PDA

View Full Version : Pride Waardig ....



Jamila
24-08-2008, 13:30
Het gala is nog niet afgelopen maar op dit moment wordt deze al gezien als Pride Waardig. Valentijn had de toon al gezet met een spetterende K.O.
Dit spektakel heeft zich voort gezet en dit belooft meer voor de toekomst. Valentijn zal daar hoogst waarschijnlijk deel van uit gaan maken.

Gefeliciteerd Valentijn en het hele GG team.

Wie weet zou daar nog een mooie plaats voor Dion Starring over zijn. Hij zelf voelt zich daar helemaal thuis.

Leuk ploegje daar in Japan.

Gr, Jamila:thup:

micha
24-08-2008, 13:35
Klinkt goed.

Valentijn gefeliciteerd.

The Bulldog
24-08-2008, 13:53
ik vind ondanks het een echte mooie show is met vette partijen "Pride waardig"een beetje overdreven, maar wel heel erg vet als zowel valentijn als Dion daar aan de bak kunnne...

Eindelijk een mooie kans voor Dion.....zeker gegund pik....

Lee Hottie # 1 fan
24-08-2008, 14:00
spoilerrr

TOON
24-08-2008, 14:01
ik vind ondanks het een echte mooie show is met vette partijen "Pride waardig"een beetje overdreven, maar wel heel erg vet als zowel valentijn als Dion daar aan de bak kunnne...

Eindelijk een mooie kans voor Dion.....zeker gegund pik....

x2
erg vet voor Valentijn en mogelijk Staring...maar pride waardig....? mwah dat bekijk je het toch allemaal door een roze bril...

The Bulldog
24-08-2008, 14:14
x2
erg vet voor Valentijn en mogelijk Staring...maar pride waardig....? mwah dat bekijk je het toch allemaal door een roze bril...

nog op van het feest van gisteren misschien? kan toch? haha

MilfhunterMMA
24-08-2008, 14:20
wat een overdreven topic weer.

Evilman
24-08-2008, 14:21
blasphemy!

Mr 1 Leg
24-08-2008, 20:17
mooi gedaan valentijn proficiat

A.F.
24-08-2008, 21:16
tsja...

ik vond me kippetje en aardappeltjes met rozemarijn en sperzieboontjes net toch echt wel Jamie Oliver waardig

michaell
24-08-2008, 21:30
Pride waardig is DREAM.

Evilman
24-08-2008, 23:06
Pride waardig is DREAM.

bestwel.
hoewel ik Affliction ook te gek vondt!
Alle ouwe helden wonnen weer in een vette ring
met n goeie show! :D

Sengoku was n slap en saai aftreksel deze keer helaas.
op n enkele match na.

michaell
24-08-2008, 23:15
Ik hoop dat Sengoku uiteindelijk met DREAM gaat mergen. Anders komen ze allebei om ivm lage TV rating :( En dan nog EliteXC die waarschijnlijk dood gaat. IFL, WFA, Pride...
En dan is er maar UFC over...
Wat Affliction betreft is het nog te vroeg om conclusies te trekken. worden iig 5-6 events gehouden, verder weet ik het nog niet...

MilfhunterMMA
24-08-2008, 23:39
afgelopen affliction event was het beste van het afgelopen jaar wat mij betreft.

YoMarK
25-08-2008, 00:45
PRIDE waardig is als je om 9 uur zondagmorgen nog steeds niet kan slapen vanwege het live event en alle vette partijen die je zojuist hebt gekeken.
Sengoku is het gewoon net-niet, en zal het ook niet worden vrees ik.
Super voor Valentijn en GG dat hij weer helemaal terug is, maar behalve die partij vond ik er niet veel aan.

Zoals michaell zegt: lekker mergen met DREAM.

Fr3ddy
25-08-2008, 00:55
tsja...

ik vond me kippetje en aardappeltjes met rozemarijn en sperzieboontjes net toch echt wel Jamie Oliver waardig

LOL :hugegrin:

Tony
25-08-2008, 09:32
Het gala is nog niet afgelopen maar op dit moment wordt deze al gezien als Pride Waardig. Valentijn had de toon al gezet met een spetterende K.O.
Dit spektakel heeft zich voort gezet en dit belooft meer voor de toekomst. Valentijn zal daar hoogst waarschijnlijk deel van uit gaan maken.

Gefeliciteerd Valentijn en het hele GG team.

Wie weet zou daar nog een mooie plaats voor Dion Starring over zijn. Hij zelf voelt zich daar helemaal thuis.

Leuk ploegje daar in Japan.

Gr, Jamila:thup:

Valentijns prestatie was top.. kan je niks van zeggen..

Maar wat betreft sengoku en pride-waardig...

Daarvoor moet je even deze afzetten:

http://s2.thisnext.com/media/230x230_no_border/Gucci-Pink-Sunglasses_3B4A862C.jpg

chief108
25-08-2008, 10:05
ik vond me kippetje en aardappeltjes met rozemarijn en sperzieboontjes net toch echt wel Jamie Oliver waardig
:rotflmao:


PRIDE waardig is als je om 9 uur zondagmorgen nog steeds niet kan slapen vanwege het live event en alle vette partijen die je zojuist hebt gekeken.
Sengoku is het gewoon net-niet, en zal het ook niet worden vrees ik.
Super voor Valentijn en GG dat hij weer helemaal terug is, maar behalve die partij vond ik er niet veel aan.

Zoals michaell zegt: lekker mergen met DREAM.
:stupid:

BBC
25-08-2008, 10:28
Zeker niet Pride-waardig en eerlijk gezegd vond ik aan de partij van Valentijn, behalve dan het einde, echt geen zak aan. Affliction en Dream daarentegen...

TOON
25-08-2008, 20:55
De shows van DREAM en in mindere mate Affliction waren wel pride-waardig te noemen inderdaad...maar ze zijn als organisatie pas echt pride-waardig als ze dit niveau de komende jaren vol weten te houden...!!