PDA

View Full Version : Spore is uit!



Mickey
02-09-2008, 15:55
Voor de fans:
Dynabyte fucked up en hebben Spore iets te vroeg in de schappen gelegd hoorde ik zojuist. Ben direct naar de Dynabyte gesprint en heb mn copietje hier liggen!

Tony
02-09-2008, 15:58
wtf... HEBBUH HEBBUH HEBBUH

Ik wacht jouw reactie van de game even af... Is het half zo vet als ik nu hoop dan koop ik hem direct..

is het de hype niet waard maar toch leuk, dan download ik hem.

Mickey
02-09-2008, 16:01
wtf... HEBBUH HEBBUH HEBBUH

Ik wacht jouw reactie van de game even af... Is het half zo vet als ik nu hoop dan koop ik hem direct..

is het de hype niet waard maar toch leuk, dan download ik hem.

/BITCH SLAP
Ik begrijp niet waarom je de tijd hebt genomen dit nog te posten. You should be on your way already! GO GO GO!

Tony
02-09-2008, 16:03
Zit op kantoor en er is geen Dynabyte in een straal van 14 kilometer te vinden.

Maarre, grote kans dat als ik thuis kom dat ie al netjes op FTD staat ;)

Mickey
02-09-2008, 16:37
Hahaha.. Ze hebben alleen een interesante nieuwe vorm van kopieerbeveiliging ingebouwd.. Het spel polst eens per 5 dagen een internet server om je copytje te checken..

Ik zeg gamecopyworld.com ftw.. maar toch..

blazin.arr0w::::
02-09-2008, 17:19
Iets wat mooi is gewoon reps voor geven en kopen. We zijn toch geen schooiers? ;)

Tony
02-09-2008, 18:26
Denk ook dat ik deze ga kopen... heb er te lang op gewacht en verwacht er gewoon erg veel van... En sommige games zijn het idd gewoon waard.

Tony
02-09-2008, 18:48
Hahaha.. Ze hebben alleen een interesante nieuwe vorm van kopieerbeveiliging ingebouwd.. Het spel polst eens per 5 dagen een internet server om je copytje te checken..

Ik zeg gamecopyworld.com ftw.. maar toch..

Dat is grappig als je geen internet hebt he :S

Maargoed.. heb me al voorgenomen om deze gewoon te kopen.. Hoe zijn je eerste bevindingen mickey?

ICON
02-09-2008, 20:31
wat is spore?

Tony
02-09-2008, 20:55
Nou kijk... je kent wellicht wel die "oudere" simulatiegames zoals Simcity enzo.. Van die hele simreeks zijn er echt tig diverse games gemaakt..

nu na lange tijd is de maker Will Wright terug met een soort van Sim "everything".... Deze game heet Spore en is in feite de overtreffende trap van een sim game.

Spore (computerspel - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Spore_(computerspel))

ICON
02-09-2008, 21:48
aaaahhhaaa simcity had ik op mn oude 486 ook nog..
schitterend spel. kon je zo'n orkaan door je stad laten gaan nadat je er anderhald uur over had gedaan om hem op te bouwen

Virus
02-09-2008, 22:32
Lijkt me wel een verhelderend filmpje... ;)

Spore Civilization Trailer op GamersNET.nl (http://www.gamersnet.nl/movies/spore/civilization_trailer/)

Mickey
03-09-2008, 01:00
Hij is super! Ik heb zojuist een potje tot de space age gespeeld en het ging lekker..
Had een soort reptilian ras in elkaar gezet en me compleet gefocused op oorlog.
Ik denk dat ik de volgende pot op hard ga spelen want op normal was het wat eenvoudig.

Het maken van allerlei gebouwen, voortuigen en weet ik wat nog meer is leuk om te doen.. Hoewel alle architectuur keuzes min of meer gelimiteerd zijn tot de smaak Disney. Het ziet er allemaal koddig uit. Maar dat is opzich geen bezwaar.

Qua interface is het allemaal erg intuitief en ik denk dat ik me hier nog wel wat uurtjes mee ga vermaken.. :D

biggz
03-09-2008, 01:38
Iemand enig idee waar dit spel te downloaden is?

