PDA

View Full Version : UFC HL - Push the Tempo



MilfhunterMMA
13-09-2008, 12:50
http://nl.youtube.com/watch?v=pcyEYihfUfM

Enjoy :thup:

Tony
13-09-2008, 13:28
hop hop gas erop :)

altijd leuk.. ff knallende HL

Tony
13-09-2008, 13:35
Ik wil zelf op korte termijn zelf een highlight filmpje gaan maken... Heb zat footage op mijn pc staan en alles dat ik niet heb, dat kan ik nog krijgen :lol:

Loop al heel lang met dit idee rond maar ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen ivm tijdgebrek.

Maar, als iemand een goeie suggestie heeft dan hoor ik het graag :)

Willen jullie juist een bepaalde fighter HL? Of juist een algemene MMA HL? Of jiust een bepaalde organisatie HL? Of juist een bepaalde sfeer HL (wederzijds respect, bad blood?)...

Laat eens horen wat jullie vet vinden..

Mickey
13-09-2008, 14:33
MMA Meets DBZ lijikt me een vette theme

Tony
13-09-2008, 14:35
wat dacht je van DBZ meets middelvinger?

MilfhunterMMA
13-09-2008, 14:38
Ik wil zelf op korte termijn zelf een highlight filmpje gaan maken... Heb zat footage op mijn pc staan en alles dat ik niet heb, dat kan ik nog krijgen :lol:

Loop al heel lang met dit idee rond maar ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen ivm tijdgebrek.

Maar, als iemand een goeie suggestie heeft dan hoor ik het graag :)

Willen jullie juist een bepaalde fighter HL? Of juist een algemene MMA HL? Of jiust een bepaalde organisatie HL? Of juist een bepaalde sfeer HL (wederzijds respect, bad blood?)...

Laat eens horen wat jullie vet vinden..

een compilatie van nederlandse mma vechters, featuring manhoef, hardonk, overeem, rutten, yvel en mousasi, met een nummer van nonpoint erover heen, zoals bullet with a name of endure. ik zat zelf ook al met het idee te spelen, gebruik zelf adobe premiere pro maar ben er ook nog niet aan toe gekomen.

chief108
13-09-2008, 14:50
hop hop gas erop :)

altijd leuk.. ff knallende HL
x2

echt lekker om te zien :thup:

chief108
13-09-2008, 14:52
Loop al heel lang met dit idee rond maar ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen ivm tijdgebrek.

Maar, als iemand een goeie suggestie heeft dan hoor ik het graag :)

begin eens met een Evan Tanner tribute
met wat van z'n uitspraken gemixed over beelden van z'n gevechten

Mickey
13-09-2008, 15:00
wat dacht je van DBZ meets middelvinger?

Hater. Wat is er mis met Fedor met een blonde spike pruik op?

Tony
13-09-2008, 15:53
begin eens met een Evan Tanner tribute
met wat van z'n uitspraken gemixed over beelden van z'n gevechten

hmmm... is een optie.. maar wel direct een moeilijke..

Ben zelf als pride fanboy naar de ufc gegaan (in tijden van ufc 55 enzo) en heb als true fan eigenlijk de partijen van Tanner niet bewust meegekregen.. dus ik heb die ene "click" niet zo met hem..

Maar goed... We kunnen het altijd proberen, right? Nou, bij deze dan... DEAL

Dan ga ik morgen eens beginnen met het uitfilteren van footage... ff op sherdog checken welke partijen Tanner nu precies gedraaid heeft..
En eens checken of ik nog meer algemene evan tanner footage kan vinden.. (dus geen fight footage, maar off-ring en backstage en seminar etc)

dus alle hulp met footage is welkom..

nick
13-09-2008, 16:21
thanks heerlijk zo op de zaterdag middag tijdens het werk

Chico
13-09-2008, 17:23
Tony, een livershot highlight lijkt me mooi :D

anonymous001
13-09-2008, 17:31
hmmm... is een optie.. maar wel direct een moeilijke..

Ben zelf als pride fanboy naar de ufc gegaan (in tijden van ufc 55 enzo) en heb als true fan eigenlijk de partijen van Tanner niet bewust meegekregen.. dus ik heb die ene "click" niet zo met hem..

Maar goed... We kunnen het altijd proberen, right? Nou, bij deze dan... DEAL



Doe het maar gewoon...

Als je snel bent kan je er nog beroemd mee worden ook...;)

Jeru
13-09-2008, 18:45
Zo... de subtiliteit in deze highlight was ver te zoeken hahaha. Lekkerrrrr!