PDA

View Full Version : Super Vette Clip Errol "Bonecrusher" Zimmerman ...



Jamila
02-09-2008, 20:44
Super vette clip van Errol "Bonecrusher" Zimmerman .......

http://www.youtube.com/watch?v=qCVdCd4H0r4 (http://www.youtube.com/watch?v=qCVdCd4H0r4)

Gr, Jamila:thup:

A.F.
02-09-2008, 20:50
wow ...

zeker een vette clip....


not!

beetje respectloos en kinderachtig... wie laat hier ze echte gezicht zien...

simtekf1
02-09-2008, 21:04
Grappig, hoorde ik die gast nou "talk is cheap" rappen?
Vond het een vet gevecht maar een speciaal nummer laten maken om Bregy te dissen, nee dat gaat me iets te ver.

Maarja, het is iemand van GG dus Jamila vind het weer helemaal geweldig. :')

(neemt niet weg dat Zimmerman een vette gast is)

BoysNoize
02-09-2008, 21:18
alle respect voor Zimmerman want vindt het knap wat hij tot nu toe bereikt heeft..

Maar deze clip is gewoon (achteraf) niet leuk meer....Het liedje op dat moment om mee op te komen was wel gaaf als extra motivatie..
Maar nu deze clip..en hoezo slaat Bregy als een bitch? volgens mij kreeg Erroll wel 2x 8 tellen !

Dat zou dan dus iets zeggen over de hardheid van Bregy zijn stoot of over de slechte kin van Zimmerman...!:)

redlightboogie
02-09-2008, 22:08
jongens,

ik wil even kwijt dat deze videoclip een paar dagen na het gevecht is geschoten.
De producer van de clip moest toen de tijd vanwege een nieuw project voor een paar maanden naar zuid-afrika vanwege een nieuw project waardoor wij geen toegang hadden tot the video files.Vandaar de late responds....but anyways toch nog even een kleine terug blik.
REDLIGHTBOOGIE.COM AND GOLDEN GLORY
THE NUMBER ONE BONECRUSHER END OF THE STORY.

Afz,

C.A.N.E aka Redlight boogie

Jeru
02-09-2008, 22:37
Mooie clip van 2 talentvolle mensen CANE en Zimmerman (en Rafles natuurlijk ;) ), maar jammer dat het speciaal tegen Bregy is gericht. Had het dan algemeen gehouden.

BoysNoize
02-09-2008, 22:42
Juistem @ Jeru...
Want de tekst is wel dope om mee op te komen..alleen jammer dat hij niet algemeen is

De dikke nudist
02-09-2008, 23:06
Mooie clip van 2 talentvolle mensen CANE en Zimmerman (en Rafles natuurlijk ;) ), maar jammer dat het speciaal tegen Bregy is gericht. Had het dan algemeen gehouden.

Rafles = Mister Hollywood

Jamila
02-09-2008, 23:31
Breggy kan toch wel tegen een stootje of niet ? ........

Het zal nog eens wat zijn als het straks ook nog op TMF te zien zal is .... Hihihihiihihihihiihih

Gr, Jamila:thup:

J_roen
02-09-2008, 23:38
Tegen een stootje zal hij vast wel kunnen.

Het is alleen jammer dat dit achteraf nog moet.

Maar alle respect voor Zimmerman!!

micha
02-09-2008, 23:42
toch was het lachen

anonymous001
03-09-2008, 00:48
Ach, niks geen "respect". Sneue shit is dit.

:thown:

The Bulldog
03-09-2008, 08:33
het was een top prestatie van Zimmerman...


vind dit alleen een jammerlijke overbodige actie...

micha
03-09-2008, 09:59
hij legt toch uit waarom het zo laat verschijnt ... wat een gezeur weer

paspoes
03-09-2008, 10:04
Errol is een fijne kerel :thup:

A.F.
03-09-2008, 10:37
hij legt toch uit waarom het zo laat verschijnt ... wat een gezeur weer

had je hetzelfde gereageerd als het iemand van een ander team was?... cocksucker

of het nu of eerder uit was gebracht maakt geen moer uit.. tis gewoon een trieste actie... Als je van iemand heb gewonnen zegt dat genoeg, dit is gewoon kleuterstijl

panther management
03-09-2008, 10:39
Nu moet Breggy een rematch ( Arena 2009) aanvragen en dan met een clip komen samen met Lange Frans.

