PDA

View Full Version : Geert Wilders spreekt



joost
18-09-2008, 00:40
De Eerste Zeven Minuten. Voor de NOS-censor ingreep.
"Jij PvdA stemmen, Wouter Bos jou uitkering geven."


http://www.dumpert.nl/mediabase/243211/00fe9148/geert_wilders_spreekt.html

Iwan
18-09-2008, 09:23
Geert Wilders zegt tenminste waar het op staat. Go Geert!!!

phranq
18-09-2008, 09:26
x4!

Eelco
18-09-2008, 09:52
Wat een figuur he die Wilders. Ben het wel met je eens Iwan :thup:

RayOmac
18-09-2008, 10:06
Reps voor wilders !!!

Muay Thai Elite
18-09-2008, 10:23
Dikke fuck you aan die hele 2e kamer, mooi gesproken door Geert.

rafi
18-09-2008, 10:24
http://www.wickedsunshine.com/WagePeace/Election2004/Images/AwJeez,NotThisShitAgain!.jpg

Muay Thai Elite
18-09-2008, 10:25
http://www.wickedsunshine.com/WagePeace/Election2004/Images/AwJeez,NotThisShitAgain!.jpg

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44546000/jpg/_44546362_ap466basra.jpg

anonymous001
18-09-2008, 10:27
Retorisch sterk, inhoudelijk zwak.

We hadden kunnen zwemmen in het geld?! Dat doen we al vergeleken met de rest van de wereld. Leg het voor aan een econoom, die zal je uitleggen dat geld roeleert. Het heeft geen zin om geld niet uit te geven als overheid.

Verder moet het maar eens afgelopen zijn met die Linkse Kerk mythe. Die bestaat niet.

Ziezo weer wat opgelost in drie regels.:whistling:

De man van 14K
18-09-2008, 10:28
Dikke fuck you aan die hele 2e kamer, mooi gesproken door Geert.


haha.. echt verdiep je eens in de politiek.

PigDog
18-09-2008, 10:28
Sorry jongens, ik ben op vakantie, en hier Geert Wilders doesn't mean shit.....

rafi
18-09-2008, 10:39
http://img365.imageshack.us/img365/4963/11163453126fq6.jpg

Muay Thai Elite
18-09-2008, 11:21
haha.. echt verdiep je eens in de politiek.

Wat is dit voor gelul? Ik ben het eens met wat Geert te melden heeft, ik vind t een sterk betoog. Schijt aan verdiepen in de politiek, dat heeft er niks mee te maken..

anonymous001
18-09-2008, 11:22
Wat is dit voor gelul? Ik ben het eens met wat Geert te melden heeft, ik vind t een sterk betoog. Schijt aan verdiepen in de politiek, dat heeft er niks mee te maken..

:lol:

Volgens mij heb ik een nieuwe sig...

Muay Thai Elite
18-09-2008, 12:08
http://www.blurtit.com/var/mypictures/k/kmo/bush_o_rly.jpg

Wheelie
18-09-2008, 12:32
Waar is Guru ?

micha
18-09-2008, 13:03
ja precies man. Ik heb een schurft hekel aan Geert Wilders en vindhet heel jammer dat er zoveel forumbroeders het eens zijn met die vreemdelingenhaat.
Tuurlijk geven marokanen en antilianen overlast maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren. wat hij doet is alleen maar zorgen voor een 2 deling.
mensen bang maken

rafi
18-09-2008, 13:35
ja precies man. Ik heb een schurft hekel aan Geert Wilders en vindhet heel jammer dat er zoveel forumbroeders het eens zijn met die vreemdelingenhaat.
Tuurlijk geven marokanen en antilianen overlast maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren. wat hij doet is alleen maar zorgen voor een 2 deling.
mensen bang makenx2
Hij geeft mensen het idee dat 'we' er zo slecht voorstaan dat zo langzamerhand de ondergang echt nabij is. Als je redelijk zwartgallig bent ingesteld en weinig plezier kent in je leven zal je deze man waarschijnlijk wel geloven, anderen zien hier een lachwekkend figuur die zichzelf dusdanig overschat dat hij niet doorheeft dat zijn glorietijd al geweest is.
Klagen, klagen, klagen, janken, janken en zelf de grootste oogkleppen op hebben. Zelfs met 3 Kg marihuana in een waterpijp zou ik nog niet zo'n tunnelvisie kunnen nabootsen.

anonymous001
18-09-2008, 13:36
http://www.blurtit.com/var/mypictures/k/kmo/bush_o_rly.jpg

RLY...:D

dimitri
18-09-2008, 13:38
ik weet niet wat die wilders allemaal verkondigd, maar z'n kapsel is gewoon niet van deze planeet.

Hij moet dezelfde kappe hebben als koningin fabiola

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/11/4/art_large_271144.jpg

chief108
18-09-2008, 13:47
dit is wel "raar"

www.dumpert.nl - Wilders offline op Politiek 24 (http://www.dumpert.nl/mediabase/243241/696631e6/wilders_offline_op_politiek_24.html)

op de interne stream ging wilders wel gewoon door?
vind het persoonlijk echt heel erg fout als ze politici (ja, het is en blijft meer een clown die maar wat loze one-liners staat te schreeuwen, mar toch...) gaan lopen censureren

dat mogen wel wat kamervragen worden wat mij betreft

Muay Thai Elite
18-09-2008, 13:48
ja precies man. Ik heb een schurft hekel aan Geert Wilders en vindhet heel jammer dat er zoveel forumbroeders het eens zijn met die vreemdelingenhaat.
Tuurlijk geven marokanen en antilianen overlast maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren. wat hij doet is alleen maar zorgen voor een 2 deling.
mensen bang maken

Dikke lol.. Grappig dat je begint over 'overlast van Antilianen'.. Daar heeft Wilders het namelijk TOTAAL niet over. Zo zie je maar, mensen horen alleen wat ze willen horen.

Sterker nog, ik hoor hem zelfs nooit generaliserend praten over Nederlandse moslims in het algemeen, alleen over probleemwijken/jongeren die overlast aan de Nederlandse maatschappij geven of de enorme verschillen die de Islamitische cultuur vertoont tegenover de Nederlandse cultuur/gebruiken. Nogmaals, men hoort alleen wat hij wil horen: Omdat Wilders kritisch is over het Islamitische geloof en de problemen die deze religie met zich meeneemt in relatie tot de Nederlandse cultuur, wordt er al snel "racist!" geroepen, terwijl iedereen die problemen niet kan ontkennen, ook moslims niet.

Het zou beter zijn als Nederland er een oplossing voor zou kunnen vinden, ipv constant de discussie uit de weg gaan omdat het zogenaamd racistisch zou zijn.

Wheelie
18-09-2008, 13:50
Wilders is een racist ;)

rafi
18-09-2008, 13:52
ik weet niet wat die wilders allemaal verkondigd, maar z'n kapsel is gewoon niet van deze planeet.

Hij moet dezelfde kappe hebben als koningin fabiola

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/11/4/art_large_271144.jpg

http://i121.photobucket.com/albums/o201/LadyLikely/octo.jpg

anonymous001
18-09-2008, 13:54
dit is wel "raar"

www.dumpert.nl - Wilders offline op Politiek 24 (http://www.dumpert.nl/mediabase/243241/696631e6/wilders_offline_op_politiek_24.html)

op de interne stream ging wilders wel gewoon door?
vind het persoonlijk echt heel erg fout als ze politici (ja, het is en blijft meer een clown die maar wat loze one-liners staat te schreeuwen, mar toch...) gaan lopen censureren

dat mogen wel wat kamervragen worden wat mij betreft

Ach nee, joh. Denk nou eens na. Dat is gewoon Geen Stijl die zit te wachten op een "Onthulling". Denk je dat ze de andere politici integraal uitgezonden hebben!? Wat een onzin. "Censuur"... Laat me niet lachen.

Geen Stijl bestaat uit leugenachtige, nare, manipulatieve en domme mensen.

Dat ze snel een pijnlijke kanker krijgen.

Iwan
18-09-2008, 14:03
x2
Hij geeft mensen het idee dat 'we' er zo slecht voorstaan dat zo langzamerhand de ondergang echt nabij is. Als je redelijk zwartgallig bent ingesteld en weinig plezier kent in je leven zal je deze man waarschijnlijk wel geloven, anderen zien hier een lachwekkend figuur die zichzelf dusdanig overschat dat hij niet doorheeft dat zijn glorietijd al geweest is.
Klagen, klagen, klagen, janken, janken en zelf de grootste oogkleppen op hebben. Zelfs met 3 Kg marihuana in een waterpijp zou ik nog niet zo'n tunnelvisie kunnen nabootsen.

Je keurt Wilders z'n uitspraken af maar praat zelf op deze manier over mensen met een andere voorkeur als de jouwe?
Ik kan me grotendeels in Wilders z'n uitspraken vinden, en ik kan je verzekeren dat ik niet zwartgallig ben en veel plezier heb in m'n leven.

Kun je me uitleggen op welke basis je deze aanname over mij hebt gedaan?

micha
18-09-2008, 15:23
Dikke lol.. Grappig dat je begint over 'overlast van Antilianen'.. Daar heeft Wilders het namelijk TOTAAL niet over. Zo zie je maar, mensen horen alleen wat ze willen horen.

Sterker nog, ik hoor hem zelfs nooit generaliserend praten over Nederlandse moslims in het algemeen, alleen over probleemwijken/jongeren die overlast aan de Nederlandse maatschappij geven of de enorme verschillen die de Islamitische cultuur vertoont tegenover de Nederlandse cultuur/gebruiken. Nogmaals, men hoort alleen wat hij wil horen: Omdat Wilders kritisch is over het Islamitische geloof en de problemen die deze religie met zich meeneemt in relatie tot de Nederlandse cultuur, wordt er al snel "racist!" geroepen, terwijl iedereen die problemen niet kan ontkennen, ook moslims niet.

Het zou beter zijn als Nederland er een oplossing voor zou kunnen vinden, ipv constant de discussie uit de weg gaan omdat het zogenaamd racistisch zou zijn.

De PVV noemt de Antillen een roversnest en wil de eilandengroep op marktplaats zetten.

paspoes
18-09-2008, 15:27
De PVV noemt de Antillen een roversnest en wil de eilandengroep op marktplaats zetten.

dat meeen je niet :lol: wat een mongool zeg

micha
18-09-2008, 15:28
hij roept alleen maar onzin. mensen uitzetten met een nederlands paspoort.
het leger inzetten in gouda. allemaal sensatie inspelen op onderbuik gevoelens.
Mensen op het platteland die niet eens buitenlanders in hun omgeving roepen het hardst dat het zo niet langer kan. Geert Bedankt

MB667
18-09-2008, 15:51
is ook zo. De 3 gemeentes met procentueel de meeste geert wilders stemmers waren gemeente roerdalen, leudal en beesel of zoiets toen. dat zijn 3 fusiedorpen/steden hier in midden limburg waar bijna geen 'allochtonen' zijn.

micha
18-09-2008, 16:00
ik ziet dat hier ook in dorpen zoals wernhout en achtmaal. Het mooiste is dat ze zelf niet eens fatsoenlijk nederlands praten.
Dan hebben ze het over taalachterstand. Dat moet je eens in zeeuws vlaanderen de weg vragen

Iwan
18-09-2008, 16:06
ik ziet dat hier ook in dorpen zoals wernhout en achtmaal. Het mooiste is dat ze zelf niet eens fatsoenlijk nederlands praten.
Dan hebben ze het over taalachterstand. Dat moet je eens in zeeuws vlaanderen de weg vragen


Hahaha lol, die is goed! :thup:

nicolas the red
18-09-2008, 16:18
hahaha jullie maken hetzelfde mee als wij met het vlaams blok 15 jaar geleden... enjoy!

dimitri
18-09-2008, 16:43
hahaha jullie maken hetzelfde mee als wij met het vlaams blok 15 jaar geleden... enjoy!

Haartooi buiten beschouwing gelaten lijkt Wilders me tot nu toe iets minder extreem dan de toenmalige Vlaams Blok-top, bestaande uit sympathieke mensen zoals

Karel Dillen

http://cmp.roularta.be/cmdata/Images/site72/nieuws/belgie/dillen300.jpg

Filip (Philippe) Dewinter

http://weblogs2.nrc.nl/discussie/wp-content/uploads/oktober/vlaams.belang.jpg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Blok

aliendwurf
18-09-2008, 16:48
Kolonisten noemtie ze tegenwoordig.

Biiyen
18-09-2008, 17:52
Je kan zeggen wat je wil maar ik heb 7 minuten kostelijk gelachen om zijn eerlijkheid.

aliendwurf
18-09-2008, 18:05
Ik kan niet ontkennen dat ik een lichte glimlach niet kon onderdrukken tijdens zijn monoloog maar dat de man de ene misser na de ander maakt en enkel en alleen op onderbuikgevoelens inspeelt valt door ieder weldenkend mens evenmin te ontkennen.

Kijk alleen naar de dubbele nationaliteit, die moet koste wat het kost opgeheven worden, maar tegelijkertijd wil de beste man dat elke kolonist die de wet overtreed het land wordt uitgezet(ff kort door de bocht, zeg maar op zijn wilderiaans). Maar hoe wil hij dat doen alsie eerst het dubbele paspoort afpakt? En waar moet die kolonist dan wel naar uitgezet moet worden? Het antwoord op die vraag laat hij wijselijk(?) in het midden.

Kortom, het klinkt allemaal leuk maar met een normale oplossing komt de beste man niet, en waarom niet? Omdat er geen oplossing is.

De voedingsbodem weghalen zoals de SP en GL willen is ook een droom waar ze vanaf moeten stappen, je kunt alleen langer straffen en dat helpt ook geen reet, behalve dat dat tuid langer van de straat is dan.

micha
18-09-2008, 19:57
hahaha jullie maken hetzelfde mee als wij met het vlaams blok 15 jaar geleden... enjoy!


we hadden in de jaren tachtig Hans Janmaat van de Centrum partij.

Jochem
18-09-2008, 21:51
hahaha, was een leuke speech man. Normaal vind ik hem een onsympathieke mongool. Nu dit keer kwam ie over als een sympatieke mongool. :)

Ik bedoel, komop, dit is toch zo goedkoop scoren, dat geloof je toch niet. Nog steeds alleen maar zeiken zonder oplossing. maar wel op een leuke manier dit keer.

Tony
18-09-2008, 22:14
Reps voor wilders... gewoon omdat ie ff de politiek openlijk te kakken zet...

Humor :)

Maar of ie gelijk heeft in alles, of dat ie zelf met constructieve langdurige oplossingen komt.. hmm volgens mij niet..

boeien.. politiek was nog nooit zo leuk.

en nee.. ik stem geen wilders... ben een linkse pik...

Tony
18-09-2008, 22:16
Wilders dient motie van wantrouwen in
Uitgegeven: 18 september 2008 19:20
Laatst gewijzigd: 18 september 2008 20:37

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft donderdag een motie van wantrouwen ingediend tegen het kabinet.
ANP

Hij vindt dat premier Jan Peter Balkenende en alle ministers moeten opstappen, omdat ze ons land niet vertegenwoordigen maar het 'verkwanselen'.

Wilders vindt onder meer dat het kabinet het 'Marokkaanse tuig' niet hard genoeg aanpakt, dat het toelatingsbeleid veel te ruimhartig is en hij keert zich tegen de 'islamisering' van Nederland.

Geen steun

Zijn motie kan niet rekenen op steun van de andere partijen. Kort voor het indienen van de motie daagde D66-leider Alexander Pechtold VVD-leider Mark Rutte uit om meer afstand te nemen van zijn voormalige partijgenoot.

Rutte zei daarop 'de grijsgedraaide plaat Wilders maar te laten lopen'.

GroenLinks-leider Femke Halsema omschreef de PVV, na het indienen van de motie, als het 'platform voor het vervloeken van vreemdelingen'.

NTT-FX
19-09-2008, 00:05
Tja, je zou bijna zeggen "meer van hetzelfde"

Maar feit blijft dat menig politicus off-the record dezelfde kant wel op wil maar als het er op aan komt ineens niets meer te melden heeft.
Wilders heeft het lef om ook en plein public z'n bek ongegeneerd open te trekken en dat is echt wel wat waard !
Nu nog wat minder goedkope inkoppertjes dan komt het bredere respect vanzelf !

Muay Thai Elite
19-09-2008, 00:23
we hadden in de jaren tachtig Hans Janmaat van de Centrum partij.

Als je dan slim wil overkomen.... Centrum Democraten heette de partij. En Wilders met Janmaat vergelijken vind ik ook erg ver gaan.

De dikke nudist
19-09-2008, 01:48
Het zijn zeker reële problemen die Willie aansnijdt. Maar het lijkt op basis van een kinderachtig vingertje-wijzen te zijn. Wijs niet naar wie of wat er fout is, en zeur niet dat anderen er niks aan doen. Doe zelf iets, of stel iets voor, dan ben je opbouwend bezig. Maar helaas zijn de oplossingen van Willie doorspekt met adolescente stoerdoenerij en kortzichtigheid.

micha
19-09-2008, 05:43
Als je dan slim wil overkomen.... Centrum Democraten heette de partij. En Wilders met Janmaat vergelijken vind ik ook erg ver gaan.

het heette eerst de Centrum Partij en later pas de centrum democraten.

janmaat was waarschijnlijk milder dan wilders

Jarno
19-09-2008, 07:02
ik ziet dat hier ook in dorpen zoals wernhout en achtmaal. Het mooiste is dat ze zelf niet eens fatsoenlijk nederlands praten.
Dan hebben ze het over taalachterstand. Dat moet je eens in zeeuws vlaanderen de weg vragen

REPS !!!! LOL !!!

anonymous001
19-09-2008, 09:56
het heette eerst de Centrum Partij en later pas de centrum democraten.

janmaat was waarschijnlijk milder dan wilders

Precies!

Wheelie
19-09-2008, 10:11
Kijk alleen naar de dubbele nationaliteit, die moet koste wat het kost opgeheven worden

Ik heb ook een dubbele nationaliteit :cool2:

micha
19-09-2008, 10:31
een dubbele nationaliteit kan in veel gevallen helemaal niet worden opgegeven zoals bijv bij mensen uit Argentinie.
Wat is er mis met iemand met 2 paspoorten? Ik ken een Israeli die hier al 5 jaar woont en een zoontje heeft bij een nederlandse vrouw. Ik heb hem aangeraden een Nederlands paspoort aan te vragen. Dat reist stukken makkelijker dan een Israelische.
Ik heb hem ook aangeraden bij gijzelingen altijd zijn nederlandse papoort te geven

chief108
19-09-2008, 10:52
Ik heb ook een dubbele nationaliteit :cool2:
ik wil ook wel een dubbele nationaliteit
kan soms fokking handig zijn met reizen

paspoes
19-09-2008, 10:54
Ik heb ook een dubbele nationaliteit :cool2:

Waar ben je geboren Wheelie ?

micha
19-09-2008, 10:58
Als je dan slim wil overkomen.... Centrum Democraten heette de partij. En Wilders met Janmaat vergelijken vind ik ook erg ver gaan.

dat was niet zo slim MTE

Octavius
19-09-2008, 11:02
ik ziet dat hier ook in dorpen zoals wernhout en achtmaal. Het mooiste is dat ze zelf niet eens fatsoenlijk nederlands praten.
Dan hebben ze het over taalachterstand. Dat moet je eens in zeeuws vlaanderen de weg vragen

Nooit last van gehad.

Chico
19-09-2008, 11:39
ben een keer boodschappen wezen doen in maastricht... pfff was allang blij toen ik weg was bij de kassa.. begreep echt niets van dat mens :D

MB667
19-09-2008, 11:43
mos se us plat remunjs heuren........dat versta jij denk ik dan helemaal niet ;)

thrillseekah
19-09-2008, 11:48
ben een keer boodschappen wezen doen in maastricht... pfff was allang blij toen ik weg was bij de kassa.. begreep echt niets van dat mens :D

maastrichtse chauvinisten ook, weigeren inderdaad om nl te praten...waarschijnlijk zou het wel gelukt zijn als je in een dorp 1 km buiten maastricht ging

Chico
19-09-2008, 12:30
hahaha... dan zat ik in belgie geloof ik ;)

micha
19-09-2008, 17:58
het is toch raar dat die boeren klagen dat buitenlanders slecht nederlands spreken en hun eigen kinderen zijn onverstaanbaar.
Ik neem aan dat Deventer clan hier op MF daar wel voorbeelden van kan noemen.

micha
19-09-2008, 20:30
ik hoor net op nieuws dat de populariteit van Wilders afneemt na het debat en zijn uitspraken. Nederland wordt wakker

rafi
19-09-2008, 20:49
check dit fimpie dan die ik op youtube tegen kwam.

http://www.youtube.com/watch?v=fQ8sJp95mMY&eurl=http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/kom-maar-op-arnoldfan-182479/

De dikke nudist
19-09-2008, 20:55
check dit fimpie dan die ik op youtube tegen kwam.

http://www.youtube.com/watch?v=fQ8sJp95mMY&eurl=http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/kom-maar-op-arnoldfan-182479/

*gaap*

Cave
20-09-2008, 00:17
Geert is sterk in het spuien van kreten maar niet in het ingaan op de zaken zoals ze ervoor staan.

Zijn reactie op de begroting gaat niet over de begroting maar over wat er in het verleden verkeerd is gegaan (naar zijn mening).

Daarnaast werkt Wilders sterk hard mee aan het cynisme dat in NL zou heersen over politiek en politici. Ga maar na: als ik elke dag overal roep dat Mixfight een kutforum is en in alle media meldt dat Mixfight gesubsidieerd wordt door criminelen, dat MMA een hobby is van een klein groepje dombo's en dat MMA ingaat tegen alles waar wij als NL voor staan dan zal al snel het gevoel gaan leven bij de massa dat ik op z'n minst gelijk heb in bepaalde dingen.

Vervang MMA en Mixfight door politici en politieke partijen en je hebt het verhaal van Wilders. Het is het consequent ondergraven van de geloofwaardigheid en de waardigheid van politiek en politici waardoor Wilders elk debat onmogelijk maakt. Als je tegen Wilders ingaat ben je namelijk deel van de elite en weet je niet wat er leeft bij het Nederlandse volk.

Niet dat Geert ook maar iets kan bewijzen van zijn verdachtmakingen maar dat maakt niks uit: hij roept het hard en vaak dus dan zal het wel waar zijn.

Laat Geert ons eerst eens uitleggen wat zijn ideeën zijn over de Euro, de EU, hoe hij dan met immigranten wil omgaan, hoe hij denkt om te gaan met onze afhankelijkheid van fossiele brandstoffen, hoe hij wil omgaan met de gevolgen van het veranderende klimaat en hoe hij denkt de sfeer in de samenleving te verbeteren zonder er een politiestaat van te maken.

Ach Geert, laat ook maar. Je hebt geen oplossingen, je hebt geen haalbare ideeën. Het enige wat jij hebt is een tegenvoorstel voor de begroting van 2009 van...... zeven pagina's. Het is dat het serieus is anders kon ik er om lachen.

Geert, als je ons lastenverlichting wil bieden, als je wil zorgen dat de politiek weer over inhoud gaat, als je wil dat de problemen eens worden aangepakt en als je wil dat moslims succesvol geassimileerd worden....stop dan met de PVV en ga lekker aan de slag als lobby'ist. Kost ons niks en scheelt ons veel zinloos geblaat.

Christophe
20-09-2008, 01:11
check dit fimpie dan die ik op youtube tegen kwam.

http://www.youtube.com/watch?v=fQ8sJp95mMY&eurl=http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/kom-maar-op-arnoldfan-182479/

Mijn god, alles is de schuld van ... de joden?! :eek:
















:rolleyes: