PDA

View Full Version : Cro Cop vs Overeem



kiggennbjj
26-08-2008, 20:26
http://dnevnik.hr/sport/cro-cop/sluzbeno-uskoro-okrsaj-cro-copa-i-alistera-oferima.html

was net op croatische tv zender !!!! Het staat vast voor de volgende DREAM

54321
26-08-2008, 20:35
hard pot. overeem vecht wel erg vaak achter elkaar man!

dutchnl
26-08-2008, 21:17
ok dan goed nieuws thanx

dus 23 sept crocop vs overeem

Ronald
26-08-2008, 21:33
Da's een hele mooie pot :)

Tony
26-08-2008, 21:44
Dit gaat heel goed worden :)

Voor Overeem een topkans om te laten zien hoe goed ie is als HW... En voor CC dé kans om te laten zien dat ie terug is...

50/50 deze...

Ik hoop op Crocop...

Ralph
26-08-2008, 22:44
Vet! Ik ga voor Overeem. Zou vet zijn als ie Crocop weet te pakken!

anonymous001
26-08-2008, 22:58
Vet! Ik ga voor Overeem. Zou vet zijn als ie Crocop weet te pakken!

x2!

The Bulldog
26-08-2008, 23:20
ik denk dat Cro cop dit wint.... ondanks dat Overeem al op meesterlijke wijze een paar grote namen heeft verslagen...

Crocop weet dat deze win een partij op NYE tegen Fedor kan betekenen dus die laat niks aan het toeval over....

The Bulldog
26-08-2008, 23:22
mee eens...en door overeem te verslaan denk ik dat ie dat best doet...

overeeem is denk ik 1 van de beste HW in Japan op dit moment...zo niet de beste op CC na...

Jani
26-08-2008, 23:27
geweldig dat deze partij zo snel komt.

ik vind ze alle 2 goed,dus van mij mag de beste winnen.

danial
26-08-2008, 23:49
Hij heeft twee partijen slecht gedaan, ook wegen cage misschien, maar om te zeggen dat hij het niet verdient??? nou... als iemand het verdient is hij het wel

Ik snap die crocop niet zo goed..

Na een 2-1 in de ufc wil hij alleen nog maar tegen cans vechten om zijn ego te boosten. Vervolgens vecht hij tegen 1 japanese can en wilt nu tegen Alistair, wie mijn inziens geen can is omdat hij grote namen heeft verslagen.

En stel dat hij alistair verslaat, dan gaat hij opeens tegen Fedor? Hij heeft helemaal geen recht om tegen Fedor te vechten. Laat hem eerst maar een rematch draaien tegen Gonzaga en Kongo..

Sowieso denk ik niet dat Dana het toelaat als hij op NYE tegen Fedor vecht...

The Bulldog
26-08-2008, 23:52
WTF DANA?????

die is uit de picture toch???

d3mon1977
26-08-2008, 23:53
ik vind ze alle 2 goed, dus van mij mag de beste winnen.

:thup: Same here!

danial
26-08-2008, 23:58
Bij ufc was zijn contract afgelopen geloof ik, en ook al was het niet zo, begrijp ik hem wel. Hij kan niet in cage vechten en hij kiest liever voor de ring. Zo vecht ie ook vaker en ook nog beter

Ik snap wat je bedoelt..

Maar ik probeer te zeggen is; hij wou eerst tegen cans vechten voor z'n ego boost. Dan vecht hij er één, gaat vervolgens tegen Overeem (geen can) en dan tegen Fedor...

Waarom ben je dan weggegaan bij de UFC? Tegen die ene can had hij daar ook toch wel kunnen knokken?

Dat bedoel ik: ik snap Crocop niet zo goed..

54321
27-08-2008, 00:07
volgens mij heeft de partij tegen overeem ook met trots te maken. alistair was nou niet bepaald aardig over crocop in de pers.

Angelco
27-08-2008, 08:38
eindelijk, about time! cro cop FTW, 1 R KO

Emilio
27-08-2008, 08:44
Ik vind dat crocop op dit moment helemaal niks verdient. Hij stelt al heel lang telleur.

Laat hem eerst maar eens overeem verslaan.

al hoop ik natuurlijk dat alistair hem sloopt.

kickboxer1987
27-08-2008, 09:09
lastig, ik wil erg graag nederlandse MMA vechters aan de top zien, maar daarnaast ben ik een zeer groot van Crocop.

1 van mijn favorieten zal dus neergaan, verlies - verlies sittuatie in mijn ogen:(

Angelco
27-08-2008, 09:27
Ik vind dat crocop op dit moment helemaal niks verdient. Hij stelt al heel lang telleur.

Dus je wilt dat hij tegen cans blijft vechten omdat hij het niet verdient om tegen de toppers te gaan beuken? Ik versta ook niet dat je 3 gevechten 'heel lang' kunt noemen.

BBC
27-08-2008, 10:08
Dus je wilt dat hij tegen cans blijft vechten omdat hij het niet verdient om tegen de toppers te gaan beuken? Ik versta ook niet dat je 3 gevechten 'heel lang' kunt noemen.


