PDA

View Full Version : UFC 88 Verzameltopic: Discussie/PbP (spoilers vanaf vanacht)



Tony
30-08-2008, 21:03
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/90/UFC88.jpg/200px-UFC88.jpg

Date Time: Sep-6-2008 3am BST on Setanta Sports
Event Type: Setanta - Fight Card
Location: Philips Arena, GA


Description:

In his first fight since a stunning victory over Wanderlei Silva at UFC 79, UFC legend Chuck "The Iceman" Liddell is back to face undefeated light heavyweight contender Rashad "Sugar" Evans. Will Evans plow through Liddell to jump to the top of the 205-lb. rankings? Or will Liddell successfully continue his crusade to regain the UFC Light Heavyweight Title?

UFC 88: BREAKTHROUGH - Saturday, September 6, live on Pay-Per-View from Atlanta, GA. Live on Setanta Sports 1 at 3:00 BST. Repeats on Setanta Sports 2 Sunday September 7th at 22:00.

Nieuwe poging...Vorige keer had ik me weer eens door de wekker geslapen.. :lol:

Anyway, nieuwe ronde nieuwe kansen...

Fightcard

Main Card
Chuck Liddell Vs. Rashad Evans
Rich Franklin Vs. Matt Hamill
Karo Parisyan Vs. Yoshiyuki Yoshida
Dan Henderson Vs. Rousimar Palhares
Martin Kampmann Vs. Nate Marquardt

Undercard
Thiago Tavares Vs. Kurt Pellegrino
Tim Boetsch Vs. Michael Patt
Dong Hyun Kim Vs. Matt Brown
Jason Lambert Vs. Jason MacDonald
Roan Carneiro Vs. Ryo Chonan

Tony
30-08-2008, 21:04
FUCK..............

goeiemorgen zeg.. zie ik net dat dit event pas op 6 september is...

Daar gaat mijn avond... :(

The Bulldog
30-08-2008, 21:11
hahahah ik wilde al zeggen....super REPS>...

Tony
30-08-2008, 21:17
sjongejonge hou op... Ben net terug van paar daagjes Brugge en was op een of andere manier in veronderstelling dat vandaag UFC was...

dus netjes geregeld dat ik vandaag lekker in mijn eigen bedje pit en niet bij het vrouwtje (zodat ik snachts ufc kan kijken).. bla bla en shit...

geen ufc dus...

achja... dan maar genieten van mijn bier uit Brugge..... De Brugse Zot :) (http://www.halvemaan.be/n/bieren.htm)

Biiyen
30-08-2008, 21:23
lol .... het was nog leuker geweest als je dit topic vanacht om 4 uur had geopend...

Tony
30-08-2008, 21:27
lol .... het was nog leuker geweest als je dit topic vanacht om 4 uur had geopend...

sadist :lol:

BoysNoize
30-08-2008, 22:57
Waarom staat hier Matt Brown op de undercard ?? Waarom vecht Sadollah niet? (winnaar van TUF 7)..
Enorme wassen neus dus heel dat contract wat je bij TUF kan winnen..Er zijn van TUF 7 dus al 4 vechters die een kans kregen/krijgen (Sadollah, Holloway, Brown en Tyler):D

@ Tony: je hebt mijn zondag nu verknalt! ik las je post en het eerste wat ik dacht was...Aahh lekker, morgen laat opstaan en dan ff UFC downloaden en dan lekker kijken..maar nee dus :(...! week wachten nog!

U wordt vriendelijk bedankt voor bewezen diensten ;)

leks
30-08-2008, 23:12
Lol ik d8 ook ff wtf :lol:

nuja hoeven we die thread volgende week niet aan te maken

marcelt
30-08-2008, 23:54
Nou ja het topic is er alvast ;) .

Je kan wel lachen met Tony......................................:thup:

YoMarK
31-08-2008, 00:30
GVD, ik zag net die titel....schrok me een ongeluk(kan vannacht namelijk niet kijken).

leks
31-08-2008, 05:13
Voor de zekerheid maar wakker gebleven, het blijkt er dus echt niet te zijn :mad:

Emilio
31-08-2008, 10:58
whahaahah.

ik begon al ff aan mezelf te twijfelen Ik was toch overtuigd van 6 september :D

Garcia
31-08-2008, 11:28
Haha goed bezig Tony , dat bier uit Brugge is toch niet zo goed voor je :p

HUNTER
31-08-2008, 12:02
hahahahahaha wist idd toch zeker dat het volgende week pas wordt gehouden.... maar toch ff zo'n schrik momentje

lekker bezig dude

Tony
31-08-2008, 15:30
Voor de zekerheid maar wakker gebleven, het blijkt er dus echt niet te zijn :mad:

haha arme jij.... reps