Dennuz
03-09-2008, 08:07
Iemand enig idee waar dit spel te downloaden is?

Hij is inmiddels gereleased door Reloaded..
Dus hij is te vinden op nieuwsgroepen, torrentsites, fxp sites.. Zoek en gij zult vinden..

Tony
03-09-2008, 08:25
Hij is super! Ik heb zojuist een potje tot de space age gespeeld en het ging lekker..
Had een soort reptilian ras in elkaar gezet en me compleet gefocused op oorlog.
Ik denk dat ik de volgende pot op hard ga spelen want op normal was het wat eenvoudig.

Het maken van allerlei gebouwen, voortuigen en weet ik wat nog meer is leuk om te doen.. Hoewel alle architectuur keuzes min of meer gelimiteerd zijn tot de smaak Disney. Het ziet er allemaal koddig uit. Maar dat is opzich geen bezwaar.

Qua interface is het allemaal erg intuitief en ik denk dat ik me hier nog wel wat uurtjes mee ga vermaken.. :D


hmm, maar is het niet zo dat je in feite een game begint... en deze "in theorie" eeuwig kan doorspelen.. Want jij zit nu na 1 dag al in die space age (is toch laatste stage?)

Hoe win je een game? Hoe kan je af gaan?

Mickey
03-09-2008, 09:38
Je kunt de space age zolang spelen als je wil.
Evenals alle voorgaande stages.. Ik ben er gewoon als een zotte door heen gerost.. ;)
Dus als jij nog een paar uurtjes larves wil eten in de oersoep.. Doe je ding, speler..

Tony
03-09-2008, 09:43
nee ok.. dat begrijp ik.. Maar heeft het een meerwaarde in de game om langer larven te eten in de oersoep? Heb je daardoor een substantieel voordeel in de latere stages?

biggz
03-09-2008, 13:02
nee ok.. dat begrijp ik.. Maar heeft het een meerwaarde in de game om langer larven te eten in de oersoep? Heb je daardoor een substantieel voordeel in de latere stages?

Dat je later minder snel buikgriep krijgt :D

Mickey
03-09-2008, 14:23
nee ok.. dat begrijp ik.. Maar heeft het een meerwaarde in de game om langer larven te eten in de oersoep? Heb je daardoor een substantieel voordeel in de latere stages?

Ja.. je moet allerlei onderdelen voor je wezentje bij elkaar sprokkelen voor je creature editor. Dat doe je door op andere wezens te jagen of ze tot vriend te maken. Dit kun je blijven doen, ook al ben je klaar voor de volgende stage.. Ik heb echter niet alle onderdelen bij elkaar gezocht. Ik ben gewoon direct doorgegaan en me gered met wat ik gevonden heb..

Zo zou ik bijvoorbeeld veel betere klauwen kunnen hebben, maar ik heb de moeite niet genomen het juiste wezen daarvoor op te zoeken en te vermoorden.. :P

Tony
03-09-2008, 17:51
ah ok.. roger that :)

Ben hem nu aant downloaden... En heb hem ook direct gekocht bij play.com (38.99 euro en gratis verzending)

Is toch een game die ik persé legaal wil hebben.

Tony
04-09-2008, 12:07
Gister ff 2 uurtjes gespeeld (illegale download)

bevalt me erg goed.. heb gespeeld tot uh, hoe heet die stage.. als je net benen gekregen hebt. volgens mij creature stage.

Hoop vandaag of morgen de legale versie te krijgen met de post... :)

Tony
11-09-2008, 11:45
Mickey vind je hem nog steeds zo vet? Of vind je hem stiekem toch niet zo als je gehoopt had?

Ik vind het de hype vooralsnog niet waard.. T blijft een toffe game. .maar voor mijn gevoel en de hype zou ik hem een 10 moeten vinden.. nu vind ik hem meer een 7,8.


Maar ik zit wel nog in tribal stage.. dus nog niet in civilisation en galactic phase.

Mickey
11-09-2008, 12:31
Ik speel hem nog steeds enthousiast! Maar Team Fortress 2 kwam deze week ook ff om de hoek kijken.. ;)

poNji
11-09-2008, 12:34
Ik speel hem nog steeds enthousiast! Maar Team Fortress 2 kwam deze week ook ff om de hoek kijken.. ;)

TF2! <3

Ik vraag me best af hoeveel mensen op dit forum eigenlijk gamen :p en hoeveel daarvan WoW spelen :lol:

B3 lik3 M3
11-09-2008, 12:35
Ik heb hem ook maar vind hem nu al tegenvallen..
Beetje eentonig..

Guillermo
11-09-2008, 12:47
Did someone say Wow? Zug zug, orc smash... um ik bedoel ja... ik speel wel eens .... af en toe :whistling:

poNji
11-09-2008, 12:50
Did someone say Wow? Zug zug, orc smash... um ik bedoel ja... ik speel wel eens .... af en toe :whistling:

:rotflmao: reps voor die reply :p héél subtiel!

anonymous001
11-09-2008, 13:06
Nerds...:whistling:

dirk5
11-09-2008, 13:09
Blizzard Exec #1: Gentlemen, this could very well lead to the end of the world... of warcraft.
Blizzard Exec #2: NO! NOOO!

--------------------------------------------------------------------------------
Blizzard Exec #1: Fellow board members, we have a problem. Somebody in the world of warcraft is ignoring the world rules, and is going around, killing innocent players.
Blizzard Exec #2: Why kill innocent players? The game is about finishing quests!
Blizzard Exec #3: We've got to delete him from the servers!
Blizzard Exec #1: We can't! Whoever this player is, he has played world of warcraft so much, that he has reached a level we had thought unreachable. He's actually able to kill our admins! And he grows stronger everyday...
Blizzard Exec #4: Jesus!
Blizzard Exec #5: I've gotta get home! My kids are playing world of warcraft right now!
Blizzard Exec #1: Jim... Your kids' characters are already dead.
Blizzard Exec #5: No... No! They'd just started playing!
Blizzard Exec #2: What kind of person would do this?
Blizzard Exec #1: Only one kind... Whoever this person is, he has played world of warcraft nearly ever hour, of every day, for the past year and a half. Gentlemen we are dealing with someone here who has absolutely no life.
Blizzard Exec #4: How do you kill that which has no life?

chief108
11-09-2008, 13:21
Nerds...
x2

Tony
11-09-2008, 13:22
systeembeheerder

chief108
11-09-2008, 13:50
systeembeheerder
:cry2:

Tony
11-09-2008, 13:52
Sorry Chief.. Maar soms moet ik gewoon hard voor je zijn... Ik weet dat het niet leuk is om te horen.. zoiets gun je niemand.. Ben ik met je eens ja. Maar je ging net gewoon ff te ver.

Sorry dat ik je systeembeheerder noemde... Maar toch is het zo.. en daar kan ik niks doen.

zal ik je anders een biertje aanbieden? :beerchug:

Tony
11-09-2008, 13:53
http://www.beermerchants.com/Images/Products/Original/64_633362483727281250.jpg

Damn ik had er nu 50 euro voor over als iemand me zo'n ding kan bezorgen binnen 30 minuten :lol:

chief108
11-09-2008, 13:58
het is hier ook fokking heet en benauwd in dit stinkhol....

paspoes
11-09-2008, 14:34
koop liever Mercenaries 2::whistling:

http://www.electronicarts.nl/games/11517,pccd/

en 2 oktober komt Fear 2 uit:

http://www.gamersnet.nl/movies/project_origin/final_e3_trailer/

:thup:

Jochem
11-09-2008, 14:35
Blizzard Exec #1: Gentlemen, this could very well lead to the end of the world... of warcraft.
Blizzard Exec #2: NO! NOOO!

--------------------------------------------------------------------------------
Blizzard Exec #1: Fellow board members, we have a problem. Somebody in the world of warcraft is ignoring the world rules, and is going around, killing innocent players.
Blizzard Exec #2: Why kill innocent players? The game is about finishing quests!
Blizzard Exec #3: We've got to delete him from the servers!
Blizzard Exec #1: We can't! Whoever this player is, he has played world of warcraft so much, that he has reached a level we had thought unreachable. He's actually able to kill our admins! And he grows stronger everyday...
Blizzard Exec #4: Jesus!
Blizzard Exec #5: I've gotta get home! My kids are playing world of warcraft right now!
Blizzard Exec #1: Jim... Your kids' characters are already dead.
Blizzard Exec #5: No... No! They'd just started playing!
Blizzard Exec #2: What kind of person would do this?
Blizzard Exec #1: Only one kind... Whoever this person is, he has played world of warcraft nearly ever hour, of every day, for the past year and a half. Gentlemen we are dealing with someone here who has absolutely no life.
Blizzard Exec #4: How do you kill that which has no life?


South Parc Rules!! Ik heb nog nooit WoW gespeeld, ik hou alleen van (strategische/tactische) spellen waarin je echte competitie hebt. (SC, WCIII) Rondrennen en items verzamelen sucks.

Guillermo
11-09-2008, 14:43
South Parc Rules!! Ik heb nog nooit WoW gespeeld, ik hou alleen van (strategische/tactische) spellen waarin je echte competitie hebt. (SC, WCIII) Rondrennen en items verzamelen sucks.

Jij hebt geen arena battles gedaan zekers? Enige wat ik doe is arena battles en punten vergaren voor betere arena gear en tactieken bespreken :matrix:

poNji
11-09-2008, 14:44
South Parc Rules!! Ik heb nog nooit WoW gespeeld, ik hou alleen van (strategische/tactische) spellen waarin je echte competitie hebt. (SC, WCIII) Rondrennen en items verzamelen sucks.

WoW..geen competitie?.. :crying:

poNji
11-09-2008, 14:46
Jij hebt geen arena battles gedaan zekers? Enige wat ik doe is arena battles en punten vergaren voor betere arena gear en tactieken bespreken :matrix:

Ik ZUIGGGGGG in arena's xD maar overigens heeft PvE ook héél wat tactiek en teamplay nodig om ver te komen..dan ben je met ze 25'e (of 10'e) waar je met arena's 2v2/3v3/5v5 hebt..dus ben je ook nog s afhankelijk van véél andere spelers (wat soms ZÉÉÉÉÉÉR frustrerend is!!!!!!!!!)

mdk
12-09-2008, 08:31
TF2! <3

Ik vraag me best af hoeveel mensen op dit forum eigenlijk gamen :p en hoeveel daarvan WoW spelen :lol:


Ik speel wel eens spider en mijnveger, telt dat ook.......

Mickey
12-09-2008, 08:39
Hehehe.. Ik denk dat ik het label Gamer wel verdien..

Ben zelf ook een WoWer. Ben alleen ff on break tot WOTLK uitkomt.
Zijn jullie ook preTBC spelers? Wij waren destijds een BWL-guild toen het nog wat betekende en zijn in TBC gestopt met PVE toen we BT en MH hadden gecleared.
Nu zijn we aan het honor farmen voor WotLK

chief108
12-09-2008, 08:41
Ben zelf ook een WoWer. Ben alleen ff on break tot WOTLK uitkomt.
Zijn jullie ook preTBC spelers? Wij waren destijds een BWL-guild toen het nog wat betekende en zijn in TBC gestopt met PVE toen we BT en MH hadden gecleared.
Nu zijn we aan het honor farmen voor WotLK
:confused:

okee dan....
ben duidelijk dus geen gamer want WTF staat daar allemaal?!?!?

Guillermo
12-09-2008, 09:01
Hehehe.. Ik denk dat ik het label Gamer wel verdien..

Ben zelf ook een WoWer. Ben alleen ff on break tot WOTLK uitkomt.
Zijn jullie ook preTBC spelers? Wij waren destijds een BWL-guild toen het nog wat betekende en zijn in TBC gestopt met PVE toen we BT en MH hadden gecleared.
Nu zijn we aan het honor farmen voor WotLK

Ja ik ben pre tbcer. Ik speelde hem de tyfus. Ik zat ook in een MC/Bwl guild. Full T2 warrior yeah boyeeee!!
Anyway toen BC kwam deed ik niks aan Pve, puur pvp tot nu toe en het is wel lekker. Wekelijks de arena's onveilig maken met wat maatjes. Heb nu full season 2 en wat season 3. Ligt het aan mij of is season 4 fucking lelijk?

Nu ben ik in Warhammer online beta, ziet er grappig uit. Effe na het werk spelen :whistling:

LOL@ Chief (noob Chief :thup:)

paspoes
12-09-2008, 09:17
ben zeker een gamer maar niet van WOW en chief jou kids toch wel;)

chief108
12-09-2008, 10:08
mijn kids zijn wel die hard gamers idd...

paspoes
12-09-2008, 10:11
Nou als jij ook mee gamed wordt je vanzelf een gamer :lol:

poNji
12-09-2008, 10:53
Zijn jullie ook preTBC spelers?

Nope! ik ben 2 weken voordat TBC uit kwam begonnen, inmiddels zit met een charlist van:

70 hunter
70 warlock
70 druid
70 paladin
44 rogue
45 shaman
43 warrior
45 mage (ander account..dat wel..)
43 priest
1 bank char

HELP! IM AN ADDICT! :(

paspoes
12-09-2008, 11:07
TBC wat is de volledige naam ?

chief108
12-09-2008, 11:17
http://imagechan.com/images/console-chart.jpg (http://imagechan.com/img/4957/Bathroom%20graffitti/)

poNji
12-09-2008, 11:45
TBC wat is de volledige naam ?

NOOOOBBBBBB!

paspoes
12-09-2008, 11:46
NOOOOBBBBBB!

:lol: wat is de volledige naam man :lol:

misschien "The Burning Crusade"

poNji
12-09-2008, 12:00
:lol: wat is de volledige naam man :lol:

misschien "The Burning Crusade"

Zie je wel, je weet t wel!

paspoes
12-09-2008, 12:02
niet gespeeld ;)

Mickey
12-09-2008, 13:08
Ja ik ben pre tbcer. Ik speelde hem de tyfus. Ik zat ook in een MC/Bwl guild. Full T2 warrior yeah boyeeee!!
Anyway toen BC kwam deed ik niks aan Pve, puur pvp tot nu toe en het is wel lekker. Wekelijks de arena's onveilig maken met wat maatjes. Heb nu full season 2 en wat season 3. Ligt het aan mij of is season 4 fucking lelijk?

Nu ben ik in Warhammer online beta, ziet er grappig uit. Effe na het werk spelen :whistling:

LOL@ Chief (noob Chief :thup:)

Prachtig! Another Old skooler!

Ligt het nou aan mij of voelde Classic WOW meer Epic?
Nu weet je gewoon dat als je High End Content aan het doen bent je al je Epics toch weer kunt vervangen met greens bij de eerst volgende uitbreiding..

Ik PVP met vlagen dus ik heb het niet tot Season 4 gear geschopt.
Ik was half T5 toen ik mn break tot WoTLK inging.

@ Ponij:
Ik heb 1 level 70 en dat is mn Rogue.

Heb echt de SCHURFT aan levelen.
Sterker nog.. Ik laat de 70-80 grind straks door een vriend doen die mn account dualboxed. ;) Voor mij zit de lol in het Raiden.

poNji
12-09-2008, 13:25
@ Ponij:
Ik heb 1 level 70 en dat is mn Rogue.

Heb echt de SCHURFT aan levelen.
Sterker nog.. Ik laat de 70-80 grind straks door een vriend doen die mn account dualboxed. ;) Voor mij zit de lol in het Raiden.

Atm heb ik gebruik gemaakt van het nieuwe Recruit-a-Friend systeem :p 300% xp is BEST leuk :D binnekort ook zebra mount! jeuj!

Mickey
12-09-2008, 13:59
Yup. Vet systeem is dat! Maatje van me spaart alle mounts. Die heeft dus speciaal voor die stomme zebra een extra account aangeschaft. Hahaha

Dennuz
12-09-2008, 14:03
Prachtig! Another Old skooler!

Ligt het nou aan mij of voelde Classic WOW meer Epic?
Nu weet je gewoon dat als je High End Content aan het doen bent je al je Epics toch weer kunt vervangen met greens bij de eerst volgende uitbreiding..

Ik PVP met vlagen dus ik heb het niet tot Season 4 gear geschopt.
Ik was half T5 toen ik mn break tot WoTLK inging.

@ Ponij:
Ik heb 1 level 70 en dat is mn Rogue.

Heb echt de SCHURFT aan levelen.
Sterker nog.. Ik laat de 70-80 grind straks door een vriend doen die mn account dualboxed. ;) Voor mij zit de lol in het Raiden.

Damn, hoeveel afkortingen en ongrijpbare woorden kun je in een klein stukje tekst proppen ;)

poNji
12-09-2008, 14:08
Damn, hoeveel afkortingen en ongrijpbare woorden kun je in een klein stukje tekst proppen ;)

Ik zie dr maar 3 ^^

PvP = Player Versus Player
WotLK = Wrath of the Lich King
T5 = Tier 5

Mickey
12-09-2008, 14:43
Hahaha.. Je hebt een punt man.
Er zit veel zgn vakjargon in.. En dan valt dit nog mee joh.
Maar het zal je niet verbazen dat er "woordenboeken" zijn voor dit spel..

World of Warcraft terminology/A-M - WoWWiki - Your guide to the World of Warcraft (http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft_Terminology/A-M)

Mickey
12-09-2008, 14:45
Deze kent iedereen trouwens wel: Leeroy Jenkins (video) - WoWWiki - Your guide to the World of Warcraft (http://www.wowwiki.com/LEEROY)

poNji
12-09-2008, 15:18
Deze kent iedereen trouwens wel: Leeroy Jenkins (video) - WoWWiki - Your guide to the World of Warcraft (http://www.wowwiki.com/LEEROY)

LEGENDARISCH :hugegrin:

Btw mickey, aangezien je opmerking "orc smash!" neem k aan dat je Horde speelt? Wel eens L t A A F tegen alliances geschreeuwd? xD

chief108
12-09-2008, 17:39
Dit is een van de weinige posts op mixfight waar ik echt geen flikker van snap....
Tering..
:stupid:

Tony
12-09-2008, 17:48
waar gaat dit allemaal over?

poNji
12-09-2008, 18:36
waar gaat dit allemaal over?

Geile cybersex. Met koeien en gnomes enzo

Tony
12-09-2008, 18:39
vet
Waar kan ik dat kopen?

poNji
12-09-2008, 18:45
vet
Waar kan ik dat kopen?

Consoleshop.nl (http://www.consoleshop.nl/zoeken?query=world+of+warcraft)

KOPE KOPE KOPE KOPE! KEEEIGOED MAN!

Tony
12-09-2008, 18:46
Ponji, je dacht toch niet serieus dat ik WoW ga kopen...

ben geen freak :lol:

poNji
12-09-2008, 18:51
Ponji, je dacht toch niet serieus dat ik WoW ga kopen...

ben geen freak :lol:

Jawel ga je wel verdomme :( EN CHIEF OOK! lekker cyberen met ze 3en <3333

Guillermo
13-09-2008, 02:42
Prachtig! Another Old skooler!

Ligt het nou aan mij of voelde Classic WOW meer Epic?
Nu weet je gewoon dat als je High End Content aan het doen bent je al je Epics toch weer kunt vervangen met greens bij de eerst volgende uitbreiding..

Ik PVP met vlagen dus ik heb het niet tot Season 4 gear geschopt.
Ik was half T5 toen ik mn break tot WoTLK inging.

@ Ponij:
Ik heb 1 level 70 en dat is mn Rogue.

Heb echt de SCHURFT aan levelen.
Sterker nog.. Ik laat de 70-80 grind straks door een vriend doen die mn account dualboxed. ;) Voor mij zit de lol in het Raiden.

Nou ik moet zeggen dat ik dus een stront hekel had aan het raiden. Iets van 6 maanden gewacht voordat die fucking T2 broek dropte voor me war ( ik haat Ragnaros!). Talk about frustrating :crying: Nu is het wat beter uitgewerkt met die tokens enzo, dan ben je er tenminste zeker van dat je dat stukje gear krijgt.

Mickey
13-09-2008, 11:11
@ D4nd3
Kan ik me levendig voorstellen dude.. En dan is dit nog redelijk decrypted naar normale taal.. Nerd speek van de bovenste plank man. Schaam me er ook diep voor.

@ Ponij
Yup. Horde! En neej.. nog nooit gedaan. De enige interactie die ik doorgaans met Alliiance heb is PvP :P

@ Guillermo
Dat heb ik met Neferian. Mooie tijden waren dat. Ik kan nog steeds de classcalls dromen.

