PDA

View Full Version : promoclip Slamm!! V - WBC World League Muay Thai - 30-11-08



SLAMM!! INFO
07-09-2008, 12:49
http://www.youtube.com/watch?v=rZ5ot7HIY88


http://img66.imageshack.us/img66/162/slamm5bannerih3.jpg

dutchnl
07-09-2008, 12:59
mooie clip weer heb er al zin in

Jeru
07-09-2008, 13:14
Mooi weer hoor!! Helaas ben ik wéér niet aanwezig bij dit gala. Gaat volgens mij nooit goed komen tussen Slamm en mij haha.

payap
07-09-2008, 13:34
Mooi weer hoor!! Helaas ben ik wéér niet aanwezig bij dit gala. Gaat volgens mij nooit goed komen tussen Slamm en mij haha.

En je bent toch echt een muaythai liefhebber pur sang Jeru!


Je hebt wellicht weer de pech dat je in een ver oord verkeerd dan?

Jeru
07-09-2008, 13:39
Je hebt wellicht weer de pech dat je in een ver oord verkeerd dan?

Jup dat klopt ;)
Maar moet het toch een keer zo plannen dat ik niet het Slamm gala mis :twak:

Wheelie
07-09-2008, 15:50
Heel cool filmpje

Richelieu
08-09-2008, 00:04
Mooi weer hoor!! Helaas ben ik wéér niet aanwezig bij dit gala. Gaat volgens mij nooit goed komen tussen Slamm en mij haha.

Erg jammer Jeroen..:(

drt
08-09-2008, 10:06
Stoer filmpje :thup:

Illest
08-09-2008, 10:51
Pique - Holzken is in potentie DE partij van 2008....de 2 top dogs in die klasse....

Mr 1 Leg
08-09-2008, 19:46
dat ziet er weer mooi uit

dontmindme
09-09-2008, 17:47
kijk er naar uit,belooft veel goeds

Richelieu
09-09-2008, 20:31
We hebben inmiddels een aangepast versie van de clip. Aanstaande vrijdag zullen we deze uitbrengen.

tfix
09-09-2008, 20:51
Ik denk dat ik daar heen ga, als bezoeker.
ik ben nog nooit naar NL vs THAI gegaan.
Is dat wat?

Greetz

Wheelie
12-09-2008, 13:29
Ik denk dat ik daar heen ga, als bezoeker.
ik ben nog nooit naar NL vs THAI gegaan.
Is dat wat?

Greetz

NL vs Thailand is echt een topgala.
Ik ben zelf meer een MMA liefhebber, maar vechten op Thaise regels is wel erg cool om te zien

payap
12-09-2008, 13:46
Ik denk dat ik daar heen ga, als bezoeker.
ik ben nog nooit naar NL vs THAI gegaan.
Is dat wat?

Greetz

De Thais die er komen zijn allemaal toppers. Nu heb je veel toppers in Thailand die onder de 70 kg van bijna iedereen hier in Nederland winnen. Maar er zijn twee Thaise vechters bij die in Thailand worden gezien als de beste van alle Thaise vechters.

Saenchai Sor Kingstar wordt in Thailand gezien als pound4 pound de beste vechter van Thailand.

Anuwat Kaewsamrit geldt als de nummer 2. Hij was de vroegere nummer 1 maar heeft licht van zijn glans verloren maar nog steeds de op een na beste van allemaal.

Rob Cox heeft een tijd terug voor Royal Rumble in Tailand zo'n top 10 samengesteld van de beste Thaise vechters. (zal deze eens plaatsen hier)

EN ..... men vecht op de orginele muaythai regels en neit op westerse aangepaste regels. Dit is het echte muaythai werk met de echte Thai's!

paspoes
12-09-2008, 13:48
NL vs Thailand is echt een topgala.
Ik ben zelf meer een MMA liefhebber, maar vechten op Thaise regels is wel erg cool om te zien

x100 super

Richelieu
13-09-2008, 07:35
Ik denk dat ik daar heen ga, als bezoeker.
ik ben nog nooit naar NL vs THAI gegaan.
Is dat wat?

Greetz

Ik spreek je vanavond wel in Hilversum, dan zal ik je wel even uitleggen wat het inhoud. Het is wel wat anders als 't Zonnehuis Thierry..:rolleyes:

lopez86
24-09-2008, 02:09
We hebben inmiddels een aangepast versie van de clip. Aanstaande vrijdag zullen we deze uitbrengen.

Zeg ik weet niet maar waar blijft dat ding???

Richelieu
24-09-2008, 08:12
Zeg ik weet niet maar waar blijft dat ding???

Bedankt voor de subtiele headsup...:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=RSEveOCRuD8

Qtie-Pie
30-09-2008, 22:28
Ziet er goed uit Harmen!

blackadder
30-09-2008, 22:43
Bedankt voor de subtiele headsup...:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=RSEveOCRuD8
Dus Schneidmiller staat nog wel in de line up ondanks dat hij 6 dagen eerder in Japan in de S-Cup vecht?

Richelieu
30-09-2008, 22:54
Slamm!! zal a.s.a.p. met een update van de line-up komen. Er zijn enkele (verassende) wijzingen ten opzichte van het orginele programma.

payap
01-10-2008, 09:02
Dus Schneidmiller staat nog wel in de line up ondanks dat hij 6 dagen eerder in Japan in de S-Cup vecht?

Deze clip was al eerder opgenomen en gemonteerd. Dennis Schneidmiller zal niet vechten op Slamm!! 5. Erg jammer natuurlijk maar van Dennis zijn kant logisch dat hij zijn kans in Japan pakt.

Natuurlijk had er gekozen kunnen worden om Dennis op de line up te houden en maar hopen dat het goed zou gaan. De praktijk heeft echter het laatste jaar al aangetoont dat 9 van de 10 x dan alsnog de vechter een paar dagen van te voren uitvalt.

Dit zou echter unfair zijn tegenover de mensen die een kaartje kopen in de verwachting dat zij voor hun geld ook Dennis Schneidmiller krijgen te zien en dan met een noodgreep een paar dagen van te voren een veel mindere vechter krijgen voorgeschoteld.

Momenteel wordt er onderhandeld met twee zeer sterke vechters die absoluut niet voor Dennis onderdoen en minimaal van zijn niveau zijn.Als het rond is wordt dit bekend gemaakt. Dit zal waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn.

blackadder
01-10-2008, 09:11
Deze clip was al eerder opgenomen en gemonteerd. Dennis Schneidmiller zal niet vechten op Slamm!! 5. Erg jammer natuurlijk maar van Dennis zijn kant logisch dat hij zijn kans in Japan pakt.

Natuurlijk had er gekozen kunnen worden om Dennis op de line up te houden en maar hopen dat het goed zou gaan. De praktijk heeft echter het laatste jaar al aangetoont dat 9 van de 10 x dan alsnog de vechter een paar dagen van te voren uitvalt.

Dit zou echter unfair zijn tegenover de mensen die een kaartje kopen in de verwachting dat zij voor hun geld ook Dennis Schneidmiller krijgen te zien en dan met een noodgreep een paar dagen van te voren een veel mindere vechter krijgen voorgeschoteld.

Momenteel wordt er onderhandeld met twee zeer sterke vechters die absoluut niet voor Dennis onderdoen en minimaal van zijn niveau zijn.Als het rond is wordt dit bekend gemaakt. Dit zal waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn.
Okay. Bedankt.