PDA

View Full Version : waarschijnlijke line-up K-1 final 16



Fasada
05-09-2008, 13:56
FINAL16 Fights:
Peter Aerts vs. Semmy Schilt
Badr Hari vs. Choi Hong Man
Jerome LeBanner vs. Junichi Sawayashiki II
Ewerton Teixeira vs. Musashi (recommendation)
Ruslan Karaev vs. Chalid "Die Faust" (recommendation)
Remy Bonjasky vs. Paul Slowinski (recommendation)
Glaube Feitosa vs. Errol Zimmerman
Gokhan Saki vs. Ray Sefo (recommendation)

The Bulldog
05-09-2008, 14:03
dat is een leuke line up....

chief108
05-09-2008, 14:05
en dat gaat weer een leuk aantal Nederlandse successen opleveren

dirk5
05-09-2008, 14:10
zowiezo 1tje ;-)

chief108
05-09-2008, 14:15
ja...
sowieso 1tje idd...

simtekf1
05-09-2008, 14:16
Junichi Sawayashiki gaat weer een fijne KO verwerken, treurig wat ze die gast aan doen.
Musasi vs. Texeira is verrassend, er moet natuurlijk een Japanner door.
Verder vind ik het erg jammer dat Samedov er niet bij is en een Sefo wel. :S

micha
05-09-2008, 14:25
echt een vette line up

Jeru
05-09-2008, 14:29
Junichi Sawayashiki gaat weer een fijne KO verwerken, treurig wat ze die gast aan doen.
Musasi vs. Texeira is verrassend, er moet natuurlijk een Japanner door.
Verder vind ik het erg jammer dat Samedov er niet bij is en een Sefo wel. :S

Anderhalf jaar geleden won Sawayashiki nog van Lebanner, dus zo'n duidelijke winst voor LeBanner is het niet. Toegegeven Jerome vocht toen een belabberde partij, maar dat zou zo weer kunnen gebeuren.

Jammer van de Teixeira - Musashi partij. Daar hadden ze wel iets anders neer kunnen zetten.

rafi
05-09-2008, 14:29
wat een vette line up:thup:

Illest
05-09-2008, 14:33
Sefo verkoopt nou eenmaal veel beter...simpel

___RZA___
05-09-2008, 14:47
FieLDS K-1 WORLD GP 2008 IN SEOUL -FINAL16-
Date : Saturday 27 September 2008
Gate Open 3:30PM / Event Start 5:00PM
Venue : Olympic Gymnasium-1, Seoul, Korea


FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Semmy Schilt Holland / Seido Kaikan VS Peter Aerts Holland / Team Aerts

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Badr HariMorocco / Show Time VS Hong Man Choi Republic of Korea / Freelance

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Jerome Le Banner France / Le Banner X tream Team VS Junichi Sawayashiki Japan / Team Dragon

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Ewerton Teixeira Brazil / Kyokushin Kaikan JAPAN GP Champion VS MUSASHI Japan / Seido kaikan Promoter's Selection

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Ruslan Karaev Russia / Freelance ASIA GP Champion VS Chalid "Die Faust" Germany / Golden Glory Promoter's Selection

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Remy Bonjasky Holland / Team Bonjasky VS Paul Slowinski Australia / Team Mr.Perfect Promoter's Selection

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Glaube Feitosa Brazil / Kyokushin Kaikan VS Errol Zimmerman Holland / Golden Glory EUROPE GP Champion

FINAL16 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R
Gokhan Saki Turkey / Team Rebel USA GP Champion VS Ray Sefo New Zealand / Ray Sefo Fight Academy Promoter's Selection

Opening Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Zabit Samedov Belarus / Chinuk Gym VS Fabiano Da Silva Brazil / Kyokushin Kaikan

Opening Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Randy Kim Republic of Korea / Freelance VS Yong Soo Park Republic of Korea / KHAN GYM

Dit is de volledige line up volgens de K-1 site.

blackadder
05-09-2008, 14:55
Anderhalf jaar geleden won Sawayashiki nog van Lebanner, dus zo'n duidelijke winst voor LeBanner is het niet. Toegegeven Jerome vocht toen een belabberde partij, maar dat zou zo weer kunnen gebeuren.
Lijkt mij sterk. Hij zal zeker zijn nederlaag van toen recht willen zetten. En voor een Le Banner in top conditie, en zonder blessures deze keer, is een Sawayashiki een opwarmertje.
Oh geweldig. Randy Kim doet ook mee.

rafi
05-09-2008, 14:58
errol zimmerman komt gewoon voor nederland uit.;)
peter aerts
sem schilt
remy bonjasky
errol zimmerman
het wordt wel moeilijk gemaakt voor rico verhoeven die straks ook voor nedeland uit komt.

appelsap
05-09-2008, 15:14
Schilt-Aerts

Lekker de tweede beste vechters van dit moment tegen elkaar in de laatste 16.........

Tony
05-09-2008, 15:31
Ja maar dit is ook de bedoeling van hun. Aerts heeft Schilt als het ware uitgedaagd.

simtekf1
05-09-2008, 15:58
Anderhalf jaar geleden won Sawayashiki nog van Lebanner, dus zo'n duidelijke winst voor LeBanner is het niet. Toegegeven Jerome vocht toen een belabberde partij, maar dat zou zo weer kunnen gebeuren.

Jammer van de Teixeira - Musashi partij. Daar hadden ze wel iets anders neer kunnen zetten.

Vergeet niet dat Le Banner toen geblesseerd was.
Hij heeft volgens mij geen trap uitgedeeld in die wedstrijd. (stom natuurlijk om dan toch te gaan vechten maarja)
Denk dat Le Banner hem nu sloopt.

Aarti
05-09-2008, 16:37
Ben ook wel erg benieuwd naar Feitosa vs Zimmerman. Wordt nog wel eens een leuke, pittige pot!

TOON
05-09-2008, 16:42
zitten mooie wedstrijden tussen zeg!
maar verheug me ook wel op badr die HMC een koppie kleiner gaat maken!!

PartySnipes
05-09-2008, 16:44
Ja maar dit is ook de bedoeling van hun. Aerts heeft Schilt als het ware uitgedaagd.

Nou niet als het ware hoor! Hij is gewoon de ring ingestapt en heeft semmy on the spot uitgedaagd!!

Sowieso onwijs mooie partijen, en het zou tijd worden dat saki er tussen zit....daar verwacht ik ook veel van!

Kingster
05-09-2008, 17:52
Gaat hopelijk een zeer mooie dag worden met veel vette partijen!
Wordt optijd achter de pc zitten die zaterdag :)

Stallion
05-09-2008, 17:58
Beter zetten ze gewoon Samedov op de plaats van Musashi:thown: Verder ziet het er wel goed uit, alleen blijf ik het jammer vinden dat Schilt en Aerts nu al tegen elkaar uitkomen. Maar denk dat de verliezer wel een reserveplaats krijgt in het toernooi.

anonymous001
05-09-2008, 17:58
De winnaar van Aerts -Schilt verdient wat mij betreft de titel "beste k1 vechter allertijden"...

Guillermo
05-09-2008, 18:09
Ik vind het toch een beetje raar, Japan, het land van de motherfucking samurai's en erecode, en dan zoo slecht presteren op fightevents. :confused:
Mischien vinden de getalenteerde Japanners het K-1 maar niks en showen ze hun skills alleen in de thuis dojo...

PartySnipes
05-09-2008, 18:43
Aan de ene kant apart (twee grootste K1 vechters tegen elkaar in de eerste ronde) aan de andere kant wel begrijpelijk van peter dat hij Sem uitegdaagd heeft: Blesures! Ik vraag me af (als peter zou winnen) of hij het derde gevecht dan minder last heeft van zijn blessures of dat ze hierdoor wellicht beide uit he tourmooi liggen.....

