PDA

View Full Version : The Underdog vs Stefan Struve, 5 oktober Ahoy



chief108
15-09-2008, 16:24
in januari verloor Ralf deze partij nog

ondertussen heeft Stefan ook nog een wereldtitel bij CageGladiators gepakt

en op 5 oktober staan ze weer tegenover elkaar

zal onze forumbroeder deze keer wel weten te winnen?

Paganstars
15-09-2008, 16:25
Kick ass ralf!

chief108
15-09-2008, 16:26
ik heb er alle vertrouwen in....

ga all-in op Underdog!!!!

Hendy
15-09-2008, 16:27
pppfffff.. Ralf moet aan de bak !
Ben zeer benieuwd..

Dennuz
15-09-2008, 16:48
Ralf uiteraard :D, deze man is zo hard aan het trainen en is echt enorm vooruit gegaan! Als Stefan denkt dat hij tegen dezelfde Ralf als eerst vecht heeft ie echt een probleem..

paspoes
15-09-2008, 16:49
Ralf natuurlijk:thup:

danial
15-09-2008, 16:53
Underdog is Fysiek/mentaal/techniek erg vooruit gegaan, Ik zeg Ralf

paspoes
15-09-2008, 16:55
Underdog is Fysiek/mentaal/techniek erg vooruit gegaan, Ik zeg Ralf

hey man, jij zou ook daar gaan vechten ? gaat het door ?

danial
15-09-2008, 16:58
hey man, jij zou ook daar gaan vechten ? gaat het door ?
tuurlijk vriend;)

joost
15-09-2008, 16:59
the dog all the way!

paspoes
15-09-2008, 16:59
tuurlijk vriend;)

tegen wie en waarom is er nog geen poll ;)

Stefano Ledda
15-09-2008, 17:05
als je kijkt hoeveel ralf er heeft gewonnen dan denk ik dat stefan weer 3 minuten nodig heeft.

stefan pakt hem

Khanom Thom
15-09-2008, 18:34
Winst voor Ralf op K.O!

Richelieu
15-09-2008, 18:53
Lastig om te zeggen denk ik. Stefan Struve is echt een goede allround vechter. Heb Ralf zelf de laatste tijd niet meer zien vechten, maar de algemene peiling is dat hij onder leiding van Roy van der Wal op de grond echt vooruit is gegaan. Zal een spannende partij worden!

chief108
15-09-2008, 19:34
Ralf gaat dit echt gewoon winnen ookal is hij natuurlijk de Underdog in deze partij
twijfel daar geen moment aan

Tony
15-09-2008, 19:36
Revanche voor Ralf!!!

Garcia
15-09-2008, 19:48
WAR RALF!!!!

Ik ga de longen uit m'n lijf schreeuwen om je aan te moedigen maatje!!

FOCUS
15-09-2008, 19:57
Ik hoop dat forumbroeder Ralf deze partij wint.
Zal een welverdiende overwinning zijn,
die man is goed bezig:icon22:


may the force be with you

danial
15-09-2008, 22:46
tegen wie en waarom is er nog geen poll ;)
geen poll nodig;)
maak je foto's 5de? zie je daar in ieder geval

ontopic: GOOOoo Ralf

Bobson
16-09-2008, 12:54
Ik heb Ralf wel eens zien trainen, maar dat was nog in Deventer, dus dat stelde qua niveau niet veel voor. Nu schijnt hij veel betere trainingen te volgen, en dat heeft natuurlijk resultaat. Of het tegen Struve allemaal lukt is de vraag. Ik vrees dat Ralf teveel onder de indruk is van Struve. Maar wie weet heb ik het mis. Zoals gezegd is mijn informatie gedateerd en misschien onderschat ik het verschil met zijn huidige training. Op 5 oktober gaan we het meemaken. Het is één van de partijen waar ik naar uitkijk.

chief108
16-09-2008, 13:00
de Underdog van nu is echt niet meer te vergelijken met de Underdog van begin dit jaar

die gast is echt enorm gegroeid qua skills, conditie, kracht en mentaal en ik denk dat Struve het een nare verassing gaat vinden :p

paspoes
16-09-2008, 13:19
Ik heb Ralf wel eens zien trainen, maar dat was nog in Deventer, dus dat stelde qua niveau niet veel voor. Nu schijnt hij veel betere trainingen te volgen, en dat heeft natuurlijk resultaat. Of het tegen Struve allemaal lukt is de vraag. Ik vrees dat Ralf teveel onder de indruk is van Struve. Maar wie weet heb ik het mis. Zoals gezegd is mijn informatie gedateerd en misschien onderschat ik het verschil met zijn huidige training. Op 5 oktober gaan we het meemaken. Het is één van de partijen waar ik naar uitkijk.


de Underdog van nu is echt niet meer te vergelijken met de Underdog van begin dit jaar

die gast is echt enorm gegroeid qua skills, conditie, kracht en mentaal en ik denk dat Struve het een nare verassing gaat vinden :p

x2 Roy is een Topper Bobson maar Ralf moet het wel zelf doen wat Roy hem verteld om te doen, iig heb ik alle vertrouwen in Ralf en team:thup:

chief108
16-09-2008, 13:38
Ik vrees dat Ralf teveel onder de indruk is van Struve.
ik denk dat dat wel meevalt.....

lees deze thread dan (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85334) maar en dan met name dit:
www.MixFight.nl - View Single Post - Sparren.. (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=608847&postcount=7)

MilfhunterMMA
16-09-2008, 15:44
ik gun het onze sympathieke forumbroeder van harte. Ralf op RNC.

fedor
16-09-2008, 19:15
The force is strong with Ralf-san....we put our faith in the forum-brother...

Tizy
17-09-2008, 09:49
de Underdog van nu is echt niet meer te vergelijken met de Underdog van begin dit jaar

die gast is echt enorm gegroeid qua skills, conditie, kracht en mentaal en ik denk dat Struve het een nare verassing gaat vinden :p


Niet alleen Ralph is gegroeid maar ook Stefan is gegroeid en in mijn ogen had Stefan al een voorsprong. Ik wens beide heren in ieder geval succes toe.
Wordt een mooie pot.

chief108
17-09-2008, 09:56
oh dat betwijfel ik ook niet...
ken Stefan niet en weet dus ook niet hoe hij zich ontwikkeld heeft

dat het een goede knokker is heeft hij dit jaar wel bewezen
gozer is goed bezig geweest
mooie gevechten, goede overwinningen.....
helemaal top!!

des te mooier als Ralf hem straks verslaat :p

Tizy
17-09-2008, 10:14
Hoop doet leven..

anonymous001
17-09-2008, 10:40
Goed om te zien dat Ralf de underdog is voor dit gevecht. Dan kan het bijna niet meer missen. :D

micha
17-09-2008, 10:46
ik ben voor Ralf

chief108
17-09-2008, 10:49
Goed om te zien dat Ralf de underdog is voor dit gevecht. Dan kan het bijna niet meer missen. :D
x2

Chico
17-09-2008, 10:53
ken die hele struve niet.. maar go underdog.. GO!!!!!!!!!

chief108
17-09-2008, 10:56
ken die hele struve niet.. maar go underdog.. GO!!!!!!!!!
tsssss.......

hier filmpje van Stefan
en dan moet je ff op joetjoep kijken wie dat filmpje heeft geplaatst :brow:

YouTube - struve m-1 (http://www.youtube.com/watch?v=WwCKky03iU8)

paspoes
17-09-2008, 11:13
Stefan is imo een top vechter, waar je goed zijn ground skillz in de gaten moet houden.

MilfhunterMMA
17-09-2008, 11:21
pff hij heeft zn size wel mee

chief108
17-09-2008, 11:26
pff hij heeft zn size wel mee
hij is wel langer als Ralf, maar Ralf is weer zwaarder

paspoes
17-09-2008, 11:44
pff hij heeft zn size wel mee


hij is wel langer als Ralf, maar Ralf is weer zwaarder

http://img374.imageshack.us/img374/8151/stefanstruveyj3.jpg

chief108
17-09-2008, 11:52
damn...
ralf lijkt zelfs klein naast die bonenstaak....

761217186
17-09-2008, 12:07
Leuk deze topic!

Als vriend, collega en "rol maatje" van Ralf kan ik je vertellen dat Ralf precies weet waar hij aan gaat beginnen. Hij is realistisch genoeg om te beseffen dat dit een lastig pot gaat worden met de nodige druk. Ralf heeft er alle vertrouwen in en aan zijn voorbereiding zal het zeker niet liggen. Ralf heeft in de afgelopen periode al zijn (vrije)tijd gestoken in zijn trainingen en is in mijn ogen enorm vooruit gegaan.

Of dit alles genoeg is geweest zullen we zien op 5 okt. 1 ding is zeker, Beide vechters willen voor vuurwerk zorgen en Ralf heeft nog iets recht te zetten!

maar Ralf, graag ook een reactie van jou kant?

The Bulldog
17-09-2008, 13:47
Mijn reactie:

Struve is een top knokker en heeft zich dit jaar vet bewezen...mij op zeer eenvoudige wijze gesubmit...wereld titel gepakt....korea een visite kaartje af gegeven.......

5 oktober sta ik tegen hem.

Daarna weten we hoe het is gegaan...

Mijn doel is natuurlijk winnen.....na de partij weten we of dat gelukt is...

Mazzel...

chief108
27-09-2008, 16:03
ik ben blij dat Underdog volgende week mijn vCash verliezen van vandaag weer helemaal goed gaat maken...

all in op Underdog!!!!

jan sensei kyokushin
27-09-2008, 16:26
ik ben blij dat Underdog volgende week mijn vCash verliezen van vandaag weer helemaal goed gaat maken...

all in op Underdog!!!!Osu Geld interseert mij niet vriendschap en gezondheid en respect is alles :) ik ben met niks begonnen toen ik op de aarde kwam en zal ook wel met niks eindigen als ik er af ga :D krijgen ze ook geen ruzie ondermekaar hahaha opzouten ;)
osu

dietrik
27-09-2008, 16:59
Waneer heeft Struve voor het laatst verloren?

danial
27-09-2008, 17:00
Osu Geld interseert mij niet vriendschap en gezondheid en respect is alles :) ik ben met niks begonnen toen ik op de aarde kwam en zal ook wel met niks eindigen als ik er af ga :D krijgen ze ook geen ruzie ondermekaar hahaha opzouten ;)
osu

Dat zou ik ook zeggen als mijn Vcash op 0 stond:D

dontmindme
27-09-2008, 18:25
Revanche voor Ralf!!!


x2

kooivechter
27-09-2008, 22:44
wordt denk ik wel een hele zware partij voor de underdog. ze maken het zeker niet makkelijk voor hem. stefan is het jongste zwaargewicht talent van het moment in NL. misschien was tegen nick struve een betere rematch geweest. maar we zullen zien

marcelt
27-09-2008, 23:00
Dat zou ik ook zeggen als mijn Vcash op 0 stond:D

Hahaha was je all in op een bekende GG vechter gegaan ome Jan? ;)

marcelt
27-09-2008, 23:01
Underdog is Fysiek/mentaal/techniek erg vooruit gegaan, Ik zeg Ralf


Denk niet dat Stefan niets heeft gedaan in de tussentijd. Ik denk Stefan !

topfighter
27-09-2008, 23:05
ik denk dat stefan gaat winnen , met triangle choke....zal zowieso een knal partij worden maar ik ga voor Stefan...moge de beste winnen!

DK
28-09-2008, 16:06
oh dat betwijfel ik ook niet...
ken Stefan niet en weet dus ook niet hoe hij zich ontwikkeld heeft

dat het een goede knokker is heeft hij dit jaar wel bewezen
gozer is goed bezig geweest
mooie gevechten, goede overwinningen.....
helemaal top!!

des te mooier als Ralf hem straks verslaat :p


Waarom spreek jij jezelf zo tegen in deze post. Je zegt niet te weten hoe hij zich ontwikkeld heeft, maar weet wel dat hij mooie gevechten en overwinningen heeft geboekt. Je weet dus blijkbaar wel hoe hij zich ontwikkeld heeft.

Master RICO.
28-09-2008, 16:23
Waneer heeft Struve voor het laatst verloren?

5 Oktober

Boem Boem
28-09-2008, 16:39
Ik ga voor Ralf!! En net als velen hier posten is Ralf idd erg vooruit gegaan: hij is anders gaan trainen,conditioneel & fysiek sterk geworden, zowel staand als op de grond.....dat zijn ingredienten waardoor hij Struve het erg lastig gaat maken en ik denk waardoor Underdoggie gaat winnen!!

Ik zal er 5 okt bij zijn.......

Osu

Chris

FOCUS
30-09-2008, 12:56
Ik ga voor Ralf!! En net als velen hier posten is Ralf idd erg vooruit gegaan: hij is anders gaan trainen,conditioneel & fysiek sterk geworden, zowel staand als op de grond.....dat zijn ingredienten waardoor hij Struve het erg lastig gaat maken en ik denk waardoor Underdoggie gaat winnen!!

Ik zal er 5 okt bij zijn.......

Osu

Chris

en mentaal natuurlijk


Zoals een wapensmid het blok zorgvuldig geselecteerde ijzer, met precies de juiste samenstelling van metalen, mineralen en andere aanwezige grondstoffen, in het hete louterende vuur met de ideale -alleen voor hem bekende- temperatuur, slag na perfecte slag, laag na keiharde laag, weet dubbel te slaan, dichter en dichter op elkaar, tot er uit de vlammen een witgloeiend zwaard tevoorschijn komt, dat na ultiem uitgekiende afkoeling wordt gescherpt en gewet en wordt uitgerust met perfect sluitende kling en bijbehoren..

zo is Ralf door mixfight gevormd
de talloze mixfight grollen, het nooit eindigende gevaar van op de loer liggende rep politie, de gruwelen van de pit en het keiharde forumbestaan hebben zijn geest gevormd tot een meedogenloos wapen.

Gentlemen, Underdog cannot fail:matrix:, lest there be cryptonite around


ff serieus;), Hij staat er vrij relaxed bij naast die lange.
goed teken:)

chief108
30-09-2008, 13:16
Zoals een wapensmid het blok zorgvuldig geselecteerde ijzer, met precies de juiste samenstelling van metalen, mineralen en andere aanwezige grondstoffen, in het hete louterende vuur met de ideale -alleen voor hem bekende- temperatuur, slag na perfecte slag, laag na keiharde laag, weet dubbel te slaan, dichter en dichter op elkaar, tot er uit de vlammen een witgloeiend zwaard tevoorschijn komt, dat na ultiem uitgekiende afkoeling wordt gescherpt en gewet en wordt uitgerust met perfect sluitende kling en bijbehoren..

zo is Ralf door mixfight gevormd
de talloze mixfight grollen, het nooit eindigende gevaar van op de loer liggende rep politie, de gruwelen van de pit en het keiharde forumbestaan hebben zijn geest gevormd tot een meedogenloos wapen.

Gentlemen, Underdog cannot fail:matrix:, lest there be cryptonite around

QFT....

reps dude....