PDA

View Full Version : Win kaarten voor Slamm



Wheelie
07-09-2008, 09:51
Wil jij graag 21 september naar het Slamm gala in Marcanti ?

Geef dan in deze topic aan waarom jij graag naar dit gala wilt gaan en misschien win jij wel gratis kaartjes

De organisatie geeft 2 x 2 kaartjes weg



http://www.youtube.com/watch?v=d-ZMZptCihs

http://www.mixfight.nl/forum/../Richelieu/2008/Harmen/Marcanti_001.jpg

maartenjackie
07-09-2008, 11:45
vette actie, ik wil graag gaan omdat ik net een huis heb gekocht en financieel helemaal aan de grond zit, en dus geen geld heb voor kaartjes.

ush

ulysse
07-09-2008, 12:54
Ik wil graag de kaarten winnen, zodat ik geld over hou en ik na het gala ook nog een kaartje voor de afterparty kan kopen!

HUNTER
07-09-2008, 13:06
waarom?

omdat ik al redelijk olschool aan het worden ben en een vriendin heb die helemaal oldschool is. En ik het zat ben dat ik steeds moet aanhoren dat zij wel naar al die oldschool gala's is geweest in Sporthallen Zuid, Marcanti etc terwijl ik daar toen iets te klein voor was :p

mama
07-09-2008, 13:18
Dan wil ik naar Slamm om mijn groene blaadje te laten zien dat oldschool gewoon cool is.........

koc22_2
07-09-2008, 20:39
gaan omdat er in eindhoven een gala is, en de topper op dit moment uit helmond ( omgeving ) eindhoven niet daar vecht maar WEL bij SLAMM


niecky holzken top partij tegen pique DAAROM WIL IK GAAN !!!

:thup::thup::whistling:

Wheelie
07-09-2008, 20:45
gaan omdat er in eindhoven een gala is, en de topper op dit moment uit helmond ( omgeving ) eindhoven niet daar vecht maar WEL bij SLAMM


niecky holzken top partij tegen pique DAAROM WIL IK GAAN !!!

:thup::thup::whistling:

Dat is een ander gala ;)

fightlover
07-09-2008, 21:14
Omdat ik zeer benieuwd ben naar het TITELGEVECHT van aankomend talent Hesdy Gerges vs de man die voor verrasing weet te zorgen Wendell Roche.
Ook ben ik benieuwd hoe proffesioneel Slamm Oldschool gaat presenteren.
Aan de line-up zou het niet liggen:)

luc
07-09-2008, 22:13
Ik wil ook graag kaartjes omdat 45 plussers ook met hun zoon naar slamm gaan

Vitor Belfort
07-09-2008, 22:36
Ik wil graag kaartjes, omdat het regelen (of reparatie) van een auto (die van mij heeft het net dit weekend begeven) en de benzinekosten al genoeg geld gaat kosten!:s

Peete
08-09-2008, 00:08
Ik wil ook graag de kaartjes winnen, ik ga er zelf zo en zo wel heen maar die 2 gratis kaartjes kan ik dan kado geven aan een heel goede vriendin van mij en haar vriendje.
heb niet genoeg geld voor 4 kaartjes wel voor 2, dus als ik die kaartjes zou winnen kunnen we alsnog met ze viertjes gaan!

Wheelie
09-09-2008, 10:53
TTT

Illest
09-09-2008, 11:00
:cool2:

Ik zou graag willen gaan om inspiratie op te doen voor m'n 1e partij...lekker opgehyped worden..

Verder ook omdat ik m'n gab Marco Pique wil supporten..


Peacceee

mootje46
09-09-2008, 11:36
ik wil graag kaartjes omdat alles al zo duur is tegenwoordig en na een gala gaan gewoon weg niet te betalen is voor een student.Dus help mootje en stuur em gratis na het gala .. haha

Maneschijn
10-09-2008, 10:01
De reden waarom ik de kaartjes zou willen winnen is;

Omdat ik mijn beste vriendin heb vertelt, hoe erg ik het naar mijn zin heb op SLAMM gala's en haar beloofd had een kaartje te kopen. Helaas! moest ik nog een paar onverwachtse rekeningen betalen en heb nog net geld over voor een retourtje Amsterdam.. Echter heb ik haar dit nog niet vertelt vanwege de grote teleurstelling.

Help mij uit de brand, om haar nog steeds een super tijd te wensen..

MB667
10-09-2008, 10:04
Ik wil graag dat kaartje hebben omdat ik me anders toch maar gewoon zoals normaal me bezuip in een café. dat zou de reden kunnen zijn dat ik die dag nuchter blijf.

bij voorbaat bedankt.

RayOmac
10-09-2008, 10:17
Waarom niet?


http://www.sneekverhuur.nl/upload/bigr/Amstel30.jpg
Was alles in het leven maar zo makkelijk

Fr3ddy
10-09-2008, 10:40
Wil jij graag 21 september naar het Slamm gala in Marcanti ?

Geef dan in deze topic aan waarom jij graag naar dit gala wilt gaan en misschien win jij wel gratis kaartjes

De organisatie geeft 2 x 2 kaartjes weg



http://www.youtube.com/watch?v=d-ZMZptCihs

http://www.mixfight.nl/forum/../Richelieu/2008/Harmen/Marcanti_001.jpg

Ik wil graag naar dit gala gaan, omdat..

ik dan lekker op een stoeltje, kijkend naar een aantal toppartijen, kan bijkomen van de dam-tot-damloop die ik dan net gelopen heb :D

gustafacci
10-09-2008, 21:15
Omdat ik watertanden krijg van de line up.

Aantrekkelijke vechters zoals Hesdy, Mutlu, A.Kane, Lahmidi, Sikking, Amrani, Hesdy, Sansaar, Kaestner, Ippsa, Winston etc moeten vechte. Met zulke vechters is het spektakel gegarandeerd.

Slome
10-09-2008, 21:42
De reden waarom ik de kaartjes zou willen winnen is;

Omdat ik mijn beste vriendin heb vertelt, hoe erg ik het naar mijn zin heb op SLAMM gala's en haar beloofd had een kaartje te kopen. Helaas! moest ik nog een paar onverwachtse rekeningen betalen en heb nog net geld over voor een retourtje Amsterdam.. Echter heb ik haar dit nog niet vertelt vanwege de grote teleurstelling.

Help mij uit de brand, om haar nog steeds een super tijd te wensen..

Ik heb serieus bijna het zelfde, heb haar (me meissie) beloofd op een top dag/avond/nacht. eerst naar het altijd spectaculaire gala van SlaMMM!!(we zijn samen naar alle edities van Nederland - Thailand geweest) en daarna voetjes van de vloer in diezelfde marcantie... Nou ben ik de 25ste jarig en wilde ze het mij wil geven voor me verjaardag (ik helemaal blij), maar toen kwamen we vande week bij een sportzaak en heb ik nieuwe bokshandschoenen(18OZ-deshit)) gekregen.... Dus ging er onderweg naar huis iets door me heen... Shit... nu geen gala de 28ste.... Dat is tot op de dag van vandaag nog steeds ieder moment van de dag zo...Daarom..

Sita
11-09-2008, 16:44
Weet je waarom.. ik ben DOM, LOMP & FAMOUSSSSS!!!

Mag ik nu AUB de kaartjes...???

