PDA

View Full Version : badr hari vs hong man choi



rafi
03-09-2008, 16:43
het is toch hong man choi geworden. ben benieuwd hoe badr hem gaat aanpakken. want schilt en bonjasky hadden toch moeite met die lange zuid korean.

dirk5
03-09-2008, 16:46
bron?

toch moet badr hem kunnen hebben, combineren combineren combineren.

rafi
03-09-2008, 16:49
het staat op www.fight.nl (http://www.fight.nl)

J_roen
03-09-2008, 16:59
haha zat net even te kijken op youtube en kwam dit tegen van hong man choi

Wat is die gast toch groot he!
http://nl.youtube.com/watch?v=FiZRIc2QCwI



Badr kan hem wel hebben.

Eelco
03-09-2008, 17:10
Denk dat Badr hem eruit trapt met lowkicks.

simtekf1
03-09-2008, 17:14
Nice, dit is beter voor iedereen.
In de finale moet je Badr en Jerome allebei hebben, laat ze dan maar tegen elkaar ipv met de FE.
Dit word een TKO overwinning, kan niet anders.. lowkicks!!!!!!!!!!

De man van 14K
03-09-2008, 17:38
weg met ho man choi..

54321
03-09-2008, 18:29
betere match-up dit. badr op lowkicks!

Mr 1 Leg
04-09-2008, 08:49
hari trapt zijn lange benen helemaal lam van ;)

Bud S
04-09-2008, 12:50
hong man "tjap" choi
moet gewoon weer eens k.o.

Slome
04-09-2008, 13:28
een KO @ Tjoi, daar stem ik voor.

Lowkick?? heb je wel eens die stalpoten gezien van die reus, niet normaal.. alsof je bomen staat te kappen met je scheenbeen..

Hari op K.O. 1m 2rnd

rafi
04-09-2008, 14:24
ik denk dat badr op punten gaat winnen. hij moet gewoon zijn punten pakken en om hem heen draaien. want die hong man choi slaaie er niet zomaar uit. en badr moet uit kijken dat hij niet tegen een wilde maai aan loopt...

lopez86
04-09-2008, 15:08
x2.
Hoop alleen niet dat ie op een blok trapt of knie, want dat staat in principe gelijk aan een stuk rots.

Badr op KO!!!

TOON
04-09-2008, 15:14
altijd leuk om HMC een keer nokkie te zien gaan!!!

Bobson
04-09-2008, 16:57
Hari zal dit wel winnen, maar het zal geen mooie partij worden. Choi hoort thuis in het K-1 rariteitenkabinet. Hij is een anti-reclame voor de sport. Maar van dat hebben ze er dan ook de nodige van binnengehaald. Veel show en theater, weinig sport.

lopez86
04-09-2008, 17:22
Hari zal dit wel winnen, maar het zal geen mooie partij worden. Choi hoort thuis in het K-1 rariteitenkabinet. Hij is een anti-reclame voor de sport. Maar van dat hebben ze er dan ook de nodige van binnengehaald. Veel show en theater, weinig sport, +
veel geld $$$

Ff toegevoegd :) daar draait t namelijk om.

Perry..
11-09-2008, 22:09
Als Hari het net zo aanpakt als Karaev dat deed tegen kim dan word het een eitje.:D

Iwan
11-09-2008, 23:14
Ik denk als Badr niet oppast dat ie nog flink wat blessures tegen die Choi gaat oplopen ook. Badr op punten.

MilfhunterMMA
12-09-2008, 00:45
Hari zal dit wel winnen, maar het zal geen mooie partij worden. Choi hoort thuis in het K-1 rariteitenkabinet. Hij is een anti-reclame voor de sport. Maar van dat hebben ze er dan ook de nodige van binnengehaald. Veel show en theater, weinig sport.

nonsens. hij heeft aardig leren vechten en gaat geen uitdaging uit de weg. bovendien maakt hij het toppers moeilijk en hij toont sportiviteit. overigens brengt zijn size hem ook wel degelijk nadelen, buiten en binnen de ring. wat mij betreft krijgt choi niet genoeg kudo's.

Ralph
12-09-2008, 01:08
Ik vind HMC idd ook niet bij de rariteiten horen. Als je hem nu ziet vechten is dat toch echt een stuk beter dan eerst. Je ziet gewoon dat hij er veel voor doet (en laat) en ook grote namen hebben het moeilijk tegen hem. Toch moet Badr dit wel kunnen winnen lijkt me. Gewoon een kwestie van consequent blijven combineren en uitkijken voor het bokswerk van de Koreaan.

gustafacci
12-09-2008, 01:43
Badr gaat hem slopen, hij is erg goed bezig en is ook iets langer dan de andere vechters. Ik denk dat hij de eerste ronde basic gaat vechten veel met lowkicks. en dat hij daarna 1 x goed door gaat komen met een rechter stoot waardoor hij gaat zakken.

Ps. Zo'n groot hoofd is trouwens niet te missen voor Badr.

Guillermo
12-09-2008, 04:38
Nou ga er maar niet zo snel van uit dat Badr met 100% wint. Onderschat die Choi niet. Ok het is een freak en het ziet er niet echt uit wat hij doet, maar hij maakt het menig topper wel moeilijk.

el bastardo
12-09-2008, 05:59
Als Hari het net zo aanpakt als Karaev dat deed tegen kim dan word het een eitje.:D
Ik vind Choi toch nog net van een ander kaliber dan Kim. Kim is echt een slachtjapaner.

Stallion
12-09-2008, 08:52
Om nou te gaan zeggen dat Choi een echte vechter is en niet bij het raritietencircus hoort vind ik overdreven. Choi is de K1 binnengekomen om zijn lengte en spiermassa, niet omdat het nou zo'n geweldige kickboxer is ofzo. Tuurlijk heeft hij het e.e.a. bijgeleerd, maar het ziet er nog steeds niet uit.

Daarbij heeft hij tot nu toe tegen veel vechters gevochten die er weing van bakken binnen het K1 circuit of gewoonweg onbekende vechters. Denk oa aan 3x Akebono, Malone, Olugun, Howard, en nog zo'n sumoworstelaar. De partyen tegen Bonjasky, LeBanner, en eigenlijk ook gewoon Schilt gingen verloren. Hij is denk ik zo moeilijk te bevechten omdat hij hugeis, en dan heb ik het iet alleen over zijn lengte.

Voor de dynamite is hij leuk, maar in de GP heb ik liever vechters die geselecteerd zijn omdat ze het goed kunnen en dat natuurlijk ook laten zien.

MilfhunterMMA
12-09-2008, 11:12
Om nou te gaan zeggen dat Choi een echte vechter is en niet bij het raritietencircus hoort vind ik overdreven. Choi is de K1 binnengekomen om zijn lengte en spiermassa, niet omdat het nou zo'n geweldige kickboxer is ofzo. Tuurlijk heeft hij het e.e.a. bijgeleerd, maar het ziet er nog steeds niet uit.

Daarbij heeft hij tot nu toe tegen veel vechters gevochten die er weing van bakken binnen het K1 circuit of gewoonweg onbekende vechters. Denk oa aan 3x Akebono, Malone, Olugun, Howard, en nog zo'n sumoworstelaar. De partyen tegen Bonjasky, LeBanner, en eigenlijk ook gewoon Schilt gingen verloren. Hij is denk ik zo moeilijk te bevechten omdat hij hugeis, en dan heb ik het iet alleen over zijn lengte.

Voor de dynamite is hij leuk, maar in de GP heb ik liever vechters die geselecteerd zijn omdat ze het goed kunnen en dat natuurlijk ook laten zien.

ach lengte is slechts een facet van kickboksen. choi gebruikt zijn lengte weliswaar goed. hij heeft tegen de topvechters die jij noemt toch allemaal een beslissing gedraaid. ik vind pas dat een vechter tot het rariteitenkabinet behoort als hij ruim verliest en niks presteert. dit kun je niet zeggen van choi.

Stallion
12-09-2008, 13:12
ach lengte is slechts een facet van kickboksen. choi gebruikt zijn lengte weliswaar goed. hij heeft tegen de topvechters die jij noemt toch allemaal een beslissing gedraaid. ik vind pas dat een vechter tot het rariteitenkabinet behoort als hij ruim verliest en niks presteert. dit kun je niet zeggen van choi.

Daar heb je gelijk in, maar zijn vechtstijl heeft vaak gewoon weinig met kickbocken oid te maken. En dan is het ook wel weer waar dat je ook redelijk ver kunt komen zonder al te goede techniek, zoals Choi, dan nog zie ik liever Hari tegen LeBanner of mischien nog eens tegen Karaev.

Perry..
12-09-2008, 13:27
, zoals Choi, dan nog zie ik liever Hari tegen LeBanner of mischien nog eens tegen Karaev.

Dit lijken mij ook mooiere partijen. Maar we zullen afwachten hoe de lange koreaan het er van af brengt.

spacebox
12-09-2008, 13:40
Dit lijken mij ook mooiere partijen. Maar we zullen afwachten hoe de lange koreaan het er van af brengt.


dan nog zie ik liever Hari tegen LeBanner of mischien nog eens tegen Karaev.

Yep eerst even afwachten of Hari de klus klaart want je weet het nooit met die reus HMC. Dan wordt het weer een mooie finale. Ik hoop ook tegen LeBanner of Karaev dat zou idd mooi zijn. Maarja nog even niet op de zaken vooruit lopen eerst HMC

MilfhunterMMA
12-09-2008, 14:30
Daar heb je gelijk in, maar zijn vechtstijl heeft vaak gewoon weinig met kickbocken oid te maken. En dan is het ook wel weer waar dat je ook redelijk ver kunt komen zonder al te goede techniek, zoals Choi, dan nog zie ik liever Hari tegen LeBanner of mischien nog eens tegen Karaev.

k1 staat voor een verzameling van vechtsporten, dus ieder kan zijn eigen stijl hebben binnen de regels en dat is het mooie van de sport wat mij betreft. overigens heeft choi schilt op punten (weliswaar onterecht, maar hij is toch blijven staan tegen een ervaren man die qua omvang niet veel onderdoet)

Stallion
12-09-2008, 16:08
k1 staat voor een verzameling van vechtsporten, dus ieder kan zijn eigen stijl hebben binnen de regels en dat is het mooie van de sport wat mij betreft. overigens heeft choi schilt op punten (weliswaar onterecht, maar hij is toch blijven staan tegen een ervaren man die qua omvang niet veel onderdoet)

De K1 mag overal voor staan maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn. De K1 streeft naar het beste, maar als je dan Choi telkens weer laat vechten, terwijl hij van de toppers verliest en alleen maar wint van de Akebono's, geeft dat wel aan dat Choi hoofdzakelijk word geselecteerd op zijn omvang.

Guillermo
12-09-2008, 17:57
De K1 mag overal voor staan maar dan hoeft het nog niet leuk te zijn. De K1 streeft naar het beste, maar als je dan Choi telkens weer laat vechten, terwijl hij van de toppers verliest en alleen maar wint van de Akebono's, geeft dat wel aan dat Choi hoofdzakelijk word geselecteerd op zijn omvang.

Blame de K-1 organisatie daarvoor. Soms nemen ze van die beslissingen dat ik denk van what the fuck?! :eek: