PDA

View Full Version : en de winaars van de kaarten voor Tough is not Enough zijn.....



chief108
02-09-2008, 09:06
KO-events en Mixfight.nl willen iedereen bedanken voor hun inzendingen

we hebben heel erg veel mooie KO's gezien

dus bedankt voor alle leuke filmpjes, het was geen straf om dat allemaal te bekijken :p

maar we hebben besloten om de allerleukste en/ of origineelste inzendingen te belonen met de vrijkaarten

op de 1e plaats >>insert tromgeroffel<<

Dokter Flintstone!!!!


Eén van de eerste topics van MF:
Shoto.com is KO:

Wat we vreesden is dan uiteindelijk toch gebeurd: Shoto.com is uit de lucht. Het klinkt in m'n oren nog steeds een beetje onwerkelijk maar het is echt een feit.

Wel is het precies de reden waarom we Mixfight.nl opgericht hebben: om mensen een plek te geven mocht het zover komen dat Shoto ophoudt te bestaan. Wat dat betreft ben ik dus toch blij dat we dit plan niet gelijk hebben laten varen.

Op dit moment is Roy een mailtje aan het versturen naar alle Shotomembers waar we de e-mailadressen nog van hadden, maar zoals jullie zullen begrijpen hebben we er geen 1000+. Mensen die nog niet op de hoogte zijn zullen vreemd opkijken als ze plotseling een leeg scherm voor zich zien i.p.v. het Shotoforum. Misschien is het een goed idee als jullie je eigen Shotobekenden ook even op de hoogte stellen zodat ze weten dat ze hier terecht kunnen. Naast het adres van http://www.ma-skills.com/forum/ (let op het laatste streepje) is dit forum vanaf vandaag ook bereikbaar onder Mixfight.nl - You are being forwarded (http://www.mixfight.nl/forum/../). Dat is ook het adres vanaf waar we in de toekomst mee naar buiten zullen treden. Het adres is net een paar uurtjes oud en zal nog niet bij iedereen werken (daar gaat soms zo'n 48 uur over heen). Vandaar dat ik het MA-Skills adres er ook nog maar even bijzet.

Ik hoop dat alle hardcoremembers in ieder geval de weg hier naartoe zullen weten te vinden.

een prachtige ingeving om een stuk Mixfight.nl geschiedenis te gebruiken... :thup:
een enorme KO die uiteindelijk toch tot iets prachtigs heeft geleid

van harte gozer!
dat heeft je twee kaarten opgeleverd

en dan >>nog meer tromgeroffel<< een gedeelde 2e plaats.....
allebei goed voor 1 kaart voor 5 oktober, Ahoy Rotterdam....
het gala wat je dit jaar bij geweest moet zijn....

Joost!!!
hij wist het zelf eigenlijk al
ook weer een mooi stukje Mixfight historie en een pracht van een KO

kom maar op met die kaarten :thup:


http://img158.imageshack.us/img158/3259/justibd7.jpg

en laatste winnaar van 1 kaart is..............

een heel verhaal....
waar we erg hard om hebben moeten lachen :p

dus de laatste kaart gaat naar RayOmac :thup:


Altijd als ik me down voel moet ik aan dit verhaal denken van een vriend van mij, hij is Sanda trainer. Dit is waar gebeurd.

Er kwam eens een jongen de sportschool binnen en vroeg hem of hij zijn corner man wou zijn voor zijn volgende wedstrijd afijn hij vond dat geen probleem.
Met als voorwaarde dat ze een aantal keren samen gingen trainen.
Tijdens een van deze trainingen vertelde hij hem als je ooit de kans krijgt en je ziet iemand met rechte arm op je afslaan gooi dan je voorhoofd er voor dan breekt hij zijn hand.
Afijn een aantal weken later is dus de beste jongen zijn wedstrijd helemaal zenuwachtig is de jongen staan ze in de midden van de ring de schijdsrechter wil de wedstrijd laten beginnen en roept af op het moment dat de jongen in stapt valt er wat op de grond en iedereen begint te lachen de cornerman(mijn vriend) kijkt en ziet tot zijn verbazing dat het een pakje sigaretten is, voor dat hij het zag kreeg hij het al naar zijn hoofdgeworpen en stopte het weg.
Het werd erger toen de schijdsrechter voor de 2de maal de partij probeerde te starten viel er nog wat uit zijn broek, zijn aansteker waarop de schijdsrechter zegt wil je eerst gaan roken of zullen we beginnen. Iedereen lag helemaal plat van het lachen.

