslaagd om voor een stunt te zorgen op het olympisch judotoernooi. In de klasse boven 100 kilo kreeg hij snel een waza-ari te verwerken tegen de Rus Tamerlan Tmenov.

In het vervolg van de partij raakte de arm van de Haarlemmer bekneld tijdens een val. Met een pijnlijke grimas op zijn gezicht judode hij de partij wel uit, maar hij kon het de oersterke Rus niet meer moeilijk maken.

Tmenov, die negen van de elf onderlinge partijen won, werd vooraf gezien als de favoriet. Als hij de halve finales weet te bereiken, mag Van der Geest meedoen aan de herkansingen.

micha
15-08-2008, 08:31
misschien hadden ze toch die andere moeten sturen

anonymous001
15-08-2008, 08:33
misschien hadden ze toch die andere moeten sturen

Zucht...

Daar kon je op wachten.

Balen.

stiffler
15-08-2008, 08:35
Jammer... Hoop dat het goed gaat met zijn arm!!

anonymous001
15-08-2008, 08:38
Als de Rus de halve finales zou bereiken, zou Van der Geest mee mogen doen aan de herkansingen, maar de Nederlander liet al weten daar niet toe in staat te zijn.

Van de NOS site...

Wat een teleurstelling...

Chico
15-08-2008, 08:46
tja... toch maar grim sturen de volgende keer...

mama
15-08-2008, 09:15
Zucht.......
Jammer die opmerkingen.. En de volgende x zal Dennis idd niet gaan. ;)
Dennis gaat idd niet verder. Hij is te geblesseerd.
Erg jammer, hij zal er flink van balen

Tropical Mattie
15-08-2008, 09:46
Grim Vuisters had gewoon moeten gaan alleen die Van der geest is commerciel interessant .

Guillermo
15-08-2008, 09:49
Jammer, het is hard maar waar, Grim Vuisters lacht nu in zijn vuistje :whistling:

NTT-FX
15-08-2008, 09:52
http://xs330.xs.to/xs330/08335/njoj102.jpg

The game might not be fair but budo will be...

Gambatte kudasai !

mama
15-08-2008, 10:07
Slechte dag voor Nederland
Uilenhoed ook klaar, geen goud voor Marleen Veldhuis.

mama
15-08-2008, 10:18
08:59 15 Augustus 2008
Zware blessure Van der Geest

Dennis van der Geest is er niet in geslaagd om voor een stunt te zorgen op het olympisch judotoernooi. In de klasse boven 100 kilo kreeg hij snel een waza-ari te verwerken tegen de Rus Tamerlan Tmenov.

In het vervolg van de partij raakte de arm van de Haarlemmer bekneld tijdens een val. Met een pijnlijke grimas op het gezicht judode hij zijn partij wel uit, maar kon hij het de oersterke Rus niet meer echt moeilijk maken.

Onderzoek in het ziekenhuis gaf aan dat er een fractuur in het spaakbeen van de elleboog zat. Daarnaast liep hij nog een spierscheuring en een beschadigde band in het gewricht op.

Tony
15-08-2008, 10:25
Dus Vuisters is van ijzer en kan niet geblesseerd raken?

Het is té makkelijk om nu te roepen, zie je wel, ze hadden Grim moeten sturen.

Als Grim gegaan was, en hij zou zich blesseren direct in het begin, dan riep iedereen, Ja dan hadden ze maar gewoon Dennis moeten sturen.

Feit is... We hebben 5 medailes in Judo gehaald dit jaar.... GOED WERK!

stiffler
15-08-2008, 10:26
Onderzoek in het ziekenhuis gaf aan dat er een fractuur in het spaakbeen van de elleboog zat. Daarnaast liep hij nog een spierscheuring en een beschadigde band in het gewricht op.

damn klote... succes dennis met je herstel !!

mama
15-08-2008, 10:48
Dus Vuisters is van ijzer en kan niet geblesseerd raken?

Het is té makkelijk om nu te roepen, zie je wel, ze hadden Grim moeten sturen.

Als Grim gegaan was, en hij zou zich blesseren direct in het begin, dan riep iedereen, Ja dan hadden ze maar gewoon Dennis moeten sturen.

Feit is... We hebben 5 medailes in Judo gehaald dit jaar.... GOED WERK!

ja idd en hij had wel met gemak van Tamerlan Tmenov kunnen winnen.
Maar dit was natuurlijk te verwachten als Dennis niet verder zou komen. Ik hoop voor Vuisters als hij naar de volgende spelen mag dat het hem wel lukt.

A.F.
15-08-2008, 10:50
misschien hadden ze toch die andere moeten sturen

misschien iemand van gg

Briant
15-08-2008, 10:54
Kan Henk Grol niet open gewicht gaan doen of zo? Zou leuk zijn. Jammer voor Van der Geest maar ja hij had ook geen slechtere tegenstander voor zichzelf kunnen vinden.

Tony
15-08-2008, 10:54
misschien iemand van gg

Ja idd, ik heb gehoord van Micha dat die altijd en over winnen en een soort van tornado achter laten in het desbetreffende land. Zodoende laten zij dan een spoor van vernieling achter.

Tony
15-08-2008, 10:55
Kan Henk Grol niet open gewicht gaan doen of zo? Zou leuk zijn. Jammer voor Van der Geest maar ja hij had ook geen slechtere tegenstander voor zichzelf kunnen vinden.

-100 en +100 lijkt klein verschil... Maar die +100 gasten zijn wel fokking échte beren he... Niet normaal. Die gooien met zo;n grol alsof het niets is..

maargoed.. you never know offcourse.

Fr3ddy
15-08-2008, 11:16
Volgens mij hangt er nu een GRIMmige sfeer in het olympische judokamp

De dikke nudist
15-08-2008, 11:18
In de Crocodile Dundee gedachte van: "That's not a knife, THIS is a knife".

That's not a elbow injury, THIS is a elbow injury.

http://www.graciemag.com/data/images/news/categories/cat_147/Renzo_sak.jpg

Tony
15-08-2008, 11:20
Of deze..

http://bjjphilippines.com/etc/badukemi02.jpg

anonymous001
15-08-2008, 11:54
Dus Vuisters is van ijzer en kan niet geblesseerd raken?

Het is té makkelijk om nu te roepen, zie je wel, ze hadden Grim moeten sturen.

Als Grim gegaan was, en hij zou zich blesseren direct in het begin, dan riep iedereen, Ja dan hadden ze maar gewoon Dennis moeten sturen.

Feit is... We hebben 5 medailes in Judo gehaald dit jaar.... GOED WERK!

x2...

Paganstars
15-08-2008, 12:01
Dude quit it met die elleboog blessures! Maar die van renzo had ik nog noit zo goed gezien... saku kijkt ook echt van wtf is dit dan!

De man van 14K
15-08-2008, 12:23
Dude quit it met die elleboog blessures! Maar die van renzo had ik nog noit zo goed gezien... saku kijkt ook echt van wtf is dit dan!


lol. Renzo kijkt zelf ook zo

ijsblok
15-08-2008, 18:07
Kan Henk Grol niet open gewicht gaan doen of zo? Zou leuk zijn. Jammer voor Van der Geest maar ja hij had ook geen slechtere tegenstander voor zichzelf kunnen vinden.


Er is op de OS geen Open klasse...

En om even terug te komen op de discussie of Grol hard gegooid zou worden in een eventuele open klasse (die er op de OS dus niet is): Bij het laatste NK teams finale versloeg Grol (die in de +100 stond opgesteld) Grim Vuysters op ippon (ruim 30 kg zwaarder). Ook zwaardere jongens gooien Grol niet zo makkelijk!

Paganstars
15-08-2008, 18:19
Boeiend idee is toch leuk!

Briant
15-08-2008, 22:19
Er is op de OS geen Open klasse...