Mickey
13-09-2008, 11:12
Ow en wat betreft Tony en Chief. Doe je zelf een lol en blijf uit de buurt van dit kut spel. Het is verslavender als Crack. Ik heb zeker 4x geprobeerd te stoppen. Gaat een paar weken goed en daarna zit je er toch weer achter. Stay away from it.

Jeru
13-09-2008, 11:17
Nou ik moet zeggen dat ik dus een stront hekel had aan het raiden. Iets van 6 maanden gewacht voordat die fucking T2 broek dropte voor me war ( ik haat Ragnaros!). Talk about frustrating :crying: Nu is het wat beter uitgewerkt met die tokens enzo, dan ben je er tenminste zeker van dat je dat stukje gear krijgt.

damn... en dan denk je dat die post van Mickey niet te begrijpen was :eek:

Tony
13-09-2008, 11:56
Ow en wat betreft Tony en Chief. Doe je zelf een lol en blijf uit de buurt van dit kut spel. Het is verslavender als Crack. Ik heb zeker 4x geprobeerd te stoppen. Gaat een paar weken goed en daarna zit je er toch weer achter. Stay away from it.

Ben ooit zo gek geweest om te beginnen met America's Army (realistische first person shooter)....

In een keer haalde ik meer onvoldoendes op school dan ooit te voren.. Rookte ik meer wiet dan ooit te voren en zag ik mijn vrienden minder dan ooit te voren...

Maar ik kon wel goed sniperen.. dat dan weer wel :lol:

Tsuki
13-09-2008, 12:43
Ben ooit zo gek geweest om te beginnen met America's Army (realistische first person shooter)....

In een keer haalde ik meer onvoldoendes op school dan ooit te voren.. Rookte ik meer wiet dan ooit te voren en zag ik mijn vrienden minder dan ooit te voren...

Maar ik kon wel goed sniperen.. dat dan weer wel :lol:


tis maar net waar je prio ligt man .............. ik zeg je was goed bezig toen

chief108
13-09-2008, 12:57
ik heb echt helemaal niks met dat soort games

heb een zware internet verslaving en dus geen tijd voor allerlei vage games
zonde van mijn tijd :p

Mickey
13-09-2008, 13:16
tis maar net waar je prio ligt man .............. ik zeg je was goed bezig toen

Ik wou net zeggen.. Klinkt prima toch? :P

Tony
13-09-2008, 13:24
rofl.. stelletje gamert's

Mickey, speel je spore nog of is het voor jou ook een grote tegenvaller?
Ik ben nog niet eens in space phase (zit nu in civilisation).. maar ik heb geen zin om verder te spelen... heel vreemde gewaarwording.. (vooral omdat ik vandaag of maandag de legale versie verwacht met de post..)

Mickey
13-09-2008, 13:32
Ben momenteel hooked aan TF2 en Audiosurf2

chief108
13-09-2008, 13:32
silly gamers...
gamez R4 kidz

Tony
13-09-2008, 13:34
TF2 heb ik destijds direct gekocht toen ie uit kwam.. volgens mij was dat vorig jaar ergens..

speel hem alleen niet meer.. heb nooit tijd om fatsoenlijk online te gamen.

chief108
14-09-2008, 12:57
http://i255.photobucket.com/albums/hh146/Sardonac/sporelulz.jpg

chief108
14-09-2008, 12:58
stupid motherfuckers.....

Anti Spore (http://antispore.com/)

De dikke nudist
14-09-2008, 13:47
chief, stfu.

Spore is teleurstellend. Alleen het allereerste deel met die kleine beestes is grappig. En daarna een dier maken dat op een lul lijkt is ook nog lachen. Maar de rest is schijt.

Nu speel ik The Witcher. Goede shit. En het ziet er nog mooi uit ook,
Vette dialogen waarin je zelf het gesprek kan sturen en een goed vecht systeem met combo's. En en beetje toveren en gifmengen on the side om het af te maken.
Ik ben nog niet heel ver gekomen maar dit is toch echt wel een van de betere RPG's.

Alleen zit ik nu vast bij een baas. Mischien had ik toch op easy moeten beginnen.:(