De man van 14K
11-09-2008, 16:59
kijk dat is nou leuk, Slamm kaarten te verdienen op Mixfight.nl eindelijk een mogelijkheid om met een enigszins creatieve smeekbede op een gala te komen waar je eigenlijk 2x over nadenkt om heen te gaan omdat het je anders centjes kost. We blijven nederlanders he..
Des al niettemin is SLamm wel onderhand 1van de toppromotors in Nederland geworden, de wedstrijden zijn altijd top alhoewel het toch verdraaid lastig is om goede nederlanders te vinden die weerstand tegen de thais kunnen geven. Ik heb me ook steeds verbaasd hierover na afloop bij het terug kijken van de filmpjes.
En dat is dan ook de reden dat ik er heen wil gaan, de acties van de fabuleuse thaais aan het werk te zien en stiekem hoop ik dan ook dat de Nederlanders hier weerstand aan kunnen bieden..

ik zou graag een heel verhaal in elkaar willen draaien om te kaarten te winnen, oude hammerkick archieven om willen keren om stukjes en weetjes te voorschijn te halen of oude berichten van Payap willen quoten maar helaas ik ben er even tussen uit en zit lekker met met een cuba-libre ergens langs de kustlijn van kreta voor een weekje.
Maar het laptopje gaat mee en met een goede PBP van mixfight.nl ben je net zo goed op de hoogte alsof je er zelf bij bent.

Maneschijn
11-09-2008, 17:25
Wanneer word de uitslag eigenlijk bekend gemaakt?

HilversumTim
12-09-2008, 12:05
Me neef sikking moet vechten en wel hem graag zien dusja

killroy
12-09-2008, 12:58
Gisteren ging m'n goudvis dood, vandaag m'n kanarie.

Ik weet niet wat er morgen zal gebeuren, maar ik ben behoorlijk down dus kan ik wel wat afleiding gebruiken.

O ja, die ronde miss-en van SLAMM zijn het lekkerst!

Ik ga weer gauw off, want ik kan m'n hond niet vinden

Wheelie
12-09-2008, 13:26
Rosso, dit is niet het Nederland vs Thailand gala ;)

Jeru
13-09-2008, 11:31
Als ik het kaartje win dan heb je tenminste geen last van de bovenstaande gasten op je gala :D

Wheelie
16-09-2008, 10:21
De gratis kaarten zijn voor: Hunter en Maneschijn.
Jullie hebben beide 2 kaarten voor het Slamm gala in Marcanti.
Laten jullie even weten hoe het was en voetjes van de vloer daar ;)
Stuur me even een PM met jullie gegevens

De man van 14K
16-09-2008, 12:44
Rosso, dit is niet het Nederland vs Thailand gala ;)


niet? wat doen die gasten nog meer dan?

edit: oh marcanti.
laat maar

HUNTER
16-09-2008, 13:16
WOW

echt vet cool!!!! thnx mixfight en thnx slamm

wordt leuk zondag!!

chief108
16-09-2008, 13:21
congrats jochie :p

HUNTER
16-09-2008, 13:27
ehhh.. waarom staat er trwns 28 september op de poster???

Staat zo lullig als ik zondag voor een dichte deur sta....

Maneschijn
16-09-2008, 19:55
Woooowww wat super..
Thnxxxx heren van SLAMMM en MIXFIGHT natuurlijk.
Ik vind dit echt heel erg super..
Ohhh wat zal ze BLIJ zijn.. ik zie haar nu al een gat in de lucht springen..
SUPER echttt


Zij en ik gaan een super tijd daar hebben.... WOOOOOWWWW

Richelieu
16-09-2008, 21:30
ehhh.. waarom staat er trwns 28 september op de poster???

Staat zo lullig als ik zondag voor een dichte deur sta....

Het gala is een week naar voren gehaald. Aanstaande zaterdag zal de Fight Scene op vier verschillende gala's verspreid worden. Op de achterkant van de Fight Scene is de nieuwe poster (met de 21ste september als datum) te zien.

Jeru
16-09-2008, 21:50
Aankomende zondag is trouwens een autovrije dag in Amsterdam... dus het is even opletten voor de mensen die met de auto naar Slamm komen. Het is tussen 10.00 en 17.00 uur. Meer info http://www.autovrijedag.amsterdam.nl/live/main.asp

De man van 14K
16-09-2008, 21:58
sta je daar met je Fiat Panda, Hunter haha...

Richelieu
16-09-2008, 21:59
Aankomende zondag is trouwens een autovrije dag in Amsterdam... dus het is even opletten voor de mensen die met de auto naar Slamm komen. Het is tussen 10.00 en 17.00 uur. Meer info http://www.autovrijedag.amsterdam.nl/live/main.asp

WTF..smerige linkse kuthippies

Onder het motto ‘Gezond bewegen in een schone stad’ is Amsterdam op zondag 21 september opnieuw grotendeels autovrij. Ook dit jaar kunnen inwoners en ondernemers subsidie krijgen om evenementen en activiteiten te organiseren. De gemeente Amsterdam wil met de autovrije dag het lopen, fietsen en reizen met het openbaar vervoer binnen de ring stimuleren en het gebruik van de P+R voorzieningen in de stad bevorderen voor een gezondere lucht. De centrale stad en de stadsdelen hebben gezamenlijk € 537.500 gereserveerd om de autovrije dag tot een succes te maken.

Dit gaat ook echt helemaal nergens over!

Jeru
16-09-2008, 22:03
Gelukkig duurt het maar toch 17.00 uur en gaan bij Slamm de deuren om 18.00 uur open, maar als je er vroeger moet zijn (denk aan verzorgers / vechters) kan het nog best lastig worden.

Richelieu
16-09-2008, 22:08
Dan moet ik maar voor 10 in de morgen erzijn....;)

Jeru
16-09-2008, 22:09
LOL! Misschien kan je eerst nog even de Dam-tot-Damloop doen :D

Richelieu
16-09-2008, 22:13
ehhh.. waarom staat er trwns 28 september op de poster???

Staat zo lullig als ik zondag voor een dichte deur sta....

http://img182.imageshack.us/img182/5429/p1yc1.jpg

HUNTER
16-09-2008, 23:47
wtf @ fiat panda......

soms had ik graag een klein soort auto gehad als ik in de stad moet zijn.... die dikke octavia past nergens tussen aan de gracht.

Maar als de dam tot damloop is er al jaren autovrije dag. Schiet dus lekker op. Hoop niet dat t voor veel vertraging zorgt als alle mensen pas na 17:00 uur de stad in mogen

martial-freek
17-09-2008, 12:18
ik wil graag naar slamm omdat ik nog nooit naar een muay thai wedstrijd ben geweest (omdat mijn moeder het zonde van het geld vind) en omdat aan een mogelijk begin van een muay thai carriëre sta

Richelieu
17-09-2008, 12:24
Beste Freek, de winnaars zijn helaas voor jou al bekend...;)

De man van 14K
17-09-2008, 12:36
ik wil graag naar slamm omdat ik nog nooit naar een muay thai wedstrijd ben geweest (omdat mijn moeder het zonde van het geld vind) en omdat aan een mogelijk begin van een muay thai carriëre sta


hahaha x 1000 @ Martial freak

ik hoop dat je timing de ring beter is anders wordt het een korte carriere!

payap
17-09-2008, 12:54
:eek: ruim een half miljoen om delen van de stad een aantal uur autovrij te houden???

Wat is dit nu weer. Die linkse geitenwollensokken kunnen weer eens met het geld van de hardwerkende burger lopen smijten! Laat die klootzakken zelf maar eens gaan werken en daarvan zelf hun onzinnige plannetjes betalen ipv ons belastinggeld over de balk te smijten.

Je moet eens nagaan hoeveel goed werk er met dat half miljoen gedaan had kunnen worden!

chief108
17-09-2008, 13:00
verkeerde thread?? :rolleyes:

Richelieu
17-09-2008, 13:03
verkeerde thread?? :rolleyes:

Where is the Pigdog when you need him...;) Zou best een aardig onderwerp kunnen worden in het off-topic gedeelte.

payap
17-09-2008, 13:05
Kan me er helemaal over op vreten mar on topic.

Heb er al zin in. Old School knallen in de ring. Zitten een hoop partijen tussen die brute slugfests gaan worden.