PDA

View Full Version : K-1 vandaag op Telegraaf.nl !!



Eelco
18-09-2008, 08:59
Schilt knokt tegen Aerts Van onze Telesportredactie


AMSTERDAM - De meervoudig K-1-wereldkampioenen Sem Schilt en Peter Aerts moeten onderling uitvechten wie later dit jaar zijn opwachting maakt in het hoofdschema van de grote K-1-finaledag in het Japanse Yokohama. De twee Nederlanders treffen elkaar op 27 september in Seoel tijdens het jaarlijkse eliminatietoernooi, waaraan de zestien beste K-1-vechters van de wereld deelnemen. Vorig jaar greep Schilt ten koste van Aerts voor de derde keer op rij de wereldtitel.


Als ook Remy Bonjasky op 6 december de ring wil betreden in Yokohama, moet hij eind deze maand afrekenen met de Australiër Paul Slowinski, die wordt getraind door K-1-legende Ernesto Hoost. Errol Zimmerman, de Nederlandse winnaar van de Grand Prix in Amsterdam, ontmoet Glaube Feitosa uit Brazilië. Badr Hari moet afrekenen met de thuisfavoriet Hong-Man Choi.

Goed verhaal !!!

micha
18-09-2008, 10:34
top

54321
18-09-2008, 16:32
heel mooi

De man van 14K
18-09-2008, 19:41
goed man! ik hoop echt dat Aarts van Schilt wint.. wat zou dat een stunt zijn!

Mr 1 Leg
18-09-2008, 21:28
mooie pot

MJOKKIE
18-09-2008, 23:13
Zet voortaan ff de link erbij, bespaart je typewerk en levert bij de Telegraag zo'n duizend extra hits op. Dat vinden ze belangrijk. Als zij zien dat het veel gelezxen wordt zullen ze er aandacht aan blijven besteden!

Belangrijk in tijd van bezuinigingen!

http://www.telegraaf.nl/telesport/1952098/__Schilt_knokt_tegen_Aerts__.html?cid=rss

ashi76
18-09-2008, 23:18
Blijf het een aso streek vinden dat de beste 2 vechters niet beiden in de GP uit zullen komen.

Denk trouwens toch dat Sem gaat winnen..

Coldcrust
18-09-2008, 23:31
Blijf het een aso streek vinden dat de beste 2 vechters niet beiden in de GP uit zullen komen.

Denk trouwens toch dat Sem gaat winnen..

Ze moeten niks..Peter wilde dit zonodig!
Sem is onze beste troef op een Nederlandse eindoverwinning..Peter is veel te blessuregevoelig,vandaar dat ik hoop dat Sem wint (en daarbij vind ik Sem een waardige kampioen).

ashi76
18-09-2008, 23:44
Ik ken het verhaal, maar het lijkt me geen toeval dat dit wel erg mooi uitkomt voor de jappen.
Feit blijft dat Sem of Peter niet in de GP zal vechten.

Eelco
19-09-2008, 08:58
Zet voortaan ff de link erbij, bespaart je typewerk en levert bij de Telegraag zo'n duizend extra hits op. Dat vinden ze belangrijk. Als zij zien dat het veel gelezxen wordt zullen ze er aandacht aan blijven besteden!

Belangrijk in tijd van bezuinigingen!

http://www.telegraaf.nl/telesport/1952098/__Schilt_knokt_tegen_Aerts__.html?cid=rss


Zal ik doen. Overigens geen typewerk, Ctrl c - Ctrl v, maar goed.:cool2:

Kameleon
19-09-2008, 09:27
Ze moeten niks..Peter wilde dit zonodig!
Sem is onze beste troef op een Nederlandse eindoverwinning..Peter is veel te blessuregevoelig,vandaar dat ik hoop dat Sem wint (en daarbij vind ik Sem een waardige kampioen).

Sem is een waardig kampioen. Maar het is te hopen voor K-1 dat Peter hem uit het toernooi kan houden. De kijkcijfers zijn sinds zijn bewind schrikbarend gedaald. De spanning is uit het toernooi. Knap van Sem, maar slecht voor K-1.

iron mike
20-09-2008, 12:43
Ze moeten niks..Peter wilde dit zonodig!
Sem is onze beste troef op een Nederlandse eindoverwinning..Peter is veel te blessuregevoelig,vandaar dat ik hoop dat Sem wint (en daarbij vind ik Sem een waardige kampioen).


nou sorry hoor, vind toch echt wel dat Peter de betere vechter is met de echte fighting spirit !!!!

Garcia
20-09-2008, 13:34
GO AERTS!!!!