Dat zou een aparte wending zijn!

wout61
05-09-2008, 18:47
Goeie line up alleen die Randy Kim moet op zouten.
Samedov heeft ook wel een plaatje verdiend.
Maar ja ze moeten ook wat japanners er in zetten.
Ben benieuwd naar zimmerman vs fertosa.
Aert vs schilt word spektakel nantuurlijk.
Hoop op aerts!

dutchnl
05-09-2008, 18:56
Aan de ene kant apart (twee grootste K1 vechters tegen elkaar in de eerste ronde) aan de andere kant wel begrijpelijk van peter dat hij Sem uitegdaagd heeft: Blesures! Ik vraag me af (als peter zou winnen) of hij het derde gevecht dan minder last heeft van zijn blessures of dat ze hierdoor wellicht beide uit he tourmooi liggen.....

Dat zou een aparte wending zijn!

het is een losse partij geen toernooi!! de winnaar gaat door naar de k1 finale op 6 december

dirk5
05-09-2008, 19:03
Dat Peter dit zo gedaan heeft laat andermaal zien watvoor een kampioen het is.

Hij wil een eerlijke kans de champ te verslaan en dit is gewoon 1 losse partij, dus geen oneerlijkheden zoals blessures.

Ik zal in ieder geval (van achter mijn pc) de longen uit mijn lijf schreeuwen voor Peter, deze nogsteeds vechtende legende verdient wat mij betreft de overwinning (niet dat Sem hem niet verdient, ik gun het Peter alleen wat meer.)

blackadder
05-09-2008, 19:21
Goeie line up alleen die Randy Kim moet op zouten.
Samedov heeft ook wel een plaatje verdiend.
Maar ja ze moeten ook wat japanners er in zetten.
Ben benieuwd naar zimmerman vs fertosa.
Aert vs schilt word spektakel nantuurlijk.
Hoop op aerts!
Kim is een Koreaan. Musashi en Sawayashiki zijn de enigste twee Japanners in de line up.

MJOKKIE
06-09-2008, 02:49
Twee grootste... Volgens mij hebben ze m geen van beide al (nog) vier keer gewonnen

anonymous001
06-09-2008, 12:02
Twee grootste... Volgens mij hebben ze m geen van beide al (nog) vier keer gewonnen

Toch vind ik daar wel iets voor te zeggen... Aerts is bijzonder omdat hij al absurd lang meedraait op het allerhoogste niveau en Schilt omdat hij gewoon onstopbaar is voor iets van drie of vier jaar lang.

Maar dit soort discussies zijn meestal eindeloos en bovendien komt het al gauw zo over als je iemand verdedigt, je iemand anders te kort wil doen...

Dus laten we zeggen dat ze in ieder geval in de top drie staan. ;)

sjaakie'tje
06-09-2008, 15:16
Leuke kaart, kijk er naar uit.

YoMarK
06-09-2008, 20:35
Hari, Schilt, Aerts, en Bonjasky zijn wat mij betreft de kanshebbers, de rest doet gewoon niet mee. Schilt heeft gewoon het meeste kans, en is gewoonweg de beste waarschijnlijk.
Ben altijd een Bonjasky fan geweest, dus hoop daar ook wel een beetje op.

martial-freek
16-09-2008, 17:20
Ik vind het toch een beetje raar, Japan, het land van de motherfucking samurai's en erecode, en dan zoo slecht presteren op fightevents. :confused:
Mischien vinden de getalenteerde Japanners het K-1 maar niks en showen ze hun skills alleen in de thuis dojo...

nee ze krijgen die tjapies gewoon niet zwaar genoeg voor de k-1.
maar in de k-1max doen ze het nu wel goed verder met 2 in de halve finale (sato en masato). maar ik denk dat ze het liefst de k-1 beker toch een keertje binnenslepen

martial-freek
16-09-2008, 17:25
Gaat hopelijk een zeer mooie dag worden met veel vette partijen!
Wordt optijd achter de pc zitten die zaterdag :)

op welke site kan je het life volgen dan :blush: