PDA

View Full Version : Iggy vs Bregy....



chief108
21-08-2008, 12:44
5 Oktober staan deze twee toppers tegenover elkaar...

wat denk je, zal Ignashov zijn oude vorm weer terug krijgen?
and if so.... is dat voldoende voor de oersterke Bjorn Bregy

naast deze twee toppers staat het programma nog vol van andere kampioenen....

Bob Schrijber, Tyrone Spong, Gilbert Yvel, Saki, Tarik El Idrissi, Murat Direkci, Ali Gunyar en nog veel meer zullen allemaal van de partij zijn.

voor meer info en kaarten ga je naar de site van Team Hardcore (http://www.teamhardcore.nl)

http://www.onlythestrongest.nl/Tough.JPG

stiffler
21-08-2008, 12:49
Ga toch voor Ignashov... TKO

chief108
21-08-2008, 13:04
denk ook dat Iggy dit gemakkelijk moet kunnen doen

maar je weet het nooit met die gozer hè?

Wheelie
22-08-2008, 09:18
100 % Ignashov

YoMarK
22-08-2008, 09:43
Bregy gaat dit winnen aangezien ik verwacht dat Iggy (nog?) niet in z'n oude doen is.
Bregy was goed bezig in z'n partij tegen Zimmerman laatst, verloor deze wel, maar dat had ook andersom kunnen zijn.

Fightchick
22-08-2008, 11:13
The red scorpion!!!!!!

Ik ga er wel vanuit dat ie in z'n oude doen is. Ik neem aan dat je alleen terugkomt als je er helemaal klaar voor bent.

anonymous001
22-08-2008, 11:24
The red scorpion!!!!!!

Ik ga er wel vanuit dat ie in z'n oude doen is. Ik neem aan dat je alleen terugkomt als je er helemaal klaar voor bent.

Nou, in het verleden was dat geen garantie bij Iggy...;)

Ik snap niet dat iedereen Breggy zo laag inschat. Als Iggy in goede doen is, verwacht ik een spetterende partij die beide kanten op kan gaan. Omdat het niet zeker is dat Iggy weer 100% zal zijn, ga ik toch voor Breggy.

redjuh
22-08-2008, 12:11
was bij hun partij in alkmaar (feb 05?) waarin bregy een pak slaag kreeg de 1e 2 ronden, toch won doordat ignashov in de 3e aan de andere kant vd ring door zijn enkel ging. Vervolgens zakte bregy ala van barneveld in 98 door de knieen en armen in de lucht etc. Sinds die dag heb ik een hekel aan hem als sporter en hoop ik dat iggy hem ooit zwaar zal ktfo-en

Mule-Kick
22-08-2008, 12:18
Ik ga ook voor/hoop op Iggy op KO. Hoop dat die beetje in vorm is.

Spike_tm
22-08-2008, 15:21
Ik vind breggy niet bepaald sympathiek en ook niet bijzonder vaardig. Eerder groot en lomp.
Ik ben wel fan van Iggy en ik hoop dat we kunnen gaan wedden op deze partij want dan ga ik all in op Iggy. Ik heb al eerder gepost, zelfs een Iggy op 80% moet makkelijk slachtpartij kunnen aanrichten. Ik verwacht niets minder dan een hele dikke KO.

Bobson
22-08-2008, 15:23
Pfff, moeilijk. Een fitte en scherpe Ignashov wint dit zonder twijfel, maar het is nooit te voorspellen hoe hij er aan toe is. Eerlijk gezegd betwijfel ik of we hem ooit nog echt toppartijen zullen zien neerzetten.

Blacklabel
22-08-2008, 15:27
Bregy is de kampioen van de toekomst
hij heeft heeel veel mogelijkheden kan alles is sterk en groot
heeft al wel wat verloren maar dat zie ik als een ervaring rijker
BREGY wordt dit jaar ook de tegenstander van
Peter Aerts in de GP FINALE in Tokyo;)
grtz. hairob



POOF

En toen werd je wakker.

Bregy blijft een middelmatige vechter.. enige wat hem op z'n tijd laat winnen is zijn brute kracht/lengte vooral als hij tegen iemand moet vechten van 1 meter 75 hahaha.


Laat hem maar eens iemand aanpakken van zijn eigen lengte of wat in de buurt komt.. Sem Shilt/ Choi Hong man misschien ??? :lol:



Maar goed deze hele pot doet mij weinig en van Iggy heb ik ook niet echt een hoge pet op ..Eerst zien dan pas geloven.

t zal wel een teleurstelling zijn voor het publiek.

paspoes
22-08-2008, 15:27
Ik vind breggy niet bepaald sympathiek en ook niet bijzonder vaardig. Eerder groot en lomp.
Ik ben wel fan van Iggy en ik hoop dat we kunnen gaan wedden op deze partij want dan ga ik all in op Iggy. Ik heb al eerder gepost, zelfs een Iggy op 80% moet makkelijk slachtpartij kunnen aanrichten. Ik verwacht niets minder dan een hele dikke KO.

Nou valt mee met Breggy, ik denk dat je hem eerst moet leren kennen. heb een aantal keren mogen kletsen met hem en hij komt zeker sympathiek over. wb iggy vs breggy, ga ik voor Iggy :thup:

The Bulldog
22-08-2008, 15:29
iggy als ie in vorm is...anders Breggy die hem zonder pardon zijn kop achterom stompt

Ralph
22-08-2008, 15:43
Iggy heeft al jaren niets bijzonders meer laten zien, maar iedereen blijft maar hopen. Ik denk gewoon dat Bregy hem pakt. En als de oude Iggy zich weer laat zien ben ik alleen maar blij.

simtekf1
22-08-2008, 16:11
was bij hun partij in alkmaar (feb 05?) waarin bregy een pak slaag kreeg de 1e 2 ronden, toch won doordat ignashov in de 3e aan de andere kant vd ring door zijn enkel ging. Vervolgens zakte bregy ala van barneveld in 98 door de knieen en armen in de lucht etc. Sinds die dag heb ik een hekel aan hem als sporter en hoop ik dat iggy hem ooit zwaar zal ktfo-en

Hij verdraaide z'n knie toen. (iets waar die veel te lang mee door gelopen heeft)
Maar er staat me iets bij dat ze daar voor ook nog een keer hebben gevochten, en toen won Iggy.

RedDawn
22-08-2008, 18:27
Dat was in Parijs en toen won Iggy op KO.

MilfhunterMMA
22-08-2008, 18:42
Ignashov gaat terugkomen en Breggy KO slaan.

chief108
22-08-2008, 21:35
Ignashov gaat terugkomen en Breggy KO slaan.
QFT

Spike_tm
23-08-2008, 12:57
Nou valt mee met Breggy, ik denk dat je hem eerst moet leren kennen. heb een aantal keren mogen kletsen met hem en hij komt zeker sympathiek over. wb iggy vs breggy, ga ik voor Iggy :thup:
Tja, wellicht dat hij buiten de ring als je met hem kletst een aardige gozer is. Ik weet alleen wat ik in de ring gezien heb. Je weet het meteen als hij in de stapt, dan hoor je het publiek *Boe* :thown: roepen. Dus ik ben niet de enige die hem als vechter in de ring niet zo kan waarderen.

Angelco
23-08-2008, 15:50
Iggy !

zosja
24-08-2008, 04:24
Ik vind breggy niet bepaald sympathiek en ook niet bijzonder vaardig. Eerder groot en lomp.
Ik ben wel fan van Iggy en ik hoop dat we kunnen gaan wedden op deze partij want dan ga ik all in op Iggy. Ik heb al eerder gepost, zelfs een Iggy op 80% moet makkelijk slachtpartij kunnen aanrichten. Ik verwacht niets minder dan een hele dikke KO.

voor je iemand een stempel geeft, moet je er mij inziens eerst kennis mee gemaakt hebben.
ik heb hem verschillende keren gescheids, en neem van mij aan dat hij een respect volle vechter is.
zowel voor de scheids als voor zijn opponent.

grt joop ubeda.

zosja
24-08-2008, 05:27
Nou valt mee met Breggy, ik denk dat je hem eerst moet leren kennen. heb een aantal keren mogen kletsen met hem en hij komt zeker sympathiek over. wb iggy vs breggy, ga ik voor Iggy :thup:

ja dat snap ik dat hij met jou lekker relex praat, jij bent toch die tropishe verrassing, met de maten 84 42 84. en die blonde pruik.

hi hi hi last post.
grt joop ubeda.

Justinian
24-08-2008, 09:33
voor je iemand een stempel geeft, moet je er mij inziens eerst kennis mee gemaakt hebben.
ik heb hem verschillende keren gescheids, en neem van mij aan dat hij een respect volle vechter is.
zowel voor de scheids als voor zijn opponent.

grt joop ubeda.
Absoluut! Breggy is bovendien een hele sympathieke kerel.

