PDA

View Full Version : Patrick Cote will ‘take care of’ Anderson Silva



Tony
18-08-2008, 15:30
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/09/patrickcote.jpg


“We know how to beat Anderson Silva. The only way to beat him is to push the pace. Go forward all the time…. You can’t let him get confident and comfortable in the centre of the Octagon. You have to push the pace for five minutes every round. If I do that, I can catch him. I’ll take care of him.”

Confident Cote strikes again — this time in the Edmonton Sun via Fight Network radio. The Canadian has been talking quite a good game leading up to his fight against 185-pound demon Anderson Silva at UFC 90: “Silva vs. Cote” at the Allstate Arena in Chicago, Ill., on October 25. However, the “Spider” has demolished virtually ever fighter who has adopted the “in your face” strategy inside the Octagon. See James Irvin, Rich Franklin (twice), Nate Marquardt and Chris Leben.

Tony
18-08-2008, 15:32
ben benieuwd.... Feit is wel dat Coté echt een kop van beton heeft.. (volgens mij nog nooit geKOed in zijn leven)
Daarnaast heeft ie dikke KO power in zijn handen... Kan alle kanten op.. Maargoed.. ben benieuwd.

BBC
18-08-2008, 15:47
Silva wint dit op z'n sloffen. James Irvin, Rich Franklin, Nate Marquardt en Chris Leben schat ik allemaal een stuk hoger in dan Cote, so...

phranq
18-08-2008, 15:50
all in op Silva

Tony
18-08-2008, 15:54
Silva wint dit op z'n sloffen. James Irvin, Rich Franklin, Nate Marquardt en Chris Leben schat ik allemaal een stuk hoger in dan Cote, so...

me 2... Maar geen enkele vechter van die jij net opnoemt heeft er een een op zo hard als die van Cote.

leks
18-08-2008, 15:59
Maar Anderson heeft ook een kop van beton, een 'lucky' punch zit er dan ook niet direct in, ik zie op voorhand ook geen problemen voor Silva.

Prak
18-08-2008, 15:59
me 2... Maar geen enkele vechter van die jij net opnoemt heeft er een een op zo hard als die van Cote.

hoe harder zijn kop, hoe bruter hij KO gaat.

Tony
18-08-2008, 16:00
Ik probeer hier geen pleidooi te houden voor Coté.. Ik weet ook wel dat ie zwaar nokkie out gaat :lol:

leks
18-08-2008, 16:04
Ik probeer hier geen pleidooi te houden voor Coté.. Ik weet ook wel dat ie zwaar nokkie out gaat :lol:

Ah je probeert ons zover te krijgen dat we gaan wedden op cote en jij betere odds op Silva krijgt... slim ;)

Tony
18-08-2008, 16:08
nee nee. ik probeer de spanning op te wekken in de zin van...

"Silva heeft iedereen al geKOed... Nu komt Coté en hij maakt eens kans om te winnen van silva.... (ook al is die kans heel klein)...

nee ff serieus.. Ik denk echt dat iemand als Coté zou kunnen winnen van Silva... Denk ik echt.. Het is en blijft MMa en iedereen kan een keer KO gaan.. Zo ook Silva, zo ook Penn, zo ook Fedor..(oh nee wacht... Fedor niet... die verliest nooit :P )
cote kan echt heel erg veel hebben... omdat ie zoveel kan hebben kan ie langer tegenstan bieden aan silva.. en zo is de kans dat hij wint van silva statistisch groter geworden.
anyway, we zullen zien.. ik lul te veel.

Ralph
18-08-2008, 16:13
Coté by flying heelhook.

Emilio
18-08-2008, 17:34
Silva op RNC in ronde 1 of 2.

Denk dat hij hem eerst flink gaat raken om het vervolgens op de grond af te maken.

James Irvin dacht zo ongeveer dezelfde tactiek te hebben.