PDA

View Full Version : datum k1 arena 2009 veranderd



dutchnl
03-09-2008, 18:10
Datum verandering IT`S SHOWTIME evenement Amsterdam ArenA 2008-09-03 10:54:18


Er liggen drie redenen voor deze wisseling ten grondslag, namelijk:

- De K-1 organiseert in de eerste week van April een K-1 max evenement en wij willen niet het risico lopen, net zoals vorig jaar, dat vechters wie daar moeten vechten geblesseerd zijn in de Amsterdam ArenA. Vorig jaar zaten er 17 dagen tussen en nu minimaal 5 weken.

- De Amsterdam ArenA had in eerste instantie alleen 2 mei tot zijn beschikking maar gaf ons nu een mogelijkheid om naar de voor ons betere datum van 16 mei te gaan. Tevens zouden wij nu op 2 mei problemen krijgen met het aantal opbouw en afbouwdagen ivm Ajax



- Op 16 mei hebben wij de mogelijkheid om voor het eerst in de geschiedenis uit te breiden in de Amsterdam ArenA van 20.000 naar 40.000 plaatsbewijzen. Er wordt nu bekeken hoe de zichtlijnen voor de bezoekers nog beter kan dan de afgelopen jaren. Tevens zijn wij in onderhandeling met een groot bedrijf die 15.000 kaarten van ons wil afnemen. Ook zullen de entertainment mogelijkheden en decoratie mogelijkheden ongekend zijn. Indien dit gerealiseerd wordt dan is de Amsterdam ArenA in een klap het allergrootste Kickbox evenement ter wereld!

Noteer dus vast in uw agenda: 16 mei 2009 IT`S SHOWTIME in de Amsterdam ArenA!

Reeds getekende gevechten voor Arena 2009 zijn: Tyrone Spong vs Gohkan Saki en Andy Souwer vs Gago Drago

bron European Fighting Network (http://www.fight.nl)

simtekf1
03-09-2008, 19:05
Nou leuk, 40.000 mensen.
Die 15.000 kaarten gaan zeker naar sponsoren en ander "belangrijk" volk en de echte fans kunnen straks met een verrekijker in de Arena gaan zitten.

blackadder
03-09-2008, 19:11
Nou leuk, 40.000 mensen.
Die 15.000 kaarten gaan zeker naar sponsoren en ander "belangrijk" volk en de echte fans kunnen straks met een verrekijker in de Arena gaan zitten.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar toch, vette shit!!!

chief108
03-09-2008, 19:27
Er wordt nu bekeken hoe de zichtlijnen voor de bezoekers nog beter kan dan de afgelopen jaren.
da's iig een mooi streven

Blacklabel
03-09-2008, 20:02
Nou leuk, 40.000 mensen.
Die 15.000 kaarten gaan zeker naar sponsoren en ander "belangrijk" volk en de echte fans kunnen straks met een verrekijker in de Arena gaan zitten.


Wat meer knaken neer leggen hé .. voor 40 eutjes kom je er niet :lol:

chief108
03-09-2008, 20:05
Wat meer knaken neer leggen hé .. voor 40 eutjes kom je er niet :lol:
vanaf een 70 pleurie plek zag je ook niet veel hoor... :wink:

Blacklabel
03-09-2008, 20:06
vanaf een 70 pleurie plek zag je ook niet veel hoor... :wink:


Ik denk dat we toch richting de 100 eutjes moeten denken om wat te zien.

Voor Spong/Saki heb ik het wel over.

De man van 14K
03-09-2008, 20:17
vanaf een 70 pleurie plek zag je ook niet veel hoor... :wink:


Door 70 euro drank zag je niet veel zal je bedoelen.

Pernik
03-09-2008, 20:49
De eerste maal in de Arena (ook gelijk de laatste maal) voor ruim 80 euro ook voornamelijk naar het beeldscherm zitten kijken, ik vind deze sport niet geschikt voor zulke grote stadions, te ver weg, voor MMA is het al helemaal niet geschikt, maar goed als het uitverkocht is, zullen de meesten er dus niet zo over denken.

chief108
03-09-2008, 21:25
vind de sfeer van zo'n volle zaal wel heel erg kicken

enne...
vanaf de 70 pleurie plekken kon je de schermen ook niet zien trouwens
was helemaal aan de zijkant

nick
03-09-2008, 21:30
Door 70 euro drank zag je niet veel zal je bedoelen.

maar wel dubbel :p

zicht in de arena is zwaar klote.

De man van 14K
03-09-2008, 21:53
voor omgerekend 120 eu had je prima plaatsen in het Anaheim ducks stadion om Fedor te zien knokken.. als je goed keek kon je de haren op het hoofd van Donald Trump tellen..
ik ben een paar keer op uitnodiging naar de Arena geweest en zat lekker vooran, de eerste rij vanaf de tafeltjes zeg maar en dan nog zat je met de middelmatige kaarten in dat anaheim stadion beter.

dtgerald
03-09-2008, 22:12
De eerste maal in de Arena (ook gelijk de laatste maal) voor ruim 80 euro ook voornamelijk naar het beeldscherm zitten kijken, ik vind deze sport niet geschikt voor zulke grote stadions, te ver weg, voor MMA is het al helemaal niet geschikt, maar goed als het uitverkocht is, zullen de meesten er dus niet zo over denken.