En om even terug te komen op de discussie of Grol hard gegooid zou worden in een eventuele open klasse (die er op de OS dus niet is): Bij het laatste NK teams finale versloeg Grol (die in de +100 stond opgesteld) Grim Vuysters op ippon (ruim 30 kg zwaarder). Ook zwaardere jongens gooien Grol niet zo makkelijk!

Oh ja pas sinds 1984 niet meer :P Ik loop een beetje achter. Anyway, Henk Grol is gewoon een held.

gustafacci
15-08-2008, 22:39
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben. Toen ik het las dat niet Grim Vuijsters meer Dennis van der Geest naar de olympische spelen ging vond ik het al raar. Grim was beter en presteerde gewoon beter, en ik zag Dj Dennis niet presteren en daarvoor in de plaats alleen maar in het uitgaanscene. Dennis van der Geest is een grote kerel maar eerst zorgt Pappie er voor dat hij voorrang krijgt ipv de betere Grim en daarna staat er in de krant dat hij 2 uur heeft lopen janken. Wat een kind zeg, net zoals Badr het zei over Sefo. Een vechter die gaat huilen is geen vechter en voor hem heb ik dan geen respect voor.

Voor het eerst was ik blij dat "een Nederlander" niet won tijdens het OS en gewoon vernederd werd.

761217186
15-08-2008, 23:02
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben. Toen ik het las dat niet Grim Vuijsters meer Dennis van der Geest naar de olympische spelen ging vond ik het al raar. Grim was beter en presteerde gewoon beter, en ik zag Dj Dennis niet presteren en daarvoor in de plaats alleen maar in het uitgaanscene. Dennis van der Geest is een grote kerel maar eerst zorgt Pappie er voor dat hij voorrang krijgt ipv de betere Grim en daarna staat er in de krant dat hij 2 uur heeft lopen janken. Wat een kind zeg, net zoals Badr het zei over Sefo. Een vechter die gaat huilen is geen vechter en voor hem heb ik dan geen respect voor.

Voor het eerst was ik blij dat "een Nederlander" niet won tijdens het OS en gewoon vernederd werd.

Doe je zelf aan topsport? ik denk het om eerlijk te zijn niet... As je een beetje inlevingsvermogen hebt en weet hoe de context in elkaar zit zal je dit soort post niet plaatsen. Meer zeg ik er niet over!

anonymous001
16-08-2008, 00:14
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben.

Dan moet je even deze thread lezen, wijsneus.

lopez86
16-08-2008, 00:18
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben. Toen ik het las dat niet Grim Vuijsters meer Dennis van der Geest naar de olympische spelen ging vond ik het al raar. Grim was beter en presteerde gewoon beter, en ik zag Dj Dennis niet presteren en daarvoor in de plaats alleen maar in het uitgaanscene. Dennis van der Geest is een grote kerel maar eerst zorgt Pappie er voor dat hij voorrang krijgt ipv de betere Grim en daarna staat er in de krant dat hij 2 uur heeft lopen janken. Wat een kind zeg, net zoals Badr het zei over Sefo. Een vechter die gaat huilen is geen vechter en voor hem heb ik dan geen respect voor.

Voor het eerst was ik blij dat "een Nederlander" niet won tijdens het OS en gewoon vernederd werd.

:thown::thown::thown:

renamer
16-08-2008, 00:38
Dude quit it met die elleboog blessures! Maar die van renzo had ik nog noit zo goed gezien... saku kijkt ook echt van wtf is dit dan!


saku zijn algemene uitdrukking is er een van `wtf is dat`

jammer voor dennis..

renamer
16-08-2008, 00:46
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben. Toen ik het las dat niet Grim Vuijsters meer Dennis van der Geest naar de olympische spelen ging vond ik het al raar. Grim was beter en presteerde gewoon beter, en ik zag Dj Dennis niet presteren en daarvoor in de plaats alleen maar in het uitgaanscene. Dennis van der Geest is een grote kerel maar eerst zorgt Pappie er voor dat hij voorrang krijgt ipv de betere Grim en daarna staat er in de krant dat hij 2 uur heeft lopen janken. Wat een kind zeg, net zoals Badr het zei over Sefo. Een vechter die gaat huilen is geen vechter en voor hem heb ik dan geen respect voor.

Voor het eerst was ik blij dat "een Nederlander" niet won tijdens het OS en gewoon vernederd werd.


Alles waar dennis heel zijn leven voor gewerkt heeft..

Zijn aller laatste kans..

Zijn hele cariere..


Houd nu op met een blesure.. probeer dat eens te bevatten... ik denk dat ze mij de komende tijd bij treinen uit de buurd moesten houden..

Probeer eens te vatten wat je voeld als die vraag die in je achterhoofd rondspookt `wat als`
en dat is nu dus gebeurd

ik mag dennis als persoon ook niet echt maar als sporter heb ik respeckt voor hem.. en geloof mij ik zou mss wel harder gejankt hebben..

btw negreps:thown:

renamer
16-08-2008, 00:49
monoloog aan het worden..


grol komt eigenlijk van -90 af maar daar zat Mark huisinga al dus toen is hij maar -100 gaan doen.. maar hij wandeld schijnbaar rond op 94 kg ofzow.. dus zeker geen echte zwaargewicht...

gustafacci
16-08-2008, 02:00
Alles waar dennis heel zijn leven voor gewerkt heeft..

Zijn aller laatste kans..

Zijn hele cariere..


Houd nu op met een blesure.. probeer dat eens te bevatten... ik denk dat ze mij de komende tijd bij treinen uit de buurd moesten houden..

Probeer eens te vatten wat je voeld als die vraag die in je achterhoofd rondspookt `wat als`
en dat is nu dus gebeurd

ik mag dennis als persoon ook niet echt maar als sporter heb ik respeckt voor hem.. en geloof mij ik zou mss wel harder gejankt hebben..

btw negreps:thown:

Voel genaait voor hem he, hoe denk je alleen dat Grim Vuijsters zich dan voelde? Won meer dan Dennis en zelf onderling won Grim. Is dat rechtvaardig?


Doe je zelf aan topsport? ik denk het om eerlijk te zijn niet... As je een beetje inlevingsvermogen hebt en weet hoe de context in elkaar zit zal je dit soort post niet plaatsen. Meer zeg ik er niet over!

Ik doe wel aan sport, maar niet op dat niveau. Maar wat ik er mee probeer te zeggen is dat hij naar MIJN mening niet hoorde te staan. Ik vind het gewoon laag om daarna 2 uur te gaan huilen. Dit zeg ik voorral omdat ik hem wel eens heb gezien tijdens het uitgaan en daar probeerde hij nogal de mannetje uittehangen.

Ik vind het jammer dat Nederland deze keer niet zege viert, maar om eerlijk te zijn hebben ze niet de beste gestuurd naar China.

Voor de haters, laat ik het zo zeggen. Train jij je maar suf, versla een vechter die amper heeft gewonnen en zie hem naar de olympische spelen gaan. Kijken of je dan ook zo gaat reageren.

renamer
16-08-2008, 02:16
Voel genaait voor hem he, hoe denk je alleen dat Grim Vuijsters zich dan voelde? Won meer dan Dennis en zelf onderling won Grim. Is dat rechtvaardig?



.


Nee ik voel me niet genaait door hem en ik houd er ook niet van als mensen mij woorden in de mond leggen..

en fuck Grim ff op dit moment.. Het is zo gegaan.. Grim had dit net zogoed kunnen overkomen maar die had dan nog de rest van zijn cariere voor zich gehad.. het gaat nu ff om dennis.. grim is nu ff niet van belang

Als ik me door iemand genaait zou moeten voellen dan hooguit door de jbn en dan voel ik mezelf niet eens genaait.. ze hebben gewoon een beetje verouderde selektieprocedures en papa natuurlijk

tis dat ik je niet nog een keer negreps kan geven..