De 3de poging de wedstrijd te beginnen gaat goed alleen niet zo goed voor de jongen hij wordt compleet afgeslacht maar op dat moment krijgt hij een helder moment :eek: hij ziet dat zijn tegenstander wil slaan en hij gooit zijn handen omlaag en probeert de hand te koppen echter krijgt hij de hand vol in zijn gezicht.
Nou zou je zeggen na 1 keer dit geprobeert te hebben je denkt van nou dit is geen goed idee ging hij bij de 4de keer KO.


Dit is mijn Happy story als ik me down voel :thup: het helpt me er altijd boven op.
Hope you enjoyed it


Ray

de winnaars kunnen hun adresgegevens naar mij sturen via PM

alle mensen die helaas niet gewonnen hebben kunnen nog snel een kaart kopen via Ticketmaster (http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=TOUGH+IS+NOT+ENOUGH)

tot 5 oktober in Ahoy!!!!


http://img143.imageshack.us/img143/138/toughisnotenoughpsg4.jpg

joost
02-09-2008, 09:15
helemaal top :D Thanks!

RayOmac
02-09-2008, 09:20
Super bedankt Mixfight :thup::thup::thup:

chief108
02-09-2008, 09:21
namens de feestcommisie:
gefeliciteerd mannen

Mickey
02-09-2008, 09:40
Super gedaan luitjes! Van harte!

Paganstars
02-09-2008, 10:02
Gratzz. heren!

Tony
02-09-2008, 10:13
oh my god.. vuistjes wegkoppen in de ring nadat je peuken en aansteker al gevallen zijn...
Ik wist niet dat MTE ook aan Sanda deed :lol:

chief108
02-09-2008, 10:25
oh my god.. vuistjes wegkoppen in de ring nadat je peuken en aansteker al gevallen zijn...
Ik wist niet dat MTE ook aan Sanda deed
:rotflmao:

Dennuz
02-09-2008, 10:37
Congratz heren!!

mama
02-09-2008, 10:39
have fun daar heren
gefeliciteerd!!!

dokter flinstone
02-09-2008, 12:00
Bedankt mensen!!!!!!!!!!!!!!!

chief108
02-09-2008, 12:09
was een geniale inzending dok....

echt top :thup:

MMA Fan
02-09-2008, 14:56
Moet het niet zijn : Tough is not Enough" ?????
De titel van dit subject zegt Rough ipv Tough....(de poster zegt Tough)

Kleinigheidje, ik weet het... :-)

The Bulldog
02-09-2008, 15:16
Moet het niet zijn : Tough is not Enough" ?????
De titel van dit subject zegt Rough ipv Tough....(de poster zegt Tough)

Kleinigheidje, ik weet het... :-)


hahah frustraties....geen prijs hahaha...


Maarre hij heeft wel gelijk...

ik zeg gefeliciteerd aan de winnaars....


En zoasl Robbie Williams zingt:"let me entertain you"...

chief108
02-09-2008, 15:28
:whistling:

wrestler_nl
02-09-2008, 18:57
congratz heren
dit was trouwens een geweldige actie

Richelieu
02-09-2008, 19:20
Gefeliciteerd naar de winnaars toe!

joost
02-09-2008, 21:20
thnx thnx!!
bedankt mixfight en KO events!

Jeru
02-09-2008, 21:31
Gefeliciteerd mannen.
En voor mezelf moest ik gelijk denken aan Faith no more: "YOU AIN'T NEVER GONNA AMOUNT NOTHIN' " :whistling:

anonymous001
02-09-2008, 23:59
Gefeliciteerd mannen.
En voor mezelf moest ik gelijk denken aan Faith no more: "YOU AIN'T NEVER GONNA AMOUNT NOTHIN' " :whistling:

Ik heb het daarom niet eens geprobeerd:


I'm a swinging guy: throw a belt over the shower curtain rod

:(

ashi76
03-09-2008, 00:14
Een terechte winnaar ! Gefeliciteerd. :thup:

Maarre.... Wat dachten jullie van:
- He came.
- He saw.
- He conquered &
- He returned in the ring !!! :thup:

chief108
03-09-2008, 08:11
dat komt nog wel :brow:

Mr 1 Leg
03-09-2008, 11:56
shit ik heb van de week net vernomen dat ik op 5oktober mijn eerste mma partij moet vechten ik ben er dus ni bij have fun iedereen :D