In het hedendaagse mma is dit niet "heel lang" maar toch wel lang. 3 gevechten is wat je krijgt (if lucky) in de UFC om je te bewijzen (op erg overtuigende wijze) of je ligt eruit.

The Maniac
27-08-2008, 12:00
Ik hoop op Allister hopelijk wordt het een stand up battle. Cro Cop is over zijn top en Allister op zijn top ik zeg TKO low kicks of Guillotine Choke

micha
27-08-2008, 12:18
Alistair op Ko.

War!

Emilio
27-08-2008, 12:19
Dus je wilt dat hij tegen cans blijft vechten omdat hij het niet verdient om tegen de toppers te gaan beuken? Ik versta ook niet dat je 3 gevechten 'heel lang' kunt noemen.

mirko's zijn laatste GOEDE partij tegen een serieuze tegenstander was in oktober 2006. bijna 2 jaar geleden.

Dan kan je toch zeggen dat hij al lang niks gepresteerd heeft.

of zie jij die wedstrijd tegen eddie sanchez als een geweldige prestatie?

Alistair wordt weer eens een goede test. Als hij dit verliest kan hij misschien beter eens aan retirement gaan denken.


op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

Angelco
27-08-2008, 12:29
mirko's zijn laatste GOEDE partij tegen een serieuze tegenstander was in oktober 2006. bijna 2 jaar geleden.

Dan kan je toch zeggen dat hij al lang niks gepresteerd heeft.

of zie jij die wedstrijd tegen eddie sanchez als een geweldige prestatie?

Alistair wordt weer eens een goede test. Als hij dit verliest kan hij misschien beter eens aan retirement gaan denken.


op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

ik zie het niet als 2 jaar, maar eerder als 3 partijen. Ik vond zijn partij tegen Sanchez niet geweldig, eerder matig.
idem voor (bijvoorbeeld) wanderlei: ik zag het niet als 2 jaar (laatste goede partij van hem was tegen fujita voordat hij 2 keer werd geowned), maar eerder als 3 partijen dat hij niet goed presteerde.

cro cop mag niet in een zin met fedor worden genoemd? gelijk heb je, op dit moment niet want iedereen weet dat fedor hem op dit moment zou ownen.

Angelco
27-08-2008, 12:31
Ik hoop op Allister hopelijk wordt het een stand up battle. Cro Cop is over zijn top en Allister op zijn top ik zeg TKO low kicks of Guillotine Choke
put your money where your mouth is :p geen denken aan dat zoiets gaat gebeuren

Wheelie
27-08-2008, 13:15
All in op Alistair

Fish
27-08-2008, 14:14
mirko's zijn laatste GOEDE partij tegen een serieuze tegenstander was in oktober 2006. bijna 2 jaar geleden.

Dan kan je toch zeggen dat hij al lang niks gepresteerd heeft.

of zie jij die wedstrijd tegen eddie sanchez als een geweldige prestatie?

Alistair wordt weer eens een goede test. Als hij dit verliest kan hij misschien beter eens aan retirement gaan denken.


op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

hadden hong man choi, matt lindland, zulu en mark hunt dan wel recht op een gevecht met fedor?

MilfhunterMMA
27-08-2008, 14:31
ik hoop dat cc zo snel mogelijk de kooi weer ingaat.

Emilio
27-08-2008, 15:14
hadden hong man choi, matt lindland, zulu en mark hunt dan wel recht op een gevecht met fedor?

nee die zijn gewoon voor de leeuwengegooid als een circusact.

Maar CC denkt nog steeds dat hij zich binnen korte tijd zou kunnen meten met Fedor.

The Bulldog
27-08-2008, 15:38
en dat denk ik ook...meten hè ..winnen is wat anders...

nicolas the red
27-08-2008, 15:53
dana white heeft altijd gezegd dat crocop altijd terug welkom is in de ufc... maar ja die kerel lult wel vaker uit z'n nek... zo gaf hij onlangs toe dat de aankoop van crocop puur een business move was om pride kapot te maken. en dan maar verkondigen dat ze fans waren van pride op het moment van de overname. lullo's.

dimitri
27-08-2008, 16:33
Overeem moet dit kunnen winnen, ik denk niet dat Crocop zal proberen hem tegen de grond te krijgen, laat staan dar Crocop op de grond beter zou zijn.

MilfhunterMMA
27-08-2008, 18:42
mirko's zijn laatste GOEDE partij tegen een serieuze tegenstander was in oktober 2006. bijna 2 jaar geleden.

Dan kan je toch zeggen dat hij al lang niks gepresteerd heeft.

of zie jij die wedstrijd tegen eddie sanchez als een geweldige prestatie?

Alistair wordt weer eens een goede test. Als hij dit verliest kan hij misschien beter eens aan retirement gaan denken.


op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

you're as good as your last fight heb ik altijd zo'n onzin gevonden. cro-cop is een groots vechter alleen al als je z'n historie bekijkt en wie hij allemaal ko heeft geslagen.

rocket
27-08-2008, 18:46
Nou nou jongens. Zijn jullie antwoorden niet iets te overhaast? Laten we eerst rustig afwachten wat Harmen er van zegt

TOON
27-08-2008, 18:54
vind het maar moeilijk hoor, ben eigenlijk altijd voor Alistair! Gun het hem van harte... maar crocop....pffff das gewoon een van de groten in de sport van de afgelopen jaren... oke de laatste tijd is wat minder, maar hij blijft gewoon een geweldenaar!!

nou dan toch maar Overeem...blijf toch een nederlander he... maar dat CC daarna maar aan een ubervette come-back mag beginnen!!

54321
27-08-2008, 19:26
op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

dan moet je dat ook niet doen.

maar effe serieus. crocop is altijd gevaarlijk, zeker in een ring in japan. deze partij kan alle kanten op. staand geef ik crocop een voordeel en op de grond overeem.

The Bulldog
27-08-2008, 19:42
Nou nou jongens. Zijn jullie antwoorden niet iets te overhaast? Laten we eerst rustig afwachten wat Harmen er van zegt

Zucht...... geeft weer 1 en ander aan....:D

Blacklabel
27-08-2008, 20:03
you're as good as your last fight heb ik altijd zo'n onzin gevonden. cro-cop is een groots vechter alleen al als je z'n historie bekijkt en wie hij allemaal ko heeft geslagen.


En de resultaten van het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

MMA Fan
27-08-2008, 21:11
Overeem pakt hem....die wou deze partij zo graag en hij straalt zoveel zelfvertrouwen uit nu.....in tegen stelling to CC.....Denk dat dit weer zo'n top partij wordt voor Overeem !!

GO ALISTAIR !!!!!!!!!

Mr 1 Leg
28-08-2008, 07:39
dit is wel een top gevecht all the way alister go for it

dimitri
28-08-2008, 08:40
op dit moment mag crocop niet eens in 1 zin met fedor genoemd worden.

Stop er dan eens mee om ze in één zin te noemen. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

MilfhunterMMA
28-08-2008, 11:34
En de resultaten van het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

nee. maar het geeft hem wel een zekere status.

Mule-Kick
28-08-2008, 11:37
Erg vette partij en moeilijk om een voorkeur uit te spreken, CroCop heb ik altijd fantastisch gevonden maarja Overeem is tog nederlands trots dus... Moge de beste winnen, als de heren maar een vette partij neerzetten waar ze allebei trots op mogen zijn.

Vincentino
28-08-2008, 12:01
Ik denk wel dat Crocop een beetje geïrriteerd is door de uitspraken van Overeem. En een boze Crocop die bij de staredown al kijkt met een blik van:" Ik ga je vermoorden" dat is een tijd geleden. De laatste tijd zag je hem ook niet meer zo veel doorslaan als de partij al bijna over was. Hij was wat politiek correcter volgens mij i.v.m. met zn rol in het parlement en daardoor zn voorbeeldfunctie. Maar aangezien die zaken erop zitten zou het best weleens kunnen dat we de hongerige boze Crocop terug zien.

Ik kan niet wachten op deze partij!

MMAFAN-1122
28-08-2008, 13:36
ik ga voor crocop... vindt Allister wel een topvechter maar denk toch dat cropcop gaat winnen!

Blacklabel
28-08-2008, 13:52
nee. maar het geeft hem wel een zekere status.


Wat heeft status met je conditie/fitheid/scherpte/kracht te maken ?

Knokken is knokken en dan mag je status hebben maar als je een goeie knie op je neus/kin krijgt dan ga je liggen status of geen status.

TOON
28-08-2008, 15:02
Wat heeft status met je conditie/fitheid/scherpte/kracht te maken ?

Knokken is knokken en dan mag je status hebben maar als je een goeie knie op je neus/kin krijgt dan ga je liggen status of geen status.

het heeft er niks mee te maken, maar dat werd volgens mij ook niet gesuggereerd, maar een overwinning op iemand met de status zoals CC die heeft opgebouwd staat wel lekker op je record!

Blacklabel
28-08-2008, 18:14
het heeft er niks mee te maken, maar dat werd volgens mij ook niet gesuggereerd, maar een overwinning op iemand met de status zoals CC die heeft opgebouwd staat wel lekker op je record!


Onzin eenmaal in de ring dan heeft status niets met wat dan ook te maken .. of je moet er gevoelig voor zijn.

En zoals we allemaal hebben kunnen lezen is Alistair er alles behalve gevoelig voor en is hij uit op 1 ding en dat is CC een kopje kleiner te maken.

Ik word een beetje moe van die posts hier van mensen waar de groupie gehalte de overhand neemt en men troebel begint te zien.

MilfhunterMMA
29-08-2008, 11:40
Wat heeft status met je conditie/fitheid/scherpte/kracht te maken ?

Knokken is knokken en dan mag je status hebben maar als je een goeie knie op je neus/kin krijgt dan ga je liggen status of geen status.

mijn post heeft betrekking op het feit dat CC genoeg status heeft om met fedor in een zin genoemd te worden. begrijpend lezen graag. overigens heeft status met ervaring te maken en dat helpt in de ring meen ik.