PDA

View Full Version : QUINTON JACKSON CHARGED WITH TWO FELONIES



Tony
26-08-2008, 10:23
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/6966-QuintonRampageJackson_8721.jpg

The Orange County District Attorney’s office has formally charged former UFC light heavyweight champion Quinton “Rampage” Jackson for a July 15 hit-and-run melee that landed the popular fighter in jail.

In a press release issued on Monday, Jackson is accused of sideswiping two cars and subsequently fleeing Costa Mesa police officers as they attempted to stop him. In the short chase, Jackson allegedly damaged another car and nearly hit several pedestrians at a bus stop. His left front tire shredded, he eventually surrendered to police officers in nearby Newport Beach.

The 30-year-old Jackson has been charged with one felony count of evading while driving recklessly, one felony count of evading a peace officer and driving against traffic, three misdemeanor counts of hit and run with property damage, and one misdemeanor count of reckless driving.

His arraignment is scheduled for Thursday, Aug. 28. Deputy District Attorney Keith Bogardus will request a $25,000 bail for the fighter.

Notably absent were charges related to Holli Griggs, a passenger in one of the cars that Jackson sideswiped. Griggs was 16 weeks pregnant with a boy when she miscarried two weeks after the incident. Orange County DA spokeswoman Farrah Emami told MMAWeekly.com that a subsequent investigation of the miscarriage did not implicate Jackson.

“We reviewed all the medical records and spoke with the victim’s physician, and the evidence showed that the loss of the fetus was not related to or a result of the crash caused by the defendant,” Emami said.

Jackson re-emerged in the public eye at UFC 87 following a long period of silence. At a pre-fight press conference for “Seek and Destroy,” he appeared to be in good spirits, a far cry from the man who was placed under mental observation by police officers shortly after the chase. The charismatic light heavyweight said he was back on track and thanked UFC president Dana White for getting him there.

“I’m already training, so my next opponent better watch out,” he said. “But that was the worst mistake I ever made, I got Dana over my back all the time. ‘Did you eat? Did you sleep? Drink your water?’ It’s like I’m two years old, but it’s all good,” he continued.

If convicted, Jackson could face up to three years in prison. He and UFC representatives were unavailable for comment.

The Bulldog
26-08-2008, 10:25
deamn en nu maar hopen dat ze geen voorbeeld gaan stellen met hem..

Tony
26-08-2008, 10:35
Zou heel klote zijn als ie daadwerkelijk 3 jaar de bak in moet...

Angelco
26-08-2008, 10:39
ben blij dat hij niet wordt aangeklaagd voor onvrijwillige doodslag ofzoiets voor da wicht dat 2 weken later komt klagen dat ze een miskraam heeft gehad.

chief108
26-08-2008, 11:11
valt me eigenlijk nog mee idd...

maar die troela kan natuurlijk nog een rechtzaak starten om hem financieel kaal te plukken

Marco
26-08-2008, 13:28
deamn en nu maar hopen dat ze geen voorbeeld gaan stellen met hem..

ff een lesje engels, deamn bedoel je waarschijnlijk damn van damned mee..

beet je mierenneukerig van me maar doet me wat denken aan teakwondo ipv taekwondo..;)

Marco
26-08-2008, 13:30
blijft toch wel een mafkees die rampage, ik wil hem wel eens tegen manhoef zien.

dirk5
26-08-2008, 14:04
tis allemaal triest enzo, maar als het aan mij ligt gaat ie gewoon een tijdje zitten.

Oke hij had niks te maken met de miskraam, maar hij heeft wel degelijk een misdrijf gepleegd en ufc star of niet, gewoon paar maandjes wegstoppen.

De wereld is al niet eerlijk en de dag dat mensen een voorkeursbehandeling krijgen vanwege hun postie is qua mij betreft afgelopen.

rafi
26-08-2008, 14:15
tis allemaal triest enzo, maar als het aan mij ligt gaat ie gewoon een tijdje zitten.

Oke hij had niks te maken met de miskraam, maar hij heeft wel degelijk een misdrijf gepleegd en ufc star of niet, gewoon paar maandjes wegstoppen.

De wereld is al niet eerlijk en de dag dat mensen een voorkeursbehandeling krijgen vanwege hun postie is qua mij betreft afgelopen.ik ben het helemaal met je eens. als ik zo iets had gedaan dan had ik vast gezeten. hij moet gewoon branden net zoals ieder ander.

dimitri
26-08-2008, 14:26
blijft toch wel een mafkees die rampage, ik wil hem wel eens tegen manhoef zien.

Waarom haat je manhoef?

Angelco
26-08-2008, 14:48
tis allemaal triest enzo, maar als het aan mij ligt gaat ie gewoon een tijdje zitten.

Oke hij had niks te maken met de miskraam, maar hij heeft wel degelijk een misdrijf gepleegd en ufc star of niet, gewoon paar maandjes wegstoppen.

De wereld is al niet eerlijk en de dag dat mensen een voorkeursbehandeling krijgen vanwege hun postie is qua mij betreft afgelopen.
Tell that to bitches like Paris Hilton and Lindsey Lohan :p

Marco
26-08-2008, 14:51
Waarom haat je manhoef?

?

anonymous001
26-08-2008, 14:54
?

Hij bedoelt dat Manhoef dat niet overleeft...;)

YoMarK
26-08-2008, 14:55
Tell that to bitches like Paris Hilton and Lindsey Lohan :p
Vervroegd vrijkomen is normaal, zeker in Amerika waar de gevangenissen bomvol zitten. Keep you facts strait, Sterren krijgen zelden een voorkeursbehandeling, het is juist vaker andersom omdat ze een voorbeeld willen stellen.

