PDA

View Full Version : Top nieuws Gokhan Saki fans



Fan1976
30-08-2008, 00:35
top nieuws Gokhan Saki fans

Zijn tegenstanders is immiddels bekend geworden bij de laatste 16 in Korea. Dit staat 99% vast........en de ongelukkige is geworden=

RAY SEFO



slopen met die voeten :twak: en uitkijken voor die lucky rechter punch

jaco
30-08-2008, 03:42
mooie tegenstander en ik geef saki nog kans ook

micha
30-08-2008, 04:18
Saki wint

dutchnl
30-08-2008, 08:03
dus dat betekend dat de wildcards bekend zijn?
enig idee welke 3 andere vechters een wildcard hebben gekregen?

Justinian
30-08-2008, 08:03
Ik geef Saki ook een hele goeie kans!

sjaakie'tje
30-08-2008, 08:45
<<==

Nou moe je ken er wel vanuit gaan dat iksniwolS ook een wilde kaart gaat krijgen. Schieten er nog 2 over die waarschijnlijk naar japanese vechters gaan, al hoop ik dat ygerB er ook een krijgt.

Wel een groot krachtverschil tussen ikaS and ofeS, maar ofeS is even kort en de sleutel voor ikaS is enkele snoeiharde lowkicks uitdelen, dan zal ofeS zijn fighting spirit snel over zijn en kan hij afgemaakt worden zoals streA dat deed.

Sefo heeft wel een mokerslag in huis en heeft de boxings skills en ze hebben beide dezelfde grootte, wordt wel uikijken dus, maar ikaS heeft zeker de wapens om te winnen, moet vooral z'n kin goed wegsteken en dekking hoog houden.

<<==

dutchnl
30-08-2008, 08:55
<<==

Nou moe je ken er wel vanuit gaan dat iksniwolS ook een wilde kaart gaat krijgen. Schieten er nog 2 over die waarschijnlijk naar japanese vechters gaan, al hoop ik dat ygerB er ook een krijgt.

Wel een groot krachtverschil tussen ikaS and ofeS, maar ofeS is even kort en de sleutel voor ikaS is enkele snoeiharde lowkicks uitdelen, dan zal ofeS zijn fighting spirit snel over zijn en kan hij afgemaakt worden zoals streA dat deed.

>Sefo< heeft wel een mokerslag in huis en heeft de boxings skills en ze hebben beide dezelfde grootte, wordt wel uikijken dus, maar ikaS heeft zeker de wapens om te winnen, moet vooral z'n kin goed wegsteken en dekking hoog houden.

<<==


je vergeet er een om te draaien;-)

Jeru
30-08-2008, 09:00
Snap eigenlijk niet zo goed waarom Sefo de wildcard krijgt.... heeft ie gezegd dat dit zijn laatste jaar wordt?

simtekf1
30-08-2008, 09:03
dus dat betekend dat de wildcards bekend zijn?
enig idee welke 3 andere vechters een wildcard hebben gekregen?

Ik heb gelezen dat Samedov ook een plekje heeft gekregen, alleen werd er geen bron genoemd dus tja..

Highline
30-08-2008, 11:01
cool. leuke wedstrijd, saki moet hem kunnen hebben met die lowkicks en highkicks van hem :D

the boxer
30-08-2008, 11:03
<<==

Nou moe je ken er wel vanuit gaan dat iksniwolS ook een wilde kaart gaat krijgen. Schieten er nog 2 over die waarschijnlijk naar japanese vechters gaan, al hoop ik dat ygerB er ook een krijgt.

Wel een groot krachtverschil tussen ikaS and ofeS, maar ofeS is even kort en de sleutel voor ikaS is enkele snoeiharde lowkicks uitdelen, dan zal ofeS zijn fighting spirit snel over zijn en kan hij afgemaakt worden zoals streA dat deed.

Sefo heeft wel een mokerslag in huis en heeft de boxings skills en ze hebben beide dezelfde grootte, wordt wel uikijken dus, maar ikaS heeft zeker de wapens om te winnen, moet vooral z'n kin goed wegsteken en dekking hoog houden.

<<==



beetje dislexie??

sjaakie'tje
30-08-2008, 11:06
Ik heb gelezen dat Samedov ook een plekje heeft gekregen, alleen werd er geen bron genoemd dus tja..


Zou wel fair zijn vermits hij Sefo versloeg op punten, maar dat gezegd zijnde heeft Bregy dat ook gedaan vorig jaar en hij kun fluiten naar zijn widcard.

Garcia
30-08-2008, 11:07
Goooo SAKI!!!

Mephisto
30-08-2008, 11:33
jammer, Sefo zal dit winnen. In tegenstelling tot de laatste tegenstanders van Saki in Hawaii vecht hij wel naar voren en zal het kracht- en gewichtsverschil het onderscheid gaan maken...

Bud S
30-08-2008, 12:37
:twak: en uitkijken voor die lucky rechter punch

lucky ???
laat 't 'm niet horen !