PDA

View Full Version : Update D.O.C, 27 september Ede



Andre
24-08-2008, 13:14
Update D.O.C, 27 september Ede

Het heeft even geduurd voor dat jullie weer wat van D.O.C. gehoord hebben; dit had de volgende reden.
Na het naar buiten brengen van ons octagon evenement op dit forum is er de maandag erna een klacht bij de gemeente ingediend.
Dit heeft voor grote problemen gezorgd en de gemeente wilde de vergunning geheel intrekken.
Na vele besprekingen met burgmeester en wethouders zijn we toch tot een oplossing gekomen, door wat aanpassingen kan het gala toch plaats vinden in een octagon. Dit is dan ook letterlijk een Dutch octagon. Wat duidelijk is, is dat het voor de gemeente van groot belang is dat het geen kooigevecht wordt genoemd.
Op dit moment wordt er nog druk aan gewerkt maar zodra hij klaar is zullen we er hier een foto van plaatsen.

D.O.C. , Dutch Octagon Champignongship is op dit moment druk bezig met de laatste details voor de line up op 27 september in Ede.
We hebben een paar toppers in deze line up, die zeker voor spektakel zorgen.

Denk aan wereldkampioen Cage Rage; Paul Daley, de kampioen van Belgie en nog steeds ongeslagen met een rec van 16-0-0 Tommy Depret , M1 vechter en ringskampioen Jason Jones en sterke Danny van Bergen. Ook de twee vechters met de meest verassende acties in de ring te weten Raymond Jarman en Kuku Victor. En niet te vergeten het nieuwste lid van Golden Glory Michael Knaap!

Kijk op The Ultimate MMA Event - DOC - Dutch Octagon Championship (http://www.docfight.com) voor de laatste update en kaartverkoop! Wil je dit niet missen, reageer dan snel want er zijn maar 1200 kaarten beschikbaar. Kaarten zijn beschikbaar via de deelnemende sportscholen of via onze website.

Vechters of sportscholen die het ook leuk lijkt om in een octagon te vechten kunnen zich aanmelden op [email protected] ([email protected])
vergeet niet fightrecord en gewicht te melden .

De MMA line up tot nu toe, later worden er ook nog wat thai boks wedstrijden toegevoegd

Knaap vs Goce Gandovsky
Paul Daley vs Tommy Depret
Billy Kaptijn vs Ricardo van Kooten
Raymond Jarman vs Alex Wiebe
Willy Ni vs Kuku Victor
Danny van Bergen vs tba
Kurt Verschueren vs Noufel Ammelouk
Sander Thonhauser vs TBA
Jason Jones vs TBA
Berry Bunthof vs Nathan Schouteren
Duane van Helvort vs Dean Amasinger
Ronny Janmaat vs tba
Jordy Peute vs Ali
Buffort vs Gilmar Eugenia -
Marat Moeradov vs Wesley van Velthoven
Wesley quint vs Danny Smit

Andre

Jeru
24-08-2008, 13:23
Vette site! Line-up ziet er ook goed uit.
Bizar weer dat iemand een klacht heeft ingediend. Bekrompen zooitje...

The Bulldog
24-08-2008, 14:22
super dat de gemeente mee denkt aan de beeldvorming...

ik pak het maar op de positieve manier op.

dutch octagon klinkt ook meer van deze tijd dan kooi...

SUPER , VEEL SUCCES MET DE VOORBEREIDINGEN.!!!!!!..

Rverm
24-08-2008, 15:33
vet dat het nog doorgaat...welk gewicht zit jason jones nu? hij vocht rings altijd op 90 kg maar laatst bij m1 op 83-85? als ie weer rond de 90 zit kunnen hij en Dion Staring mooi naar elkaar toewerken qua gewicht en heb je een toppartij...

RedDawn
24-08-2008, 15:53
Vette site! Line-up ziet er ook goed uit.
Bizar weer dat iemand een klacht heeft ingediend. Bekrompen zooitje...

Ja, maar de organisatie speelt dat soort rare gasten toch gewoon in de kaart door voor een kooi te kiezen?!


Sander Thonhauser had toch toch een jaartje ofzo geleden afscheid genomen omdat hij een chronische rug of nekblessure had? Is ie helemaal hersteld?

The Bulldog
24-08-2008, 16:10
Ja, maar de organisatie speelt dat soort rare gasten toch gewoon in de kaart door voor een kooi te kiezen?!




IS EEN DUTCH OCTACON!!!!!

A.F.
24-08-2008, 16:29
Ja, maar de organisatie speelt dat soort rare gasten toch gewoon in de kaart door voor een kooi te kiezen?!


Sander Thonhauser had toch toch een jaartje ofzo geleden afscheid genomen omdat hij een chronische rug of nekblessure had? Is ie helemaal hersteld?

nekhernia..

top line up ... ben zeker van de partij.

MilfhunterMMA
24-08-2008, 16:32
Update D.O.C, 27 september Ede

Het heeft even geduurd voor dat jullie weer wat van D.O.C. gehoord hebben; dit had de volgende reden.
Na het naar buiten brengen van ons octagon evenement op dit forum is er de maandag erna een klacht bij de gemeente ingediend.
Dit heeft voor grote problemen gezorgd en de gemeente wilde de vergunning geheel intrekken.
Na vele besprekingen met burgmeester en wethouders zijn we toch tot een oplossing gekomen, door wat aanpassingen kan het gala toch plaats vinden in een octagon. Dit is dan ook letterlijk een Dutch octagon. Wat duidelijk is, is dat het voor de gemeente van groot belang is dat het geen kooigevecht wordt genoemd.
Op dit moment wordt er nog druk aan gewerkt maar zodra hij klaar is zullen we er hier een foto van plaatsen.

D.O.C. , Dutch Octagon Champignongship is op dit moment druk bezig met de laatste details voor de line up op 27 september in Ede.
We hebben een paar toppers in deze line up, die zeker voor spektakel zorgen.

Denk aan wereldkampioen Cage Rage; Paul Daley, de kampioen van Belgie en nog steeds ongeslagen met een rec van 16-0-0 Tommy Depret , M1 vechter en ringskampioen Jason Jones en sterke Danny van Bergen. Ook de twee vechters met de meest verassende acties in de ring te weten Raymond Jarman en Kuku Victor. En niet te vergeten het nieuwste lid van Golden Glory Michael Knaap!

Kijk op The Ultimate MMA Event - DOC - Dutch Octagon Championship (http://www.docfight.com) voor de laatste update en kaartverkoop! Wil je dit niet missen, reageer dan snel want er zijn maar 1200 kaarten beschikbaar. Kaarten zijn beschikbaar via de deelnemende sportscholen of via onze website.

Vechters of sportscholen die het ook leuk lijkt om in een octagon te vechten kunnen zich aanmelden op [email protected]
vergeet niet fightrecord en gewicht te melden .

De MMA line up tot nu toe, later worden er ook nog wat thai boks wedstrijden toegevoegd.

Knaap vs Goce Gandovsky
Paul Daley vs Tommy Depret
Billy Kaptijn vs Ricardo van Kooten
Raymond Jarman vs Alex Wiebe
Willy Ni vs Kuku Victor
Danny van Bergen vs tba
Kurt Verschueren vs Noufel Ammelouk
Sander Thonhauser vs TBA
Jason Jones vs TBA
Berry Bunthof vs Nathan Schouteren
Duane van Helvort vs Dean Amasinger
Ronny Janmaat vs tba
Jordy Peute vs Ali
Buffort vs Gilmar Eugenia -
Marat Moeradov vs Wesley van Velthoven
Wesley quint vs Danny Smit

Andre
ambtenaren.... BAH :twak:waarom verdiepen zij zich nooit eens in iets voordat ze beslissingen nemen.

Ralph
24-08-2008, 16:43
Vette line-up hoor! Ik kijk vooral uit naar Willy Ni vs Kuku Victor. Dat kan niet anders dan vuurwerk worden. Wel goed trouwens dat de gemeente toch overstag is gegaan.

Ronald
24-08-2008, 17:23
Blij om te horen dat het gewoon door gaat. Mixfight is zeker aanwezig om er verslag van te doen :)

Hiro
24-08-2008, 18:02
Gaat die wedstrijd van Paul Daley wel door? Hij vecht een week later bij Elite Xc op cbs in Amerika tegen Jake Shields. Denk niet dat zij ermee akkoord gaan...