Het is aan:D

paspoes
03-09-2008, 10:45
kan iemand een linkje plaatsen waar de clip te zien is, ik kan via mf niet openen rot klant :twak:

Edit: Als dit het is http://www.youtube.com/watch?v=qCVdCd4H0r4

is het best goed gemaakt tekst is wel heftig maar goed het is een Rap Battle vind wel dat Breggy ook met een Rap moet komen.

panther management
03-09-2008, 11:03
http://www.youtube.com/qCVdCd4H0r4

micha
03-09-2008, 12:35
Nu moet Breggy een rematch ( Arena 2009) aanvragen en dan met een clip komen samen met Lange Frans.

Het is aan:D

juist!

@flipper :twak:

sweety
03-09-2008, 13:43
:D

:thup:


vette clip hoor!!
keep on doing your thing!
you both, Errol and Sugar Kane!
nu naar tmf met die clip haha!
Suga Kane moet je promoten.
en Errol jij moet blijven :twak: slopen!!!!!

tot 9 november in Arnhem!

see ya.

groetjes van Nichtje van Ron.

paspoes
03-09-2008, 13:57
Welkom Sweety :D

De man van 14K
03-09-2008, 15:29
Vond het de eerste keer al een kutplaat, om hem nu weer te horen maakt het niet veel beter

Jeru
03-09-2008, 18:19
Dan is het echt aan ja haha.

Hehehe Cane @ mixfight!
Welkom..

Hoe staat het met je hummer?

LOL heb je 'm ook zien cruisen in Amsterdam? :lol:

Jamila
03-09-2008, 19:10
Tof Suga Cane dat je nog hebt gereageerd op het verhaal. Ik hoorde dat je mee gaat naar Korea en de opkomst verzorgd van Errol Zimmerman.

Dan kunnen we nog een keer zien waarom Errol door is en niet anabolen bitch tits Breggy. Al wens ik Breggy toch succes voor volgend jaar waar hij dan zeker meer respect zal tonen voor bijv. een top sporter als Sem Schilt en hem op een normale manier bejegenen tijdens de persconferentie, waar dit alles is begonnen.

Gr, Jamila:thup:

Jamila
03-09-2008, 19:17
Nog even over de clip die ik erop heb gezet, dit is de nieuwe originele clip die bij het nummer fight music hoort.

Je zou bijv. Bitch tits kunnen veranderen in Flipper.


Gr, Jamila:thup:

anonymous001
03-09-2008, 19:41
Nog even over de clip die ik erop heb gezet, dit is de nieuwe originele clip die bij het nummer fight music hoort.

Je zou bijv. Bitch tits kunnen veranderen in Flipper.


Gr, Jamila:thup:

Rot toch lekker op. :thup:

De man van 14K
03-09-2008, 20:25
http://remiq.net/static/img/remiq.net_6206.jpg

Blacklabel
03-09-2008, 20:30
http://img.photobucket.com/albums/v336/boxer181/NoShitSherlock.jpg

dontmindme
03-09-2008, 20:40
begin die GG aanhang toch een beetje irritant worden.t is leuk als voor ff, maarja wie weet hebben ze gewoon geen leven buiten hun idolen om

simtekf1
03-09-2008, 20:49
begin die GG aanhang toch een beetje irritant worden.t is leuk als voor ff, maarja wie weet hebben ze gewoon geen leven buiten hun idolen om

Jamila heeft sowieso geen leven.
GG kontelikker 1ste klas.