Het is moeilijk om te zeggen wie deze partij zal gaan winnen, omdat de vorm van Ignashov niet bekend is. Als Ignashov in goede vorm verkeert, dan geef ik hem een goede kans. Maar datzelfde geldt voor Breggy.

blazin.arr0w::::
24-08-2008, 11:16
Het is moeilijk om te zeggen wie deze partij zal gaan winnen, omdat de vorm van Ignashov niet bekend is. Als Ignashov in goede vorm verkeert, dan geef ik hem een goede kans. Maar datzelfde geldt voor Breggy.

x2

De man van 14K
24-08-2008, 11:53
aardige snuiter hoor Breggy, alleen ziet het er niet echt uit wat hij doet.. maar daar kan hij niets aan doen.. Ik net als vele, hoop op een magische terugkeer van IGGY en dat hij ooit nog de K1 champ wordt maar goed.. Dromen mag je hebben toch?

chief108
24-08-2008, 16:02
al zou hij alleen maar nog een keer Sem onderuit beuken
gewoon...
omdat hij dat kan
zou lekker frustrerend voor een hele boel mensen zijn :p

redjuh
25-08-2008, 14:28
klopt wat je zegt. Echter de martial artist verkiest een beroep dat hij uitoefent voor het liefst zoveel mogelijk publiek. Publiek dat er een paar 100 euro voor uittrekt, dvdtjes koopt, shirtjes etc. Kortom, het publiek betaalt en bepaalt het salaris. Mag dus ook kritisch zijn. En tja hollandes zijn nu eenmaal emotioneel verbonden met hun uitgaven en de daarvoor geretourneerde zaken

chief108
25-08-2008, 14:35
het publiek betaalt en bepaalt het salaris. Mag dus ook kritisch zijn. En tja hollandes zijn nu eenmaal emotioneel verbonden met hun uitgaven en de daarvoor geretourneerde zaken
:stupid:

simtekf1
25-08-2008, 20:00
klopt wat je zegt. Echter de martial artist verkiest een beroep dat hij uitoefent voor het liefst zoveel mogelijk publiek. Publiek dat er een paar 100 euro voor uittrekt, dvdtjes koopt, shirtjes etc. Kortom, het publiek betaalt en bepaalt het salaris. Mag dus ook kritisch zijn. En tja hollandes zijn nu eenmaal emotioneel verbonden met hun uitgaven en de daarvoor geretourneerde zaken

Mwah, vind niet dat je gelijk hebt.
Als publiek hoor je je gewoon te gedragen, respect te tonen voor de vechters.

Hoost en Aerts werden allebei uitgefloten omdat ze aan het clinchen waren.
Ongelovelijk toch, daar kan ik echt kwaad om worden.
Was die partij toen Sap er vandoor ging.

anonymous001
25-08-2008, 23:47
Mwah, vind niet dat je gelijk hebt.
Als publiek hoor je je gewoon te gedragen, respect te tonen voor de vechters.

Hoost en Aerts werden allebei uitgefloten omdat ze aan het clinchen waren.
Ongelovelijk toch, daar kan ik echt kwaad om worden.
Was die partij toen Sap er vandoor ging.

Op zich ben ik het grotendeels met je eens, maar Hoost en Aerts werden niet uitgefloten omdat ze aan het clinchen waren. Dat was omdat ze net deden alsof ze gingen vechten, maar in werkelijkheid een demo/sparringspartijtje draaiden. Het publiek werd toen gewoon in de maling genomen, begrijpelijk misschien, maar wel heel genant, juist omdat het allebei zulke legendes zijn...

Blacklabel
26-08-2008, 03:33
Op zich ben ik het grotendeels met je eens, maar Hoost en Aerts werden niet uitgefloten omdat ze aan het clinchen waren. Dat was omdat ze net deden alsof ze gingen vechten, maar in werkelijkheid een demo/sparringspartijtje draaiden. Het publiek werd toen gewoon in de maling genomen, begrijpelijk misschien, maar wel heel genant, juist omdat het allebei zulke legendes zijn...

Idd


Maar veel promoters/vechters/trainers denken dan ook dat het publiek in NL helemaal gek is. (ik heb het al vaker gezegd)

Dat ze in Japan een stijve lul krijgen als een Bob Sapp of wie dan ook zich idioot gedraagd is hun zaak. In NL willen wij een simpelweg een mooie knokpartij zien zodra jij de ring in stapt en dan maakt het niet uit wie jij bent.

Alles wat nep is staan we niet niet op de wachten zo ja dan halen we die WWF videobanden uit de schuur en dan kopen we geen kaartje van gemiddeld € 50 eu-tjes.

Marco
26-08-2008, 13:55
als Iggy in vorm is, dan wint hij. als Iggy niet in vorm is dan wint Breggy.
toch denk ik dat Iggy op k.o. wint, aftastende 1e ronde en in de 2e slaat hij Breggy aan en maakt het vervolgens af...

chief108
26-08-2008, 14:03
als Iggy in vorm is, dan wint hij. als Iggy niet in vorm is dan wint Breggy.

exactly...
zo simpel is het in feite.... :lol:

Marco
26-08-2008, 14:08
exactly...
zo simpel is het in feite.... :lol:

het spelletje is ook simpel, je moet meer scoren als je tegenstander :ehhh:

Blacklabel
26-08-2008, 14:38
het spelletje is ook simpel, je moet meer scoren als je tegenstander :ehhh:



lol als Bregy een waardige tegenstander heeft dan is hij na ronde 1 al op.. en is het wachten op een KO.

