PDA

View Full Version : Poster "Absolute Kickboxing" - Nigtevecht 20-09-08



Richelieu
24-08-2008, 17:52
http://img57.imageshack.us/img57/9002/absolutkickboxingjy0.jpg

Richelieu
24-08-2008, 17:59
MAIN FIGHT - FARID RIFFI (Yamato Gym) vs THANIT IM-ON (Angelo Gym)

Farid Riffi van Yamata Gym zal het in de hoofdpartij van de avond gaan opnemen tegen de zeer explosieve Thaise tukker Thanit Im-On. Geen gemakkelijke opgave voor Riffe want Thanit heeft zeer veel ervaring en is zelfs huidig wereldkampioen kickboksen. Im-On is van Thaise afkomst en dat is te zien aan zijn stijl: keihard werkt hij vooral met zijn flitsende traptechnieken terwijl Riffi het meer moet hebben van zijn fighting spirit. Deze partij is een partij waar vele insiders al maanden naar uitgekeken hebben. Een wedstrijd die is afgesloten op K-1max regels over 3 rondes van elk 3 minuten, maar de verwachting is dat deze prestige wedstrijd niet over de volle rondes zal gaan. Zal de fighting spirit van Riffe het overwinnen van het Thaise geweld dat Thanit Im-On af zal gaan vuren??

http://img57.imageshack.us/img57/2091/preflyeryamatogymti0.jpg

Fr3ddy
24-08-2008, 18:21
Riffi tegen Im-on lijkt me wel een vette partij :)

Tizy
25-08-2008, 12:43
Wie is de tegenstandster van Samantha ?

Richelieu
25-08-2008, 12:57
Wie is de tegenstandster van Samantha ?

SAMANTHA van DOORN vs ADDI
Bron: Yamatogym.com

Volgens mij is het de Addi van Vos Gym. Het zou dan gaan om een rematch aangezien beide dames al eens tegen elkaar stonden op de Kumite VIII. Samantha won toen op punten, maar de hoek van Vos had destijds hier protest tegen aangetekend.

Tizy
25-08-2008, 12:59
Aha..Rematch inderdaad..Ik ben benieuwd. Succes meiden!

n.k.b.b.
26-08-2008, 01:04
SAMANTHA van DOORN vs ADDI
Bron: Yamatogym.com

Volgens mij is het de Addi van Vos Gym. Het zou dan gaan om een rematch aangezien beide dames al eens tegen elkaar stonden op de Kumite VIII. Samantha won toen op punten, maar de hoek van Vos had destijds hier protest tegen aangetekend.

Yep ADDI Rottem (Vos Gym Israël) neemt het op in een rematch tegen Samantha van Doorn (ss van Asdonck). Deze keer is de partij op K-1 regels afgelsoten. Het betreft een c-klasse partij.

Hendy
12-09-2008, 17:00
Riffi tegen Im-on lijkt me wel een vette partij :) zeker een mooie pot ! ik neem aan dat dit een A partij is ?

Richelieu
12-09-2008, 18:53
zeker een mooie pot ! ik neem aan dat dit een A partij is ?

Voor beide heren is dit hun laatste B-partij.

n.k.b.b.
13-09-2008, 00:22
Voor beide heren is dit hun laatste B-partij.

Richelieu = Correct.... kunnen ze via mixfight.nl ook nog kaarten gaan kopen?

Het wordt een leuk gala, leuke partijen. Knaller van een hoofdpartij tussen Farid Riffi vs Thanit Im ON

Verder staat de ongeslagen Malic Groenberg (zelfs alles op ko gewonnen) tegen youngster Souhail Loukili (pas 16jr !!). Groenberg is een van de opkomende talenten van de beruchte en gevreesde sportschool v/d Vathorst terwijl Loukili een pupil is uit de stal van Yamato Gym. Ook hiervan kan met recht gesproken worden van een zeer aansprekende partij!!!

Zeker goed om te noemen is het feit dat Angelo Gym de hofleverancier is van dit gala. Angelo Meola is een van de betrouwbaarste partners uit kickboksland!!!!

Meer informatie is te vinden op yamatogym.com Wellicht is mixfight erbij?

Richelieu
13-09-2008, 00:59
Mixfight is er zeker bij!