PDA

View Full Version : Henry Superpiele Akdeniz vs Brian Al Amin 21 sept 2008



superpiele
14-09-2008, 12:34
Die word een in val partij voor mij !

Locatie: Topsporthal (Alfa College), Kardingerweg 48, Postbus 11118, 9700 CC Groningen
Datum: Zondag, 21 September 2008


Team/Gym Naam Klasse Kg Team/Gym Naam
Bergtop Caittin Redmond,15 Jv 2x1,5 56 Santing Annie Lijkendijk,15
Bergtop Carmen Akloe,15 Jv 2x1,5 59 Matuari Cioummauphe Tulis,15
MT Zwolle Abas Momand,13 J 2x1,5 51 Amrani Murad Durak,14
MT Zwolle Yassin el Morabeth,13 Jv 2x1,5 56 Dennis vd giessen Uitvaller
MT Zwolle Serant Bitren,15 Jv 2x1,5 55 Celen Joey Goedkoop,15
Santing Mark Venema,15 Jv 2x1,5 60 Matuari Daimyo,15
MT Zwolle Idres Momand,14 Jv 2x1,5 61 Akdeniz Ferhat,15
Bergtop Joey Gijsbertha N 3x1,5 61 Amrani Lokman Durak
Bergtop Anthony Daal N 3x1,5 62 Akdeniz Bilal
Bergtop UItvaller N 3x1,5 64 Mejiro Gym Friesland Uitvaller
Baguala Mathijs Zwartenkot N 3x1,5 66 Mejiro Gym Friesland Uitvaller
Golden Glory Kloetstra N 3x1,5 70 Santing Renor Witkamp
Bergtop Johnny Kruger N 3x1,5 70 Elsomo Uitvaller
Baguala Alexander Oostindien N 3x1,5 72 Mejiro Gym Friesland Rutger Steenma
Santing Bauke Venema N 3x1,5 84 Mejiro Gym Friesland Edgar Sadoiev
Viriya UItvaller N 3x1,5 91+ BUDOCENTRUM Nick Niemöller
MT Zwolle Akin Dergirmenci N 3x1,5 91+ Akdeniz Peter
Golden Glory Anton v.d. Laan C 3x2 81 MT Zwolle Steven Reezigt
Baguala Benjamin Shariff-Delbari C 3x2 76 Golden Glory Albert Kap
Garuda UItvaller Bv 5x2 59 Tijarti Assia Gassa
MT Zwolle Pablo Marte B 5x2 68 Elsomo Django Tomasoa
Golden Glory UItvaller A 5x3 82 MT Zwolle Rik Bos
Team Superpiele Superpiele Henry Akdeniz A 5x3 81 HANSE GYM uit HAMBURG Brian Al Amin

The Bulldog
14-09-2008, 12:42
OKE ..

Ik lees dat bilal, peter en ferhat ook knokken? top...

succes....

blackadder
14-09-2008, 13:03
Nou ik ben benieuwd hoe goed die Brian Al Amin is.

Richelieu
14-09-2008, 13:15
Nou ik ben benieuwd hoe goed die Brian Al Amin is.

Deze Duitser vocht vorig jaar september nog tegen Donald Berner @ the Kumite VII.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/K7/img_195.jpg

blackadder
14-09-2008, 13:32
En de uitslag?

Richelieu
14-09-2008, 13:49
En de uitslag?

WOP voor Berner. Wat ik me nog voor de geest kan halen was het niet echt de climax van de avond. Had een beetje het gevoel dat Berner, Al Amin onderschatte maar kreeg hem niet neer. De Duitser vocht een degelijke partij maar kwam gewoon iets te kort.

blackadder
14-09-2008, 13:56
Ok thanks. Het enigste wat ik van Brian weet is dat hij een van de oprichters van de Hanse Gym is en, geloof ik, een of andere Duitse titel heeft. Ik vraag me af of hij Schneidmiller meeneemt.

Bobson
14-09-2008, 18:37
Ik heb Al Amin in Duitsland wel eens een partij zien draaien, maar vind het geen vechter van betekenis.

blackadder
14-09-2008, 19:58
Ik heb hier een partij van Al Amin op Youtube gevonden. Niet echt indrukwekkend.
YouTube - Thaiboxing Brian Al Amin vs. Thorsten Helms (http://nl.youtube.com/watch?v=3AjmeBr8An4)

jan sensei kyokushin
16-09-2008, 10:14
Osu ik lees dat er weer zeeeeer wijnig kickbox clubs uit de Groningen stad zelf bij zijn volgens mij geen 1 :( waarom afgunst? jaloesie ? bonden ondermekaar ? mensen werk samen dat maakt het martial arts budo sterk !! samenwerken en vriendschap is belangrijker dan macht en geldt

sportgroeten
osu

Dragon Tail
16-09-2008, 10:54
Osu ik lees dat er weer zeeeeer wijnig kickbox clubs uit de Groningen stad zelf bij zijn volgens mij geen 1 :( waarom afgunst? jaloesie ? bonden ondermekaar ? mensen werk samen dat maakt het martial arts budo sterk !! samenwerken en vriendschap is belangrijker dan macht en geldt

sportgroeten
osu

Sensei,

20 sep Stadskanaal
21 sep Groningen
28 sep Groningen
04 okt Hoogeveen
26 okt Delfzijl

Veel gala's weer vlak achter elkaar en qua locatie dicht op elkaar.
Ik dacht dat er ooit onderlinge afspraken waren gemaakt over de data, zodat ze elkaar niet in de weg zouden lopen en elkaar leuke toeschouwers aantallen zouden gunnen.
Vechters kunnen niet 4 weken (20, 21, 28 sept en 4 okt) achter elkaar vechten zonder fatsoenlijk te herstellen, toch?
Maar zo te zien heeft Delfzijl (Dennis van der Giessen) er voordeel aan, wanneer de vechters 3 of meer weken rust hebben gehad.

blackadder
16-09-2008, 12:14
Osu ik lees dat er weer zeeeeer wijnig kickbox clubs uit de Groningen stad zelf bij zijn volgens mij geen 1 :( waarom afgunst? jaloesie ? bonden ondermekaar ? mensen werk samen dat maakt het martial arts budo sterk !! samenwerken en vriendschap is belangrijker dan macht en geldt

sportgroeten
osu
Geen idee. Ik heb van horen zeggen dat Bergtop laatst zat te klagen dat de anderen in de stad hem min of meer boycotten. Waarom weet ik niet. Dus als dat waar is kan het zijn hij dat nu omgekeerd ook doet. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat er recent iemand van Bergtop op een gala in Groningen heeft gestaan.

connect
16-09-2008, 12:47
die al amin heeft 2x verloren van berner,

jan sensei kyokushin
17-09-2008, 09:58
Geen idee. Ik heb van horen zeggen dat Bergtop laatst zat te klagen dat de anderen in de stad hem min of meer boycotten. Waarom weet ik niet. Dus als dat waar is kan het zijn hij dat nu omgekeerd ook doet. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat er recent iemand van Bergtop op een gala in Groningen heeft gestaan. Osu ik zal James zondag eens vragen er na ik ben er toch als 1 van de medewerkers van Team Sem schilt & Dave jonkers.
tot zondag
sportgroeten
osu

paspoes
17-09-2008, 10:13
Sensei,

20 sep Stadskanaal
21 sep Groningen
28 sep Groningen
04 okt Hoogeveen
26 okt Delfzijl

Veel gala's weer vlak achter elkaar en qua locatie dicht op elkaar.
Ik dacht dat er ooit onderlinge afspraken waren gemaakt over de data, zodat ze elkaar niet in de weg zouden lopen en elkaar leuke toeschouwers aantallen zouden gunnen.
Vechters kunnen niet 4 weken (20, 21, 28 sept en 4 okt) achter elkaar vechten zonder fatsoenlijk te herstellen, toch?
Maar zo te zien heeft Delfzijl (Dennis van der Giessen) er voordeel aan, wanneer de vechters 3 of meer weken rust hebben gehad.

komt nog 2 bij

11 oktober

Kickbox gala Emmen van Marc Hobers (garuda gym)

check (http://www.paspoes.com/index.php?option=com_events&task=view_detail&agid=38&year=2008&month=10&day=11&Itemid=1&catids=4) poster

22 novemebr ter apel gala van Martin van Emmen (forumbroeder Smatti)

jan sensei kyokushin
19-09-2008, 16:53
Osu nog afmeldingen ???
sportgroeten

osu

n.k.b.b.
20-09-2008, 02:26
die al amin heeft 2x verloren van berner,

Dat klopt helemaal. Je moet allee niet vergeten:

- de 1e wedstrijd was een close call

- de 2e wedstrijd viel Brian in op het laatste moment (hij verving toen Ruben van der Giessen).

Brian is echt wel een goede knokker. Onvoorspelbaar in zijn acties. Natuurlijk zal hij niet de favoriet voor de overwinning zijn. Henry Akdeniz is op dit moment in die gewichtsklasse 1 der sterkste vechters...maar Brian wil naam maken en wil zorgen voor een upset.

Hij is inderdaad ook de medeoprichter van Hanse Gym waar o.a. ook Denis Schneidmiller vandaan komt. Denis vecht een dag eerder op het gala in Gorinchem terwijl Brian dus zondag in actie zal komen tegen Henry Akdeniz.

Van beide heren kan gezegd worden dat het topgasten zijn, zij hebben deze partij pas de 10 dagen terug aangenomen!!

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 08:03
Die word een in val partij voor mij !

Locatie: Topsporthal (Alfa College), Kardingerweg 48, Postbus 11118, 9700 CC Groningen
Datum: Zondag, 21 September 2008


Team/Gym Naam Klasse Kg Team/Gym Naam
Bergtop Caittin Redmond,15 Jv 2x1,5 56 Santing Annie Lijkendijk,15
Bergtop Carmen Akloe,15 Jv 2x1,5 59 Matuari Cioummauphe Tulis,15
MT Zwolle Abas Momand,13 J 2x1,5 51 Amrani Murad Durak,14
MT Zwolle Yassin el Morabeth,13 Jv 2x1,5 56 Dennis vd giessen Uitvaller
MT Zwolle Serant Bitren,15 Jv 2x1,5 55 Celen Joey Goedkoop,15
Santing Mark Venema,15 Jv 2x1,5 60 Matuari Daimyo,15
MT Zwolle Idres Momand,14 Jv 2x1,5 61 Akdeniz Ferhat,15
Bergtop Joey Gijsbertha N 3x1,5 61 Amrani Lokman Durak
Bergtop Anthony Daal N 3x1,5 62 Akdeniz Bilal
Bergtop UItvaller N 3x1,5 64 Mejiro Gym Friesland Uitvaller
Baguala Mathijs Zwartenkot N 3x1,5 66 Mejiro Gym Friesland Uitvaller
Golden Glory Kloetstra N 3x1,5 70 Santing Renor Witkamp
Bergtop Johnny Kruger N 3x1,5 70 Elsomo Uitvaller
Baguala Alexander Oostindien N 3x1,5 72 Mejiro Gym Friesland Rutger Steenma
Santing Bauke Venema N 3x1,5 84 Mejiro Gym Friesland Edgar Sadoiev
Viriya UItvaller N 3x1,5 91+ BUDOCENTRUM Nick Niemöller
MT Zwolle Akin Dergirmenci N 3x1,5 91+ Akdeniz Peter
Golden Glory Anton v.d. Laan C 3x2 81 MT Zwolle Steven Reezigt
Baguala Benjamin Shariff-Delbari C 3x2 76 Golden Glory Albert Kap
Garuda UItvaller Bv 5x2 59 Tijarti Assia Gassa
MT Zwolle Pablo Marte B 5x2 68 Elsomo Django Tomasoa
Golden Glory UItvaller A 5x3 82 MT Zwolle Rik Bos
Team Superpiele Superpiele Henry Akdeniz A 5x3 81 HANSE GYM uit HAMBURG Brian Al Amin
http://img72.imageshack.us/img72/8439/35997050851niibr0.jpg

blackadder
20-09-2008, 08:04
Brian is echt wel een goede knokker. Onvoorspelbaar in zijn acties. Natuurlijk zal hij niet de favoriet voor de overwinning zijn. Henry Akdeniz is op dit moment in die gewichtsklasse 1 der sterkste vechters...maar Brian wil naam maken en wil zorgen voor een upset.
Afgaande op die partij van hem die ik heb gepost zal hij geen echt opstakel voor Superpiele vormen..


Hij is inderdaad ook de medeoprichter van Hanse Gym waar o.a. ook Denis Schneidmiller vandaan komt. Denis vecht een dag eerder op het gala in Gorinchem terwijl Brian dus zondag in actie zal komen tegen Henry Akdeniz.Maar Schneidmiller brengt ook vaker een week of twee door bij Mannaart naar wat ik heb gehoord. Aangezien Brian ook trainer is bij de Hanse Gym en drie dagen per week les geeft weet ik niet of hij wel de tijd heeft om hetzelfde te doen.

Bobson
20-09-2008, 09:45
Henry Akdeniz is op dit moment in die gewichtsklasse 1 der sterkste vechters...


Op basis van welke resultaten kom je tot deze conclusie? Ik heb het ook ooit gedacht hoor, maar ben wel tot het inzicht gekomen dat dit niet klopt en ook nooit gaat gebeuren. Hij heeft nooit een verwachting waargemaakt. Nu krijgt ie een makkie en ik zag dat hij straks zelfs een partij om een wereldtitel krijgt. Tegen een niemand, terwijl hij het nog nooit een topper moeilijk gemaakt heeft. Rare wereld, die titels. Maar goed, in je eigen dorp kun je er stoer mee doen. Ook leuk.

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 12:39
http://nordj02.hyves.nl/showImage.php/360073318_200_200_yqru.jpeg (http://hyves.nl/mediaLink.php?media_id=360073318&media_secret=yqru)

citygym
20-09-2008, 15:21
Osu ik lees dat er weer zeeeeer wijnig kickbox clubs uit de Groningen stad zelf bij zijn volgens mij geen 1 :( waarom afgunst? jaloesie ? bonden ondermekaar ? mensen werk samen dat maakt het martial arts budo sterk !! samenwerken en vriendschap is belangrijker dan macht en geldt

sportgroeten
osu

Daar hebben we het onderwerp weer Samenwerken, er wordt door de meeste scholen goed met elkaar omgegaan.

Waarom scholen uit groningen niet gaan, weet ik niet vandaag de 20e is er een gala in stadskanaal waar de meeste heen gaan! Tevens heeft James een locatie gekozen waar Soef ook altijd organiseerd! Stadskanaal is al een aantal jaren op deze datum en zodoende gaan de scholen hier denk ik in!

Ik had een jeugd vechter ingeschreven, maar moest helaas afmelden en vervolgens mag ik niet naar binnen om te Flyeren haha!

Het afstemmen van gala an denk ik veel beter, de gene die nieuw orgenisren moeten denken ik rekening houden met gala's die al jaren op de zelfde datum zijn!

Als je dat niet doet heb je dus kans dat er geen scholen inschrijven die al jaren naar hetzelfde gala gaan en logisch volgens mij!

Ik wens de organisatie eel succes osu Dennis

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 16:37
Daar hebben we het onderwerp weer Samenwerken, er wordt door de meeste scholen goed met elkaar omgegaan.

Waarom scholen uit groningen niet gaan, weet ik niet vandaag de 20e is er een gala in stadskanaal waar de meeste heen gaan! Tevens heeft James een locatie gekozen waar Soef ook altijd organiseerd! Stadskanaal is al een aantal jaren op deze datum en zodoende gaan de scholen hier denk ik in!

Ik had een jeugd vechter ingeschreven, maar moest helaas afmelden en vervolgens mag ik niet naar binnen om te Flyeren haha!

Het afstemmen van gala an denk ik veel beter, de gene die nieuw orgenisren moeten denken ik rekening houden met gala's die al jaren op de zelfde datum zijn!

Als je dat niet doet heb je dus kans dat er geen scholen inschrijven die al jaren naar hetzelfde gala gaan en logisch volgens mij!

Ik wens de organisatie veel succes osu Dennis Osu Dennis James Bergtop heeft zelf zijn kickboxschool in de kardinge sporthal AlfA colege elke week geef hij daar les op vrijdags logisch toch dat hij daar zijn gala houd

ps en de meeste scholen naar stadskanaal ik denk het niet !!



sportgroeten
osu

blackadder
20-09-2008, 16:42
Op welke dagen wordt daar eigenlijk getraind bij Bergtop?

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 16:47
Op welke dagen wordt daar eigenlijk getraind bij Bergtop? osu ik weet alleen inde kardinge topsporthal van 19tot21 uur vrijdags en maandag denk ik
osu

blackadder
20-09-2008, 16:56
osu ik weet alleen inde kardinge topsporthal van 19tot21 uur vrijdags en maandag denk ik
osu
Ah ok. Thanks.

citygym
20-09-2008, 16:59
[QUOTE=jan sensei kyokushin;611410]Osu Dennis James Bergtop heeft zelf zijn kickboxschool in de kardinge sporthal AlfA colege elke week geef hij daar les op vrijdags logisch toch dat hij daar zijn gala houd

ps en de meeste scholen naar stadskanaal ik denk het niet !!
Oh, Loasana, baguala, kb groningen en (Cho boy had alfa in geschreven maar heeft geen tegenstander ) gaan naar stadskanaal!

verder zal het mij allemaal een zorg zijn wat hij doet, je moet alleen je verstand gebruiken en wens een ieder een goed gala!



Osu Dennis

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 17:31
[quote=jan sensei kyokushin;611410]Osu Dennis James Bergtop heeft zelf zijn kickboxschool in de kardinge sporthal AlfA colege elke week geef hij daar les op vrijdags logisch toch dat hij daar zijn gala houd

ps en de meeste scholen naar stadskanaal ik denk het niet !!
Oh, Loasana, baguala, kb groningen en (Cho boy had alfa in geschreven maar heeft geen tegenstander ) gaan naar stadskanaal!

verder zal het mij allemaal een zorg zijn wat hij doet, je moet alleen je verstand gebruiken en wens een ieder een goed gala!



Osu DennisOsu is daar geen poster van Dennis ???
enz , verstand gebruiken ?? James heeft wel hersecellen maar gebruik ze amper;)maar toch wens ik hem het beste ik kan hem al van af de jaren 60

osu

jan sensei kyokushin
20-09-2008, 17:46
Osu Dennis JA ik zie 3 kickboxscholen uut grunn stad :)Met 3 vechters ook geen overvloed aan deelnemende vechters uut grunn stad
osu

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85159

blackadder
21-09-2008, 22:22
Ik wil niet al te negatief overkomen. Maar dat gala was behoorlijk boring. Ondanks dat Spong en Schneidmiller er rondliepen. Makkelijke overwinning voor Akdeniz. Al Amin had na de eerste ronde al nauwelijks lucht meer over. En in de tweede maakte een cut een einde aan de partij.

jan sensei kyokushin
21-09-2008, 23:05
Osu hoe bedoel je dat blackadder boring ???die partijen van FFC Tyrone Spong zijn jongens lucien cabin waren goede partijen mooie K.O,s ook die partij rikbos & leo miedema en nog veel meer Henry Akdeniz & Brian Almin was niet slecht een goede partij tot en met de 2ronde met dat dik oog van Almin, Henry Akdeniz winnaar door technies k.o was ook de beter vechter dat er gala,s achter mekaar zijn hier in het noorden en er geen kloten samenwerking is kunnen de vechters niet helpen het publiek kan maar eenmaal hun geld uitgeven en gaan kiezen waar ze naar toe gaan de sfeer was oke vandaag ,ik hoorde ook dat ze James bergtop enigzins boycotten de clubs in groningen staat ook eerder vermeld in deze thread er is geen mens zonder fouten of zonden en ze komen er van zelf achter ik hoorde van derden dat stadkanaal ook niks aan was ook geen kloten hier volgen nog enkele uitslagen van vandaag de rest volgt nog
Draw Anton vd laan golden glorie team schilt &steven reezigt zwolle
Draw Harold koot golden glorie team schilt & Esin cetin vos amsterdam
winst op punten Abert knap golden glorie team schilt & bauke venema santing
finale partij Atik Taliban wint door opgave pablo marte :whistling:denk ik
Dennis kloetstra golden glorie team schilt & renor witkamp winnaar op punten
welterusten
osu

The Bulldog
21-09-2008, 23:13
Gefeliciteerd piele!!!

jan sensei kyokushin
21-09-2008, 23:13
Ah ok. Thanks. Osu vrijdags van 18uur tot 21uur Training Bergtopgym &Muaythai Kardingetopsporthal Alfa college
grunn osu

blackadder
21-09-2008, 23:15
Osu hoe bedoel je dat blackadder boring ???die partijen van FFC Tyrone Spong zijn jongens lucien cabin waren goede partijen mooie K.O,s ook die partij rikbos & leo miedema en nog veel meer Henry Akdeniz & Brian Almin was niet slecht een goede partij tot en met de 2ronde met dat dik oog van Almin, Henry Akdeniz winnaar door technies k.o was ook de beter vechter dat er gala,s achter mekaar zijn hier in het noorden en er geen kloten samenwerking is kunnen de vechters niet helpen het publiek kan maar eenmaal hun geld uitgeven en gaan kiezen waar ze naar toe gaan de sfeer was oke vandaag ,ik hoorde ook dat ze James bergtop enigzins boycotten de clubs in groningen staat ook eerder vermeld in deze thread er is geen mens zonder fouten of zonden en ze komen er van zelf achter ik hoorde van derden dat stadkanaal ook niks aan was ook geen kloten hier volgen nog enkele uitslagen van vandaag de rest volgt nog
Draw Anton vd laan golden glorie team schilt &steven reezigt zwolle
Draw Harold koot golden glorie team schilt & Esin cetin vos amsterdam
winst op punten Abert knap golden glorie team schilt & bauke venema santing
finale partij Atik Taliban wint door opgave pablo marte :whistling:denk ik
Dennis kloetstra golden glorie team schilt & renor witkamp winnaar op punten
welterusten
osu
Ja. Die van FFC waren goed ja. Maar die lui van MT Zwolle bv vielen mij, op die Pablo na, enorm tegen. Helemaal in die A-partij. Je zag gewoon het verschil in niveau. Alsof je een beginnend C'er tegen een ervaren B'er zag knokken. En die partijen van GG Zuidlaren waren nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Behalve die Harald Koot. Lekker fel knokkertje. Maar echt geboeid was ik niet. En die finale van dat B-klasse toernooi. Ik ben er nog steeds niet uit. Mogen knieen nu wel of niet naar het hoofd? Eerst liet men weten ja het mag. Toen mocht het weer niet en toen wel weer. Geen wonder dat die Pablo pissed de ring uit liep. En dat Bergtop enigzins geboycot wordt door de anderen staat inderdaad al eerder vermeld. Door mij. Een gala met weinig hoogtepunten.

jan sensei kyokushin
21-09-2008, 23:19
Ja. Die van FFC waren goed ja. Maar die lui van MT Zwolle bv vielen mij, op die Pablo na, enorm tegen. Helemaal in die A-partij. Je zag gewoon het verschil in niveau. Alsof je een beginnend C'er tegen een ervaren B'er zag knokken. En die partijen van GG Zuidlaren waren nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Behalve die Harald Koot. Lekker fel knokkertje. Maar echt geboeid was ik niet. En die finale van dat B-klasse toernooi. Ik ben er nog steeds niet uit. Mogen knieen nu wel of niet naar het hoofd? Eerst liet men weten ja het mag. Toen mocht het weer niet en toen wel weer. Geen wonder dat die Pablo pissed de ring uit liep. En dat Bergtop enigzins geboycot wordt door de anderen staat inderdaad al eerder vermeld. Door mij. Een gala met weinig hoogtepunten. Osu de een ziet het zo de ander weer zo ga zo maar door met de beste bedoelingen
Osu nee knieen naar het hoofd mag niet bij B partijen alleen bij A Partijen zover ik weet
osu

blackadder
21-09-2008, 23:24
Osu de een ziet het zo de ander weer zo ga zo maar door met de beste bedoelingen
Osu nee knieen naar het hoofd mag niet bij B partijen alleen bij A Partijen zover ik weet
osu
Zo is het maar net. Ik vond het niet echt een geslaagde avond. Iemand anders denkt er weer anders over. En wat die knieen naar het hoofd betreft dat was echt alles behalve duidelijk. Dan wordt er omgeroepen het mag wel, 30 tellen later wordt omgeroepen het mag niet en nog eens 20 tellen later mag het ineens wel weer. Gaat het bij MON galas altijd zo chaotisch eraan toe?

Bagheera
21-09-2008, 23:42
gefeliciteerd piele!! vanuit hongarije!
Idd vocht ik niet omdat ik mijn vliegtuig vandaag nam... Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. ik hoor het nog wel...
groeten.

jan sensei kyokushin
22-09-2008, 09:15
http://img519.imageshack.us/img519/5411/361939816582ftlz3.jpg (http://imageshack.us)http://img519.imageshack.us/img519/4046/36193979054q4ewn0.jpg (http://imageshack.us)
http://img519.imageshack.us/img519/36193979054q4ewn0.jpg/1/w500.png (http://g.imageshack.us/img519/36193979054q4ewn0.jpg/1/)
http://img519.imageshack.us/img519/361939816582ftlz3.jpg/1/w500.png (http://g.imageshack.us/img519/361939816582ftlz3.jpg/1/)

The Bulldog
08-11-2008, 00:21
ik zag op de line up van Glory dat Piele nu weer tegen deze jongen staat..maar nu voor de WT...

Dan ga ik er toch van uit dat Piele die titel gaat pakken hè...

Succes jongen...en ik ben er om je de titel de zien pakken...

micha
08-11-2008, 00:57
ik zag op de line up van Glory dat Piele nu weer tegen deze jongen staat..maar nu voor de WT...

Dan ga ik er toch van uit dat Piele die titel gaat pakken hè...

Succes jongen...en ik ben er om je de titel de zien pakken...

Gaan we hem samen aanmoedigen;)

jan sensei kyokushin
08-11-2008, 12:47
Gaan we hem samen aanmoedigen;)Osu veeel plezier morgen ik hoop dat jullie mooie partijen tezien krijgen in een ontspannende sfeer en heb respect voor elkaar op het gala :) dat geld voor alle bezoekers morgen .;)en Henry wint .
respect!!!
osu jan