PDA

View Full Version : Starbucks op NS-stations



stiffler
15-08-2008, 08:20
AMSTERDAM - De Amerikaanse koffieketen Starbucks slaat zijn vleugels verder uit in Nederland. De onderneming gaat in samenwerking met de Nederlandse Spoorwegen vestigingen openen op de belangrijkste NS-stations.
http://www.nu.nl/img.db/1699721+s(120!x120!)
Dit hebben beide partijen donderdag laten weten. De eerste vestiging komt volgend voorjaar op Amsterdam Centraal. Starbucks heeft sinds vorig jaar al koffiezaken op Schiphol, twee voor en een achter de douane. http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
Vestigingen
Beide partijen willen niet zeggen hoeveel vestigingen op NS-stations worden geopend. "Daarover zijn we nog in gesprek", aldus een woordvoerder van de NS. "Het is de bedoeling dat de vestigingen in ieder geval op de grootste stations komen."
De horecadochter van de NS, Servex, gaat de Starbucks-vestigingen via een franchiseconcept exploiteren. Een soortgelijke overeenkomst heeft het bedrijf bijvoorbeeld ook met supermarktconcern Ahold voor AH to go-vestigingen op de stations.
De komst van Starbucks betekent niet dat andere koffiezaken op treinstations gaan sluiten, zei de NS-woordvoerder. "Wij willen de klant zo veel mogelijk keuze bieden."
Uitbreidingsplannen
Starbucks verklaarde donderdag ook te werken aan verdere uitbreidingsplannen in Nederland. De keten verkeert in zwaar weer in de Verenigde Staten, maar wil internationaal nog wel expanderen. Starbucks lijdt in de VS onder zware concurrentie van fastfoodketens, die goedkopere koffie serveren.
Het bedrijf besloot vorige maand zeshonderd Amerikaanse vestigingen te sluiten. Het gaat vooral om zaken die te dicht op elkaar zijn gevestigd. Door de ingreep staan in totaal 12.000 voltijds- en deeltijdbanen op de tocht.
ZIE OOK:

NTT-FX
15-08-2008, 09:07
De gemiddelde NS bak was al een tijdbom op je maag en nu dit....

Ik blijf dat autootje voorlopig nog ff rijden denk ik .... :rolleyes:

micha
15-08-2008, 09:30
goed nieuws voor Mickey

Tony
15-08-2008, 09:43
We konden erop wachten... Starbucks heeft TIG vestigingen moeten sluiten in amerika...

Dan maar in het rijke en weelderige NEderland proberen... Denk alleen dat ze die (stuk of) 7500 gesloten vestigingen niet allemaal hierheen krijgen.

Paganstars
15-08-2008, 10:02
Blegh!! BOO ON CORPORATE AMERICAN SHIT!!! (hoewel de earl grey tee wel lekker is!)

De dikke nudist
15-08-2008, 10:35
Blegh!! BOO ON CORPORATE AMERICAN SHIT!!! (hoewel de earl grey tee wel lekker is!)
WTF is er mis met jou? Ga je thee buiten de deur kopen?
Thuis zet ik meddefekking dertig liter thee voor anderhalve piek.

Dragon Tail
15-08-2008, 10:45
[B].......... Starbucks heeft sinds vorig jaar al koffiezaken op Schiphol, twee voor en een achter de douane.

Op de NIKE-campus in Hilversum staat er toch ook 1?


BTW. In Centro (Oberhausen, D) geniet ik regelmatig van een lekker Cappucino met vet dick schuim van Starbucks. Lekkerste schuim dat er is. Hahaha.

Paganstars
15-08-2008, 10:50
WTF is er mis met jou? Ga je thee buiten de deur kopen?
Thuis zet ik meddefekking dertig liter thee voor anderhalve piek.

omdat ik eik geen caffeine meer mag hebben... dus als ik in het buitenland ben met me vriendin wil ze nog wel eens naar Star Sucks... en ja dan drink ik daar thee....

De dikke nudist
15-08-2008, 11:08
Ok, dan is het je vergeven... voor deze keer.;)

De man van 14K
15-08-2008, 11:17
Ik heb mijn hele vakantie geleefd op Starbucks koffie.. Wat een riant spul. Hulde dat ze uitbreiden in Nederland. Ik trek dat 10x beter dan die ranzige automaat koffie die ik overal te zuipen krijg.

phranq
15-08-2008, 11:37
Starbucks is ranzig!

Paganstars
15-08-2008, 11:50
:stupid:

De man van 14K
15-08-2008, 12:07
ranzig? nee earl ghey tea is lekker.
Stelletje faggots jullie weten gewoon niet wat lekker is

Paganstars
15-08-2008, 12:25
hey... Takes one to know one... Ik was niet degene die voor een gram coke en 14k in zun aars genomen wil worden door een of ander overmaatse Bubba!

De man van 14K
15-08-2008, 12:46
Probeer het eens, misschien vind je het wel wat!:D

Mickey
15-08-2008, 14:42
Starbucks? Ranzig? WTF.. Starbucks Heerscht!

NTT-FX
15-08-2008, 15:43
Stelletje faggots jullie weten gewoon niet wat lekker is

Échte Italiaanse koffie ....

'k heb in Florence meerdere yanks de koffie zien proberen waarna ze van het plafond konden worden geschraapt wegens een caffeine overdosis...

Knap klote dat de Japanners het koffiezetten van de yanks hebben overgenomen want het is nog steeds niet te zuipen...
Als ik koffie zonder caffeine wil dan vraag ik daar wel om... in een reguliere koffie verwacht ik dat spul dus wel...

Starbucks... :thown:

Amerikaanse koffie in het algemeen... :thown:

Christophe
15-08-2008, 19:51
Starbucks... :thown:

Amerikaanse koffie in het algemeen... :thown:

Amerikanen in het algemeen ... :thown:

Octavius
15-08-2008, 19:52
Starbucks is het voor mij niet helemaal. Even een mythe verhelpen. In een espresso zit minder caffeine dan in een filterbakkie.

phranq
16-08-2008, 11:54
@Mickey: Als je moet kiezen tussen Starbucks koffie en een Nespresso, wat word het dan?

Ik vond starbuckes in Canada echt niet binnen te houden, Tim Hortons echter weer wel, die smaakte prima!

De man van 14K
16-08-2008, 18:25
Starbucks was de enige koffie die ook gewoon te zuipen was in de VS. Al het overige was echt rattegif..

Octavius
17-08-2008, 23:24
@Mickey: Als je moet kiezen tussen Starbucks koffie en een Nespresso, wat word het dan?


Geen van beide!

Dragon Tail
18-08-2008, 09:17
Fuck Starbucks! Mijn espresso apparaat is nog steeds de shit!
Neehhh geen weak ass nespresso..


Koffie toebroek dan?

blazin.arr0w::::
18-08-2008, 11:41
Butt Fucks sucks. En Servex al helemaal. Gedoemd te mislukken dit avontuur ;)

http://blog.wired.com/photos/uncategorized/2007/08/16/picture_8.png

Paganstars
18-08-2008, 11:56
LoL

Mickey
18-08-2008, 12:11
Ik vind ten eerste espresso ranzige shit. Ik denk dat ik veilig kan stellen dat ik Mixfights Koffie Junk van het eerste uur ben.

Ik heb mn verslaving echter redelijk onder controle gekregen en probeer ver uit de buurt te blijven van de heftige blends die een complete aanslag op je ingewanden zijn.

Momenteel hou ik dan ook meer van lattee's, cappucchino's en Moccafrappuchinos als het gaat om Starbucksesque koffies. Maar dat moet je meer zien als een ijsje halen denk ik.

Als het gaat om de normale door de weekse koffie intake:
Op mn werk drink ik gewoon normale koffie van vers gemalen bonen with lotsa cream and lotsa sugar! Just plain and simple koffie..

En zoals dat hoort bij alle koffie discussies:
Dennis Leary heeft nog altijd gelijk! Onderstaande is verplichte kost voor elke koffie drinker.. cuz he nails it!

YouTube - coffee (http://www.youtube.com/watch?v=Kkg0WLj7TJ8)

leks
18-08-2008, 12:31
Ik heb nog nooit Starbucks gehebt, op zich wel koffieliefhebber gewoon zwart met niks erin.

Sinds paar jaar houd ik het wel bij max. 2 bakken in de ochtend en 1 in de avond, krijg anders last.

MilfhunterMMA
18-08-2008, 12:53
Starbucks is prima koffie. Net als Italiaanse en Spaanse koffie.

Octavius
18-08-2008, 22:50
Heb het wel eens gepresteerd om 1kg bonen in 1 week op te maken. Maar Starbucks is de McDonald's onder de koffie. Ik ga toch liever naar een echte snackbar.

btw, Spaanse koffie is ook goed idd.

blazin.arr0w::::
18-08-2008, 23:30
Dennis Leary heeft nog altijd gelijk! Onderstaande is verplichte kost voor elke koffie drinker.. cuz he nails it!

YouTube - coffee (http://www.youtube.com/watch?v=Kkg0WLj7TJ8)

Haha yesssss, dit was de eerste soundbite die ik hoorde toen ik in 97 of 98 voor het eerst voorzichtig aan het internet ging snuffelen op school. Olskool :)

cheese helmet

Dragon Tail
18-08-2008, 23:42
Momenteel hou ik dan ook meer van lattee's, cappucchino's en Moccafrappuchinos als het gaat om Starbucksesque koffies. Maar dat moet je meer zien als een ijsje halen denk ik.



Percies (ach dat is o zo 80's), ik zeg Precies. ;)

Parijs zomer 2008. :)

http://xs230.xs.to/xs230/08341/starbucksklein826.jpg (http://xs.to)

Mickey
19-08-2008, 08:55
Percies (ach dat is o zo 80's), ik zeg Precies. ;)

Parijs zomer 2008. :)

http://xs230.xs.to/xs230/08341/starbucksklein826.jpg

Hahah Ik ben bijzonder afgunstig.. ;)

Mickey
19-08-2008, 08:56
Haha yesssss, dit was de eerste soundbite die ik hoorde toen ik in 97 of 98 voor het eerst voorzichtig aan het internet ging snuffelen op school. Olskool :)

cheese helmet

Dennis is ook een van de eerste Standup Comedians die ik op teh intarwebs heb opgezocht.. Schitterende gast is het.