PDA

View Full Version : Uitnodiging 3e grappling wedstrijddag



Yoseikan Ede
12-09-2008, 22:41
Er zal ook weer een stand van ZONA-M.M.A. aanwezig zijn.


LETOP!!! De aanvangstijd voor de 2e weeggroep is met een half uur vervroegd!!


UITNODIGING

Hierbij nodigen wij u uit voor de 3e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 29 november 2008.
Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en zullen na de drie wedstrijddagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen, ook worden de behaalde punten opgeteld en kan men T-shirts verdienen oplopend in de kleuren geel, oranje, groen, blauw, bruin en zwart.


BELANGRIJKE WIJZIGING BETREFFENDE INSCHRIJVEN GRAPPLING WEDSTRIJDEN
Er wordt vanaf heden gebruik gemaakt van een 2 tal inschrijfformulieren, een formulier voor maximaal 2 deelnemers en een formulier voor maximaal 5 deelnemers. Wilt u dus meer dan 5 deelnemers inschrijven dan moet 2 keer een formulier ingevuld worden. Het persoon die de inschrijving doet, ontvangt een email met de door hem ingeschreven deelnemers. (controleer of de ingeschreven deelnemers kloppen)
Als een persoon meerdere deelnemers inschrijft moet hij deze bevestiging aan de betreffende vechter geven (even afknippen dus) Deze briefjes moeten de deelnemers afgeven bij de weging (bewijs van inschrijving). De volgorde van de weging is ook veranderd (dit om alles beter beheersbaar te houden en een vlottere doorstoming te realiseren).
Bij binnenkomst in de weegruimte dient er eerst te worden betaald (briefje afgeven!!!!) De deelnemer wordt gecontroleerd op de inschrijflijst, hierna kan er worden gewogen, daarna melden bij het controlepunt (computer) voor eventuele aanpassingen in het systeem.
Waarom deze volgorde?
Uit ervaring is gebleken dat veel namen die opgegeven zijn niet kloppen, dit vergt extra administratie en vertragingen op. Wij willen het op deze manier proberen om zo een vlotte doorstroming te realiseren.
Wij hopen op jullie medewerking.
Wij verzoeken u vriendelijk om de wijzigingen voor het inschrijven goed te lezen op onze website. Er is een apart menu aangemaakt voor de inschrijvingen en de uitleg. Heeft u hierna nog vragen? mail ze dan naar [email protected]


Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse.
De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 10:00 tot 11:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:30 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website of via het meegestuurde excel document. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!
Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan alleen via http://www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/) aan de linkerkant is een menu NK Grappling daar kunt u de inschrijfformulieren vinden.

Met vriendelijke groet,
M.M.A. Team Budo Academy Physical
Edgar Kruyning
www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/)
http://grappling.yoseikan.nl (http://grappling.yoseikan.nl/)

The Bulldog
12-09-2008, 23:29
count me in

Floris
13-09-2008, 10:44
Wish I could, maar m'n knie is naar de klote...

uwheerser
13-09-2008, 23:27
Kan je hier ook inschrijven als je de eerste twee wedstrijddagen hebt gemist? Ik heb namelijk nog nooit zonder gi gevochten, maar zou het wel eens willen proberen.

Mr 1 Leg
14-09-2008, 07:33
gewoon doen bart gij ze een beest op zen antwerps gezegd hahahaha gewoon ons best doen meer kunnen we niet doen tog kick som ass meer ni hahahahaha :twak:

761217186
14-09-2008, 12:51
Kan je hier ook inschrijven als je de eerste twee wedstrijddagen hebt gemist? Ik heb namelijk nog nooit zonder gi gevochten, maar zou het wel eens willen proberen.

Ja dat kan! gewoon meedoen met de beginners als je niet voldoet aan de eisen voor gevordeden. :thup:

Ik ben er ook weer bij

uwheerser
14-09-2008, 20:45
gewoon doen bart gij ze een beest op zen antwerps gezegd hahahaha gewoon ons best doen meer kunnen we niet doen tog kick som ass meer ni hahahahaha :twak:

Hey Franky,
Het is hier niet Bart, maar jeroen (Spartan)
Maar geen probleem, hehe
CU soon

PS ga je zelf ook meedoen?

uwheerser
14-09-2008, 20:47
Ja dat kan! gewoon meedoen met de beginners als je niet voldoet aan de eisen voor gevordeden. :thup:

Ik ben er ook weer bij

Ik vrees dat mijn eerste deelname met de gevorderden zal moeten zijn, als ik de reglementen lees. Ben benieuwd...

The Bulldog
14-09-2008, 21:23
ingeschreven..heb er nu al zin in...vorige keer was ook weer bere gezellig