PDA

View Full Version : Video: Rashad Evans vs Chuck Lidell



errolkoning
10-09-2008, 11:35
YouTube - Chuck Liddel Vs Rashad Evans : Liddell Knocked (HIGH QUALITY) (http://nl.youtube.com/watch?v=xh1mLB0W-Ho)

RayOmac
10-09-2008, 11:58
SPOILER!!!

Fr3ddy
10-09-2008, 11:59
Spoiler? Het is fucking woensdag ondertussen

Tony
10-09-2008, 12:02
voldoende lang geleden idd... fuck die spoilers.. als je op woensdag de partijen nog niet gezien hebt dan moet je gewoon wegblijven van sites al mixfight ofzo.

Zelfde als je van voetbal houdt en je wilt de uitslag tussen de finale nederland-duitsland niet weten... en dan ga je 3 a4 dagen later op een voetbal forum kijken.. en dan staat daar dat Nederland met 1-0 verloren heeft... eigen schuld.

anonymous001
10-09-2008, 12:12
Zucht... Tja... Ben echt pas vanavond in de gelegenheid om het te zien, zoals meestal...:(

(Dat komt trouwens door die flikkers van de UFC. Die fascisten hebben gewoon die woningcooperatie van mijn vriendin aangeschreven over illegaal downloaden!!! )

Op zich zou het natuurlijk een kleine moeite zijn om als titel "Video: Rashad Evans vs. Chuck Liddell" te kiezen. Kan me voorstellen dat vooral de mensen die het nog niet hebben gezien dat graag zouden zien. Ik bedoel, de rest heeft het toch al gezien, dus die kent de afloop... Of was ie zo mooi? (ssst, niet antwoorden, kijk zelf wel)

Maar, ik heb me er al lang bij neergelegd, hoor. Blijft alleen jammer.:crying:

En wegblijven bij mixfight?! Are u crazy!?!?!:twak:

chief108
10-09-2008, 12:21
(Dat komt trouwens door die flikkers van de UFC. Die fascisten hebben gewoon die woningcooperatie van mijn vriendin aangeschreven over illegaal downloaden!!! )

niet..... :eek:

Tony
10-09-2008, 12:21
Ben het zeker met je eens dat het een kleine moeite is om even de topictitel aan te passen..
Maar t enige dat ik probeer te zeggen is dat je na zo'n X aantal dagen altijd een risico loopt om gespoilert te worden.. dat is dan de verantwoordelijkheid van de gebruiker in kwestie.

chief108
10-09-2008, 12:25
toch maar ff titel aangepast

anonymous001
10-09-2008, 12:27
Ben het zeker met je eens dat het een kleine moeite is om even de topictitel aan te passen..
Maar t enige dat ik probeer te zeggen is dat je na zo'n X aantal dagen altijd een risico loopt om gespoilert te worden.. dat is dan de verantwoordelijkheid van de gebruiker in kwestie.

I know...:(


niet..... :eek:

Doch...

Persoonlijk aangeschreven brief, met de verzekering dat er in het vervolg juridische stappen zullen worden ondernomen...

Ik zeg je, het einde van het tijdperk van het makkelijk gratis downloaden is bijna voorbij...

Moge de UFC snel failliet gaan, of -beter nog- verboden worden door die Christenhonden. Die Jappen deden nooit zo moeilijk over die dingen.

Fr3ddy
10-09-2008, 12:30
I know...:(



Doch...

Persoonlijk aangeschreven brief, met de verzekering dat er in het vervolg juridische stappen zullen worden ondernomen...

Ik zeg je, het einde van het tijdperk van het makkelijk gratis downloaden is bijna voorbij...

Moge de UFC snel failliet gaan, of -beter nog- verboden worden door die Christenhonden. Die Jappen deden nooit zo moeilijk over die dingen.

Haha echt waar? REPS als je die brief inscant :D

YoMarK
10-09-2008, 12:34
Bedoel je niet toevallig UPC in plaats van UFC Socrates?

anonymous001
10-09-2008, 12:38
Bedoel je niet toevallig UPC in plaats van UFC Socrates?

Ultimate Punching Championship?

Nee, dat volg ik niet zo. Ik zal eens kijken of die brief nog ergens ligt...

Weet niet meer helemaal zeker of Zuffa genoemd wordt, maar ja, dat zijn de enigen die er van wakker liggen, natuurlijk.

MMARuud
10-09-2008, 12:57
Ik denk dat het probleem illegaal uploaden is, volgens mij kunnen ze niet veel doen als je alleen download. Hier in studentencomplexen heeft iedereen razendsnel internet en als je dan bestanden deelt via bv dc++ kunnen duizenden mensen via jouw snelle verbinding je films downloaden. Ken verschillende mensen die zo officiële brieven via de huurstichting heben ontvangen van grote firma's als warner brothers etc

-edit-
hier staat wat ik bedoel
komt van site uni


Is downloaden verboden?
Nee. Iedereen mag voor eigen gebruik kopieën maken van muziek, films of teksten, zelfs als de bron illegaal is. Software en games vormen de enige uitzondering; die zijn extra beschermd via de Europese software richtlijn en mogen niet zonder toestemming van de rechthebbende gedownload worden.
Verder mag u alles wat op Internet voorhanden is, gratis downloaden.
Maar voor gratis betaalt u een prijs. De kans dat u spyware oploopt is groot en de gekozen muziek/film kan van slechte kwaliteit zijn.
Is uploaden verboden?
Het is niet toegestaan om zonder toestemming auteursrechtelijk beschermde werken aan te bieden. Wie een uitwisselprogramma gebruikt als KaZaa, Limewire of Grokster moet er dus goed op letten dat hij alles mag downloaden, maar niet zomaar -via de shared folder- aan mag bieden aan derden. Doet u dit toch, dan bent u illegaal bezig en bovendien handelt u in strijd met het gebruiksreglement (http://www.ru.nl/uci/klantenservice/leveringsvoorwaarden/ru-reglement_en/) van het universitaire netwerk. Bij herhaalde overtreding hiervan kunt u zelfs van het netwerk worden afgesloten.
Wat mag wel en wat mag niet:

1) Uitwisselingsprogramma's, p2p-filesharing: Emule, BitTorrent, SharaZaa, Morpheus en andere.
Het gebruik van dit soort programma's is op zich niet verboden.

2) Downloaden van bestanden waar geen auteursrecht op zit.
Geen beperkingen.

3) Ter download aanbieden, uploaden van bestanden waar geen auteursrecht op zit.
Over het algemeen geen beperkingen; iedereen mag meegenieten. Soms heeft de maker of eigenaar van het materiaal wel bepaalde voorwaarden eraan verbonden, bijvoorbeeld dat het niet commercieel gebruikt mag worden.
4) Downloaden van bestanden waar auteursrecht op zit:
Hier moet u onderscheid maken wat u downloadt.
a) downloaden van software (games en andere serieuze software) is niet toegestaan.
Het gebruik van gedownloade software is dus ook verboden (tenzij door de eigenaar/producent toegestaan)
b) downloaden van "content" (muziek, foto's, film, tekst) is wettelijk niet verboden.
Wel verboden is het gebruik ervan anders dan strikt persoonlijk. Bijvoorbeeld het op een feestje draaien van gedownloade mp3'tjes, waarvoor u de auteursrechten niet betaald hebt, is verboden.

5) Ter download aanbieden (uploaden) van bestanden waar auteursrecht op zit.
Dit is wettelijk verboden. Wat dan ook: foto's, muziek, software etc; als u niet zelf de auteursrechten bezit, mag u het niet aan anderen ter beschikking stellen.

Lekker blijven downloaden dus maar wel snel naar een niet gedeelde map brengen als je de download binnen hebt.

anonymous001
10-09-2008, 13:28
Ik denk dat het probleem illegaal uploaden is, volgens mij kunnen ze niet veel doen als je alleen download. Hier in studentencomplexen heeft iedereen razendsnel internet en als je dan bestanden deelt via bv dc++ kunnen duizenden mensen via jouw snelle verbinding je films downloaden. Ken verschillende mensen die zo officiële brieven via de huurstichting heben ontvangen van grote firma's als warner brothers etc

-edit-
hier staat wat ik bedoel
komt van site uni


Lekker blijven downloaden dus maar wel snel naar een niet gedeelde map brengen als je de download binnen hebt.

Thanks.

Maar je moet dus altijd -voor de duur van de download- ook uploaden. Dus dan loop je altijd risico, toch?

Kan me trouwens ook nog herinneren dat we een hele rare torrent binnenkregen, kan het zijn dat Zuffa zelf valse aanbiedt, ofzo?

leks
10-09-2008, 13:44
(Dat komt trouwens door die flikkers van de UFC. Die fascisten hebben gewoon die woningcooperatie van mijn vriendin aangeschreven over illegaal downloaden!!! )


Wow interessant, maar idd zou me er niet druk om maken begrijp ook niet wat je woningcooperatie met jou en je provider te maken heeft... mja ufc is fucked up, blijft het eerder apart vinden dat dingus, ja die dingus dus nog altijd zn stream kan sharen.

MMARuud
10-09-2008, 14:54
Thanks.

Maar je moet dus altijd -voor de duur van de download- ook uploaden. Dus dan loop je altijd risico, toch?

Kan me trouwens ook nog herinneren dat we een hele rare torrent binnenkregen, kan het zijn dat Zuffa zelf valse aanbiedt, ofzo?

ik denk dat je inderdaad altijd een risico hebt, maar volgens mij (weet het niet zeker) kunnen ze zien hoeveel mb je hebt geupload en krijgen alleen de grotere uploaders gezeik. Ik verplaats de download meteen nadat ik ze binnen heb en nog nooit iets van gehoord, maar toch een fijn gevoel dat ik eerst nog een waarschuwing te goed heb.

Weet niet of zuffa zelf valse downloads aanbied van hun ufc evenementen maar je moet altijd opletten voor 'valse content' check dus altijd even de comments die bij de torrent staan.

rafi
10-09-2008, 15:46
rashad evans die onverwachts een klap krijgt van tito. volgens mij is het hier al een x gepost.

http://www.youtube.com/watch?v=7xq1bCjeNGg

errolkoning
10-09-2008, 16:09
De titel was al gewoon "video: Rashad Evans vs Chuck Lidell"..dus als je t nog niet wilt zien moet je gewoon niet kijken..voor de mensen die t wel willen zien ..veel kijkplezier.
Dus niet zeuren je kan t gewoon lezen en beslissen wat je doet.

Ush

chief108
10-09-2008, 16:11
De titel was al gewoon "video: Rashad Evans vs Chuck Lidell"..
nope...

was "video: Rashad Evans KO's Chuck Lidell"

anonymous001
10-09-2008, 16:37
:lol:

"gewoon lezen"...
;)