PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 8



Wheelie
18-09-2008, 11:58
Yeah Baby, het is weer begonnen :thup:


Fighters travel to Las Vegas with one dream, one goal - to become The Ultimate Fighter.

Determination, Discipline, Excellence.

These young men are accomplished athletes, disciplined in a wide range of mixed martial arts that includes wrestling, boxing, judo, Jiu-Jitsu, karate and kickboxing. Each has the dream, the hope, and the will to fight in an Ultimate Fighting Championship event. Only one fighter from each of the two weight classes will succeed with the challenge.

During the show the competitors will take their training to a higher level. They will be brought to Las Vegas where the UFC brand has its National Training Center. For the next seven weeks the competitors will be under the strict supervision of two successful and famous UFC fighters and trainers.

The competitors will endure the most grueling training and intense pressure of their lives. They will train together, live together, and fight against each other inside and outside of the storied UFC Octagon. The men are split into two teams and compete against each other within their weight classes to avoid elimination.

At the end of each week, one fighter from each team must fight in the Octagon to avoid being eliminated from the competition until only two remain in each weight division. In the end, The Ultimate Fighter will be decided by a competition match -- a head-to-head fight to the finish inside the Octagon.

The weak are eliminated... The strong will survive... Only one will be left standing from each weight class... The Ultimate Fighter

Wheelie
18-09-2008, 11:59
Uiteraard is deze serie weer te downloaden in ons multimedia forum :thup:

Mr 1 Leg
18-09-2008, 14:33
heb een vraagje wheelie hoe download je dat juist ik heb geen ervaring met een pc kun je die op forum zetten of gaat dat niet thanks in ieder geval grtz from belgium;)

BoysNoize
18-09-2008, 21:40
diep onder de indruk van Junie Browning..! goede vechter !

Alleen jammer dat Aguilar er niet inzit..zag er ook best goed uit!

Zitten tot nu toe al een paar aardig goede vechters bij

Tony
18-09-2008, 21:50
Damn die Junie is cocky as hell... maar knokken kan ie...
En die ene gast die flauw viel... die weet ook wel een vuist, knie, been, submission te landen...

Tony
18-09-2008, 21:56
trouwens...

wel grappig om te zien dat "de broertjes van" er beiden uitliggen :D

BoysNoize
18-09-2008, 23:55
ja, maar wat een lul ben je als je daar aankomt en gewoon grof 11 pond te zwaar bent :S

Tony
19-09-2008, 00:01
Zelfs dan hoeft t nog geen probleem te zijn als je extreem kan cutten... (zoals veel college wrestlers aldaar)..

maar goed.. het zegt wel genoeg over je motivatie... je behoort zo'n kans met beiden handen aan te nemen en voorbereid ten tonele komen.

Jarno
19-09-2008, 07:47
Blauw gelegen om die light heavyweight (in dat rode broekje) die via een rear neck choke won, opstond en van alles begon uit te kramen. That's the south baby!!!!!

Denk dat het een heel technisch seizoen wordt, het niveau ligt net even wat hoger heb ik het idee.

Il Loco
19-09-2008, 13:47
Damn wat zijn die Guida's toch allebei ugly, ik heb echt het idee dat hun directe afstamelingen zijn van de oermens.

Ik denk idd dat Browning welleens de lightweight kon zijn die het gaat maken, behalve dat ie meesterlijk kan knokken vond ik zijn verdediging pas echt goed!

En die pool (te lui om de naam op te zoeken) heeft een goede kans voor de Light heavyweights.

Heb zin in de volgende uitzending!:)

Wheelie
19-09-2008, 14:02
heb een vraagje wheelie hoe download je dat juist ik heb geen ervaring met een pc kun je die op forum zetten of gaat dat niet thanks in ieder geval grtz from belgium;)

Gewoon mijn link aanklikken dan die 3 letter code invullen en downloaden

HUNTER
19-09-2008, 14:13
David Kaplan ook in t huis..... cool voor m!! Heb nog met m getraind al was ie toen een kilo of 15 zwaarder :shock:

maar idd die gasten die ik nu heb gezien hebben zo veel meer skills als die idioten van afgelopen jaar. Sadollah was hier echt een uitzondering op.

Tony
19-09-2008, 14:20
Verrek ja.. in het eerste topic hadden jullie t er al over dat er een bekende tussen zat.. of in elk geval iemand die in jouw shooto tijd in je corner stond.. (of zoiets);


dat is dus die kaplan... niet verkeerd.

dirk5
19-09-2008, 14:21
David Kaplan ook in t huis..... cool voor m!! Heb nog met m getraind al was ie toen een kilo of 15 zwaarder :shock:

maar idd die gasten die ik nu heb gezien hebben zo veel meer skills als die idioten van afgelopen jaar. Sadollah was hier echt een uitzondering op.

Vergeet Jessie niet :-)

Nee de eerste ep. was leuk met een goede LW competitie.

Was zoals iedereen onder de indruk van Junie en ook Philipe.

Tevens vond ik die dude van de no-contest partij zeker goed tot aan die illegale knie.

LHW tot nu minder indrukwekkend. Die sconisky (????) liep wel leuk door zijn tegenstander heen.

Die gast van " that's the south" is door mij al uitgeroepen tot droplul van het huis.

kortom, zal weer een leuk seizoen worden.

The Bulldog
19-09-2008, 14:37
"ïk hoor bij de grote namen Napoleon enz enz, maar nu doet het zeer als ik geslagen wordt dus ik stop"

SUKKEL!!!!!!

Garcia
19-09-2008, 15:27
Kan niet wachten om het te gaan kijken, maar eerst even de andere delen bekijken :)

Tony
19-09-2008, 15:29
wordt aan gewerkt ;)

chief108
19-09-2008, 15:31
leuk begin....

sharkee
19-09-2008, 16:44
"He has a better chance of getting me pregant" HAHAHA!

Arrogant als de tering ja maar hij kan in ieder geval show maken, en kan nog aardig knokken ook.

Wel beter dat hij won in plaats van Mister Pillager, dat was helemaal achterlijk.

Tony
19-09-2008, 16:46
die opmerkingen van hem waren geniaal :lol:

Il Loco
19-09-2008, 17:14
"ïk hoor bij de grote namen Napoleon enz enz, maar nu doet het zeer als ik geslagen wordt dus ik stop"

SUKKEL!!!!!!

haha ja idd. Napoleon Hitler, etc.. En dan zegt hij i belong in the BC time, volgens mij ook niet zo goed opgelet met geschiedenis.


En dan opgeven omdat zn gezicht te knap is... Sta je lekker voor lul...

Ben benieuwd naar de momenten in het huis!
:jerry:

steven_v_geel
19-09-2008, 19:04
"ik hoor bij de grote namen Napoleon enz enz"

ik ging stuk toen die dat zei. helemaal toen ie 5 minuten later kapot lag te gaan :)

die guida leek mij erg nerveus al aan het begin en volgens mij wist hij al dat ie het niet ging halen met z'n gewicht.

faint dude was beste imho :) maar de arrogante jun(k)ie kan er wel wat van.

