PDA

View Full Version : Brabo Challenge 25 okt (BJJ)



Kleyne
17-09-2008, 19:31
OP zaterdag 25 oktober is er de 1st Brabo Challenge: een BJJ-competitie voor jong en oud. Locatie: Aartselaar (in het Antwerpse)

http://rd-ir.vub.ac.be/brabo4web.jpg

meer info volgt nog op de brabochallenge-website - en op dit forum
contact ? [email protected]

Jeru
17-09-2008, 20:31
26e de Amsterdam Open. lekker druk weekend ;)

Christophe
17-09-2008, 21:57
Jammer dat organisatoren van tornooien niet even checken welke andere gerelateerde tornooien er al aangekondigd zijn in de buurt van een bepaalde datum.

Het is een zeer goede zaak dat er meer en meer tornooien georganiseerd worden, maar als ze een beetje lekker verspreid zijn verhoogt dat de kans gevoelig op een grotere deelname!

Mr 1 Leg
18-09-2008, 14:35
ziet er wel een leuk toornooi uit :thup:

Tsuki
18-09-2008, 15:08
ziet er wel een leuk toornooi uit :thup:


ja vind dat jij ? . .........................

ijsblok
18-09-2008, 16:36
Jammer dat organisatoren van tornooien niet even checken welke andere gerelateerde tornooien er al aangekondigd zijn in de buurt van een bepaalde datum.

Het is een zeer goede zaak dat er meer en meer tornooien georganiseerd worden, maar als ze een beetje lekker verspreid zijn verhoogt dat de kans gevoelig op een grotere deelname!


helemaal mee eens.

ik geef de voorkeur aan Amsterdam..

dimitri
18-09-2008, 17:48
WTF is er een BJJ club in Aartselaar (een paar km van m'n deur)?

Jarno
18-09-2008, 17:50
Een toernooi wat die naam draagt kan toch niet anders als goed worden :pimp:

Christophe
18-09-2008, 18:11
WTF is er een BJJ club in Aartselaar (een paar km van m'n deur)?

Als je ietsje verder rijdt, heb je er zelfs eentje van topniveau: Welkom bij EXIT Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) Antwerpen - Leuven - Belgi (http://www.exit-bjj.be) :thup:

Ik ben hier 5 jaar lang vanuit Limburg naartoe gereden om te trainen, en ik heb er nooit spijt van gehad. Goede sfeer, leuke groep en meesterlijk goede trainingen! Check de competitie-resultaten (BJJ & Grappling) in België, Nederland (en daarbuiten) van de afgelopen jaren maar! ;)

dimitri
18-09-2008, 18:14
Als je ietsje verder rijdt, heb je er zelfs eentje van topniveau: Welkom bij EXIT Brazilian Jiu-Jitsu (BJJ) Antwerpen - Leuven - Belgi (http://www.exit-bjj.be) :thup:

Ik ben hier 5 jaar lang vanuit Limburg naartoe gereden om te trainen, en ik heb er nooit spijt van gehad. Goede sfeer, leuke groep en meesterlijk goede trainingen! Check de competitie-resultaten (BJJ & Grappling) in België, Nederland (en daarbuiten) van de afgelopen jaren maar! ;)

Ik heb bij Exit getraind (waarschijnlijk in de categorie toerist...) en heb er niets dan goede dingen over te vertellen

Kleyne
18-09-2008, 19:44
[QUOTE=Christophe;609689]Jammer dat organisatoren van tornooien niet even checken welke andere gerelateerde tornooien er al aangekondigd zijn in de buurt van een bepaalde datum.


ik had al bij Ken gecheckt wanneer het Exit-toernooi zou plaatsvinden. Daar hebben we wel rekening mee gehouden. (...) Maar ja, zoals de organisatie van Amsterdam-Open zal beamen, de dag ligt al lang van te voren vast, op het moment dat je je toernooi aankondigt op diverse fora etc ..., zit organisatorisch alles al vast. Switchen van datum kan niet meer.

Ik bekijk het positief: we kunnen aan onze competiteurs een weekendtrip bjj aanbieden. Kan een succesformule worden ! Ik kan me voorstellen dat het voor de Fransen uit het Zuiden ineens wel interessant kan zijn om de verplaatsing te maken.

En tja ... je steekt je nek uit als je iets organiseert. En dan krijg je een soort Mc Cain-effect: zij die het minst doen, kankeren het luidst.

Christophe
18-09-2008, 19:50
Ik heb bij Exit getraind (waarschijnlijk in de categorie toerist...) en heb er niets dan goede dingen over te vertellen

:confused:

Kennen wij elkaar dan?

Mr 1 Leg
18-09-2008, 19:56
ja ik u wel hahahahaha

Christophe
18-09-2008, 20:06
ik had al bij Ken gecheckt wanneer het Exit-toernooi zou plaatsvinden. Daar hebben we wel rekening mee gehouden. (...) Maar ja, zoals de organisatie van Amsterdam-Open zal beamen, de dag ligt al lang van te voren vast, op het moment dat je je toernooi aankondigt op diverse fora etc ..., zit organisatorisch alles al vast. Switchen van datum kan niet meer.


Daarom is het misschien handig om, wanneer je alles vastlegt (een aantal maanden op voorhand), je je datum al even aankondigt op de diverse fora. Is er een ander event in de buurt hoor je het snel, en kan je nog aanpassingen maken. Is er geen ben jij de eerste voor die datum, en is het de verantwoordelijkheid van andere organisatoren om een andere datum te kiezen ... niet?!

Toen we bezig waren met het organiseren van het Exit-tornooi heb ik de datum een half jaar eerder aangekondigd, zodat iedereen daar rekening mee kon houden. Jammer genoeg is mijn organisatorische bijdrage - voornamelijk omwille van "logistieke" redenen - daarbij gebleven, en is het tornooi niet doorgegaan! :(


Ik bekijk het positief: we kunnen aan onze competiteurs een weekendtrip bjj aanbieden. Kan een succesformule worden ! Ik kan me voorstellen dat het voor de Fransen uit het Zuiden ineens wel interessant kan zijn om de verplaatsing te maken.

Weekendje Antwerpen of weekendje Amsterdam ... als je het over die boeg gooit (wat ik trouwens erg slim vind) vraag ik me af of Amsterdam ineens minder competitie is?! :p



En tja ... je steekt je nek uit als je iets organiseert. En dan krijg je een soort Mc Cain-effect: zij die het minst doen, kankeren het luidst.
Ik neem aan dat je het daarbij niet over mij en mijn reactie hebt?! :confused:

Hoe je je nek uitsteekt, weet ik niet goed, maar ok ... het is erg goed dat er meer tornooien georganiseerd worden, waarvoor dank. Maar er mag toch gereageerd worden als er twee tornooien samenvallen, niet?! Ik kan spijtig genoeg aan géén van beiden deelnemen, maar ik wil gewoon dat elk tornooi een maximale opkomst heeft ... en voor jouw tornooi vrees ik er een beetje voor op deze manier! Maar in ieder geval veel succes ermee!

Christophe
18-09-2008, 20:08
ja ik u wel hahahahaha

Houden zo amigo! ;)

Christophe
18-09-2008, 20:14
Ik bekijk het positief: we kunnen aan onze competiteurs een weekendtrip bjj aanbieden. Kan een succesformule worden ! Ik kan me voorstellen dat het voor de Fransen uit het Zuiden ineens wel interessant kan zijn om de verplaatsing te maken.

Als je Fransen wilt, zou ik hier zeker ook een aankondiging doen: Ikusa: Mixed Martial Arts ou MMA, Grappling et Jiu-Jitsu Brésilien en France et dans le monde (http://www.ikusa.fr/static.php?op=index.html)

dimitri
18-09-2008, 22:05
:confused:

Kennen wij elkaar dan?

Kennen is veel gezegd, maar ik denk dat we wel een paar keer samen op de mat waren in A'pen.

Christophe
19-09-2008, 00:04
Kennen is veel gezegd, maar ik denk dat we wel een paar keer samen op de mat waren in A'pen.

Jammer dan, aan je gevoel voor humor hier te merken denk ik wel dat we goed overeengekomen zouden zijn!

En nu we het er toch over hebben: wat weerhoud je om op regelmatige basis bij Exit te gaan trainen?

nicolas the red
19-09-2008, 00:08
hij zei het al: hij is een toerist

dimitri
19-09-2008, 09:47
Jammer dan, aan je gevoel voor humor hier te merken denk ik wel dat we goed overeengekomen zouden zijn!

En nu we het er toch over hebben: wat weerhoud je om op regelmatige basis bij Exit te gaan trainen?

Blessure, renovatie van huis, kinderen, werkuren, ...

Maar ik heb toen ik mijn kleine ging inschrijven bi jhet districtshuis in A'pen aan één van de exit trainers beloofd om terug te komen, dus ik ben nog altijd van plan mijn kop daar nog eens te laten zien.

dimitri
19-09-2008, 09:48
hij zei het al: hij is een toerist

Schrik van Nicolas zit er ook voor iets tussen.

nicolas the red
19-09-2008, 10:01
boe!

dimitri
19-09-2008, 10:27
boe!

I rest my case

nicolas the red
19-09-2008, 12:25
zo win ik al mijn wedstrijden: ik kom boven in halfguard en dan fluister ik "boe!" in hun oor. echt waar.

dimitri
19-09-2008, 13:12
zo win ik al mijn wedstrijden: ik kom boven in halfguard en dan fluister ik "boe!" in hun oor. echt waar.

Nog een reden te meer om u geen rematch te gunnen dan :)

Christophe
19-09-2008, 20:05
zo win ik al mijn wedstrijden: ik kom boven in halfguard en dan fluister ik "boe!" in hun oor. echt waar.

En ik die dacht dat die angstige blikken van je tegenstanders kwamen omdat je met een zwoele stem vroeg welk merk shampoo hun haren zo lekker deed geuren?! Het was dus niet meer dan "boe"?!

nicolas the red
19-09-2008, 23:07
als dat niet lukt dan fluister ik een Slayer songtekst, works like a charm!

Kleyne
07-10-2008, 19:44
Brabo Challenge 25 oktober 2008 - BJJ-Toernooi

Waar: Sporthall Aartselaar - Kleistraat 204, 2630 Aartselaar (klik voorplan)

makkelijk bereikbaar via E19 of A12.

Voor evt overnachting raden we ETAP aan, goedkoop, proper en dichtbij. Reserveringen bij ETAP zelf.

Inschrijving: 20 euro witte banden, vanaf blauw 25 euro, kinderen 10 euro

Weging: (zonder gi) voor kinderen tot 10u, weging volwassen tot 11u30



!!! Prijzen: voor meer dan 5000 euro prijzen, !!!

waaronder 1 gi voor de winnaar van elke categorie, shorts en rashguards voor de 2de en 3de



Categorieën: -67, -73, -78, -85, -91, +91

Banden: wit, blauw, purper, zwart en bruin

afhankelijk van aantal (en geslacht) van deelnemers worden categorieën al dan niet samengevoegd !

de open categorie vindt plaats voor de gewone categorieën: max 2 deelnemers per club

de regels zijn de van de IBJJF

Meer info:

Mario D'Hoker: 0032.475.259.772*

Koen SMETS: 0032.497.620.596*

([email protected])



(en ik hoop dat de bjj-politie dit bericht goedkeurt)

renamer
07-10-2008, 23:34
bij welke stad is dit in de buurd?

Christophe
08-10-2008, 00:24
!!! Prijzen: voor meer dan 5000 euro prijzen, !!!

waaronder 1 gi voor de winnaar van elke categorie, shorts en rashguards voor de 2de en 3de
Vette shizzle ... en nu maar hopen dat alle categorieën gevuld worden! ;)
Wie is hier eigenlijk de sponsor voor?


en ik hoop dat de bjj-politie dit bericht goedkeurt
Ik voel me vooral niet aangesproken! :whistling:


bij welke stad is dit in de buurt?
Is Antwerpen groot genoeg voor je?

Christophe
08-10-2008, 00:27
Reps voor de vechters die zaterdag 25/10 op de Brabo Challenge én zondag 26/10 op de Amsterdam Open een podiumplaats halen! :thup:

Kleyne
16-10-2008, 09:55
om het helemaal gezellig te maken, zal er een stand zijn waar caiprina's verkoct worden. Voor diegene die nog moeten rollen, hebben we alcoholvrije caiprina's (laten we dit gewoon lekker fruitsap noemen)
Na het vechten, het passen van de gewonnen gi's, het verstommen van het klassieke gekrakeel, kan er verbroederd worden met één of meerdere caipirina's.

de organisatie is niet verantwoordelijk voor niet-bjj-gerelateerde hoofdpijn de dag later ....

dimitri
16-10-2008, 10:05
Klinkt goed, en moest ik meer kunnen dan spastisch onder side-mount te raken dan zou ik zeker komen.

nicolas the red
16-10-2008, 11:10
om het helemaal gezellig te maken, zal er een stand zijn waar caiprina's verkoct worden. Voor diegene die nog moeten rollen, hebben we alcoholvrije caiprina's (laten we dit gewoon lekker fruitsap noemen)
Na het vechten, het passen van de gewonnen gi's, het verstommen van het klassieke gekrakeel, kan er verbroederd worden met één of meerdere caipirina's.

de organisatie is niet verantwoordelijk voor niet-bjj-gerelateerde hoofdpijn de dag later ....

haha machtig

BBC
16-10-2008, 13:03
om het helemaal gezellig te maken, zal er een stand zijn waar caiprina's verkoct worden. Voor diegene die nog moeten rollen, hebben we alcoholvrije caiprina's (laten we dit gewoon lekker fruitsap noemen)
Na het vechten, het passen van de gewonnen gi's, het verstommen van het klassieke gekrakeel, kan er verbroederd worden met één of meerdere caipirina's.

de organisatie is niet verantwoordelijk voor niet-bjj-gerelateerde hoofdpijn de dag later ....



RRREEEEEEEEPPPPPSSSSSS!!!!!

Christophe
16-10-2008, 18:00
:thup:

Het ziet er naar uit dat de organisatie er alles aan doet om het een memorabele dag te maken! Mooi hoor! :thup:

Mr 1 Leg
16-10-2008, 19:45
ik ben ingeschreven ik pak mijn gi uit de kast terug lets roll lang geleden met gi bijna een jaartje geleden succes iedereen die meedoen het zal wel teug aanpassen worden ik kom uit voor hybird dojo van koen en mario brussel koekelberg ik kan ni wachten iy love it

Mr 1 Leg
16-10-2008, 20:41
of voor team perfeckt wij werken samen met mario en koen

Christophe
16-10-2008, 23:45
ik kom uit voor hybird dojo van koen en mario brussel koekelberg ik kan ni wachten iy love it

:eek:

Mr 1 Leg
17-10-2008, 17:18
waarom surprised amigo ik doe nu aan alles mee zowel bjj grapling en mma ik zal blij zijn dat ik nog is met gi aan vecht ;)

Christophe
17-10-2008, 17:58
waarom surprised amigo ik doe nu aan alles mee zowel bjj grapling en mma ik zal blij zijn dat ik nog is met gi aan vecht ;)

Hoe meer je vecht, hoe beter. Ik vind alleen de keuze van je nieuwe BJJ-team "speciaal", maar ik hoop dat je er heel gelukkig bent! ;)

Mr 1 Leg
17-10-2008, 21:43
ja zeker amigo ik voel mij super en krachtig thanks ik hoop dat je mij begrijpt ik heb niks exit maar hier voel ik mij beter

Mr 1 Leg
26-10-2008, 10:27
nu ben ik zeker gelukkig ik heb 3partijen gewonnen op submision 2 met armklen en 1tje op triangle en 1tje verloren op puten ik had de snelste submision op heel het gala 17seconds triangle zo het was wel wennen met gi aan was een jaartje geleden met gi aan maar ik ben het ni verleerd hahahaha ik heb een mooie 3de plaats bij op mijn palmares amigo;)

Solar
26-10-2008, 16:15
nu ben ik zeker gelukkig ik heb 3partijen gewonnen op submision 2 met armklen en 1tje op triangle en 1tje verloren op puten ik had de snelste submision op heel het gala 17seconds triangle zo het was wel wennen met gi aan was een jaartje geleden met gi aan maar ik ben het ni verleerd hahahaha ik heb een mooie 3de plaats bij op mijn palmares amigo;)


Respect :thup:

Christophe
26-10-2008, 17:00
nu ben ik zeker gelukkig ik heb 3partijen gewonnen op submision 2 met armklen en 1tje op triangle en 1tje verloren op puten ik had de snelste submision op heel het gala 17seconds triangle zo het was wel wennen met gi aan was een jaartje geleden met gi aan maar ik ben het ni verleerd hahahaha ik heb een mooie 3de plaats bij op mijn palmares amigo;)

Goed gedaan Franky, hing er nog een leuke prijs aan die snelste submissie vast?!

Mr 1 Leg
27-10-2008, 00:52
nee spijtig genoeg niet amigo maar das goed voor mijn eigen mind ik ben echt blij dat ik gerold heb lekker gevoel op de mat ik heb alleen een medaile gekregen voor de 3de plaats maar das genoeg voor mij het voelde wel lekker om te horen dat ik de snelste sub had van de dag wordt ik nog beter van hoop ik thanks amigo ik vondt het super om nog is bjj vrienden terug te zien was echt lang geleden nu ga ik mij focusen op mijn mma partij op 16 november maar daarna zullen ze me nog veel zien op de matten als god het beliefd ik spreek altijd met 2 woorden zowel met gi en zonder gewoon grapling dat doe ik ook graag bedankt mannen