PDA

View Full Version : Lesnar Doesn’t Give a Damn About Fedor Emelianenko



Il Loco
07-09-2008, 22:10
During the announcment of the November 15th fight against Randy Couture vs. Brock Lesnar the media kept asking both fighters about the man many regard as the best heavyweight in all of Mixed Martial Arts, Fedor Emelianenko.
After a few questions Lesner finally snapped and expressed his true feelings for Fedor.
“Who gives a shit about Fedor? I’m fighting Randy Couture,” Lesnar said. “I don’t give a damn about Fedor. I’m sick and tired of hearing about fucking Fedor.”
Well Brock, the better question would be who the hell give a shit about you? There isn’t an MMA fan in the world who really cares about your fight against Couture. The fight everyone wants to see is Randy Couture vs. Fedor Emelianenko.
Now go inject some more steroids up your ass and prepare to get destroyed on November 15th.


link; http://sports.popcrunch.com/brock-lesnar-doesnt-give-a-damn-about-fedor-emelianenko/

Vitor Belfort
07-09-2008, 22:15
Ik vind het helemaal niks die Lesnar en zijn WWE gedrag. Maar ik kan hem een beetje begrijpen m.b.t. deze quote. Er werden namelijk continue vragen aan hem gesteld wat hij vond van een eventuele partij tussen Couture en Fedor.

Il Loco
07-09-2008, 22:19
Ik vind het helemaal niks die Lesnar en zijn WWE gedrag. Maar ik kan hem een beetje begrijpen m.b.t. deze quote. Er werden namelijk continue vragen aan hem gesteld wat hij vond van een eventuele partij tussen Couture en Fedor.

Ja oke dat het vervelend is voor hem is logisch, maar wat meer respect voor iemand als Fedor zou hem toch netjes staan.

Hoop dat Randy wint en dat die Lesnar hype snel overwaait daarna. En anders hebben of Mir of Nog nog een kans daarna!

tom l
07-09-2008, 22:20
Ik hoop dat Randy Lesnar vernietigd! En als het Randy niet zou lukken hoop ik dat Brock ooit eens op één of andere manier tegenover Fedor zou komen te staan...Dan zal hij wel een "fuck" moeten geven om Fedor.

The Bulldog
07-09-2008, 22:34
ik hoop ook dat Randy wint maar...........

READ DE SIGN......

J_roen
07-09-2008, 22:38
Randy moet hem pakken.!!

jopie25
08-09-2008, 09:00
Ik vrees dat Lesnar, Couture afmaakt.:sleep1:

Maakt mij dat wat uit. Ik wil FEDOR gewoon tegen de winnaar van deze twee zien.:thup:

The Bulldog
08-09-2008, 09:09
Hij heeft in bepaald opzicht wel gelijk natuurlijk...

persconferentie over zijn partij tegen Couture....DE kans van zijn leven en ze vragen alleen mar over Fedor-Couture...

Opbokken met zulke gasten...

chief108
08-09-2008, 09:17
geeft wel aan hoe interessant ze hem vinden.... :wink:

MilfhunterMMA
08-09-2008, 11:52
Hij heeft in bepaald opzicht wel gelijk natuurlijk...

persconferentie over zijn partij tegen Couture....DE kans van zijn leven en ze vragen alleen mar over Fedor-Couture...

Opbokken met zulke gasten...

hij heeft wel gelijk, alleen dat hoeft niet op die manier omat Fedor gewoon de SHIT is. Geen woorden maar daden!

Tony
08-09-2008, 11:56
Hij heeft in bepaald opzicht wel gelijk natuurlijk...

persconferentie over zijn partij tegen Couture....DE kans van zijn leven en ze vragen alleen mar over Fedor-Couture...

Opbokken met zulke gasten...

ben ik met je eens...

Tony
08-09-2008, 11:56
En besides... who gives a fuck about Fedor..

Fedor is een farce en hoort niet in de top 5 van HW's te staan.

chief108
08-09-2008, 12:07
and fedor doesn't give a fuck 'bout Lesnar either....

De man van 14K
08-09-2008, 12:09
ik hoop ook dat Randy wint maar...........

READ DE SIGN......


haha ech niet!!!


sterke quote btw:
"Well Brock, the better question would be who the hell give a shit about you? There isn’t an MMA fan in the world who really cares about your fight against Couture. The fight everyone wants to see is Randy Couture vs. Fedor Emelianenko.
Now go inject some more steroids up your ass and prepare to get destroyed on November 15th. "

Paganstars
08-09-2008, 12:35
So grappig... Lesnar denkt dat hij top of the world is.... maar imho is lesnar een Noob met een te grote bek die eens goed dicht getimmerd moet worden door The Natural!

De man van 14K
08-09-2008, 13:04
http://iputatextonimage.com/wp-content/cat-duck.jpg

Tony
08-09-2008, 13:13
So grappig... Lesnar denkt dat hij top of the world is.... maar imho is lesnar een Noob met een te grote bek die eens goed dicht getimmerd moet worden door The Natural!

Echte noobs kunne Heath Herring niet 3 ronden lang domineren.

panther management
08-09-2008, 13:28
Frank Mir had 90 sec nodig net 30 sec meer als wat FEDOR nodig heeft.:whistling:

Tony
08-09-2008, 13:36
Ach, kan best zijn dat fedor 3 ronden nodig heeft om hem te pakken.. tis maar net hoe zijn stijl matched met die van lesnar...

Ik heb zo'n gevoel dat als deze partij er komt, dat fedor hem pakt a la Goodridge en Sylvia.... (less talking, more action... en vegen met die vuisten)

Mr 1 Leg
08-09-2008, 14:50
randy moet hem gewoon afmaken ik vindt brok een goede vechter maar ik moet niks van die man met zijn show

d3mon1977
08-09-2008, 15:08
randy moet hem gewoon afmaken ik vindt brok een goede vechter maar ik moet niks van die man met zijn show

Ik ook niet. Brok is echt WWE. tuurlijk hij is fucking snel en sterk en groot enzo. maar .... hmm i just dont like him!

LOL trouwens over die comment 'Now go inject some more steroids up your ass and prepare to get destroyed on November 15th'
Ik hoop dat randy wint, maar wordt nog zwaar voor 'm!

De man van 14K
08-09-2008, 16:42
Brock vs Kimbo. Dat zou vet zijn

Mr 1 Leg
08-09-2008, 17:42
x 2 rosso dit zou een knaller worden en zijn ;)