chief108
03-09-2008, 21:20
begin die GG aanhang toch een beetje irritant worden.
nu pas? :rolleyes:

dontmindme
03-09-2008, 21:27
t komt eigenlijk door jamila,dr zar er vroeger een in mijn klas.damned wat was zij lelijk, daar kon ze natuurlijk ook niks aan doen maar ze was ook nog eens attentionwhore. ik vraag me nu af of zij hier nu bezig is

nick
03-09-2008, 21:29
groupie love :thown:

Jochem
03-09-2008, 21:43
yea, wordt er ook een beetje moe van. Even was het grappig met micha, maar het is nu gewoon strontirritant. Ik sluit me straks gewoon bij Martin aan, en ga gewoon in elk GG topic lopen bashen.

De man van 14K
03-09-2008, 21:49
Waar is Martin nu we het er toch over hebben? ik had wel een reactie verwacht.. :whistling:

chief108
03-09-2008, 22:06
zal eens een gil geven in Klazienaveen... :p

De dikke nudist
03-09-2008, 22:25
And the mob turned against them...

anonymous001
03-09-2008, 22:34
yea, wordt er ook een beetje moe van. Even was het grappig met micha, maar het is nu gewoon strontirritant. Ik sluit me straks gewoon bij Martin aan, en ga gewoon in elk GG topic lopen bashen.

x2

Let's bash dem fools!:cool2:

Martin, we komen er aan!

randjan
03-09-2008, 22:53
Damn dit is echt te zielig man waarom wordt deze shit er nou bij gebracht.
Ik hou van me G-rap maar niet op de manier waarop het nu gebracht wordt.
Oke Zimmerman heeft Breggy geklaard laat het daarbij maar probeer niet over iemand zijn rug je carriere te boosten.
Volgens mij was CANE al moe na die 2 minuten op de pads ;), brada draai je chronic en neem een puff laat het daarbij. Of stap jij binnenkort de ring in ?? nee toch.
Respect, nuff respect voor al het geleverde werk maar dit gaat te ver of zijn de GG members verblind door hun publiciteitsgeilheid en daarom niet zien dat dit niet nodig is.

Peace en respect voor iedereen !!!!

Holla at ya boy !!!!!!!!!!!!

redlightboogie
03-09-2008, 23:18
ey boys,

even serieus he,ik d8 dat er alleen maar van die irritante internet wannebe gangsters in de nederlandse rap scene zaten,die anonieme diss comments droppen veilig achter hun pc als een bitch maar hehehe had nooit hehehe verwacht dat er zoveel faggots hehehehe in deze game zitten die net zo triest zijn hehehe.
Maarja STOEIT 'T NIET DAN BOEIT 'T NIET.

Veel success iedereen met jullie vecht carriere en gun anderen wat je jezelf ook gunt.
Een ware vechter vecht niet met zich zelf.
One!

A.F.
03-09-2008, 23:22
Nog even over de clip die ik erop heb gezet, dit is de nieuwe originele clip die bij het nummer fight music hoort.

Je zou bijv. Bitch tits kunnen veranderen in Flipper.


Gr, Jamila:thup:

lol.... zouden ze kunnen doen ja... zet je de clip dan wel op mixfight voor me???

wel als supervette clip ok?

De man van 14K
03-09-2008, 23:47
ey boys,

even serieus he,ik d8 dat er alleen maar van die irritante internet wannebe gangsters in de nederlandse rap scene zaten,die anonieme diss comments droppen veilig achter hun pc als een bitch maar hehehe had nooit hehehe verwacht dat er zoveel faggots hehehehe in deze game zitten die net zo triest zijn hehehe.
Maarja STOEIT 'T NIET DAN BOEIT 'T NIET.

Veel success iedereen met jullie vecht carriere en gun anderen wat je jezelf ook gunt.
Een ware vechter vecht niet met zich zelf.
One!



ga ff lekker ergens anders de held uit hangen met dat ghetto taaltje van je, je posts zijn net zo belabberd als je raps.

panther management
03-09-2008, 23:54
Damm nu is er echt BEEF:lol: wanneer komen de diss tracks uit??

Blacklabel
04-09-2008, 00:04
MOSTERD NA DE MAALTIJD :pimp:

MilfhunterMMA
04-09-2008, 00:05
Rot toch lekker op. :thup:

amen :thup:

dontmindme
04-09-2008, 14:44
ey boys,

even serieus he,ik d8 dat er alleen maar van die irritante internet wannebe gangsters in de nederlandse rap scene zaten,die anonieme diss comments droppen veilig achter hun pc als een bitch maar hehehe had nooit hehehe verwacht dat er zoveel faggots hehehehe in deze game zitten die net zo triest zijn hehehe.
Maarja STOEIT 'T NIET DAN BOEIT 'T NIET.

Veel success iedereen met jullie vecht carriere en gun anderen wat je jezelf ook gunt.
Een ware vechter vecht niet met zich zelf.
One!

hier heb je de waarheidhttp://nl.youtube.com/watch?v=TFwKb_2X0Oo

paspoes
04-09-2008, 15:01
sooo wordt wel heftig hiero :lol:

54321
04-09-2008, 15:07
volgens mij is micha gewoon jamila, en wisselt hij zijn irritantheid gewoon af. een beetje bad blood creeren is leuk, maar doe het dan voor t gevecht en toon daarna het respect dat bij de sport hoort.

paspoes
04-09-2008, 15:10
volgens mij is micha gewoon jamila, en wisselt hij zijn irritantheid gewoon af. een beetje bad blood creeren is leuk, maar doe het dan voor t gevecht en toon daarna het respect dat bij de sport hoort.

de mods kan zien (ip adres) dat het micha is of niet ;) ik geloof niet dat Micha Jamila is ;) dat is niet Micha zijn stijl.:twak:

Ps, Micha is een relaxe kerel :thup:

dontmindme
04-09-2008, 15:15
micha heeft een beetje humor, jamila een droge spinnenhol

paspoes
04-09-2008, 15:19
micha heeft een beetje humor

x2, Micha is een beetje GG freak hij ventileer gewoon zijn mening en dat vind ik fijn van hem.:cool2: ik heb geen moeite mee dat hij een GG fan is ;)

Wheelie
04-09-2008, 15:59
De Bad Blood tussen Bregy & Zimmerman maakte dit een speciale en zeer spectaculaire partij.
De opkomstmuziek van Errol was toen wel leuk, maar niet echt mijn stijl ;)
Jamila is niet Micha, Jamila doe de groetjes aan Ron van mij :cool2:

Over de rap kwaliteiten kan ik maar 1 ding zeggen, dope shit jongens en ga zo door:thup:

Wheelie
04-09-2008, 16:02
Mooie clip van 2 talentvolle mensen CANE en Zimmerman (en Rafles natuurlijk ;) ), maar jammer dat het speciaal tegen Bregy is gericht. Had het dan algemeen gehouden.

x 2
Ik vind Bregy een zeer sympathieke reus

dontmindme
04-09-2008, 19:22
Rafles = Mister Hollywood

rafles uit kraaienest?als dat zo is lig ik hier helemaal in foetushouding

Jamila
04-09-2008, 20:24
Ik zie dat de video clip een aantal mensen op het forum kwetst, dit is zeker niet mij bedoeling.

Binnen enkele min. komt er iets aan wat hoogst waarschijnlijk de video clip naar de 2e, 3e en uiteindelijk naar 4e pagina zal doen verdwijnen, en dan zijn we het allemaal weer vergeten.

Ik ben Micha niet maar ik hou toch van jullie .............


Gr, Jamila:thup:

Jones
04-09-2008, 21:07
@ Jamila

Ik begrijp best dat je fan bent van GG en ze doen het ook goed maar jij bent hoogst IRRITANT bezig!!!