Maar goed we weten niet hoe fit die wodkatank is.

Marco
26-08-2008, 15:42
lol als Bregy een waardige tegenstander heeft dan is hij na ronde 1 al op.. en is het wachten op een KO.

Maar goed we weten niet hoe fit die wodkatank is.


die wodkatank wint sowieso als het op zuipen aankomt...:whistling:

chief108
26-08-2008, 15:45
vind de verleiding erg groot dat als hij straks in Klazienaveen aan het trainen is om hem een keer mee naar Emmen te nemen om ff lekker te gaan zuipen....
1 avondje moet toch wel kunnen???:whistling:

Marco
26-08-2008, 15:54
vind de verleiding erg groot dat als hij straks in Klazienaveen aan het trainen is om hem een keer mee naar Emmen te nemen om ff lekker te gaan zuipen....
1 avondje moet toch wel kunnen???:whistling:


regel dan wel ff dat ze in jou glas water ipv wodka gooien ander ben je straks een overleden mixfight lid...:eek:

blazin.arr0w::::
26-08-2008, 17:05
vind de verleiding erg groot dat als hij straks in Klazienaveen aan het trainen is om hem een keer mee naar Emmen te nemen om ff lekker te gaan zuipen....
1 avondje moet toch wel kunnen???:whistling:

Ik zeg SENSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

chief108
26-08-2008, 17:09
regel dan wel ff dat ze in jou glas water ipv wodka gooien ander ben je straks een overleden mixfight lid...:eek:
maar wel ere lid :thup:

ik durf die uitdaging wel aan iig
ben vast alweer helemaal hersteld van Lowlands... :wacko:

paspoes
26-08-2008, 20:06
vind de verleiding erg groot dat als hij straks in Klazienaveen aan het trainen is om hem een keer mee naar Emmen te nemen om ff lekker te gaan zuipen....
1 avondje moet toch wel kunnen???:whistling:

ik ga mee, lachen man en na stappen casa rosso chief :whistling:

chief108
26-08-2008, 20:44
hahaha...
ik zie het al helemaal voor me :beerchug:

chief108
12-09-2008, 09:55
dit gaat Bregy niet leuk vinden, maar ik heb nog geen poll gezien waarin niet de overgrote meerderheid denkt dat hij dit gaat verliezen.... :p

martin
12-09-2008, 13:08
Iggy wint op ko

redjuh
12-09-2008, 15:35
vind de verleiding erg groot dat als hij straks in Klazienaveen aan het trainen is om hem een keer mee naar Emmen te nemen om ff lekker te gaan zuipen....
1 avondje moet toch wel kunnen???:whistling:

Ik ga mee. Heb uit zeer betrouwbare bron nog wel een geinig weetje; toen ie in parijs had gewonnen, is ie daar een week gebleven met zijn cheque van 30k. Daarna heeft zijn trainer geld voor een vliegticket moeten sturen om terug te kunnen hehehe

chief108
12-09-2008, 15:37
Ik ga mee. Heb uit zeer betrouwbare bron nog wel een geinig weetje; toen ie in parijs had gewonnen, is ie daar een week gebleven met zijn cheque van 30k. Daarna heeft zijn trainer geld voor een vliegticket moeten sturen om terug te kunnen hehehe
reps voor Iggy...

:lol:

martin
13-09-2008, 17:04
Goeie god wist niet dat ie een drankorgel is , dan ga ik voor breggy en ik zal aan de ring een beetje vodka bij hem in de fles doen lol

anonymous001
13-09-2008, 17:11
Goeie god wist niet dat ie een drankorgel is

Wtf?

Van welke planeet ben jij?!:eek:

chief108
13-09-2008, 22:40
hij vergat /sarcasm toe te vegen in z'n post denk ik :p

Eric P
14-09-2008, 12:22
Dit is volgens mij een van z´n comeback partijen, eind vorig jaar. Hij ziet er scherp uit!
YouTube - Ignashov vs Karacs in K-1 Hungary (http://www.youtube.com/watch?v=ILD1U-OsoWk&feature=related)

chief108
15-09-2008, 16:16
als Iggy zo knokt gaat hij zeker winnen...

het is dat ik al all in op Underdog ga met m'n vCash maar anders was dit wel een safe bet....

aliendwurf
15-09-2008, 16:25
Iggy gaat winnen, without a doubt..