PDA

View Full Version : nieuws waar de mannen op zaten te wachten...



chief108
25-08-2008, 12:30
Polygame man leeft langer - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/1748646/__Polygame_man_leeft_langer__.html?p=15,1)

lang leve de veelwijverij!!!

Justinian
25-08-2008, 13:37
Akkoord, ik ga het even voorleggen aan moeders... Thanks voor de tip!

chief108
25-08-2008, 13:58
als ze het beste met je voorheeft gaat ze meteen accoord...

zo niet...
nou, dan weet je hoe laat het is :wink:

anonymous001
25-08-2008, 14:11
:lol:

Goed nieuws...:whistling:

dimitri
25-08-2008, 14:39
ja, dan kan je langer bij je ma blijven inwonen

anonymous001
25-08-2008, 14:51
ja, dan kan je langer bij je ma blijven inwonen

Ah... Een communicatiestoornisje... Ik leg uit hoe we buiten Vlaanderen de woorden gebruiken.

In Nederland heeft de polygame man over het algemeen seks met anderen dan de naaste familie. Bij ons is incest iets anders dan polygamie...:whistling:

Biiyen
25-08-2008, 15:43
Ah... Een communicatiestoornisje... Ik leg uit hoe we buiten Vlaanderen de woorden gebruiken.

In Nederland heeft de polygame man over het algemeen seks met anderen dan de naaste familie. Bij ons is incest iets anders dan polygamie...:whistling:

hahaha rare Belgen! Denken dat je ouder wordt door je moeder te neuken! :D Er is toch in de evolutie iets behoorlijk fout gegaan bij onze zuider buren.

Hoe in hemelsnaam zou dit dan een bericht zijn waarop alle mannen hadden gewacht?? LMAO! Fokking briljant :thup::thup::thup:

The Bulldog
26-08-2008, 00:10
dus ik wordt niet oud? mmmmmmmmmmm deamn...snel wat jaartjes gaan bijverdienen dan....








































sorry schat , ik deed het uit naam van de geneeskunde...zo kan ook jij langer van me genieten...;)

De man van 14K
26-08-2008, 00:50
i know what i''m gonna have to do.. i'm gonna fuck your mom!
Thats right, your mom and i are going to have sex.

chief108
26-08-2008, 08:04
LOL...

dimitri
26-08-2008, 09:05
Ah... Een communicatiestoornisje... Ik leg uit hoe we buiten Vlaanderen de woorden gebruiken.

In Nederland heeft de polygame man over het algemeen seks met anderen dan de naaste familie. Bij ons is incest iets anders dan polygamie...:whistling:

In nederland is er een speciale naam voor iemand die anderen dan familieleden neukt?

Bizar...

chief108
26-08-2008, 09:14
ja, in België is dat de normaalste zaak ter wereld
daar ga je geen aparte woorden voor bedenken

weer een woord voor sex wat ze zouden moeten onthouden
alles is daar gewoon: sex....
pedofilie, incest, verkrachting, sodomie, etc. etc....

lekker makkelijk
je moet het die mensen ook niet te moelijk maken
het is al moeilijk genoeg om Belg te zijn

dimitri
26-08-2008, 10:53
ja, in België is dat de normaalste zaak ter wereld
daar ga je geen aparte woorden voor bedenken

weer een woord voor sex wat ze zouden moeten onthouden
alles is daar gewoon: sex....
pedofilie, incest, verkrachting, sodomie, etc. etc....

lekker makkelijk
je moet het die mensen ook niet te moelijk maken
het is al moeilijk genoeg om Belg te zijn

Je begrijpt het niet echt denk ik.

Nl: speciaal woord voor sex met iemand die niet tot je familie behoord

Be: speciaal woord voor sex met familieleden

De man van 14K
26-08-2008, 11:56
Belgen makken het makkelijk, SEX is gewoon een homoniem waar ongeveer alle sexueel getinte fysieke uitspattingen, al dan niet met dieren, planten en/of familieleden in gezelschap of in groeps verband te beoefenen of onder invloed van geestverruimende middelen, spiritualien en/of drank.

dimitri
26-08-2008, 13:25
Belgen makken het makkelijk, SEX is gewoon een homoniem waar ongeveer alle sexueel getinte fysieke uitspattingen, al dan niet met dieren, planten en/of familieleden in gezelschap of in groeps verband te beoefenen of onder invloed van geestverruimende middelen, spiritualien en/of drank.

Paganstarts heeft het wel begrepen, hij zal wel vlaams bloed in zijn directe familie hebben en totaal niet op z'n vader lijken!