PDA

View Full Version : K-1 Hawaii vrijdag op SBS 23.15 uur



Jeru
16-08-2008, 10:31
Daar gaan we toch gewoon maar weer even lekker voor zitten :D

23:15 SBS 6 Sport: K-1 Hawaii
Registratie van de Fields K-1 World GP 2008 in Hawaii, het vechtsporttoernooi dat op zaterdag 9 augustus plaatsvond in het Stan Sheriff Center in Hawaii (VS).

gazi86
16-08-2008, 14:58
de 22ste?

lopez86
16-08-2008, 15:05
Daar gaan we toch gewoon maar weer even lekker voor zitten :D

23:15 SBS 6 Sport: K-1 Hawaii
Registratie van de Fields K-1 World GP 2008 in Hawaii, het vechtsporttoernooi dat op zaterdag 9 augustus plaatsvond in het Stan Sheriff Center in Hawaii (VS).

Nou dat zou ik maar niet doen.
Niet omwille van Saki natuurlijk, maar dit is zonder enige twijfel met stip de slechtste USA GP ooit, echt tijdverspilling:thown:.
Tenzij je om t ongetwijfeld schitterende commentaar van Royers gaat kijken natuurlijk:thup:.

Jeru
16-08-2008, 15:11
de 22ste?

Aankomende vrijdag. Als dat de 22e is dan ja ;)


Nou dat zou ik maar niet doen.
Niet omwille van Saki natuurlijk, maar dit is zonder enige twijfel met stip de slechtste USA GP ooit, echt tijdverspilling:thown:.
Tenzij je om t ongetwijfeld schitterende commentaar van Royers gaat kijken natuurlijk:thup:.

Nou ik heb al aardig wat slechte (USA) GP's gezien hoor dus dit kan er ook nog wel bij hahaha. Tijdverspilling? Dat woord ken ik niet. Anders zou ik ook niet zoveel tijd hier hebben doorgebracht :lol:

simtekf1
16-08-2008, 15:54
Nou dat zou ik maar niet doen.
Niet omwille van Saki natuurlijk, maar dit is zonder enige twijfel met stip de slechtste USA GP ooit, echt tijdverspilling:thown:.
Tenzij je om t ongetwijfeld schitterende commentaar van Royers gaat kijken natuurlijk:thup:.

Nou dat slechte viel ook wel mee.
Heb aardig wat leuke partijtjes gezien.

Slome
17-08-2008, 13:21
TOPPIE voor SBS6:thup:

Spike_tm
17-08-2008, 14:26
Ja, ik heb alleen een pleuris hekel aan SBS die het presteren om de Edward van Lulleborgs en Hans Krijs Jr. van deze wereld op 1 zender te krijgen, samen met shownieuws, Hart van Nederland, Nance en Joling. Dan ook nog de elle lange reclames tijdens de films.
Ik moet me er echt toe zetten om SBS op te zetten, dan kijk ik liever op internet.