PDA

View Full Version : Paar daagjes Brugge... iemand nog leuke tips?



Tony
26-08-2008, 18:34
Ik ga een paar daagjes naar Brugge toe.. Gewoon beetje relaxen daar met mijn vrouwtje..

Iemand nog wat leuke suggesties om te doen daar? Of misschien goeie eet of drink gelegenheden?

Christophe
26-08-2008, 18:47
Sorry dude, buiten zeggen dat je het erg naar je zin zal gaan hebben kan ik niet meer doen. Ik vind het een geweldig gezellig stadje, maar jammer genoeg ken ik het zelf niet zo goed. Laat me nadien zeker weten wat je ervan vond en wat je tips zijn, want ik ga er in december met de Mexicaanse schoonfamilie naar toe! ;)

Toerisme seminaries (http://www.brugge.be/internet/nl/toerisme/index.htm)

Zeker mosselen met friet proberen, and remember, de beste restaurantjes zitten nooit op de pleintjes! ;)

Verder kan je met zo'n bootje door de kanaaltjes varen, ook erg leuk. En volgens mij is er ook ergens een chocolademuseum, maar daar ben ik zelf nog niet geweest!

Christophe
26-08-2008, 18:49
Dit is misschien ook leuk:

In Bruges (http://www.brugge.be/internet/nl/toerisme/cfo/inbruges.htm)

Eerst effe de film kijken ... of beter, downloaden, je portable meenemen en 'm daar kijken ... kicken! ;)

YoMarK
26-08-2008, 19:41
Leuk stadje hoor....
Weet niet meer precies waar ik allemaal geweest ben, maar in ieder geval in de Brugse Zot brouwerij. :thup:

Tony
26-08-2008, 19:47
thanks mannen... ach we zien wel wat het wordt..

Wil in elk geval goed drinken (brouwerijtje ofzo) en goed eten.. maar heb zo'n voorgevoel dat dat wel goed zit in brugge.

Filmpje wil ik ook meepikken in bios.. maar dan liever bad man, de donkere nicht... Die heb ik nog steeds niet gezien.

d3mon1977
26-08-2008, 23:45
Ik ga een paar daagjes naar Brugge toe.. Gewoon beetje relaxen daar met mijn vrouwtje..


:thup: Ik ga d'r vrijdag ook heen met m'n gurl.

Christophe
27-08-2008, 00:54
maar dan liever bad man, de donkere nicht... Die heb ik nog steeds niet gezien.

:eek:

Kinepolis - Opening Kinepolis Brugge (http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=5781&ksid=23&LinkID=redirect&ref=kinepolis.com.brugge)

dimitri
27-08-2008, 16:15
Je moet het ter plekke uitspreken als 'Breuhhe', I kid you not.

Christophe
27-08-2008, 16:27
Je moet het ter plekke uitspreken als 'Breuhhe', I kid you not.

Sad but true :p

En goud is er "houd"
En hout is er "hout"

Vreemd volkje, die West-Vlamingen

dimitri
27-08-2008, 16:30
Gorki had gelijk over Brugge:

In Brugge is het level zuur,
De mensen zijn arm
En de drank zo duur.

Je hoort alleen muziek van Elisa Wout.
De kolen staan nat
En de nacht is koud.

Paganstars
27-08-2008, 16:58
Sad but true :p

En goud is er "houd"
En hout is er "hout"

Vreemd volkje, die West-Vlamingen

Een ampul has... duurde me ook 15 min voor ik door had wat die knakker bedoelde!

dimitri
27-08-2008, 16:59
Een ampul has... duurde me ook 15 min voor ik door had wat die knakker bedoelde!

Volgens mij allemaal het gevolg van verdoorgedreven inteelt, maar ja wie ben ik

Christophe
27-08-2008, 17:27
Volgens mij allemaal het gevolg van verdoorgedreven inteelt, maar ja wie ben ik


Volgens mij iemand die het doorheeft! ;)

blazin.arr0w::::
27-08-2008, 19:16
Ik ga een paar daagjes naar Brugge toe.. Gewoon beetje relaxen daar met mijn vrouwtje..

Iemand nog wat leuke suggesties om te doen daar? Of misschien goeie eet of drink gelegenheden?

Yeah, don't go ;) Heb me slechty vermaakt in Brugge, maar da's weer een ander verhaal.

Echter, er zit ergens bij dat 'main' plein, zeg maar, een pannekoekhuis. Doe mee met mij en boycot zijn pannekoeken :pimp: (zonder tussen -n ja!)