Guillermo
16-08-2008, 02:57
On a sidenote: waarom geef je iemand negreps omdat hij zijn mening neerzet? Daar is een forum toch voor? :eek:

micha
16-08-2008, 03:21
On a sidenote: waarom geef je iemand negreps omdat hij zijn mening neerzet? Daar is een forum toch voor? :eek:


reps

Virus
16-08-2008, 03:58
Daar heb je een punt Guillermo... Een forum is er voor verschillende meningen, de manier waarop je je mening brengt is overigens een ander punt.

Als je het van Grim`s kant bekijkt, heeft ook Gusta een punt, maar dat terzijde...

Dit is kut voor Dennis, maar zeggen dat Grim had moeten gaan, is natuurlijk nu iets te makkelijk! Verder ben ik het niet eens met de redenatie: "tis zonde dat dit moet gebeuren, iets waar Dennis 4 jaar naartoe heeft geleefd en getrained".

Over Veldhuis zei Dennis vanavond dat ze overdreef toen zij die uitspraak deed na haar teleurstelde resultaat. Dan geldt dat natuurlijk ook voor Dennis...

renamer
16-08-2008, 10:44
On a sidenote: waarom geef je iemand negreps omdat hij zijn mening neerzet? Daar is een forum toch voor? :eek:

hij speelt het naar mijn idee teveel naar de man (incl forummembers)

anonymous001
16-08-2008, 10:57
Ik doe wel aan sport, maar niet op dat niveau. Maar wat ik er mee probeer te zeggen is dat hij naar MIJN mening niet hoorde te staan. Ik vind het gewoon laag om daarna 2 uur te gaan huilen. Dit zeg ik voorral omdat ik hem wel eens heb gezien tijdens het uitgaan en daar probeerde hij nogal de mannetje uittehangen.

En toen ging de aandacht van de vrouwtjes in een keer niet meer naar de jongen die "aan sport doet", maar naar Dennis...? Och gut...

Ik vroeg me bij die andere resultaten af of sommige van die judoka's misschien mixfight lezen. Nu hoop ik van niet...

NTT-FX
16-08-2008, 11:06
Da's ook een manier om te zeggen dat de waarheid gewoon veel te hard is...

Er is gelogen, bedrogen en gegokt en "men" heeft verloren ; klaar , uit , finito.
Er zullen aardig wat mensen in Haarlem en Nieuwegein met hun kop tegen de muur hebben staan te rammen toen het stuk liep , de radiostilte spreekt boekdelen lijkt me zo...


maar zeggen dat Grim had moeten gaan, is natuurlijk nu iets te makkelijk!Zoals ik toen al in het topic meldde ; als hij het podium niet had gehaald ( om welke reden dan ook ) dan hadden we iig de zekerheid gehad dat er iemand had gestaan die zich écht voor de volle 200% had gegeven.
gustafacci is dan ook zeer correct en feit dat dat zoveel mensen tegen het zere been is zegt al meer dan genoeg...

anonymous001
16-08-2008, 11:30
Da's ook een manier om te zeggen dat de waarheid gewoon veel te hard is...

Er is gelogen, bedrogen en gegokt en "men" heeft verloren ; klaar , uit , finito.
Er zullen aardig wat mensen in Haarlem en Nieuwegein met hun kop tegen de muur hebben staan te rammen toen het stuk liep , de radiostilte spreekt boekdelen lijkt me zo...

Zoals ik toen al in het topic meldde ; als hij het podium niet had gehaald ( om welke reden dan ook ) dan hadden we iig de zekerheid gehad dat er iemand had gestaan die zich écht voor de volle 200% had gegeven.
gustafacci is dan ook zeer correct en feit dat dat zoveel mensen tegen het zere been is zegt al meer dan genoeg...

Ik ben gek dat ik er op in ga, maar goed.

Behalve dat je zegt dat Gustafacci correct is, is jouw post niet disrespectvol, dus dan kan je er op reageren, hoewel de discussie te zot voor woorden is.

De hele discussie over de selectie is maanden geleden al gevoerd. Misschien komen we daar niet uit (hoewel ik je zou aanraden die thread nog eens te lezen...) Maar die discussie is gevoerd. Als eenmaal iemand daar heen gaat, moeten we het daar mee doen vind ik. Net als met het Nederlands elftal, je kan het eens zijn met het selectiebeleid of niet, als ze daar eenmaal staan, verdienen ze steun en respect. Ga het anders lekker effe zelf beter doen.

Tony heeft het al kort en bondig gezegd. Iedereen kan verliezen van een topfavoriet. En Grim Vuijsters heeft ook geen glorieus EK gedraaid als ik het me goed herinner...

Waarom je een groot kampioen als vd Geest geen mooi afscheid zou gunnen is me echt een raadsel. Vergelijk dit nou met Ruska die verontwaardigd is dat hij niet even een pak mag lenen (zie andere thread)... Nou is vd Geest geen Ruska, maar wel voormalig wereldkampioen...

Gasten die "aan sport doen" en dan stoer gaan doen over zo'n topsporter...:thown:

Briant
16-08-2008, 11:53
Het is niet alsof Tmenov een koekje is die je zo even aan de kant zet. Zelfs met de meest optimale voorbereiding blijft het een zware kluif. En dat Dennis geblesseerd raakt is natuurlijk heel vervelend maar het is niet alsof hij iets in zn voorbereiding had kunnen doen om niet geblesseerd te raken. Daarom pech voor Dennis en dat hij emotie toont is geheel menselijk. Mark Huizinga heeft ook gehuild, maar dit word van hem (terecht) geaccepteerd. Ondanks dat het topsporters zijn, zijn het ook mensen.

54321
16-08-2008, 12:04
de beste man op dat moment moet gaan, punt!! zuur voor dennis maar nog zuurder voor grim. hij heeft hier ook vier jaar naar toegeleeft en GEPRESTEERD!! jullie vragen aan gustaffi of hij wel eens topsport heeft gedaan, nou dan vraag ik nu hetzelfde aan jullie. hebben jullie wel eens gepresteerd op topniveau en ben je toen gepasserd vanwege vriendjes politiek? voelt niet fijn he?

ik vond dit gewoon onrechtvaardig, vandaar dat ik nog effe reageer. verder jammer voor dennis, had gehoopt dat hij alsnog een plak had gepakt. al was het alleen om mensen zoals ik het tegendeel te bewijzen.

Slome
16-08-2008, 12:06
schizo? http://www.labloemen.nl/bio_karin/bio_media_pages/schizofreen.jpg

54321
16-08-2008, 12:10
Het is niet alsof Tmenov een koekje is die je zo even aan de kant zet. Zelfs met de meest optimale voorbereiding blijft het een zware kluif. En dat Dennis geblesseerd raakt is natuurlijk heel vervelend maar het is niet alsof hij iets in zn voorbereiding had kunnen doen om niet geblesseerd te raken. Daarom pech voor Dennis en dat hij emotie toont is geheel menselijk. Mark Huizinga heeft ook gehuild, maar dit word van hem (terecht) geaccepteerd. Ondanks dat het topsporters zijn, zijn het ook mensen.


nou briant, ik zeg niet dat het zo is. maar als v. der geest echt zo vaak in de uitgaans scene te bekenen was, en zo vaak bezig met showbusiness op tv enzo dan kan je veel minder trainen en focussen op je doel. en een mindere voorbereiding is ook grotere kans op blessures.

nogmaals ik weet niet of hij daadwerkelijk minder heeft getrained dan normaal, maar dat zou zeker een van de oorzaken kunnen zijn.

54321
16-08-2008, 12:12
pffff, wat is er schizo aan iemand het beste te gunnen. vreemde vogel jij.

Biiyen
16-08-2008, 12:51
Sorry, poetic justice.

Ik vond en vind dat Dennis zijn plaats oneerlijk heeft verkregen en nu in zekere zin de kaats heeft gekregen van de bal die hij en zijn kornuiten gejat hebben. Ik durf te wedden dat Grim ook heeft gehuild, alleen daar waren geen camera's bij.

ijsblok
16-08-2008, 19:58
M.i. wordt de uitschakeling van Dennis te veel op zijn blessure gegooid. In de eerste 3 minuten had hij geen schijn van kans en hij stond al ruim achter voordat hij geblesseerd raakte. Ook als hij niet geblesseerd was geraakt was hij er dus 'gewoon' in de eerste ronde uitgevlogen.

remco pardoel
16-08-2008, 20:13
het is echt niet leuk om zo uit een toernooi te moeten stappen.
Dennis wil voor het WK gaan als afsluiter. Ik gun t m van harte maar ik denk dat Vuijsters nu wel slim genoeg is om dat traject wel op een eerlijke en open competitie aan te gaan dat r niet weer een desillusie komt vanuit t kamp Goirle.

TOON
16-08-2008, 22:48
Deze hele topic gaat toch niet over wie er naar toe moest gaan, die discussie is al gevoerd!!!!!! Ik vond het ook ruk die hele selectieprocedure en had ook liever vuijsters zien gaan maar op het moment dat de keuze op Dennis was gevallen wil toch niet zeggen dat ik als Nederlander nu hoopte dat Dennis eruit zou vliegen!!! het is gewoon ruk voor Dennis dat ie er op zo'n manier uitvliegt en het is gewoon veel te makkelijk om nu weer te gaan zeggen dat Grim het allemaal wel even gedaan had... iedereen die het judo volgt weet dat ook hij zomaar van deze gast had kunnen verliezen!!!!

Het stoort mij ontzettend dat een sportman als van der Geest nu als een of andere nicht afgeschilderd wordt omdat ie van frustratie een tijd heeft zitten te janken... wat is daar in godsnaam mis mee....alsof ie daarom geen echte (sport)man is.... het is triest dat gasten die voor NL veel betekend hebben voor de judo sport nu zo afgeserveerd worden door sommige mensen.

leobos
16-08-2008, 22:54
goed voor renzo die dikke smeerlap liep toen die had gewonnen over de nek van ben spijkers in een hele oude cage fight tournement..

Coldcrust
17-08-2008, 00:22
Als vd Geest na de OS zijn carriere beeindigd..dan bestaat de kans dat die ouwe vd Geest niet meer zo schreeuwerig op de voorgrond treedt.
Ik kan me nog een zegetoch herinneren na de vorige OS waarbij de succestrainer Chris de Korte (Huizinga goud en vd Bos zilver) nauwelijks in het nieuws was maar die vader van Dennis voorop de bok zat van de koets waarmee de medaillewinnaars (!!!) rondgereden werden..en ook in alle tv programma's te zien was alsof niet Dennis maar HIJ brons gewonnen had.

Wat betreft de verkiezing vann vd Geest boven Vuijsters..daar is al veel over gezegd maar die fout ligt niet bij Dennis..want als jou in een vroeg stadium wordt medegedeeld dat je de nominatie op zak hebt (ff los van of dat eerlijk is als een groot deel van de selectiecommissie uit familie en clubgenoten bestaat) ga je ook je seizoen daarop indelen en het piekmoment op de spelen plannen..Grim is door de bond waarschijnlijk niet netjes behandeld en ten onrechte de illusie gegeven dat ook hij in de race was..maar daar kan Dennis niks aan doen.

Maar goed..Dennis heeft uitspraken gedaan richting Grim die toch wat denigrerend waren..dat was op dat moment te billijken omdat hij meer op zijn CV had staan.(Olympisch Brons en WK goud)..maar daarmee schep je WEL een verwachtingspatroon bij het publiek..en maak je dat dan niet waar..en ga je roemloos ten onder..dan is het logisch dat je met je eigen uitspraken en arrogante houding om te oren wordt geslagen.

