PDA

View Full Version : Linda Ooms en Soumia zetten wereldtitel op het spel!



Fasada
02-09-2008, 12:05
Zoals bekend zal Beast of the East de eerste grote evenement van 2009 organiseren. De matchmaking komt al aardig op gang en vandaag het bericht gekregen dat er weer een super partij bij is gekomen.

Soumia en Linda Ooms zullen beide hun titels op het spel zetten op -52,16 kg.

Zowel Linda Ooms als Soumia hebben beide een wereldtitel te verdedigen.
Een prachtige partij in dames thaiboksen waarbij veel op het spel staat!

Een andere partij die is vastgelegd is vooral bijzonder omdat Miloud 'bekend van de groene vinger' zijn allereerste partij zal vechten.
Miloud is een bekend gezicht in vechtsportland en geldt als jaren lang sponsor. Zijn betrokkenheid gaat nu zo ver dat hij nu weleens wilt weten hoe het is om de ring in te stappen. De organisatie is nog druk bezig met een geschikte tegenstander. Miloud gaf wel aan dat de wedstrijd helemaal bijzonder zou zijn wanneer zijn tegenstander ook een sponsor is. Dus mochten jullie iemand weten die net als Miloud recreatief traint en veel doet voor de sport, de organisatie staat open voor suggesties.

chief108
02-09-2008, 12:17
Een andere partij die is vastgelegd is vooral bijzonder omdat Miloud 'bekend van de groene vinger' zijn allereerste partij zal vechten.
Miloud is een bekend gezicht in vechtsportland en geldt als jaren lang sponsor. Zijn betrokkenheid gaat nu zo ver dat hij nu weleens wilt weten hoe het is om de ring in te stappen. De organisatie is nog druk bezig met een geschikte tegenstander. Miloud gaf wel aan dat de wedstrijd helemaal bijzonder zou zijn wanneer zijn tegenstander ook een sponsor is. Dus mochten jullie iemand weten die net als Miloud recreatief traint en veel doet voor de sport, de organisatie staat open voor suggesties.
hoe zwaar?
mma of kickboks?

Marco
02-09-2008, 12:53
is de man in de lichte blouse naast Chabari toevallig Miloud ? is altijd behoorlijk aanwezig in het vipdorp en naast of in de ring....

http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Botejanuari/BotE260108-070.jpg

De man van 14K
02-09-2008, 12:56
ja net als zijn acties toendertijd met Chaid van Team Fighting plaza.. Bij kickbox.nl wordt hij aanbeden en is hij zelfs geinterviewd.. een Marokkaan met een homegrowshop is natuurlijk een role-model

Marco
02-09-2008, 12:58
vandaar dat hij redelijk ongestoord zijn gang kon gaan in de ring, naast de ring etc..

blackadder
02-09-2008, 13:00
ja net als zijn acties toendertijd met Chaid van Team Fighting plaza.. Bij kickbox.nl wordt hij aanbeden en is hij zelfs geinterviewd.. een Marokkaan met een homegrowshop is natuurlijk een role-model
:Dlol

paspoes
02-09-2008, 13:19
Harmen hoe zwaar ben je :whistling:

Ellen
02-09-2008, 13:43
vandaar dat hij redelijk ongestoord zijn gang kon gaan in de ring, naast de ring etc..

Is daar niet eerder een topic over geweest?

Marco
02-09-2008, 13:56
Is daar niet eerder een topic over geweest?

niet dat ik weet, maar zou kunnen ja.

lil´kickboxer
02-09-2008, 14:19
Om meteen enkele misverstanden te voorkomen, deze post.

Ik zal inderdaad op 24 januari 2009 op de Beast of the East vechten tegen Soumia. Dit gevecht zal echter alleen gaan om de wereldtitel -52.16 kg thaiboksen, de titel die Soumia op de afgelopen Beast of the east (mei 2008) heeft gewonnen van Marina Zueva. Hierover heb ik gisteren nog duidelijke afspraken gemaakt met Faldir Chahbari, een van de promotors van Beast of the East.

Mijn eigen wereldtitel -52.16kg muay thai wil ik overigens wel nog graag verdedigen tegen een buitenlandse dame. Vanwege het ongeluk van mijn trainer en andere privezaken heb ik dat nog niet kunnen doen. Ik ben over de mogelijkheden al in gesprek met mijn trainer en andere relevante partijen. Dus een exacte datum en plaats kan ik nog niet geven.

Verder zou men nooit tegelijk voor deze twee wereldtitels kunnen vechten want beide titels staan voor verschillende vechtregels.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Voor verdere vragen verwijs ik naar mijn trainer of Team Hardcore.


Sportieve groeten

Linda Ooms

chief108
02-09-2008, 14:31
okee dan...

Linda gaat er dus gewoon een extra titel bij pakken :thup:

Ellen
02-09-2008, 15:15
niet dat ik weet, maar zou kunnen ja.

Nou weet het wel zeker, ging over mensen die steeds de ring inrennen terwijl ze er niks te zoeken hebben. Volgens mij kwam deze meneer toen ook ter sprake. Maar wel lef dat ie nu ZELF gaat knokken dan! Dan kunnen ze hem niet verwijten dat ie er niks te zoeken heeft hahaha

Enneh.....kunnen we op Linda vs Soumia vcash inzetten?

paspoes
02-09-2008, 15:19
Enneh.....kunnen we op Linda vs Soumia vcash inzetten?

x2 :thup:

Fasada
02-09-2008, 15:23
Linda Ooms bedankt voor je reactie in deze, moet zeggen dat het voor mij ook onduidelijk werd toen ik zag dat jullie beide een wereldtitel bezitten van de WFCA en dan ook nog in hetzelfde gewicht (Linda Muay Thai en Soumia Thaiboksen)...

Wat betreft Miloud; hij zal muay thai gaan vechten rond -80kg.

Mickey
02-09-2008, 15:46
Op verzoek van de betrokkkenen is deze topic even op slot gegooid tot er wat meer duidelijkheid is betreffende de regels.