Ik vind Ahoy ook groot genoeg en meer sfeer.Maar ik ga wel naar de Arena.Ben alle edities al geweest.De opkomst wordt wel mooier als het rondom vol zit.Met dat liftje vind ik nou niet je van het.

micha
03-09-2008, 22:18
. Indien dit gerealiseerd wordt dan is de Amsterdam ArenA in een klap het allergrootste Kickbox evenement ter wereld!

Noteer dus vast in uw agenda: 16 mei 2009 IT`S SHOWTIME


volgens mij is het grootse kickbox evenement ter wereld de finale van K1.

Jeru
03-09-2008, 22:21
Niet echt... dit jaar is bijvoorbeeld de finale in de Yokohama Arena. Dat heeft een capaciteit van ongeveer 17000 man.
De tijd van een volle Tokyo Dome ligt ver achter ons.
Als de Arena dus 40.000 man haalt is dat idd de grootste op dit moment.

simtekf1
03-09-2008, 22:49
Wat meer knaken neer leggen hé .. voor 40 eutjes kom je er niet :lol:

Ik heb al 4 jaar lang elk jaar de duurste kaarten maar nooit de beste plek. :(:crying:

edit: toch nog ff een aanvulling.
Dit jaar zaten we vrij hoog in vak 115, voordeel was dat we vlakbij een bar zaten.
En het leukste was dat ik daar Tyrone Spong voorbij zag lopen... (dat dan weer wel haha) :D

Kameleon
04-09-2008, 09:55
Wordt het wel in samenwerking met de K-1 of wordt het een its Showtime Gala? Wel top dat een bedrijf even 15.000 kaarten afneemt.

Blacklabel
04-09-2008, 10:39
Wordt het wel in samenwerking met de K-1 of wordt het een its Showtime Gala? Wel top dat een bedrijf even 15.000 kaarten afneemt.



Collega's oversea van de Hells Angels komen ook eens een kijkje nemen. :ehhh:

paspoes
04-09-2008, 11:18
het is idd een mooi hal :cool2:

chief108
04-09-2008, 11:23
in 't Haantje hebben we ook nog een mooi buurthuis :rolleyes:

Slome
04-09-2008, 11:36
leuk voor de organisatie It's Showtime 1500 kaarten, maar het zal niet om kaarten voor de bovenste ring gaan neem ik aan?
Ik had het genoegen VIP te zitten afgelopen jaar. Maar kan me van het jaar daarvoor herinneren in vak 113 dat het niet heel slecht was(_het zicht_). En de sfeer is altijd geweldig natuurlijk..

Fasada
04-09-2008, 13:04
Een voetbalstadion is helaas niet het meest geschikte plek omdat men uitgaat van een voetbalveld. Zat zelf bij Strikeforce in de hal waar de sharks spelen (ijshockey), je ziet dus dat zo'n hal perfect is voor MMA/muay thai omdat je er dicht op zit... Hetzelfde geldt voor Vechtsebanen, een prima zicht heb je dan.

Ik zat vorige keer in de Arena en de zicht was goed genoeg, maar ik denk dat je er meer heen moet gaan voor de sfeer. Zoveel mensen die een kaartje kopen is echt een mooi gezicht! Verder is de doelgroep waar It's Showtime op mikt niet alleen de die-hard fans maar ook vooral de dagjes mensen. Ik zat laatst op een verjaardag en een groep vriendinnen waren ook gegaan puur om te kijken hoe zoiets nou was en uiteraard voor de mannen denk ik dan terwijl ze maar 2 of 3 kennen van de line-up

Maar zij hadden zich prima vermaakt en weten niet beter...

JeMalleMoer
04-09-2008, 16:30
Datum verandering IT`S SHOWTIME evenement Amsterdam ArenA 2008-09-03 10:54:18

Er wordt nu bekeken hoe de zichtlijnen voor de bezoekers nog beter kan dan de afgelopen jaren.




Ja, heel goed. Weg met die VIP plekken. Dat vind ik echt iets achterhaald. Kijk naar grote boksgala's en naar Japan. Daar zitten de zelf iets :sleep1: belangrijkere mensen gewoon op een stoeltje. En bovendien zit de helft van de vipbezoekers niet eens te kijken. Zitten meer naar elkaar te kijken. En dan moeten zoals iemand anders zei de echte fans ergens op de tweede ring zitten. De hallo ik ben patjepeeer show moet voorbij zijn.

Bobson
04-09-2008, 16:51
Het geld dat ik aan kaartjes voor de Arena heb besteed voor de Showtime evenementen is steeds een waste of money gebleken. Daar trap ik niet weer in. Het is echt geen geschikte locatie voor deze sport. Bovendien blijkt de aangekondige line-up steeds te onzeker.

micha
05-09-2008, 23:26
het tafel systeem bestaat alleen in nederland.