PDA

View Full Version : Reactie Nico Verresen op zijn partij VS Saenchai



payap
29-08-2008, 15:36
Beste mensen,

Ik begrijp dat de trotse Nederlanders zich voor de borst gestoten voelen dat een Belg hun nationale driekleur mede zal verdedigen.

Kijk, ik beschouw me Belg, Europeaan én lid van een Nederlands team. Ik kom deels uit voor dit team en verdedig dus zo de driekleur.

Mijn verliespartijen waren allemaal (behalve tegen die van Hassan), split decisions in het thuiskamp. Dit wil zeggen dat ik niet genoeg heb gedaan om de overwinning overduidelijk naar me toe te trekken en daar neem ik dan ook de verantwoordelijkheid voor. Maar dat wil ook zeggen dat ik bvb tegen Kotsur (toen wmc n3) een zeer goede prestatie heb neergezet, zeker als je weet dat het een invalpartij was.

Abrayem was een partij die wederom met een gesplitst oordeel werd beslist. Juist daarvoor had ik overtuigend gewonnen van Nicolas Cartenian, daarna won ik van Rediger, van Wannai in Frankrijk van van de zuid Afrikaanse vechter Daniel Mashaimate in Thailand.

Het laatste seisoen was niet succesvol idd. Dit deed me pijn maar motiveert me in toenemende mate. De mensen van Slamm hoorden van mijn trainingsarbeid, doorzettingsvermogen en men doel om tegen Saenchai te vechten. Ik ben dan ook erg blij dat ze me deze kans gegeven hebben en ben me sterk aan het voorbereiden.

Jullie mogen spektakel verwachten. Weet wel, ik maak me geen illusies. Dit is men grootste sportuitdaging tot op heden. Maar zulke wedstrijden brengen mijn niveau omhoog en ik zal alles geven om Saenchai te verslaan. Als underdog doe ik er alles aan iedereen te verwonderen.

sportieve groeten,

Nico


http://img185.imageshack.us/img185/3940/dsc0169ot6.jpg

Cave
29-08-2008, 16:15
Prima instelling van Nico. Respect voor de man.

tko-management
29-08-2008, 23:55
gewoon goed voorbereiden vriend. you got nothing to lose.

lopez86
30-08-2008, 01:28
saenchai is de kingpin van het hedendaagse MT, dus zoals royers zegt "ga er maar aan staan".
respect voor nico.

the boxer
30-08-2008, 12:05
Lekker knalllen Nico!!

Myny
30-08-2008, 13:13
das seker Nico, niks te verliezen, veel te winnen.
Ik geef je echt wel een kans!

Veel succes en Knalleuuh

fightmaster
30-08-2008, 13:38
Wat niet beantwoordt wordt is de vraag wanneer je laatste winstpartij was, en tegen wie?
Zelf heb ik 2 jongens zitten van dat gewicht, dus ik volg alles op in die gewichtsklasse.
Ik heb info genomen over de partij tegen Abrayem, de beslissing was unaniem.
Wannai vecht nog 1x per jaar, en heeft zijn laatste partij verloren tegen Delon, die zijn 1e A- partij deed.
Rediger is me onbekend?
Je laatste partij in Japan was ook unaniem.
Kan je ons hierover wat meer toelichten?
Hoe de sfeer in Japan is, je tegenstander, enz ?
Want ik smul wel van je artikeltjes:thup:

Fr3ddy
30-08-2008, 13:59
Ik heb die Nico nooit zien vechten maar op youtube staan wel vette partijen van hem

YouTube - Nico Verresen vs Daniel Mashamaite (Rounds 1 - 3) (http://www.youtube.com/watch?v=1yk0ABgCBuk)

fightmaster
30-08-2008, 17:00
Die highlights zijn zorgvuldig uitgekozen, logisch.
Ik heb er geen probleemmee dat vechters zichzelf omhoogschrijven of promoten, maar dan moet je wel ALLE info geven, niet enkel de gloriemomenten.
Dwz de verliespartijen ook.
Zo geef je iedereen een duidelijk beeld.
Ik hoop je in de toekomst ooit eens tegen Akninni te zien, lijkt me ook een leuke uitdaging voor jou.;)

Coldcrust
30-08-2008, 17:56
Wat niet beantwoordt wordt is de vraag wanneer je laatste winstpartij was, en tegen wie?
Zelf heb ik 2 jongens zitten van dat gewicht, dus ik volg alles op in die gewichtsklasse.
Ik heb info genomen over de partij tegen Abrayem, de beslissing was unaniem.
Wannai vecht nog 1x per jaar, en heeft zijn laatste partij verloren tegen Delon, die zijn 1e A- partij deed.
Rediger is me onbekend?
Je laatste partij in Japan was ook unaniem.
Kan je ons hierover wat meer toelichten?
Hoe de sfeer in Japan is, je tegenstander, enz ?
Want ik smul wel van je artikeltjes:thup:

Dan ben ik heel benieuwd wie jij bent want ik heb ook A 2 vechters in die gewichtsklasse (Delon en Naoufal)en volg die klasse dus ook op de voet.
Ik weet alleen dat Mousid meerdere vechters in die lichte klasse (Eddady,Ajuau,Mourad Tyarti,El Farisi,Mosab,Aknenni) heeft...en Carbin (Dorjee,Douglas en Wielzen),Pendekar(Zouheir en Lotfi El Yousi en Di Semedo),v Dams (Kleine Mo en Darryl maar die vecht niet meer volgens mij) maar verder kom ik niet.

jopie25
30-08-2008, 21:18
Die highlights zijn zorgvuldig uitgekozen, logisch.
Ik heb er geen probleemmee dat vechters zichzelf omhoogschrijven of promoten, maar dan moet je wel ALLE info geven, niet enkel de gloriemomenten.
Dwz de verliespartijen ook.
Zo geef je iedereen een duidelijk beeld.
Ik hoop je in de toekomst ooit eens tegen Akninni te zien, lijkt me ook een leuke uitdaging voor jou.;)

Beste fightmaster,
Ik krijg het idee dat je een beetje op de persoon aan het spelen bent en vraag mij af wat de reden hiervoor is. Er is niemand die zijn verliespartijen in zijn Highlight zet.

Als fan ben ik blij dat Nico hier reageert en ik vraag mij af of hij jou veel uit te leggen heeft.
Uit je reactie maak ik op dat je vechters hebt die net als Nico tussen de 58 en de 60 kg kunnen vechten. Laat ze a.u.b. tegen Nico vechten op dat gewicht. Ik zou zeggen stuur het management van Nico dan een mail, maar laat je persoonlijke frustraties jegens Nico niet meewegen. Misschien beter nog; vertel ze, zodat iedereen mee kan genieten en Nico zich kan verweren..
O ja en zet dan gewoon de namen van je eigen vechters neer en ga geen Akninni noemen, want zo heet de beste man niet.

Ps. Van mensen van Team Souwer weet ik dat Nico in Japan op 57kg heeft gevochten en dat hij daar 2-1 heeft verloren. Dus niet unaniem. :mad:

Nico, kop op en laat je door de jaloezie van je eigen landgenoten niet tegen houden, gewoon doorgaan.:thup:

fightmaster
31-08-2008, 02:39
Coldcrust, jij hebt A klasse jongens, ik heb die luxe niet.
Als God het wil, gaat er eentje dat niveau binnen korte tijd halen.
Dus ik bekijk al een beetje de competitie.
Naoufal is een degelijke A- klasser, Delon heb ik veel van gehoord en wat gelezen op kickbox.
Akninni is naar mijn mening de beste A- klasser in de categorie 60 tot 63 kilo in Nederland.
Dus Jopie, ik heb niet gezegd dat ik Akninni train of wat ook?
Dat zijn jou woorden.
Akninni is gewonne tegen hassan, wil dat zeggen dat ik dan iets tegen hassan heb?
Ik heb niks tegen Nico,zoals ik al zij, ik smul van zijn schrijfstijl.
Maar ik vind dat je als vechter nooit verliespartijen moet bekijken als een schandvlek, integendeel, dat hoort bij dit spelletje.
en dat vond ik nu juist het leuke aan nico, de emoties die hij nadien neerpende.
En na al de jaren dat ik met dit spelletje bezeg ben, blijft dit het mooiste, een vechter die uit een dal omhoogklimt.
Het mentale wordt te vaak genegeerd;
Als ik hier iemand mee beledigd heb, mijn welgemeende excuses.
Morgen vertrek ik lekker op vakantie, maar wou hier eerst toch ffe op reageren.

Coldcrust
31-08-2008, 04:45
Fightmaster,het is altijd verstandig je alvast te orienteren op toekomstige tegenstanders en Aknenni vond ik persoonlijk ook een van de besten,al moet je Boudhan en Ait Bassou niet uitvlakken. En in Belgie zijn het Hassan en Abrayem.
Nico vind ik een zeer goede sportman,sympthiek en serieus bezig..en ook zeker een hele goede vechter die geen tegenstander uit de weg gaat..ik ben en blijf echter van mening dat ten eerste een Belg niet voor Nederland kan uitkomen..en zeker niet als er in Nederland zelf een hele rits lichtgewichten beschikbaar zijn en ten tweede iemand een kans verdient die recent een betere reeks heeft staan..
Dit heb ik hier,bij de buren en ook persoonlijk tegen Milton uitgesproken..maar dat neemt niet weg dat ik Nico deze kans niet misgun en nu de keuze eenmaal op hem is gevallen hem ook alle succes toewens zoals ik Slamm dat ook toewens met het evenement.