PDA

View Full Version : Sources: Couture versus Emelianenko targeted for early 2009



Tony
31-08-2008, 11:54
The long-rumored heavyweight superfight between UFC champion Randy Couture (16-8 MMA, 8-5 UFC) and WAMMA champion Fedor Emelianenko (28-1 MMA, 0-0 UFC) is currently being discussed for an as-yet-unspecified date in January or February of 2009.

Sources inside Couture's Xtreme Couture camp today informed MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)) of the ongoing negotiations between the UFC and both fighters.

The fight is far from a done deal. Many of the same issues that prevented Emelianenko from signing with the UFC during previous negotiations must still be ironed out. But it appears that the UFC and representatives for both Couture and Emelianenko are working towards bringing the two legends together for a Feb. 2 bout.

Additionally, the same sources are reporting that Couture is currently "actively training for a fight."

Couture has remained in shape throughout his self-imposed 12-month layoff, but his workouts are now reportedly being geared towards an apparent upcoming bout.

Adding to previous speculation that Couture's return may be on Nov. 15 at UFC 91 against Brock Lesnar, Xtreme Couture is also reportedly making travel arrangements to bring in several "larger heavyweights" as sparring partners for Couture.

Sources indicate the Emelianenko bout is contingent upon Couture defeating Lesnar in November.

MMA Rated first reported the possibility of Emelianenko as Couture's second opponent after Lesnar. That report also stated that the UFC hopes to make an announcement regarding a new contract with Couture as early as Tuesday.

marcelt
31-08-2008, 21:39
Het zou tof zijn.............

Tony
31-08-2008, 21:52
Man ik hoop echt dat Dana, Team Randy en Team Fedor allen bereid zijn water bij de wijn te doen voor een keer.

Dit gaat niet alleen om business, maar om een hele wereld vol MMA fans die dit willen zien gebeuren. en juist die MMA fans maken de sport tot wat het is. Dus nu is het tijd om eens wat terug te doen naar de fans.

YoMarK
31-08-2008, 23:53
Vind dit echt irritant worden.
Als Couture weer bij de UFC gaat vechten, dan heeft ie echt het laatste beetje geloofwaardigheid wat ie nog had verloren(vind ik dan, wederom duidelijk waar het Couture om gaat). Laat dit gevecht aub gewoon gebeuren tijdens een Affliction event.

MilfhunterMMA
01-09-2008, 12:31
Vind dit echt irritant worden.
Als Couture weer bij de UFC gaat vechten, dan heeft ie echt het laatste beetje geloofwaardigheid wat ie nog had verloren(vind ik dan, wederom duidelijk waar het Couture om gaat). Laat dit gevecht aub gewoon gebeuren tijdens een Affliction event.

Op zich begrijpelijk dat het hem voornamelijk om de pegels gaat, mma vechters hebben over het algemeen weinig carriereperspectieven na hun vechtcarriere.

dirk5
01-09-2008, 12:41
onzin.

Bas Rutten heeft nog flink te boeren ondanks dat zijn mma carriere al behoorlijk lang voorbij is.
Couture is al flink aan de weg aan het timmeren met zijn acteer carriere.

Voor iconen uit de sport is altijd plaats na een carriere, vooral nu de sport in Amerika "maatschappelijk" geaccepteerd is.

RayOmac
01-09-2008, 13:09
Ben benieuwd of het van de grond komt het zal wel eerst veel geld en tongen gaan losmaken.

Huite
01-09-2008, 18:27
lijkt me lache: mickey mouse die couture aftuigt.;)
http://i163.photobucket.com/albums/t299/mdhan/2008-08-28-fedor_rsz.jpg

MilfhunterMMA
01-09-2008, 18:30
onzin.

Bas Rutten heeft nog flink te boeren ondanks dat zijn mma carriere al behoorlijk lang voorbij is.
Couture is al flink aan de weg aan het timmeren met zijn acteer carriere.

Voor iconen uit de sport is altijd plaats na een carriere, vooral nu de sport in Amerika "maatschappelijk" geaccepteerd is.

hoe ben je aan coutures bankgegevens gekomen? en waar je die maatschappelijke acceptatie weghaalt is me helemaal een raadsel.

nicolas the red
02-09-2008, 11:53
ik las ergens dat er morgen een persconferentie zou komen. randy komt terug voor 3 fights: big nog, lesnar en fedor. allemaal zeer speculatief uiteraard.

dirk5
02-09-2008, 12:00
hoe ben je aan coutures bankgegevens gekomen? en waar je die maatschappelijke acceptatie weghaalt is me helemaal een raadsel.

Hij zit in die film voor een poep en een scheet.....

jij hebt het over carriere na het vechten, ik zeg alleen dat ie daar al mee bezig is, am I right?

maatschappelijke acceptatie haal ik uit het feit dat het tegenwoordig gratis te zien is op een grote zender in Amerika. Dat is in mijn boekje redelijk geaccepteerd, am I right?

De man van 14K
02-09-2008, 12:10
zeker wel snorkelboy met je handdoekje

MilfhunterMMA
02-09-2008, 12:32
Hij zit in die film voor een poep en een scheet.....

jij hebt het over carriere na het vechten, ik zeg alleen dat ie daar al mee bezig is, am I right?

maatschappelijke acceptatie haal ik uit het feit dat het tegenwoordig gratis te zien is op een grote zender in Amerika. Dat is in mijn boekje redelijk geaccepteerd, am I right?

mwoah, een filmpje lijkt me geen garantie voor een fatsoenlijke carriere. en wat die tvzender betreft, er komt zat op tv wat niet maatschappelijk geaccepteerd wordt. ik denk dat het gros van het amerikaanse volk, mede door onwetendheid, negatief tegen mma aankijkt.

MB667
02-09-2008, 13:06
ik las ergens dat er morgen een persconferentie zou komen. randy komt terug voor 3 fights: big nog, lesnar en fedor. allemaal zeer speculatief uiteraard.


zou wel erg vet zijn. denk wel dat hij het aflegt tegen big nog en fedor. maar lesnar moet hij wel denk ik kennen hebben.

nicolas the red
02-09-2008, 13:35
ik zie couture eerder winnen van nogueira dan van lesnar eigenlijk. randy kan nooit een sterkere worstelaar dan zichzelf verslaan. hij kan er niet op gaan liggen want die freak staat gewoon recht. en KO power heeft hij ook niet.