Ik kan geen topic openen of het gaat weer over GG (door jou aangemaakt).
Ik denk dat het woord GROUPIE nog een understatement is voor jou gedrag.

Sorry Leden van Mixfight maar dit moest ik even kwijt.

micha
04-09-2008, 21:32
relax jones je hoeft niks te lezen wat je niet wilt hoor.

lol@jamila

simtekf1
04-09-2008, 23:53
relax jones je hoeft niks te lezen wat je niet wilt hoor.

lol@jamila

Het punt is dat je het vrijwel overal ziet staan.
GG is goed bezig maar zoals Jamila haar support uit is gewoon zwaar irritant.

micha
05-09-2008, 04:38
[quote=Wheelie;602225]De Bad Blood tussen Bregy & Zimmerman maakte dit een speciale en zeer spectaculaire partij.
De opkomstmuziek van Errol was toen wel leuk, maar niet echt mijn stijl ;)
Jamila is niet Micha, Jamila doe de groetjes aan Ron van mij :cool2:


Je krijgt de groeten terug

MARLOES
05-09-2008, 11:03
Ahhhhh! Lache, had deze clip nog niet gezien..en geen gezeur over de plaat. Gaat natuurlijk om onze cameragenieke Rafles die op de achtergrond de show steelt. Snakeman in actie alleen jammer dat je niet rapt Raf (en voor degene die het niet weten, Raf heeft vroeger nog met Osdorp Posse gewerkt als Rofles!).

MB667
05-09-2008, 11:10
hij zat toch in zuid oost posse. die heb ik eens live gezien

everlast
05-09-2008, 12:12
Ik ook meerdere malen.
Ik heb zelfs nog een paar cd's waar hij op meedoet.
Vond en vind hem nog steeds wel dope.
Maar dat is toch al gauw een jaar of 14 geleden.

anonymous001
05-09-2008, 12:59
Ik ook meerdere malen.
Ik heb zelfs nog een paar cd's waar hij op meedoet.
Vond en vind hem nog steeds wel dope.
Maar dat is toch al gauw een jaar of 14 geleden.

x3

Dat is dan wel weer cool. Zuid Oost, was dat met die Papa Seeq (oid)? Vond ik heel vet, toen, ik heb geloof ik nog steeds wel wat staan in de kelder van mn computer...

Pimp-Daddy
05-09-2008, 13:07
Wow!!! Wat een "super vette" clip, Jamilla. Echt heel stoer, ik ben helemaal onder de indruk van de rappers... Het is net of ik naar DMX zit te kijken....


(Proef je het sarcasme???)

renamer
05-09-2008, 13:42
waar is ome bas als je hem nodig hebt ;)

54321
06-09-2008, 04:45
jaja die tijd was vet man, met mc fly guy en atomic brother en scritchedy scratch niet te vergeten. hele dikke tijd was dat.

GG_Hooligan_J
06-09-2008, 14:33
ach mensen...take it easy.. it`s just a game! t stimmuleert breggy misschien wel... zodat we de volgende keer een nog vettere wedstrijd te zien krijgen.
enne... Errol... you rock!!! :-D

greetz.. GGH-Jesjuhh

GG_Hooligan_R
06-09-2008, 16:54
wow ...

zeker een vette clip....


not!

beetje respectloos en kinderachtig... wie laat hier ze echte gezicht zien...


Wie ligt hier nou kinderachtig te doen en te bitchen!!!!!Errol is gewoon tha Bomb en blijkbaar wekt het hier wat jaloezie op....maar dat effect heeft GG wel vaker want ze zijn vet goed en worden alleen nog maar beter...
Lady's and Gentleman meet the best fight team in the world THE GOLDEN GLORY TEAM!!!En weet je die clip hoort op TMF zeker weten!!!Jullie gaan nog veel meer zien van golden glory daar ben ik van overtuigd. Enne...Jamila?keep up the good work girl...they'll see what Golden Glory is about....See you @ Glory 10:cool2: Pease up!!!