Rverm
17-08-2008, 01:49
Ik kan me nog een discussie herrineren van een paar weken geleden ( Vuijsters verliest kort geding - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82645) )

Ik ben wel benieuwd wat mensen zoals Socrates en Martin nu te zeggen hebben. Toen ik het las dat niet Grim Vuijsters meer Dennis van der Geest naar de olympische spelen ging vond ik het al raar. Grim was beter en presteerde gewoon beter, en ik zag Dj Dennis niet presteren en daarvoor in de plaats alleen maar in het uitgaanscene. Dennis van der Geest is een grote kerel maar eerst zorgt Pappie er voor dat hij voorrang krijgt ipv de betere Grim en daarna staat er in de krant dat hij 2 uur heeft lopen janken. Wat een kind zeg, net zoals Badr het zei over Sefo. Een vechter die gaat huilen is geen vechter en voor hem heb ik dan geen respect voor.

Voor het eerst was ik blij dat "een Nederlander" niet won tijdens het OS en gewoon vernederd werd.

Wat een kansloze opmerking zeg, waarschijnlijk ben je zelf nooit verder gekomen dan de plaatselijke kwartfinale tafelvoetbal in het buurthuis op de hoek dus dat gevoel ken je misschien niet. Als je ergens naartoe leeft, maanden/jaren voor traint, er voor af ziet en je ziet dat uit elkaar spatten mag je dan geen emotie tonen? Ik denk dat je juist dan op en top sportman bent...Wat betreft die opmerking over blij dat ie niet won en in jouw ogen vernederd werd, tja...die vink eigenlijk nog dommer:blush: maja ieder ze ding...

Virus
17-08-2008, 02:06
Als je ergens naartoe leeft, maanden/jaren voor traint, er voor af ziet en je ziet dat uit elkaar spatten mag je dan geen emotie tonen?

Nogmaals, hij heeft er geen jaren voor getrained...

Cave
17-08-2008, 02:40
@Virus: wat is jouw definitie van trainen dan? En waarin heeft Dennis niet voldaan aan jouw definitie?

TOON
17-08-2008, 10:43
das gewoon het probleem in nederland als een sportman met zn kop iets boven het maaiveld uitkomt door bijvoorbeeld aan tv-shows/reclames mee te doen....dan neemt ie
in een keer zn sport niet meer serieus en moet ie stoppen om wekelijks bij de wereld draait door te gaan zitten........

marcelt
17-08-2008, 13:45
de beste man op dat moment moet gaan, punt!! zuur voor dennis maar nog zuurder voor grim. hij heeft hier ook vier jaar naar toegeleeft en GEPRESTEERD!! jullie vragen aan gustaffi of hij wel eens topsport heeft gedaan, nou dan vraag ik nu hetzelfde aan jullie. hebben jullie wel eens gepresteerd op topniveau en ben je toen gepasserd vanwege vriendjes politiek? voelt niet fijn he?

ik vond dit gewoon onrechtvaardig, vandaar dat ik nog effe reageer. verder jammer voor dennis, had gehoopt dat hij alsnog een plak had gepakt. al was het alleen om mensen zoals ik het tegendeel te bewijzen.

X2
En ik dacht ook bij mezelf twee uur huilen ???????????????

PigDog
17-08-2008, 15:01
Ach Dennis heeft toch goud gehaald bij Conimex?
O ja, en dan dit:

PEKING (ANP) - Precies op de dag dat judoka Dennis van der Geest geblesseerd uit het olympisch toernooi verdween werd in Nederland zijn eerste single gelanceerd.

'Listen to the sunshine' is de titel, meldde Van der Geest vrijdag in Peking. ,,Het leek de maatschappij wel een leuke dag. Niet gedacht natuurlijk dat het zo zou aflopen.''

Van der Geest, die vrijdag zwaar geblesseerd raakte in zijn partij tegen de Rus Tmenov, deed veel zelf op de plaat. Hij maakte, per computer, de muziek en schreef de teksten.

Van der Geest is van plan na zijn loopbaan als judoka verder te gaan in de muziek. Wanneer dat is weet hij nog niet precies

bron: BN de stem


Misschien haalt hij nog een gouden plaat........

PigDog
17-08-2008, 15:34
Nu ik het nalees staat het er wel heel negatief.
Ik bedoelde dus: Dennis kan op een goede sportcarriere terugkijken en heeft nog een leuk leven voor de boeg, als DJ en de schnabbeltourtjes......