PDA

View Full Version : Roman Zentsov geeft seminar aan nazi's



Vincentino
25-08-2008, 16:50
YouTube - Format 18 (http://www.youtube.com/watch?v=tGNJ_MebZjY)

NAar aanleiding van de tread over Alexander Emelianenko zit ik filmpjes van die nazibeweging "Format 18" te kijken en hier in het filmpje zie je hoe ze wat slachtoffers maken en hoe ze trainen. En wie is dat op 50 seconden in het filmpje die ze een seminar geeft??

Lijkt me duidelijk Roman Zentsov. Vage shit, die tattoo's lijken ook best op elkaar.

michaell
25-08-2008, 16:59
Dat is idd Zentsov. Dat was al redelijk hard gediscusseerd op een russische forum. In zijn verdediging was toen gezegd dat Roman uitgenodigd was for een seminar daar. Het feit dat een poster van Emelianenko thuis bij die nazi-eikels hangt wordt als PR gebruikt door hunzelf.

lopez86
25-08-2008, 17:00
Wat een gestoorde gasten.
En idd erg apart dat Zentsov seminars geeft aan die lui.
Wie weet wat die er allemaal mee heeft te maken, en wie nog meer in de MMA wereld.
Reden genoeg om meer filmpjes te bekijken.

Floris
25-08-2008, 17:06
In zijn verdediging was toen gezegd dat Roman uitgenodigd was for een seminar daar.

Vind dat nou niet echt een klinkende verdediging...


Ik bedoel, als je als vechtsporter wordt uitgenodigt door een groep radicale mongolen waarvan bekend is dat ze geweldadige praktijken bezigen... dan zeg je dus gewoon ''nee'' op zo'n uitnodiging.

chief108
25-08-2008, 17:07
lekker volkje... :wink:

54321
25-08-2008, 17:11
Vind dat nou niet echt een klinkende verdediging...


Ik bedoel, als je als vechtsporter wordt uitgenodigt door een groep radicale mongolen waarvan bekend is dat ze geweldadige praktijken bezigen... dan zeg je dus gewoon ''nee'' op zo'n uitnodiging.

pffff x2!!! wat een idioten zeg!

wasken
25-08-2008, 17:12
heb die andere topic over alexander emelianenko ook gelezen, zeker weten dat deze lui vroeger bij een rassistische-bende zaten ,en die tattoos bewijzen het.
Of ze nu nog zo denken, denk zelf van niet.. ze zijn vast wel wijzer geworden.. maar hun groepje zijn gewoon de skinheads!!!!

Ik heb volgens mij een docu een x gezien over deze lui van ross kemp, en wat zo vet is ,is dat deze mensen wel serieus bezig zijn met trainen etc. hebben apparatuur,geld,populariteit + volgens mij als ik het goed gehoord heb steun vanuit de regering.
Ze zijn wel vastberaden, en als er ooit een burger-oorlog komt.. weten hun wat ze moeten doen, ook al is het wat overdreven die trainingen.

maarja nog steeds laffe honden, grote jongens allemaal.. maar toch met z'n 10en op 1.

michaell
25-08-2008, 17:18
Wasken, ahper
het is niet zo erg in Rusland als je dat voorstelt.

Zo'n beweging zou NOOIT officiel ondersteund worden door regering. Ondergronds misschien wel.
Het enige goede kant van Russische nazi zie ik in het feit dat ze niet zuipen, niet roken en trainen. Dat ze boten en levens van niet Arische mensen breken is minder.

MilfhunterMMA
25-08-2008, 17:39
Jammer dat ze zelf niet beseffen dat ze niet erg intelligent bezig zijn en daarom zelf, volgens het (sociaal) darwinisme, moeten wegkwijnen. (als je van hun denkwijze uitgaat)

BBC
25-08-2008, 18:00
Echt om van te kotsen. In hun blootje, vol nazi tattoos, droppen in South Central - LA. Klaar.

Il Loco
25-08-2008, 19:11
heb die andere topic over alexander emelianenko ook gelezen, zeker weten dat deze lui vroeger bij een rassistische-bende zaten ,en die tattoos bewijzen het.
Of ze nu nog zo denken, denk zelf van niet.. ze zijn vast wel wijzer geworden.. maar hun groepje zijn gewoon de skinheads!!!!

Ik heb volgens mij een docu een x gezien over deze lui van ross kemp, en wat zo vet is ,is dat deze mensen wel serieus bezig zijn met trainen etc. hebben apparatuur,geld,populariteit + volgens mij als ik het goed gehoord heb steun vanuit de regering.
Ze zijn wel vastberaden, en als er ooit een burger-oorlog komt.. weten hun wat ze moeten doen, ook al is het wat overdreven die trainingen.

maarja nog steeds laffe honden, grote jongens allemaal.. maar toch met z'n 10en op 1.

Ja klopt ja dat is een documentaire van ross kemp, waar hij met allerlei soorten street gangs rondhangt in hun dagelijks patroon.

Zie je nou wel, i told you so:pimp:

Ik zal vanavond wat meer info vragen en die dan hier of in die andere draad posten.

Spike_tm
25-08-2008, 19:24
Happy Slapping op z'n Rusissch.
Wat een stelletje mafkezen zijn dat zeg.

Christophe
25-08-2008, 19:33
Of het nu meerdere marokkanen of negers tegen blanken is, of meerdere van die Nazi-homo's tegen buitenlanders ... ik word telkens dood- en doodziek bij het zien van die filmpjes waar meerdere eikels in groep onschuldige mensen aanvallen. :boos:

Waarom kunnen ze niet gewoon met elkaar vechten, dan is het nog een beetje leuk om te zien ook ... laffe, ruggegraatloze losers!

marcelt
25-08-2008, 19:52
What a sick fucks!

YoMarK
25-08-2008, 20:15
Dumbasses...

Illest
25-08-2008, 20:17
Als de promoters in Nederland een beetje ballen hebben, boycotten ze A.Emalianenko en Roman Zentsov...
Hoewel ik het prachtig zou vinden als Manhoef of Gilbert ze toch nog ff de t%&*$# zou meppen...

Bigtime losers..

Om kotsmisselijk van te worden...!! afschieten die lui

MilfhunterMMA
25-08-2008, 20:24
Als de promoters in Nederland een beetje ballen hebben, boycotten ze A.Emalianenko en Roman Zentsov...
Hoewel ik het prachtig zou vinden als Manhoef of Gilbert ze toch nog ff de t%&*$# zou meppen...

Bigtime losers..

Om kotsmisselijk van te worden...!! afschieten die lui

mwoah ik ken hun beweegredenen niet. ik denk echter wel dat aleksander emelianenko manhoef eerder een ongenadig pak slaag zou geven maar dat terzijde.

Judas
25-08-2008, 20:43
Dat ze boten en levens van niet Arische mensen breken is minder.

Volgens mij zijn die debielen zelf ook niet bepaald arisch:confused:.

TOON
25-08-2008, 20:46
Als de promoters in Nederland een beetje ballen hebben, boycotten ze A.Emalianenko en Roman Zentsov...
Hoewel ik het prachtig zou vinden als Manhoef of Gilbert ze toch nog ff de t%&*$# zou meppen...

Bigtime losers..

Om kotsmisselijk van te worden...!! afschieten die lui

das wel heel kort door de bocht he... Aleks E kan bijvoorbeeld ook een slecht jeugd gehad hebben en in dat wereldje gerold zijn. Slechte keuzes gemaakt in zn leven maar er dan wel weer op eigen kracht uitgekomen. Dan heeft iedereen respect voor zo'n gast... we weten het hele verhaal erachter niet he... Zolang ze zich er zelf niet over uitspreken kunnen we alleen afgaan op hun interviews en wat ze daar te zeggen hebben en naar mijn weten hebben ze nog nooit gezegd dat ze die gedachtegang aanhangen...

alhoewel dit filmpje natuurlijk niet in het voordeel van Zentsov spreekt

nick
25-08-2008, 21:35
grote helden :thown:

michaell
25-08-2008, 22:35
Volgens mij zijn die debielen zelf ook niet bepaald arisch:confused:.
Nou. Naar mijn mening (19 jaar in Siberie gewoond) bestaat nu in Rusland bijna geen enkele pure bloed afstammeling van vikings (dat is Russische variant van Arian bloed). Maar iedereen heeft zijn eigen mening over...

"Jedem das seine" vind ik. Don't judge others. We weten niet veel over Aleks en Roman.
Aleks heeft achter tralies gezeten en paid his dues. Die tattoo's blijven voorgoed op zijn lichaam zitten als herinnering van wat hij in zijn jeugd deed. Wie weet of hij spijt nu heeft...

dirk5
25-08-2008, 23:13
nekschot allemaal!

geloofsuiting oke, maar mensen die dit soort dingen doen en er ook nog vrolijk filmpjes van maken die mogen van mij uit het leven worden genomen.