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=6934&zoneid=4

Khanom Thom
24-08-2008, 20:48
Eindelijk gerechtigheid!
Hoop echt dat het een knal gala wordt en heel erg positief wordt bevonden!

Organisatie SUCCES! :thup:

FightProvider
24-08-2008, 21:28
Hierbij de flyer voor de liefhebber!!!

http://www.djqlick.com/FLYER_FRONT_DOC.jpg

http://www.djqlick.com/FLYER_BACK_DOC.jpg

remco pardoel
25-08-2008, 02:11
We mogen blij zijn met Andre dat hij zijn nek uitsteekt om t van de grond te krijgen
We hebben dit nodig naast de Glory en heatFC om MMA op nivo te krijgen in Nederland!

Ede heeft ballen, dat kan niet ontkent worden.

Laten wij als "fans" ervoor zorgen dat t gala voor 01 sept uitverkocht is!
dan geef je Andre en de organisatie gelijk dat MMA leeft in de BeNeLux en dan heeft de stad Ede er een fantastisch gala erbij

Chico
25-08-2008, 09:31
ik ga mijn wedstrijdgroep mobiliseren... denk dat grotendeels hiervan het wel vet zou vinden om hier naar toe te gaan. :D

Chico
25-08-2008, 12:40
Ik heb geprobeerd via internet te bestellen maar ik heb geen creditkaart of paypal...

zijn er scholen in de buurt van alkmaar waar ik kaarten kan kopen of is er een mogelijkheid tot reserveren?

Andre
25-08-2008, 13:01
Ik heb geprobeerd via internet te bestellen maar ik heb geen creditkaart of paypal...

zijn er scholen in de buurt van alkmaar waar ik kaarten kan kopen of is er een mogelijkheid tot reserveren?


Het is ook mogelijk via IDEAL te betalen dat gaat heel eenvoudig via Telebankieren.

MilfhunterMMA
25-08-2008, 13:18
klinkt goed. ik denk dat ik hier wel heenga.

Mr 1 Leg
25-08-2008, 13:25
:cool2:daar ben ik ook zeker bij go tommy de pret kill him dit wordt een top gala daar kijk ik naar uit

paspoes
25-08-2008, 13:48
Super nieuws en idd Gemeente Ede heeft Balen, ben blij dat het goed is gekomen :thup:

The Bulldog
25-08-2008, 14:54
balen?????

Chico
25-08-2008, 15:18
moet jij hier niet knokken underdog?

Jeru
25-08-2008, 18:28
Super nieuws en idd Gemeente Ede heeft Balen, ben blij dat het goed is gekomen :thup:


balen?????

Ja, hooibalen.... boeren hè?! :lol:

Chico
25-08-2008, 18:31
Het is ook mogelijk via IDEAL te betalen dat gaat heel eenvoudig via Telebankieren.
Cool, ik heb het gedaan... thx

MataLeo
25-08-2008, 18:36
Succes !!!!!!!!!!!!!!

FightProvider
25-08-2008, 19:06
We mogen blij zijn met Andre dat hij zijn nek uitsteekt om t van de grond te krijgen
We hebben dit nodig naast de Glory en heatFC om MMA op nivo te krijgen in Nederland!

Ede heeft ballen, dat kan niet ontkent worden.

Laten wij als "fans" ervoor zorgen dat t gala voor 01 sept uitverkocht is!
dan geef je Andre en de organisatie gelijk dat MMA leeft in de BeNeLux en dan heeft de stad Ede er een fantastisch gala erbij

X2 :thup:

Andre
25-08-2008, 19:35
Nog even voor de duidelijkheid, er zullen ook een paar amateurwedstrijden plaatsvinden.
Hiervoor kun je jezelf aanmelden op [email protected]
Deze worden echter wel op shooto b klasse regels gevochten.
De pro partijen worden op dream regels gevochten.

Andre

ChimiChero
25-08-2008, 21:30
Succes !!

Briant
25-08-2008, 22:18
Succes Willy en Raymond!!!

HUNTER
26-08-2008, 00:39
k** ik moet competitie judo'en in een of ander Noord-Hollands gat die avond. Mochten we snel klaar zijn dan knal ik alsnog naar Ede. Wat een top gala

Chico
26-08-2008, 08:48
west friese? :(

Jochem
26-08-2008, 09:10
shit, ga ik dit hele fokking jaar 3 dagen op vakantie, precies dat weekend :(.

HUNTER
26-08-2008, 09:25
west friese? :(

yep.... en helemaal in Hippolytushoef :twak:

Chico
26-08-2008, 09:33
tyfus.. dan vallen er dus minimaal twee gaten in ons team :(

hippolytushoef... dat zit toch bij wieringenmeer?.. das een end verderop...

Andre
27-08-2008, 23:11
Beste Mixfight leden bij deze wat voorverkoopadressen voor het DOC gala van 27 September.

De voorverkoopadressen voor 27 september zijn;

Mike’s gym Amsterdam

Sportschool Louwerse Ede

Remco Pardoel Oss

Bully’s Gym Arnhem

Lex de Groot Amersfoort

Café Bad Habbits Ede

Of uiteraard via onze website; The Ultimate MMA Event - DOC - Dutch Octagon Championship (http://www.docfight.com)

Andre
27-08-2008, 23:13
The Ultimate MMA Event - DOC - Dutch Octagon Championship (http://www.docfight.com)

jopke
27-08-2008, 23:21
wat zijn preciesshooto b klasse regels??

gr jopke

Andre
27-08-2008, 23:46
shooto b is met stoten op het hoofd op de grond ,2x5 min.

Richelieu
28-08-2008, 00:26
Ziet er allemaal erg goed uit! Ben erg benieuwd de 27ste!

Bosco Baracus
29-08-2008, 14:50
Klopt het dat het event in een Achthoekig Ring in plaats van een Octagon Cage plaatsvind?? Op groundandpound.de staat so its...

Bron: groundandpound.de/News/Europa/Dutch-Octagon-Championship.html (http://www.groundandpound.de/News/Europa/Dutch-Octagon-Championship.html)

chief108
29-08-2008, 16:41
dat zou een mooie tegenvaller zijn...

maar dat bericht klopt vast niet....

toch??? :cry2:

danial
29-08-2008, 22:21
Wat het ook mag zijn, het is een goede stap in juiste richting.
Ede=TOP
Ik ben er zeker bij
ps. Het zal in ieder geval geen ring zijn, misschien achthoekige cage....

Klopt het dat het event in een Achthoekig Ring in plaats van een Octagon Cage plaatsvind?? Op groundandpound.de staat so its...

Bron: groundandpound.de/News/Europa/Dutch-Octagon-Championship.html (http://www.groundandpound.de/News/Europa/Dutch-Octagon-Championship.html)

Andre
29-08-2008, 23:01
dat zou een mooie tegenvaller zijn...

maar dat bericht klopt vast niet....

toch??? :cry2:
Ik denk dat deze meneer uit Duitsland het niet helemaal heeft begrepen.
Zoals ik hier al eerder schreef zijn er wel wat aanpassingen plaats gevonden, maar wat het aller belangrijkste is ,is dat door het gaas de wedstrijden niet hinderlijk hoeven worden onderbroken.
Dit is ook een van de redenen dat D.O.C zo graag in een octagon wil organiseren.
Als hij klaar is plaatsen we er een foto of een filmpje hier op het forum zodat iedereen hem van te voren kan zien.

Boem Boem
30-08-2008, 13:43
Top hoor....heel veel succes met de verdere voorbereidingen....

Osu

Chris

chief108
30-08-2008, 14:41
Ik denk dat deze meneer uit Duitsland het niet helemaal heeft begrepen.

zie je wel...
rare moffen altijd ;)

ben benieuwd gozer....

Primal
10-11-2008, 13:02
Guys,
Is er al iets over dit gala bekend? Weten ze al wanneer het plaats gaat vinden? Het staat nu namelijk al meer dan een maand op, voorjaar 2009.... En ik denk toch dat het goed is voor de Nederlandse vechtsport om dit gala door te laten gaan.
Dusse als hier iemand iets over weet.....