PDA

View Full Version : NIEUW IN NEDERLAND; MMA FIGHTING EXPERIENCE



MMA TRAINING COMPANY
08-09-2008, 17:13
MIXED MARTIAL ARTS FIGHTINGING EXPERIENCE
Maak kennis met de meest complete vechtsport
__________________________________________________ ____________________________________________

Beste lezer,

Hierbij nodigen wij u uit om een bezoek te brengen aan de website van de Mixed Martial Arts Fighting Experience.

Via deze website, www.mmatraining.nl (http://www.mmatraining.nl), is het mogelijk om u op te geven voor een échte Mixed Martial Arts training.
Geen volle sportschool met doorgewinterde vechters, maar een sportschool waar u op een veilige, leuke en
ontspannen manier kennis kan maken met deze complete vechtsport.

In de Mixed Martial Arts, afgekort MMA, worden technieken uit o.a. het boksen, karate, kickboxen, worstelen,
judo en jiu jitsu gebruikt. In de zoektocht naar de ultieme vechtsport is men technieken uit verschillende
vechtsporten gaan combineren, hieruit is MMA ontstaan.

De Mixed Martial Arts Fighting Experience is er voor iedereen die graag kennis wil maken met MMA:
bijvoorbeeld als aanvulling op een dagje weg met 'de mannen', een bedrijfsuitje of als onderdeel van een
onvergetelijke vrijgezellendag.

Via deze website kunt u zich ook aanmelden voor MMA Workshops of Personal Training.
Meer informatie: MMA FIGHTING EXPERIENCE (http://www.mmatraining.nl/workshops.html)

Graag tot ziens bij de Mixed Martial Arts Fighting Experience.

Met vriendelijke groet,
Rafles la Rose
MMA TRAINING COMPANY
Tel. 06-19 19 16 15
E-mail: [email protected]

Justinian
08-09-2008, 17:16
Ziet er goed uit Raffles, ik heb laatst al een kijkje genomen op de site. Veel succes ermee!

paspoes
08-09-2008, 17:18
Mooie site, succes ermee Rafles en de rest :thup:

Chico
08-09-2008, 17:35
Agressief gedrag jegens instructeurs of teamgenoten wordt niet getolereerd


wel weer leuke gedragsregel bij mma.. kom op jongens.. niet slaan ;)

maar leuk initiatief.. veel succes ermee

YoMarK
08-09-2008, 17:38
Je kan iemand zonder al te agressief gedrag tentoon te stellen anders ook een keiharde poeier op z'n gezicht geven hoor.

Christophe
08-09-2008, 17:39
Cool initiatief, ik hoop dat het een succes mag zijn! Succes! :thup:

Jeru
08-09-2008, 18:28
Succes ermee!!
Personal training? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Met Raffles op de pads en dat er dan een clip van je wordt gemaakt? Lijkt me wel tof. Kan alleen niet zo goed rappen :whistling:

Mr 1 Leg
08-09-2008, 18:39
mooi gedaan good luck met jullie nieuwe site :thup: