PDA

View Full Version : Ongevraagde sms diensten



payap
18-08-2008, 11:23
Vanaf een aantal weken kreeg ik met grote regelmaat bijna dagelijks een flauwe mop gesms-ed. Van die moppen waar die al tig jaar over tijd zijn en mee opgescheept wordt door de flauwste persoon op verjaardagen.

Fijne is dat ik ook nog afgelopen weekend mn rekening kreeg van de mn mobiele abonnement en daar een fijne rekening van kreeg van 18 euro in een maand tijd.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Heb me nooit ergens voor aangemeld en wordt al ziek van die bende laat staan het geld.

Opta inschakelen of zo? Ga straks eerst eens de provider bellen. Want ben van plan wel mn geld terug te eisen.

Muay Thai Elite
18-08-2008, 12:15
Je moet ook niet smsen naar Snuffie Bunny jongen, toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap naar de oplossing!


P.S. Vertel eens zo'n mop..

Slome
18-08-2008, 12:20
indd contact opnemen met Opta en/of provider... zij kunnen je vertellen wat er aan de hand is..

Maar vertel eens zo'n mop indd: Heb komende week namelijk een verjaardag en wil ome henk te vroeg af zijn en de clue al weten;)

paspoes
18-08-2008, 13:09
:lol:vervelend man en idd provider bellen, ik denk niet dat je je geld weer terug krijgt ;)

Tip: niet zo maar bij sms diensten aanmelden :twak:

NTT-FX
18-08-2008, 18:44
De allerbeste methode is een filter in te schakelen.
Meer daarover lees je hier : SMS dienstenfilter (http://www.smsdienstenfilter.nl/)

blazin.arr0w::::
18-08-2008, 23:48
Ik kreeg er vandaag gewoon één van mijn werk. WTF moet niet gekker worden. Ben je al op het werk wordt je ook nog gestalked door het werk. Wou dus terugbellen, maar ja er was alleen een internet adres aan gekoppeld... ons eigen adres! Morgen stuur ik naar elke afdeling een kaart zonder postzegel er op. Oldskool SMS-Spam!

payap
19-08-2008, 09:02
De allerbeste methode is een filter in te schakelen.
Meer daarover lees je hier : SMS dienstenfilter (http://www.smsdienstenfilter.nl/)

Thanx NTT-FX deze link kreeg ik ook van de KPN. Deze konden er ook weinig aan doen zeiden ze. GA nu uitzoeken van welk bedrijf dit komt en bellen.

waarom gaat een belg in een korte broek naar de hoeren?

Zonder pijpen is goedkoper.

en dat voor ruim een euro!

paspoes
19-08-2008, 09:11
Thanx NTT-FX deze link kreeg ik ook van de KPN. Deze konden er ook weinig aan doen zeiden ze. GA nu uitzoeken van welk bedrijf dit komt en bellen.

waarom gaat een belg in een korte broek naar de hoeren?

Zonder pijpen is goedkoper.

en dat voor ruim een euro!

:lol: Christopher :whistling:

Muay Thai Elite
19-08-2008, 13:15
Thanx NTT-FX deze link kreeg ik ook van de KPN. Deze konden er ook weinig aan doen zeiden ze. GA nu uitzoeken van welk bedrijf dit komt en bellen.

waarom gaat een belg in een korte broek naar de hoeren?

Zonder pijpen is goedkoper.

en dat voor ruim een euro!

lol, waarom zou je die dienst uberhaupt willen stoppen dan? Fokkin hilarisch man :D