Ik hoop dat ze dat met Rampage niet doen, en dat hij gewoon redelijk gestraft gaat worden(zoals ieder ander).

Marco
26-08-2008, 15:00
Hij bedoelt dat Manhoef dat niet overleeft...;)

ik denk dat Manhoef dat wel overleeft vandaar de ? , slugfest gegarandeerd die 2 ex convicts tegen elkaar ;)

dirk5
26-08-2008, 15:15
Vervroegd vrijkomen is normaal, zeker in Amerika waar de gevangenissen bomvol zitten. Keep you facts strait, Sterren krijgen zelden een voorkeursbehandeling, het is juist vaker andersom omdat ze een voorbeeld willen stellen.

Ik hoop dat ze dat met Rampage niet doen, en dat hij gewoon redelijk gestraft gaat worden(zoals ieder ander).

haha grappig. Paris heeft een straf gekregen van 45 dagen en er uiteindelijk 7 dagen in de cel doorgebracht. Dit omdat ze de rest dagen afgekocht heeft waardoor ze deze thuis door mocht brengen, iets wat alleen voor de extreem rijken is weggelegd, en dus een voorkeursbehandeling is.

Tevens worden in amerika bekende mensen vaak in een private prison ondergebracht. Dit is voor mensen die hun tijd graag met enige luxe doorbrengen en om lastigge handtekeningen jagers geen prooi te bieden. Paris in San Quentin, ik betaal er geld voor om dat te zien.

dimitri
26-08-2008, 15:46
ik denk dat Manhoef dat wel overleeft vandaar de ? , slugfest gegarandeerd die 2 ex convicts tegen elkaar ;)

Slugfest? Ik denk eerder SLAMFEST

Maar ja, Manhoef overleeft 't wel.

YoMarK
26-08-2008, 20:02
haha grappig. Paris heeft een straf gekregen van 45 dagen en er uiteindelijk 7 dagen in de cel doorgebracht. Dit omdat ze de rest dagen afgekocht heeft waardoor ze deze thuis door mocht brengen, iets wat alleen voor de extreem rijken is weggelegd, en dus een voorkeursbehandeling is.
Tuurlijk is Paris gewoon een domme doos en heel fijn dat je een hekel hebt aan Paris Hilton, maar bovenstaande is gewoon niet waar... :thown:

In Amerika krijg je als normale burger geen 36maanden voorwaardelijk als je met .8 promile(wat nu niet echt knetterzat is, maar gewoon net wat te veel) wordt betrapt.
-In Amerika krijg je normaal gespoken geen 45dagen cel als je 2 keer wordt gepakt met alcohol op achter het stuur.
-Volgens Wikipedia heeft Paris 22 dagen in de cel gezeten(dat was ook zo ongeveer wat ik in m'n kop had), wat normaal is bij een vonnis van 45 dagen.
-En heel fijn dat je denkt dat ze iets heeft afgekocht, maar volgens mij heb je iets te vaak naar conspiracy filmpjes op youtube gekeken(waar haal je het vandaan?). :whistling:
Wat betreft die private prison....je kan Paris Hilton niet tussen de crackho's zetten, want dat is echt niet safe voor haar(en misschien ook andersom niet :) ). Zo raar vind ik dat niet.
Al met al heeft ze dus zeker GEEN voorkeursbehandeling gehad, eerder andersom zoals ik ook al eerder beweerde.

Rechters willen nog wel eens een voorbeeld stellen, iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen. Je moet de straf krijgen die "normaal" is voor de overtreding, ongeacht wie je bent.

Ik hoop dan ook dat Rampage gewoon bestraft wordt voor botsautotje spelen op de openbare weg, net als ieder ander.

anonymous001
26-08-2008, 20:36
Hmm...

"Fellonies".

Dan komt hij toch voor een jury?

dimitri
27-08-2008, 10:34
Tuurlijk is Paris gewoon een domme doos en heel fijn dat je een hekel hebt aan Paris Hilton, maar bovenstaande is gewoon niet waar... :thown:

In Amerika krijg je als normale burger geen 36maanden voorwaardelijk als je met .8 promile(wat nu niet echt knetterzat is, maar gewoon net wat te veel) wordt betrapt.
-In Amerika krijg je normaal gespoken geen 45dagen cel als je 2 keer wordt gepakt met alcohol op achter het stuur.
-Volgens Wikipedia heeft Paris 22 dagen in de cel gezeten(dat was ook zo ongeveer wat ik in m'n kop had), wat normaal is bij een vonnis van 45 dagen.
-En heel fijn dat je denkt dat ze iets heeft afgekocht, maar volgens mij heb je iets te vaak naar conspiracy filmpjes op youtube gekeken(waar haal je het vandaan?). :whistling:
Wat betreft die private prison....je kan Paris Hilton niet tussen de crackho's zetten, want dat is echt niet safe voor haar(en misschien ook andersom niet :) ). Zo raar vind ik dat niet.
Al met al heeft ze dus zeker GEEN voorkeursbehandeling gehad, eerder andersom zoals ik ook al eerder beweerde.

Rechters willen nog wel eens een voorbeeld stellen, iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen. Je moet de straf krijgen die "normaal" is voor de overtreding, ongeacht wie je bent.

Ik hoop dan ook dat Rampage gewoon bestraft wordt voor botsautotje spelen op de openbare weg, net als ieder ander.


Klinkt alsof YoMark eigenlijk Paris Hilton is.

If so, show us your boobies!