GG_Hooligan_R
06-09-2008, 16:57
@ Jamila

Ik begrijp best dat je fan bent van GG en ze doen het ook goed maar jij bent hoogst IRRITANT bezig!!!

Ik kan geen topic openen of het gaat weer over GG (door jou aangemaakt).
Ik denk dat het woord GROUPIE nog een understatement is voor jou gedrag.

Sorry Leden van Mixfight maar dit moest ik even kwijt.


Ahh joh Jamila is gewoon goed bezig...en geloof me er zijn weer een paar GG hooligans bij dus je gaat nog meer veel meer lezen over GG dus WEN ER MAAR AAN!!!!! Enne... groetjes daar he:D

GG_Hooligan_R
06-09-2008, 16:59
ach mensen...take it easy.. it`s just a game! t stimmuleert breggy misschien wel... zodat we de volgende keer een nog vettere wedstrijd te zien krijgen.
enne... Errol... you rock!!! :-D

greetz.. GGH-Jesjuhh

Yow Yow Hooligan...hahaha:D GOLDEN GLORY IS THA BOMB:Den dat gaan we ook eens ff duidelijk maken hier he hahahaha luv joewww
XX GGH-Ramoontjuhh

GG_Hooligan_R
06-09-2008, 17:02
Ik zie dat de video clip een aantal mensen op het forum kwetst, dit is zeker niet mij bedoeling.

Binnen enkele min. komt er iets aan wat hoogst waarschijnlijk de video clip naar de 2e, 3e en uiteindelijk naar 4e pagina zal doen verdwijnen, en dan zijn we het allemaal weer vergeten.

Ik ben Micha niet maar ik hou toch van jullie .............


Gr, Jamila:thup:


Keep up the good work girl...je hebt er 2 Hooligans bij die je komen supporten...Whe've got youre back hahaha verder alles goed?
XX GGH-Ramoontjuhh

54321
06-09-2008, 17:26
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! !!!!!!!!

A.F.
06-09-2008, 18:26
wtf!?

ik gooi de handdoek in de ring... dit word teveel voor me

MilfhunterMMA
06-09-2008, 18:26
Oh tegenwoordig bestaan er ook forum-posse's? interessant....

Mephisto
06-09-2008, 18:52
fuck it, wat een flauwekul

Hagelslag
06-09-2008, 19:03
Ik weet nou niet of je werkelijk iets positiefs bijdraagt als je op deze emanier een team denkt te steunen... Ik denk nou niet dat ik echt blij van zulke fans/supporters zou worden als ik in zo'n team zou zitten.
En waarom zou je jezelf in godsnaam een hooligan noemen? Ga je volgende keer de trein slopen waar de Breggy-aanhangers in zitten of knokken op de tribune? Kom op zeg...

chief108
06-09-2008, 20:04
volgens geeft Bas die gasten gratis dope daar bij GG

ik zweer het je...
ze zijn echt allemaal compleet van de pot gerukt :wacko:

De dikke nudist
07-09-2008, 01:18
This shit's retarded.

The Bulldog
07-09-2008, 01:30
ik vind micha en jamila meestal zeker nadrukkelijk aanwezig...

maar nog te doen...iedereen mag zijn voorkeur hebben toch???

maar GG hooligan...WTF?????? nivo daald duidelijk...hoop dat Pres. Bas even de boel recht zet hahahaha

J_roen
07-09-2008, 23:52
GG hooligan? Lol het zal vast stoerder klinken dan dat het is.

De man van 14K
08-09-2008, 10:08
Haha wat is dit? het lijkt partyflock wel.

Jamila
08-09-2008, 19:32
De hele clip wordt uitgezonden bij Yorin BNN, daar zal de clip ook worden uitgelegd. Verder is de clip zo vaak bekeken dat hij zeker wordt uitgezonden op TMF.

Leuk voor SugaCane maar ook voor Errol. Veel succes met het nieuwe nummer die voor het eerst te horen zal zijn in Korea.

Feitosa gaat neer op een linker hoek.


GOLDEN GLORY POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gr. Jamila:thup:

martin
09-09-2008, 17:44
Ach te gemakkelijk, die Breggy gaf de parij weg ik stond in de vip room en heb Breggy een paar rare momenten zien maken die hem de das om deden.
Jamila roept hier dan anabolen bitch Breggy hahahaha kijk aub even naar Schilt in de periode pancrase en nu dan weet iedereen dat die ook aan het infuus heeft gelegen, en dan praten we helemaal niet meer over de gebr. overeem pffffffff zoals Yvel al schreef pas op voor de cactus psssssss die lopen echt leeg.
De clip is leuk om jezelf om te hemelen en Errol die is volgens mij niet uit op schade voor Breggy maar meer op hype.
Errol is een talent en verwacht van hem dat hij een potentiele K1 winnaar is.
Als dat gebeurd moeten we de kleuren van mixfight rood geel maken want dan worden we echt gedold.

Jamila is in ieder geval geen Micha ze is een graatje erger GG fan

Maar er is hier op het forum ruimte voor fanclubs en ik zou zeggen, gewoon deurgoan.

Slome
09-09-2008, 22:03
Ach te gemakkelijk, die Breggy gaf de parij weg ik stond in de vip room en heb Breggy een paar rare momenten zien maken die hem de das om deden.
Jamila roept hier dan anabolen bitch Breggy hahahaha kijk aub even naar Schilt in de periode pancrase en nu dan weet iedereen dat die ook aan het infuus heeft gelegen, en dan praten we helemaal niet meer over de gebr. overeem pffffffff zoals Yvel al schreef pas op voor de cactus psssssss die lopen echt leeg.
De clip is leuk om jezelf om te hemelen en Errol die is volgens mij niet uit op schade voor Breggy maar meer op hype.
Errol is een talent en verwacht van hem dat hij een potentiele K1 winnaar is.
Als dat gebeurd moeten we de kleuren van mixfight rood geel maken want dan worden we echt gedold.

Jamila is in ieder geval geen Micha ze is een graatje erger GG fan

Maar er is hier op het forum ruimte voor fanclubs en ik zou zeggen, gewoon deurgoan.

Ben het natuurlijk helemaal met je eens, maar ik lees alleen maar anti-GG-posts van jouw.. haha.. begrijpeleijk ook want dat mixfight forum lijkt voor buitenstaanders meer op een GG-Lovers - forum.. zo af en toe... waarom?

Iedereen weet dan GG toppers in huis heeft!!

Maar wat jullie doen (oproepen) vindt ik alleenmaar negatief..

Einde!! van de al meer dan 5 jaar duurende discussie is voorlopig nog niet in zicht

GG_Hooligan_R
10-09-2008, 04:14
Super vette clip van Errol "Bonecrusher" Zimmerman .......

http://www.youtube.com/watch?v=qCVdCd4H0r4 (http://www.youtube.com/watch?v=qCVdCd4H0r4)

Gr, Jamila:thup:

Heey Jamila:D
Deze moet echt zeker weten op TMF:wewantmore::wewantmore::wewantmore: het word een hit weet ik zeker!!!!:thup:
Knuffie GG_Hooligan_Ramoontjuh:osu:

nick
10-09-2008, 09:12
:sleep1:

Hagelslag
10-09-2008, 13:11
Als dit op TMF komt vind ik dat toch wel een dieptepuntje, eerlijk gezegd.

marcelt
10-09-2008, 13:27
Ik vind het wel een leuk nummer en braggen hoort er nu eenmaal vaak bij.
Ik begrijp alleen niet dat de GG posse Mixfighters proberen te overtuigen??? Wij weten al lang dat GG een heel goed team is. Hier zitten immers de vechtfans. Maar daarom hoef je jezelf nog niet als gelovige op te stellen. Het doet me denken aan de tijd dat Ajax heel goed was, toen hoorde je en zag je ook iedereen over Ajax.