PDA

View Full Version : Uitnodiging 3e Grappling toernooi Ede



Yoseikan Ede
12-09-2008, 09:15
Hierbij nodigen wij je uit voor de 3e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 29 november 2008. Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en zullen na de drie wedstrijddagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen, ook worden de behaalde punten opgeteld en kan men T-shirts verdienen oplopend in de kleuren geel, oranje, groen, blauw, bruin en zwart.

Voor het grappling hebben we een speciaal menu aangemaakt, waar u ook de uitleg van de inschrijving kunt vinden.
Tevens is het T-Shirtklassement ook bijgewerkt zodat jullie kunnen zien welk T-shirt en hoeveel punten jullie voor het betreffende T-Shirt hebben.
Mochten er ondanks alles toch nog vragen zijn, stuur dan een email naar de grappling afdeling en wij proberen jullie zo spoedig mogelijk een antwoord te geven.

BELANGRIJKE WIJZIGING BETREFFENDE INSCHRIJVEN GRAPPLING WEDSTRIJDEN
Er wordt vanaf heden gebruik gemaakt van een 2 tal inschrijfformulieren, een formulier voor maximaal 2 deelnemers en een formulier voor maximaal 5 deelnemers. Wilt u dus meer dan 5 deelnemers inschrijven dan moet 2 keer een formulier ingevuld worden. Het persoon die de inschrijving doet, ontvangt een email met de door hem ingeschreven deelnemers. (controleer of de ingeschreven deelnemers kloppen)
Als een persoon meerdere deelnemers inschrijft moet hij deze bevestiging aan de betreffende vechter geven (even afknippen dus) Deze briefjes moeten de deelnemers afgeven bij de weging (bewijs van inschrijving). De volgorde van de weging is ook veranderd (dit om alles beter beheersbaar te houden en een vlottere doorstoming te realiseren).
Bij binnenkomst in de weegruimte dient er eerst te worden betaald (briefje afgeven!!!!) De deelnemer wordt gecontroleerd op de inschrijflijst, hierna kan er worden gewogen, daarna melden bij het controlepunt (computer) voor eventuele aanpassingen in het systeem.

Waarom deze volgorde?
Uit ervaring is gebleken dat veel namen die opgegeven zijn niet kloppen, dit vergt extra administratie en vertragingen op. Wij willen het op deze manier proberen om zo een vlotte doorstroming te realiseren.
Wij hopen op jullie medewerking.
Wij verzoeken u vriendelijk om de wijzigingen voor het inschrijven goed te lezen op onze website. Er is een apart menu aangemaakt voor de inschrijvingen en de uitleg. Heeft u hierna nog vragen? mail ze dan naar [email protected]

Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse.
De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 10:00 tot 11:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:30 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website of via het meegestuurde excel document. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.

Ook op deze dag zal er weer een stand aanwezig zijn van ZONA-M.M.A. Jullie kunnen ook even een kijkje nemen op deze website www.zona-mma.com (http://www.zona-mma.com/)

http://www.yoseikan.nl/images/banners/logozonamma.gif


Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

The Bulldog
12-09-2008, 12:42
ga er weer bij zijn ....lijkt me wel weer leuk...

DannyvK
28-09-2008, 10:47
ik ook, voor het eerst dan. ;-)

jopke
13-10-2008, 13:06
ik heb me ingeschreven voor dit tournooi(eerste keer dat ik aan een grappling tournooi mee ga doen)
en ik heb ook een bevestiging gekregen...

maar hoe moet ik betalen?
heb niets van een rekeningnummer ofzo gezien, moet je op de dag zelf betalen?
en krijg je ook nog iets van een officiele bevestiging met tijden enzo er op?
hoop dat iemand t voor me weet!

Impulse
13-10-2008, 13:24
ik heb me ingeschreven voor dit tournooi(eerste keer dat ik aan een grappling tournooi mee ga doen)
en ik heb ook een bevestiging gekregen...

maar hoe moet ik betalen?
heb niets van een rekeningnummer ofzo gezien, moet je op de dag zelf betalen?
en krijg je ook nog iets van een officiele bevestiging met tijden enzo er op?
hoop dat iemand t voor me weet!


Betalen doe je daar terplekke ( € 10,-, graag gepast )

Voor de weegtijden zie eerste post in deze topic

MMA-knaller
13-10-2008, 13:37
Ja relaxt ... Ik hoop dit jaar weer mee te kunnen doen. Heb weinig tijd om te trainen (je weet wel druk druk druk) maar probeer wel te komen. Afgelopen toernooi heb ik voor het eerst mee gedaan...
De sfeer was heel relaxt en het partijen zelf gingen niet eens zo slecht (3e plaats).

Zeker een aanrader

Impulse
13-10-2008, 16:56
Dit is heel belangrijk voor de mensen die zich al hebben ingeschreven:

Mochten jullie op het laatste moment (op de dag zelf ) niet kunnen meedoen, dan zouden wij het op prijs stellen dat dit wordt doorgebeld. Dat kan naar het nummer van de sportschool zelf : 0318-635144.

Het gebeurt namelijk nog helaas te vaak dat er mensen zich hebben ingeschreven maar niet komen opdagen.

Het is maar een kleine moeite om dit door te geven.

Namens de organisatie: Alvast bedankt voor jullie medewerking

Dragao
13-10-2008, 17:00
Ik ben weer van de partij.

Nu nog kijken of ik in de -100 of -91 klasse mee ga doen

761217186
13-10-2008, 17:45
ik ben er ook weer bij.:cool2:

ijsbier
14-10-2008, 01:36
kan iemand me even uitleggen hoe t precies werkt met die drie dagen waarop gevochten moet worden:

-betekend dit dat er ook op maandag 1 december zal moeten worden gevochten?(zou erg vervelend moeten zijn voor mensen met een baan....)

-moeten deelnemers partijen draaien op drie verschillende dagen? of zal het elke gewichtsklasse een dag voor zich hebben?

-tot en met wanneer kan men zich trouwens inschrijven?

Christophe
14-10-2008, 02:16
Hierbij nodigen wij je uit voor de 3e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 29 november 2008.

Of hoe een beetje aandachtig lezen een hele boel vragen kan vermijden! :rolleyes:

Impulse
14-10-2008, 09:46
Of hoe een beetje aandachtig lezen een hele boel vragen kan vermijden! :rolleyes:

je weet toch....lezen is ook een vak ( voor sommige dan ):whistling:

ijsbier
14-10-2008, 11:41
aaah achso... ja stond er wel een beetje verwarrend...

Yoseikan Ede
27-10-2008, 14:47
### REMINDER ###

Impulse
06-11-2008, 13:48
Regelmatig hoor ik/lees ik dat er mensen zijn die het inschrijfformulier voor de 29ste niet kunnen vinden op de Yoseikan site.

Ga naar www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl)

Scroll een stukje naar beneden en dan zie je links het kopje NK Grappling, en daar staan de inschrijfformulieren, en een uitleg over de inschrijving.

Dus iedereen, schrijf je in:thup:

Christophe
06-11-2008, 17:37
Heb weinig tijd om te trainen (je weet wel druk druk druk)

Als je het echt druk heb, zeg je dat geen 3 keer!









:lol: Theo for President!!! :thup:

Lennie
06-11-2008, 18:54
weer ingeschreven :)
nu eerst maar een paar extra bigmac's eten om wat kilo's aan te komen :P

MMA-knaller
07-11-2008, 09:17
Ik moet juist wat bigmacs laten staan... er moeten 3 kilotjes vanaf

ijsblok
07-11-2008, 09:18
ik ben, mits fit, ook van de party.

ICON
07-11-2008, 10:23
ik doe ook voor t eerst mee +100

The Bulldog
07-11-2008, 10:28
ik doe ook voor t eerst mee +100


gezellie

Impulse
07-11-2008, 11:28
Ik zie allemaal verschillende namen hier staan die mee gaan doen. The Underdog ken ik al maar voor de rest kan ik er geen gezicht bij bedenken......ben benieuwd wie wie is...anyway.... goed dat jullie allemaal meedoen, zie je allemaal bij de weging

@ The Underdog: Top/Gezellig dat je weer meedoet

jopke
07-11-2008, 11:57
ik doe voor het eerst mee, mijn naam is jos ploeger!
zie je de 29ste!

MMA-knaller
07-11-2008, 14:55
Ja goed dat er veel animo is... vorige keer (1ste voor mij) vond ik het vrij druk.
Hoeveel personen worden er dit keer verwacht??

Ik hoop niet dat ik zo een trap van Jopke krijg ... LOL

The Bulldog
07-11-2008, 14:57
@ The Underdog: Top/Gezellig dat je weer meedoet

Thanks..


heb me een maandje of 2 geleden al opgegeven als het goed is..

en komt mooi uit in mijn voorbereiding op de mma pot 6 dec.

heb er echt zin in..top sfeer en organisatie elke keer dussss.

MMA-knaller
07-11-2008, 15:03
Sluit dit wel een beetje aan bij je MMA training? De regels zijn wel heel anders waardoor je ook anders gaar vechten.
Je hoedt bv je gezicht niet constant te beschermen en de takedowns moeten ook anders benaderd worden.

joost
07-11-2008, 16:57
ja mma-knaller.. Grappling is een heel ander spelletje dan MMA!
Grappling bevorderd je ground skills.. wat weer ten goede komt aan je MMA-skills ;)

Impulse
12-11-2008, 14:39
nog 2 weken te gaan ;)
Dus mensen als je je nog niet hebt ingeschreven...je weet wat je te doen staat:thup:

jopke
12-11-2008, 22:23
okee ik ben helemaal nieuw met het grappellen, en weet ook niet hoe t gaat in ede.

het zit zo ik heb me opgegeven in de beginnersklasse -76
als ik op de dag zelf te zwaar blijk te zijn kan ik dan nog worden overgepould??

m.v.g. jos

joost
12-11-2008, 22:57
okee ik ben helemaal nieuw met het grappellen, en weet ook niet hoe t gaat in ede.

het zit zo ik heb me opgegeven in de beginnersklasse -76
als ik op de dag zelf te zwaar blijk te zijn kan ik dan nog worden overgepould??

m.v.g. jos

ja ;) als je 80kg bent die dag laten ze je natuurlijk niet meedoen in de -76 :D

DannyvK
12-11-2008, 23:15
okee ik ben helemaal nieuw met het grappellen, en weet ook niet hoe t gaat in ede.

het zit zo ik heb me opgegeven in de beginnersklasse -76
als ik op de dag zelf te zwaar blijk te zijn kan ik dan nog worden overgepould??

m.v.g. jos

Kom je bij mij in de klasse. ;) En als je zwaarder dan 76 word, laat het me weten! Dan eet ik ook 'n hapje meer. Ik zit er strak onder. :lol:

jopke
12-11-2008, 23:18
ben nu netjes 75 kilo maar ik schommel soms een beetje! vandaar

jopke
12-11-2008, 23:19
nou zal leuk zijn als we tegen elkaar moeten danni!

jopke
12-11-2008, 23:20
ja ;) als je 80kg bent die dag laten ze je natuurlijk niet meedoen in de -76 :D


ik bedoelde of ze ubrehaupt overpoulen niet dat ik straks een hal've kilo te zwaar ben en weer helemaal voor niets mag terug rijden naar het hoge noorden!:D

DannyvK
12-11-2008, 23:22
Ja. :) Ben benieuwd! Zie je over 3 weekjes. ;)

Impulse
13-11-2008, 10:21
ik bedoelde of ze ubrehaupt overpoulen niet dat ik straks een hal've kilo te zwaar ben en weer helemaal voor niets mag terug rijden naar het hoge noorden!:D

als je op de dag zwaarder bent dan je hebt opgegeven dan wordt je in een andere poul ingedeeld. Je komt niet voor niets

Yoseikan Ede
14-11-2008, 01:01
### REMINDER####

Bij deze worden vrouwen ook in het bijzonder uitgenodigd om zich in te schrijven voor de grappling wedstrijden.
We willen proberen om meer vrouwen aan het toernooi te laten meedoen.
Helaas zijn er steeds minder vrouwen die zich geroepen voelen om het grappling spelletje te spelen.
Mochten er hier vrouwen zijn die het eens willen proberen, twijfel NIET en schrijf je gewoon in. Het is hardstikke leuk!!

MMA-knaller
14-11-2008, 08:46
Kom je bij mij in de klasse. ;) En als je zwaarder dan 76 word, laat het me weten! Dan eet ik ook 'n hapje meer. Ik zit er strak onder. :lol:

Ha! Ik zit ook in de -83 amateur pool. Een drukke boel gaat dat worden.
Ik ben benieuwd...

Yoseikan Ede
20-11-2008, 22:22
### REMINDER####

Allen,

Jullie kunnen tot vrijdagavond 28 november inschrijven, maar wacht AUB niet te lang. Laat je gewicht geen probleem zijn ben je te zwaar? maakt niks uit je wordt gewoon overgezet naar de betreffende gewichtsklasse.

Hoer eerder jullie inschrijven.... hoe makkelijker je het voor ons maakt.


:thnx:


Ook Dames zijn van harte welkom om deel te nemen aan het grappling toernooi

:superwink::mfblowup::neversurrender:

MMA-knaller
21-11-2008, 08:31
Ik zal me vandaag inschrijven...
Kunnen we geen toernooi maken met zowel mannen als vrouwen. Lijkt me best gezellig :D

Impulse
21-11-2008, 09:06
Ik zal me vandaag inschrijven...
Kunnen we geen toernooi maken met zowel mannen als vrouwen. Lijkt me best gezellig :D

Dit is een toernooi voor mannen en vrouwen, alleen krijgen we net iets te weinig inschrijvingen van vrouwen

Impulse
24-11-2008, 10:58
Deze week nog een paar dagen om in te schrijven. Mocht je nog mee willen doen maar nog niet hebben ingeschreven, doe dat dan snel :D

MMA-knaller
25-11-2008, 08:46
Deze week nog een paar dagen om in te schrijven. Mocht je nog mee willen doen maar nog niet hebben ingeschreven, doe dat dan snel :D

Heb ik gisteren gedaan....
hoeveel mensen worden er eigenlijk verwacht?

Impulse
25-11-2008, 08:50
Heb ik gisteren gedaan....
hoeveel mensen worden er eigenlijk verwacht?

Een heleboel. We hebben meestal over de 100 deelnemers in verschillende gewichtsklasses