Tony
25-09-2008, 23:13
Zo.. episode 2 is geweest.

goeie aflevering..

Ben echt blij dat elliot nog een kans kreeg vanwege die botbreuk van die ene.

Ziet er naar uit dat dit seizoen weer meer idioot gedrag laat zien dan ooit te voren..

Hoeveel knokpartijen gaan er in godsnaam losbarsten in dat huis.


daemn

Ralph
25-09-2008, 23:16
Idd! Die sucker punch KO in dat voorstukje was echt grof.

Il Loco
26-09-2008, 08:54
Ja dat voorstukje was bruut, echt een hele berg ruzie's..

Ik hoorde Dana zelfs zeggen; 'you should have been kicked off this show 3 fucking times already' hehe..

Ben benieuwd:D

Il Loco
26-09-2008, 09:34
http://i34.tinypic.com/10e4jgx.gif

Haha wil dit wel zien.:twak:

Virus
26-09-2008, 09:43
Er gaan dit seizoen heftige dingen gebeuren volgens mij!
Daar gaan weer mensen de show verlaten ben ik bang...

Misschien wijst bovenstaande gif er wel op dat ie sukkel z`n partij verloren heeft en als verliezer in het huis blijft....

Anders doe je dit toch niet lijkt me...

Il Loco
26-09-2008, 09:45
Er gaan dit seizoen heftige dingen gebeuren volgens mij!
Daar gaan weer mensen de show verlaten ben ik bang...

Misschien wijst bovenstaande gif er wel op dat ie sukkel z`n partij verloren heeft en als verliezer in het huis blijft....

Anders doe je dit toch niet lijkt me...

Oke... hoe je dat wilt opmaken uit die gif weet ik niet...

Lijkt er volgens mij meer op dat hij zoiets zegt als 'geef me je beste schot'. Wel onwijs dom natuurlijk, het is geloof ik Tom Lawlor die Dave Kaplan slaat.

Virus
26-09-2008, 12:22
Oke... hoe je dat wilt opmaken uit die gif weet ik niet...

Ok... dan zal ik je uitleggen waarom ik dat denk...

Stel hij zou z`n partij gewonnen hebben en binnen enkele dagen z`n 2e of 3e partij moeten draaien, dan lijkt het me een uiterst domme actie dat je iemand vraagt om je zo hard als mogelijk voor je kanis te rammen. Zo hard dat je knokkie gaat...

Vandaar dat ik denk dat ie niks meer te verliezen heeft...

Virus
26-09-2008, 12:27
Bovendien zei ik: "misschien" ;)

Il Loco
26-09-2008, 12:41
Bovendien zei ik: "misschien" ;)

Ja oke, maar met al dat drank in het spel doen mense domme dingen. Kijk maar naar die Jesse die in de finale zat en die taxi vernielde en dom deed tegen hotel gasten, was ook exit voor hem toen.

HUNTER
26-09-2008, 14:31
het is zeker niet Dave Kaplan die geslagen wordt......

maar de aanleiding? Geen idee. Ik vond het wel opvallend dat de gelukkig weer wat gasten zijn geselecteerd die echt iets kunnen naast een beetje worstelen. Bijna alle voorrondes eindigden in mooie chokes terwijl ik vorig seizoen geen normale sweep heb gezien.... Okee die necktie was cool maar verder...

Il Loco
03-10-2008, 12:29
Niemand de laatste aflevering nog gezien?

Die Browning is me er eentje zeg haha, Chris Leben is er niks bij haha.

Naar mijn idee heeft Mir het sterkste team, maar ik vind het prachtig om te zien hoe hect het team van Nog is. :thup:

HUNTER
03-10-2008, 12:35
die Browning maakt er gewoon een fucking mess van.... zal m wel zijn opgedragen want voor die lame ass padvinder grappen met inpak plastic blijven de mensen ook niet kijken. Er moet weer een fuckup tussen zitten die totally wasted gaat en de hele boel sloopt. Lijkt er op dat t Browning is dit jaar.

maar allemaal weer lekker teasing.... je ziet in de teaser na episode 2 dat ze in het huis aan t knokken zijn, iemand wordt op zn muil geslagen; next week on the ultimate fighter.... en wat zien we? een slechte inpakplastic grap :thown:

dirk5
03-10-2008, 12:47
Met die Junie Browning hebben ze weer een badmuts eerste klas uit de kast getrokken.

Na het debacle van vorig seizoen met Jessy riepen ze heel hard dat het dit seizoen wat meer zou gaan om het vechten en wat minder om het zuipen/slopen. maar Het blijkt wel dat helaas niet gaat lukken.

achja, kijken doe ik het toch wel.

ps. lekkere ko van Bader.

Il Loco
03-10-2008, 12:59
Met die Junie Browning hebben ze weer een badmuts eerste klas uit de kast getrokken.

Na het debacle van vorig seizoen met Jessy riepen ze heel hard dat het dit seizoen wat meer zou gaan om het vechten en wat minder om het zuipen/slopen. maar Het blijkt wel dat helaas niet gaat lukken.

achja, kijken doe ik het toch wel.

ps. lekkere ko van Bader.

Ja die Bader en Phillipe Nover zijn naar mijn idee de twee beste uit het team van Nog. Maar Mir heeft een hele waslijst, Krystof, Kaplan, Browning, Magalheas enz.. Ben benieuwd iig.

Ook naar wat Dana in het huis komt verkondigen, mischien dat de drank na volgende week weer weggehaald word? We shall see..

Virus
03-10-2008, 14:29
Ryan impressed me... Damn, die gast heeft skills!

Ik zou het niet erg vinden wanneer ze een paar van die kleine kinderen geen alcohol meer zouden geven... Als je je 6 weken de T verveelt dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar na 3 / 4 dagen?!

Fuck hé... Wat een zielig zooitje pubers...

appelsap
03-10-2008, 14:54
het is zeker niet Dave Kaplan die geslagen wordt......




Die tattoos komen me anders erg bekend voor en dat Kapsel had hij ook 2 maanden geleden toen hij in NL was...Ik zeg verder niks:-)

Wheelie
03-10-2008, 15:18
Ik vond het weer een leuke aflevering en Bader heeft goed gevochten.
Noguiera is echt een topper, ik ben voor team Noguiera :)

Volgende week word leuk, die ruzie's en geintjes bij elkaar uithalen hoort er bij.
16 mannen (2 teams) en te veel drank = 100 % trouble
Kijken wie dit seizoen eruit gekicked word.

Jarno
03-10-2008, 17:52
Ik vond het weer een leuke aflevering en Bader heeft goed gevochten.
Noguiera is echt een topper, ik ben voor team Noguiera :)

Volgende week word leuk, die ruzie's en geintjes bij elkaar uithalen hoort er bij.
16 mannen (2 teams) en te veel drank = 100 % trouble
Kijken wie dit seizoen eruit gekicked word.

Betje in het wedkantoor??? Ik denk Junie, als je zo de aftiteling bekijkt.

Ryan was wederom indrukwekkend op de grond en staand... Nog geen topper, maar kan er wel 1 worden denk ik...

XedgeX
03-10-2008, 18:38
het wordt af en toe echt heel duidelijk hoe weinig respect dana voor veel van de (toekomstige) ufc vechters heeft. Wat een arrogante botte eikel is het ook.

Ralph
03-10-2008, 18:44
Sneu ook voor die twee kerels met "gebroken" neuzen. Wel logisch natuurlijk, maar extra zuur als je al een nachtje in dat huis hebt geslapen. Bader was trouwens echt goed! Die kerel heeft dikke skills.

Tony
04-10-2008, 16:18
Team Nogueira for the win :)

RisingSun
04-10-2008, 17:26
Was weer genieten geblazen :D Groupbuilding van Nogueira is top!

HUNTER
09-10-2008, 12:31
Wat een stelletje leipo's weer..... Ben bang dat Dana Juni niet uit het huis heeft geschopt omdat er anders weinig spektakel meer overblijft. Maar wat een gek is dat zeg. Vond de actie van Krystof wel cool overigens.... oprotten nou, ga je kleren maar opduiken. Heb het idee dat hij een van de weinigen is waar Juni een beetje tegenop kijkt....

maar ben nog steeds benieuwd naar die teaser van de eerste aflevering

Il Loco
09-10-2008, 13:02
Ongeloofelijk die Junie, maar goed als hij deze kans van Dana nu verspeelt is het alsnog exit.

Iets wat me overigens verbaasde was dat toen Mir aan die gast vroeg wat zijn gameplan was, hij iets simpels zei als 'im gonne punch a hole in his head'. En dan zie je Mir echt zo kijken van oké het zal wel, niet dat ze dan samen een goede gameplan doorlopen ofzo...

Overigens, Krystof meende dat zijn hand gebroken was, en heeft dit verzwegen omdat hij niet uit het programma wilde;

http://www.mmacanada.net/home/view/376


knew that if a doctor or an official found out I would be sent home too. I did not want to get kicked of the show; I worked so hard to get to this point. I had to be discreet. The only person I told was Dan Henderson, who was at the training center watching the fights. He offered me a few anti-inflammatory pills to help with the swelling and at the house I was in so much pain I was popping Advil like they were Tic Tacs

Hij of Bader worden zeker de winnaar van de 205'ers!

Ik kijk weer uit naar volgende aflevering, het zal me wat worden met die achterlijke boerekinkel van een Junie.

Virus
09-10-2008, 13:14
J. is een aggro, emotioneel, depressief, zielig ventje en ik weet haast wel zeker dat Dana hem niet het huis uit gestuurd heeft omdat

a: hij veel talent heeft (hij wordt volgens mij de winnaar binnen zijn gewichtsklasse dit seizoen)
b: er dan weinig actie in het huis te beleven valt

Dana meet daarmee wel met 2 maten want er zijn mensen voor minder naar huis gestuurd...

Goed dat ie deus verloren heeft. Bijdehand lopen doen met twee glaasjes alcohol op en in de tweede ronde al bekaf zijn... Echt een sukkel eerste klas en in de verste verte geen schim van BJ Penn. Eerder een schande voor de grootmeester in het MMA spelletje.

Vet dat A. Silva volgende week komt... Van die gast valt denk ik héél veel te leren.

@ Il Loco... Ik zag wat je bedoelde op de bank met Mir maar als een "vechter" mij zo`n bijdehand antwoord zou geven, zou ik als coach ook zoiets hebben van: "ghehe.. sukkel! Laat dan maar eens zien wat je kunt"

Wiseguy
09-10-2008, 13:25
Wat een kutventje is die Junie toch. Ik snapte ook niet waarom iedereen dat in eerste instantie van hem pikte. Als iemand een glas op me zou gooien zou ik heel anders reageren. Dan maar niet in de UFC.

LJ Silver
09-10-2008, 14:50
Efant terrible is a guarantee for more viewers. Helft van amerika kijkt het programma alleen om het drama/big brother gehalte.

Dat zijn ook de mensen die dan booooooh beginnen te roepen als het gevecht op de grond terecht komt en er niet binnen 10 seconden bloed te zien is.

So called fans....

Casparvdzouw
09-10-2008, 15:58
Wat is die J zijn probleem zeg.. hoop dat hij er gelijk uitgetrapt word net zoals dana zei: Fucking retard

Wheelie
09-10-2008, 16:53
Was wel een leuke aflevering :)

Ralph
09-10-2008, 18:08
Hahaha! Die Junie! Wat een figuur. Ik dacht dat het misschien door de alcohol kwam, maar hoe hij op het laatst tekeer ging in die kooi ging helemaal nergens over. Zielig hoor. Ook jammer, want volgens mij heeft ie best skills.

Remco
10-10-2008, 22:51
Ik krijg koppijn van al dat gepiep. Deze gast maakt het wel heel erg bont. Ongekend. Ondanks dat ik er slecht naar kan kijken dat er ieder seizoen weer vanalles kapot moet, maakt dit wel dat ik enorm nieuwsgierig ben naar de prestaties van Junie in de kooi. Zijn eerste pot was veelbelovend.

Jeru
10-10-2008, 22:58
Soms snap ik eigenlijk niet dat ik nog naar het programma kijk. Al die gasten met hun alcohol- en agressieproblemen...
Maar goed dan zie je dat volgende week Silva komt en dat ben je toch weer nieuwsgierig :)

dimitri
10-10-2008, 23:18
De laatste aflevering was de allereerste aflevering van tuf die ik ooit gezien heb, wat een bende marginale inteelt randdebielen is me dat.

"y'all guy think y'all are tuff 'cos y'all are two-o-fivers and shiiiit"

Jammer dat Nog de nek van dat kleine blonde ettertje niet ter plekke in tweeën snapte.

Virus
11-10-2008, 00:33
lol... 5 of minder inderdaad...

Guillermo
11-10-2008, 15:22
Junie deserves a headshot, nuff said :thown:

tom l
11-10-2008, 17:37
Man, Junie zo tekeer zien gaan is echt triestig...Wat een idioot. Erg getalenteerd, maar echt zowat de grootste randmongool die ooit aan TUF meedeed. Die titel heeft hij vooral verdiend door als een idioot Efrain uit te schelden en hem een 'boring wrestler' te noemen terwijl hij shane net gesubmit heeft en het helemaal geen saaie match was. Toen hij daarna nog zo dom was om in de kooi te springen en daar de tough guy uit te hangen in het bijzijn van de nogueira, mir en iedereen zat ik propvol plaatsvervangende schaamte...Ergens hoop ik dat ze hem erin laten, want ik zou hem nog wel eens willen zien vechten tegen Efrain of een andere goede lightweight.

dirk5
11-10-2008, 17:42
ratings ratings ratings....

tom l
16-10-2008, 12:35
Damn, die Marshall is een beest op de grond! Heb al zin in de aflvevering van volgende week! Ik wil Junie echt nog eens terug in de ring zien, ergens hoop ik dat hij wint, langs de andere kant hoop ik dat hij een gruwelijk pak slaag krijgt. Ik denk echter dat hij gaat winnen.

Is er iemand anders ook zo geïrriteerd door de boxingcoach van team nogueira? Het lijkt wel of "Stankie" altijd bezopen is. Elke keer als hij praat brult hij in plaats van gewoon te praten en dan nog met een enorm bezopen stem. Ik had plaatsvervangende schaamte elke keer als hij begon te 'praten' toen hij samen met Nog in het huis ging om te zeggen dat de grappen moesten stoppen.

Die grap van dat jeukpoeder is trouwens echt enorm vervelend als je aan de "receiving end" bent, als je ze echter met iemand uithaalt is ze een pak grappiger. :D Ik heb alleszins ook het gevoel dat de grappen gaan escaleren totdat de bom ontploft. Vond dat Efrain al verdacht rustig bleef toen hij ontdekte dat er op zijn bed gepist was. Vind Efrain echt cool, een rustige respectvolle vechter. Ik denk dat de situatie anders was geweest als er op Junie's bed was gepist. :)

dimitri
16-10-2008, 12:51
Damn, die Marshall is een beest op de grond! Heb al zin in de aflvevering van volgende week! Ik wil Junie echt nog eens terug in de ring zien, ergens hoop ik dat hij wint, langs de andere kant hoop ik dat hij een gruwelijk pak slaag krijgt. Ik denk echter dat hij gaat winnen.

Is er iemand anders ook zo geïrriteerd door de boxingcoach van team nogueira? Het lijkt wel of "Stankie" altijd bezopen is. Elke keer als hij praat brult hij in plaats van gewoon te praten en dan nog met een enorm bezopen stem. Ik had plaatsvervangende schaamte elke keer als hij begon te 'praten' toen hij samen met Nog in het huis ging om te zeggen dat de grappen moesten stoppen.

Die grap van dat jeukpoeder is trouwens echt enorm vervelend als je aan de "receiving end" bent, als je ze echter met iemand uithaalt is ze een pak grappiger. :D Ik heb alleszins ook het gevoel dat de grappen gaan escaleren totdat de bom ontploft. Vond dat Efrain al verdacht rustig bleef toen hij ontdekte dat er op zijn bed gepist was. Vind Efrain echt cool, een rustige respectvolle vechter. Ik denk dat de situatie anders was geweest als er op Junie's bed was gepist. :)


Efrain is een irritant ventje. Hij lijkt gewoon sympathiek omdat Junie echt een eikel is.

HUNTER
16-10-2008, 20:19
ik vond het echt de meest lame aflevering sinds tijden..... damn ik heb Nog heel hoog zitten maar hij moet niet lopen zeiken om een paar suffe grapjes. Die overigens niet eens leuk zijn. Die Krysztof met zijn ondergoed fetish moet ook eens kappen zeg. En Junie.... tsja natuurlijk gaat ie die Delgado demolishen. Maar wel een beetje jammer dat ze vorig jaar mensen voor minder weg hebben gestuurd....

En Eloit, tsja gewoon degelijk. Shane is wel een knuppel als ie zich zo laat afdrogen.... 2x zijn rug weggegeven dan vraag je er een beetje om hoor

Casparvdzouw
16-10-2008, 20:48
ik vond het echt de meest lame aflevering sinds tijden..... damn ik heb Nog heel hoog zitten maar hij moet niet lopen zeiken om een paar suffe grapjes. Die overigens niet eens leuk zijn. Die Krysztof met zijn ondergoed fetish moet ook eens kappen zeg. En Junie.... tsja natuurlijk gaat ie die Delgado demolishen. Maar wel een beetje jammer dat ze vorig jaar mensen voor minder weg hebben gestuurd....

En Eloit, tsja gewoon degelijk. Shane is wel een knuppel als ie zich zo laat afdrogen.... 2x zijn rug weggegeven dan vraag je er een beetje om hoor

Ik neem aan dat als jij vechters in een huis hebt zitten die er bij elkaar voor zorgen dat ze geen goede nachtrust hebben, wat voor elke atleet behoort tot de belangrijkste dingen dat jij als Coach van een aantal van die vechters toch wel redelijk geïrriteerd geraakt word.

Verder vind ik ook dat Frank Mir als professional Delgado niet zo af moet zeiken, wat geeft hem het recht om iemand zijn black belt in twijfel te trekken.

bquiroga
16-10-2008, 22:39
Filmpje van Roli Delgado's zwarte band examen (1/2):

Roli Delgado black belt testing 1/2 (http://video.google.com/videoplay?docid=3817591929122517184&hl=nl)

deel 2:

Roli Delgado black belt testing 2/2 (http://video.google.com/videoplay?docid=8972182587251883939&hl=nl)

mama
16-10-2008, 22:43
Ik neem aan dat als jij vechters in een huis hebt zitten die er bij elkaar voor zorgen dat ze geen goede nachtrust hebben, wat voor elke atleet behoort tot de belangrijkste dingen dat jij als Coach van een aantal van die vechters toch wel redelijk geïrriteerd geraakt word.

Verder vind ik ook dat Frank Mir als professional Delgado niet zo af moet zeiken, wat geeft hem het recht om iemand zijn black belt in twijfel te trekken.

Denk je dat dat niet allemaal bij het spelletje hoort?
net als dat Mir dat over die band zegt? zo gaat dat toch ook vaak voor een partij bij bv de ufc?
Als er niets gebeurt kijkt er echt niemand hoor. Anders hadden ze allang die zatlap eruit gegooid.

dimitri
16-10-2008, 23:16
Boodschap voor Elliot:

Dat je als kind geen vrienden had komt niet door je zwarte vader. Ook niet door je joodse moeder.

Het komt omdat je een irritant mannetje bent.

dimitri
16-10-2008, 23:21
Ik neem aan dat als jij vechters in een huis hebt zitten die er bij elkaar voor zorgen dat ze geen goede nachtrust hebben, wat voor elke atleet behoort tot de belangrijkste dingen dat jij als Coach van een aantal van die vechters toch wel redelijk geïrriteerd geraakt word.

Verder vind ik ook dat Frank Mir als professional Delgado niet zo af moet zeiken, wat geeft hem het recht om iemand zijn black belt in twijfel te trekken.

http://farm4.static.flickr.com/3036/2947075830_b591aea96e.jpg

OehlersMan
17-10-2008, 00:43
Boodschap voor Elliot:

Dat je als kind geen vrienden had komt niet door je zwarte vader. Ook niet door je joodse moeder.

Het komt omdat je een irritant mannetje bent.


hahahah idd

Casparvdzouw
17-10-2008, 07:56
http://farm4.static.flickr.com/3036/2947075830_b591aea96e.jpg

lol

Casparvdzouw
17-10-2008, 07:57
Filmpje van Roli Delgado's zwarte band examen (1/2):

Roli Delgado black belt testing 1/2 (http://video.google.com/videoplay?docid=3817591929122517184&hl=nl)

deel 2:

Roli Delgado black belt testing 2/2 (http://video.google.com/videoplay?docid=8972182587251883939&hl=nl)

gracie barra komt wel aardig in de buurt van mc donalds

Tony
17-10-2008, 09:18
http://farm4.static.flickr.com/3036/2947075830_b591aea96e.jpg

Hier een foto van stankie in zijn jonge (boks) jaren

http://static.boxrec.com/wiki/5/52/Stankie.Al.jpg

BBC
17-10-2008, 10:18
Boodschap voor Elliot:

Dat je als kind geen vrienden had komt niet door je zwarte vader. Ook niet door je joodse moeder.

Het komt omdat je een irritant mannetje bent.

Op één of ander forum gelezen:
Elliot is half black and half jewish. Unfortunately he has the banking ability of a black guy and is hung like a jew. Whahahaha...

HUNTER
17-10-2008, 10:32
Ik neem aan dat als jij vechters in een huis hebt zitten die er bij elkaar voor zorgen dat ze geen goede nachtrust hebben, wat voor elke atleet behoort tot de belangrijkste dingen dat jij als Coach van een aantal van die vechters toch wel redelijk geïrriteerd geraakt word.



een van de weinige zinnige dingen die Junie zei: 'these guys aren't my coaches. My coaches are back home.'
Beetje een illusie dat je met een paar weken in een huis zitten kunt spreken van coach leerling situaties, niet?
This is TV...

Mike
17-10-2008, 12:37
extra beelden van dronken junie uit aflevering 4

http://www.megavideo.com/?v=Y8BDZJHH

dimitri
17-10-2008, 21:55
een van de weinige zinnige dingen die Junie zei: 'these guys aren't my coaches. My coaches are back home.'
Beetje een illusie dat je met een paar weken in een huis zitten kunt spreken van coach leerling situaties, niet?
This is TV...

Moet ook gezegd worden dat Junie slim genoeg was om zich volledig buiten die grapjes te houden (voor zover ik kon zien toch)

Virus
18-10-2008, 02:30
Goed voor hem dat in deze situatie die paar hersencellen wel gewerkt hebben ja...

Guillermo
18-10-2008, 05:37
Op één of ander forum gelezen:
Elliot is half black and half jewish. Unfortunately he has the banking ability of a black guy and is hung like a jew. Whahahaha...

LOL! :w00t: Die is win!

Justinian
18-10-2008, 10:16
extra beelden van dronken junie uit aflevering 4

http://www.megavideo.com/?v=Y8BDZJHH
Thanks!

Virus
18-10-2008, 15:42
extra beelden van dronken junie uit aflevering 4

http://www.megavideo.com/?v=Y8BDZJHH

Hm.. dit maakt het plaatje wel compleet ja...

Bassie
18-10-2008, 16:31
Vind het echt een toffe serie. Zit al weer met smacht op volgende week te wachten. Hoop daat Junie een pak rammel krijgt, maar ben er bang voor. Vond Elliot niet degeljk, maar heel goed. Hij slaat hard vanuit de backmount en heeft goede groundskills. Zie hem wel als een van de favorieten voor de finale.

XedgeX
18-10-2008, 17:37
extra beelden van dronken junie uit aflevering 4

http://www.megavideo.com/?v=Y8BDZJHH

wat de fuck? en dana heeft hem er niet uitgeschopt? wat een zwaaaaar zielig figuur... Dana en junie. ruggengraatloos van dana, alles om de kijkcijfers en het geld.
twee mispunten zijn het.

Wiseguy
18-10-2008, 19:08
Ik vind Ryan Bader wel heel erg op Matt Hamill lijken!

tom l
18-10-2008, 20:38
Ik zit zo vol plaatsvervangende schaamte naar die dronken junie te kijken dat ik de beelden soms even moet afzetten... Heel dat gedrag van degoutant doen en 5 min daarna 'I'm sorry guys' te zeggen is té genant voor woorden.

Mike
19-10-2008, 13:12
degoutant

die hebben we nog niet eerder gezien op t forum

ik moest em zelfs ff googlen :D

HUNTER
23-10-2008, 13:23
Junie moet echt stoppen met de booze of stoppen met vechten. Wat een klote fight was dat zeg. Hij scheet bagger voor de groundskills van McDojo en staand ging het echt nergens over. Denk dat iemand met een beetje wrestling skills hem makkelijk kan domineren

mama
23-10-2008, 13:45
degoutant

die hebben we nog niet eerder gezien op t forum

ik moest em zelfs ff googlen :D

http://www.woordvandedag.nl/Woord.aspx/Degoutant

Oef die blikken idd dat hij die band op de grond gooide en op spuugde.... Hij had mazzel dat blikken niet kunnen doden.....

Remco
23-10-2008, 15:29
Redelijk goed gevecht, ik vond de standup van Junie bij wijlen erg goed, maar zijn gameplan ronduit dom. Delgado vocht gewoon degelijk maar wel consistenter. De extra ronde was voor Delgado. Hij had van mij mogen winnen.

mama
23-10-2008, 15:43
ja van mij ook.
Vroeg me alleen af hoe Junie zou reageren als hij zou verliezen..... Vind wel jammer dat we dat nu gemist hebben.

Mike
23-10-2008, 17:43
kut partij, jammer dat junie won, hij vie wat mij betreft wel door de mand. Zo goed is die dus niet....

delgado slaat als een kind

ik snap niet dat er zo weinig power in zn punches zaten

met meer power had hij gewonnen

KO TKO
23-10-2008, 17:57
Als Junie een beter conditie krijgt en in een hogere tempo gaat vechten wordt hij volgens mij best gevaarlijk.

En Delgado heeft dapper gevochten.

MMARuud
23-10-2008, 20:09
Redelijk goed gevecht, ik vond de standup van Junie bij wijlen erg goed, maar zijn gameplan ronduit dom. Delgado vocht gewoon degelijk maar wel consistenter. De extra ronde was voor Delgado. Hij had van mij mogen winnen.
Vond het dommer dat delgado zo weinig serieuze pogingen deed om het gevecht naar de grond te krijgen om daar z'n bjj skillz te bewijzen. Denk dat Junie moeite met de reach van delgado (1.91 mtr is echt vet lang voor een LW)had en snele uitgeput was door die weight cut die hij in een uur moest maken.


Als Junie een beter conditie krijgt en in een hogere tempo gaat vechten wordt hij volgens mij best gevaarlijk.

En Delgado heeft dapper gevochten.
x2

Kan haast niet wachten op de volgende aflevering, dit is de eerste keer dat ik TUF volg en vindt het erg vet :thup:

RisingSun
23-10-2008, 20:18
Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt een belabberd gevecht vond! Waar waren de boxingskills? Ik heb ze niet gevonden! Ok, Junie had af en toe een combinatie, maar dat mag ook wel in 3 ronden! Die linker directe van Delgado heb ik denk ik wel 100 x voorbij zien komen, doe eens wat meer! Zo dat is eruit ;)

ps.
En stiekem blijf ik hopen dat ze een keer iemand uit Nederland komen halen met groundskills die ook nog ff paar flinke combinaties in iemands gezicht loslaat gevolgd door een lowkick ;)

tom l
23-10-2008, 20:51
Ik heb heel veel respect voor Delgado gekregen! Wat heeft die kerel een kin! Hij heeft echt een aantal mokers gekregen van Junie maar bleef vechten. Wat mij betreft is Junie door de mand gevallen, met z'n "He's scared of me" en zijn "I'll finish him in the first round". Delgado heeft het Junie echt fokking moeilijk gemaakt.

Ik had nog wat sympathie voor Junie, maar die is nu weg, vooral na zijn belachelijk gedrag en zen Mcdojo black belt toen ze de gevechten voorstelden. Ik hoop dat hij in een heelhook ofzo loopt van één van de andere vechters en weigert af te kloppen!

Nogueira rulet trouwens zwaar! Coole, rustige coach! Het verbaas me dat hij nog zo vriendelijk was tegen Junie. Echt zo'n man die met niemand problemen zoekt.

Wiseguy
23-10-2008, 21:37
Wat een fiasco.

Junie is kansloos tegen Efrain

XedgeX
23-10-2008, 23:07
Enige goede aan deze show was de attitude van nog.
Gevecht was kut, staand slecht van beide kanten, delgado had zijn reach veeeel meer moeten gebruiken en junie viel hard door de mand gezien zijn middelmatige skills. Zijn gelul over de zwarte band shit en niet naar de grond durven gaan...

vond het maar matig allemaal

HUNTER
24-10-2008, 01:31
Valt steeds meer op dat Mir zich geen houding weet als het om clashes met Nog aangaat. Hij poept al vanaf het begin in zijn broek voor hem en die match tegen Nog zal ook snel over zijn denk ik. Mir heeft geen schijn van kans en hij beseft het maar al te goed :)

dimitri
24-10-2008, 10:22
Ik heb heel veel respect voor Delgado gekregen! Wat heeft die kerel een kin! Hij heeft echt een aantal mokers gekregen van Junie maar bleef vechten. Wat mij betreft is Junie door de mand gevallen, met z'n "He's scared of me" en zijn "I'll finish him in the first round". Delgado heeft het Junie echt fokking moeilijk gemaakt.

Ik had nog wat sympathie voor Junie, maar die is nu weg, vooral na zijn belachelijk gedrag en zen Mcdojo black belt toen ze de gevechten voorstelden. Ik hoop dat hij in een heelhook ofzo loopt van één van de andere vechters en weigert af te kloppen!

Nogueira rulet trouwens zwaar! Coole, rustige coach! Het verbaas me dat hij nog zo vriendelijk was tegen Junie. Echt zo'n man die met niemand problemen zoekt.

Delgada heeft de stand-up skills van een 13-jarige mega-mindy met een beugeltje. Het was een absolute ramp en ik vraag me echt af waar die derde ronde voor nodig was.

Het hele gevecht was trouwens een draak, met een Delgado die helemaal niets deed/kon en niet sterk genoeg was om Junie op de grond te houden als het dan eindelijk toch eens lukte, en dan die Junie die geen KO-power heeft.

Emilio
24-10-2008, 10:28
Valt steeds meer op dat Mir zich geen houding weet als het om clashes met Nog aangaat. Hij poept al vanaf het begin in zijn broek voor hem en die match tegen Nog zal ook snel over zijn denk ik. Mir heeft geen schijn van kans en hij beseft het maar al te goed :)

ben ik het wel mee eens. Hij komt echt angstig over. Denk dat het goede bokswerk van Nog Mir zal laten domineren.


Verder vond ik dit gevecht boeiend om naar te kijken, maat tegelijkertijd was het ook flut.

die delgado slaat als een wijf. En hij moet eens wat meer gaan eten. voor de rest stond hij ook veel te recht op naar mijn mening.

Junie zag er ook maar beperkt uit al gooide hij er af en toe wel een leuke combinatie uit.
zowiezo heb ik deze show nog geen potentiele kampioenen gezien.

weks
24-10-2008, 13:24
heb deze serie pas voor het eerst gezien nadat ik las over tuf op deze site
heb net seizoen 1 afgekeken en ben ondertussen bezig om seizoen 2 binnen te halen. paar mooie vechters gezien, fan van leben die gelukkig toch nog goed terecht is gekomen.

Remco
24-10-2008, 18:01
Doet de stem van Noguiera jullie soms ook denken aan Arnold Schwarzenegger in Terminator? Ik vermaak me er in ieder geval mee.

Justinian
24-10-2008, 18:27
Doet de stem van Noguiera jullie soms ook denken aan Arnold Schwarzenegger in Terminator? Ik vermaak me er in ieder geval mee.
Heeft er idd wel wat van weg. Juni doet me in ieder geval aan Datsik ;)

Ronald
24-10-2008, 18:56
Heeft er idd wel wat van weg. Juni doet me in ieder geval aan Datsik ;)
Nou je het zegt, idd. Alleen Datsik kon ook nog een beetje knokken, althans, hij maakte er een mooi spektakel van.

Jarno
24-10-2008, 19:45
Een tegenstander kan je er volgens mij ook heel slecht uitlaten zien... Junie kwam imo daardoor totaal niet uit de verf in dit gevecht... Conditioning was door het cutten ook niet helemaal top, anders was het in ronde 2 denk wel over geweest...

Guillermo
25-10-2008, 03:18
Damn belabberd gevecht, maar ik had toch gehoopt dat die iritante blonde nicht eruit ging, :D

Jeroen
25-10-2008, 12:51
Vond het gebrul... sorry gegil van Silva ertussendoor wel mooi. Die pik je overal tussen uit.

Jeroen
25-10-2008, 13:02
Verder over het gevecht.
Ik vond het een vermakelijke partij om naar te kijken, maar technisch vond ik het erg slecht.
Delgado die zijn dekking consistent laag had hangen, niet naar z'n hoek luisterde en NUL power in zijn stoten en trappen had. Dat íe staand dan slecht vecht ok... maar dan gaat een vechter die een beetje nadenkt toch naar de grond?
Browning stelde teleur door geen gebruik te maken van het ontbreken van Delgado zijn dekking. Hij kwam een stuk of 3 keer wel door met een mooie 1-2 en ik dacht dat hij het daarna wel door had, maar helaas. Door zijn geclown in het huis was z'n cardio ook niet wat het zijn moest en volgens mij is hij hier zelf nog het meest van geschrokken.

Wat ik wel mooi vond waren het hart en de kin van Delgado en de fraaie bodyshots van Browning.

Jeru
25-10-2008, 14:27
Zeg Delgado hoe kom je eigenlijk aan je zwarte band?

Ja, nou ik train dus ergens en die gast heeft een tante (aangetrouwd) en haar broer kent dus een gast waar ik een week mocht meetrainen. Nou die gast die kon dus weer een stripdanseres die een ex had die zwarte band heeft en hij heeft me voorgesteld aan een gozer die een trainingsplek wist waar ik examen kon doen. Dat dus een week gedaan en daarna zwart gekregen van een gozer die een week over was uit Mexico, maar in België onder een zwarte bander vet goed is geworden....

:D

Jani
30-10-2008, 11:46
episode 7

enjoy

TUF Season 8 Episode 7 Video - Watch MMA TV Free Videos
(http://www.mma-core.com/videos/_TUF_Season_8_Episode_7?vid=10002020&tid=107)

YoMarK
30-10-2008, 12:00
Zeg Delgado hoe kom je eigenlijk aan je zwarte band?

Ja, nou ik train dus ergens en die gast heeft een tante (aangetrouwd) en haar broer kent dus een gast waar ik een week mocht meetrainen. Nou die gast die kon dus weer een stripdanseres die een ex had die zwarte band heeft en hij heeft me voorgesteld aan een gozer die een trainingsplek wist waar ik examen kon doen. Dat dus een week gedaan en daarna zwart gekregen van een gozer die een week over was uit Mexico, maar in België onder een zwarte bander vet goed is geworden....

:D
I am your father's brother's nephew's cousin's former roommate!!

tom l
30-10-2008, 15:22
Man, die submissie van Vinicius was echt vet! Coole opzet! Dreigen met een gogo en dan naar armbar draaien!

Jules was tijdens het gevecht duidelijk bang van Vinnie, hij heeft echt zo goed als niets gedaan het hele gevecht.

Tsuki
30-10-2008, 15:24
waardeloos potje in deze aflevering ........... die vinny kan nog ver komen gok ik.

hahahaha wel vet die NOG , helemaal boos op vinny .......... net goed

Ralph
30-10-2008, 15:43
Idd een waardeloze pot.... Jules was echt heel erg bang. Wel een lachen submission! Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe Vinnie reageert als ie een goede stoot op z'n neus krijgt. Staand zag het er niet al te best uit.

Mythildor
30-10-2008, 15:51
Een beest op de grond maar op z`n voeten kwam het niet overtuigend over idd. Maar wel nog altijd een heel stuk beter dan Jules.
Vind `m qua stand-up een beetje weg hebben van Arona.

Remco
30-10-2008, 19:25
Sterke gast die Vinnie, maar ik zag hem toch raar kijken toen Jules 1x stootte. Denk dat het heel spanned wordt als ie vaker geraakt wordt. Zijn record is ook 2-2, dus ondanks dat sterke grondwerk verliest ie ook, een keer op decision en by verbal submission van George Bush!

Overigens vervelend als die gasten nog liegen ook!

ICON
30-10-2008, 19:28
weet iemand of hij familie is van draculino?

tom l
30-10-2008, 20:10
Had iemand anders ook de indruk dat Nog precies in tranen ging uitbarsten met de confrontatie met Vincinius? Hij ademt echt heel vreemd in de kleedkamer. Ik weet uiteraard dat hij niet echt op het punt stond om uit te barsten in tranen, maar het lijkt zo aan zen ademhaling. Erg grappig!

HUNTER
31-10-2008, 00:26
een kwart van de Brazilianen schijnt Magalhaes te heten dus of ie familie is van Draculino weet ik niet.... hij heeft wel vette moves! Beetje jammer dat ie zichzelf zo goed vind dat ie Nog zijn skills in twijfel trekt. Trek dan Mir zijn arm er uit tijdens een training :)

Briant
31-10-2008, 00:33
overigens hebben we niet gezien dat Vinny Nog in twijfel trekt, alleen dat mensen zeggen dat hij dat doet...

Wiseguy
31-10-2008, 05:26
Moet zeggen dat ik het een vermakelijk seizoen vind. Maar toch vraag ik me af of er ooit een seizoen komt dat net zo goed is als seizoen 1. Wat zijn daar veel toppers uit voortgekomen.

Wiseguy
31-10-2008, 05:26
overigens hebben we niet gezien dat Vinny Nog in twijfel trekt, alleen dat mensen zeggen dat hij dat doet...

Dat deed hij in een gesprek met Mir

mama
31-10-2008, 08:55
ja iets over dat heel brazilie hem haat nu oid

Mike
31-10-2008, 17:42
ik heb dit gemist
ryan bader vertelt over een "bokspartij" tussen efrain en stanky de bokscoach van nog. :D

welke aflevering was dit of komt t nog?

van de tuf blog

At least assistant coach Al Stankiewicz -- I mean, "Stanky" -- is keeping me amused.

Stanky had this thing with Efrian Escudero. He liked Efrian a lot but really wanted to spar him. Stanky always told him that he would kick his ass if they boxed. So one day we told Stanky his dreams were going to come true. Nogueira told him he could spar Efrian in straight boxing if he wore the chest/rib protector. They would spar in the ring, with full walkouts and the whole hooray. I would corner Efrian and the rest of the team would be behind Stanky. This made his day, if not year -- well, probably decade.

Kyle overheard Stanky while he was hitting the speed bag warming up talking to himself. Stanky was muttering out loud to himself, "Stanky, one last hoorah. This is it, old chap! You're back in the game! Back in the fire! Do this and you can finally put down the gloves."

Hahahaha!

Efrian and I walk out first, make our way to the cage and get him ready. Stanky comes out with the whole team behind him, on top of the world. It almost looks like he was going to break into tears. He entered the cage and gave Efrian a menacing look. (Or was he just squinting to see Efrain across the cage because they took of his glasses?)

The bell sounded, and they are at each other's throats. Well kind of, considering Efrian could only hit to the body on Nogueira's persistence. Stanky was actually telling Efrian to engage and heckled Efrian the whole time. In the end Stanky came out on top, with a little help from Efrian, but on top. This was his time, his glory, his moment where he shouted out, "Ponchita!" (His wife's name.) "Ponchita, I did this for you!" The scene freezes, goes to black and white, and fades out to blackness on his team's shoulders.

Wiseguy
01-11-2008, 02:12
Wat een BJJ erelijst heeft vinny trouwens

Name: Vinicius Magalhaes
AKA: Pezao (means Big Foot in Portuguese)
Height: 6'2''
Weight: 215lbs
Age: 21
Academy: Gracie Tijuca - RJ, Brazil / Gracie Sports Center - CA, USA
Style: Gaidojutsu
Experience and Titles:
· World Championship 2005 - 1st Place - Open Class (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· World Championship 2005 - 1st Place - Super Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· World Championship 2002 - 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Pan American Championship 2002 - 1st Place - Medium Heavy Weight (Kissimmee - FL - USA)

· World Championship 2001 - 2nd Place - Open Class (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Pan American Championship 2005 - 2nd Place - Open Class (Los Angeles - CA - USA)

· Pan American Championship 2005 - 2nd Place - Heavy Weight (Los Angeles - CA - USA)

· World Championship 2003 - 3rd Place - Open Class (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· World Championship 2000 - 3rd Place - Middle Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

EVENTS PROMOTED BY AMERICAN JIU-JITSU CONFEDERATION (AJJC)

· 10th US Open of Brazilian Jiu-Jitsu 2005 - 1st Place - Open Class (Santa Cruz - CA - USA)

· American National Championship 2004 - 1st Place - Open Class (Torrance- CA - USA)

· American National Championship 2004 - 1st Place - Heavy Weight (Torrance- CA - USA)

EVENTS PROMOTED BY BRAZILIAN JIU-JITSU CONFEDERATION (CBJJ)

· Brazilian National Championship 2005 - 1st Place - Open Class (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Brazilian National Championship 2003 - 2nd Place - Open Class (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Brazilian National Championship 2003 – 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Brazilian National Championship 2001 - 3rd Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Brazilian National Championship 2000 – 1st Place - Medium Heavy (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

EVENTS PROMOTED BY RIO DE JANEIRO STATE FEDERATION (FJJ-RIO):

· Rio de Janeiro State Ranking 2004 - 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Ranking 2003 - 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Ranking 2002 - 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Ranking 2001 - 1st Place - Heavy Weight (Rio de Janeiro - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2005 - 1st Place - Super Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2004 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2003 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2002 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2001 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· Rio de Janeiro State Championship 2000 - 1st Place - Medium Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· 1st Stage of the Rio de Janeiro State Ranking 2004 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· 3rd Stage of the Rio de Janeiro State Ranking 2003 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· 2nd Stage of the Rio de Janeiro State Ranking 2003 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· 3rd Stage of the Rio de Janeiro State Ranking 2002 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

· 2nd Stage of the Rio de Janeiro State Ranking 2002 - 1st Place - Heavy Weight (RJ - RJ - Brazil)

tom l
06-11-2008, 11:17
Vond het een vette aflevering en een vet gevecht! Alleen wat kort. Phillipe is echt goed! Ik hoop hem tegen Junie te zien uitkomen.

dimitri
06-11-2008, 13:52
Al Stanky verdient z'n eigen realityshow. Of toch ten misnte een plek in de volgende Temptation Island. Samen met z'n Ponchita als het moet.

MilfhunterMMA
06-11-2008, 15:54
kan niet wachten tot volgende week

RayOmac
07-11-2008, 11:27
Indrukwekkende lijst zeg wist dat hij goed was maar niet zo goed.

dietrik
07-11-2008, 14:38
haha.. vette aflevering, iemand nog sushii?

Tsuki
07-11-2008, 15:03
lets all sing i ate someones seamen ................

Jeru
08-11-2008, 13:20
Ze moeten echt ophouden met dat eten te fucken.... damn :eek:

dimitri
08-11-2008, 13:33
lets all sing i ate someones seamen ................

seamen = zeemannen
semen = zaad

Ralph
08-11-2008, 13:49
Ik hoop dat dat fucken met dat eten nep was.... Goorrrrrrrr! Die Dave Kaplan was wel be-hoor-lijk vol van zichzelf. Zelfs na die partij waarin ie keihard overklast werd. En volgende week gaat ie dus ook nog eens KO na een zuippartij. Hahaha
Ben wel benieuwd naar de partij van volgende week!

RisingSun
08-11-2008, 15:20
Ik heb wel het idee dat dat gekut met dat eten wel fake is

Ralph
14-11-2008, 01:40
Was niet echt een spannende partij. En Nog zei wel dat die Kyle een mooie takedown maakte, maar ik vond het nog eerder een guard jump van Krystof... Wel een kanshebber trouwens die Krystof.

Casparvdzouw
14-11-2008, 07:37
die kaplan was dus echt wel out:twak:

Jeru
14-11-2008, 08:04
Echt niet... die man kan niet out gaan :whistling:

dirk5
14-11-2008, 09:40
Hij lag te zoemen als een bij, en dan nog stug volhouden dat ie niet out was.

zingen ging hem beter af ;)

YouTube - The Singing Bee S01E05P2 Girl Power Night (http://www.youtube.com/watch?v=FanA0I-CM4M)

HUNTER
14-11-2008, 10:56
tsja die Krysztof maakte een enorme guard jump.... zal wel aan de naam liggen denk ik ;)

Gisteren op de training nog even flink gelachen om Kaplan..... toen ie bij ons trainde had ie ook al zo'n grote mond dat ie niet neer kon gaan. We hebben nu dus gezien dat t wel kon :) Priceless.......

Il Loco
20-11-2008, 14:09
Zo de volgende matchups zijn gemaakt!

Ik was niet erg onder de indruk van Roop eigenlijk. En Paul had zeker de 2e ronde, maar wat doe je eraan.


Bader vs Elliot = ik gok op Bader.

Phillipe vs Roop = easy cake voor Phillipe.

Krystof vs Vinny = deze is lastiger, staand Krystof maar op de grond is Vinny zwaar in het voordeel, word een lastige...

Junie vs Efrain = Junie gok ik..

tom l
20-11-2008, 14:31
Ik gok op: Elliot, Phillipe, Vinny en Efrain.

Klote dat John het trouwens niet gehaald heeft. Vind hem enorm sympathiek! Een herademing vergeleken met alle 'tough guys' in het mma wereldje. Er had trouwens zowiezo een derde ronde moeten komen. John had George echt gesloopt in de tweede ronde en eens op de grond was George niets meer aan het doen.

dimitri
20-11-2008, 17:22
Ik gok op: Elliot, Phillipe, Vinny en Efrain.

+1

HUNTER
20-11-2008, 22:16
Dana had het over 'bad judging', maar come on.... John the Hugger had in ronde 1 op de laatste minuut na niets in te brengen. Ronde twee was closer, maar ook die was voor Roop vond ik. Helemaal op takedowns en ground control. En die punches van John waren nou ook weer niet zo enorm hard.

Maar ben wel benieuwd naar de semi's.... vooral Vinny vs Krysztof lijtk me een enorm topgevecht.
Roop heeft weinig in te brengen tegen Nover denk ik, en de finale gaat denk ik Nover vs Efrain worden. Ook denk ik dat Bader die Elliot wel pakt.....

wel jammer trwns dat dat ei niet op Junies harses kwam :hugegrin:

Il Loco
21-11-2008, 01:27
Dana had het over 'bad judging', maar come on.... John the Hugger had in ronde 1 op de laatste minuut na niets in te brengen. Ronde twee was closer, maar ook die was voor Roop vond ik. Helemaal op takedowns en ground control. En die punches van John waren nou ook weer niet zo enorm hard.

Maar ben wel benieuwd naar de semi's.... vooral Vinny vs Krysztof lijtk me een enorm topgevecht.
Roop heeft weinig in te brengen tegen Nover denk ik, en de finale gaat denk ik Nover vs Efrain worden. Ook denk ik dat Bader die Elliot wel pakt.....

wel jammer trwns dat dat ei niet op Junies harses kwam :hugegrin:

In zijn blog staat dat het geen ei was maar een bevroren stuk vlees ofzo, ze gooiden van alles haha..

dimitri
21-11-2008, 16:49
een bevroren stuk vlees ofzo

pork-chop imo

the boxer
27-11-2008, 19:37
Is er deze week geen aflevering?

HUNTER
27-11-2008, 19:45
nee het schijnt dat de uitzending door thanksgiving niet is doorgegaan....

Milk
27-11-2008, 19:47
Gvd, heel mn ritme naar de klote ;).

HUNTER
27-11-2008, 20:18
ja ik zat vanmorgen ook al weemoedig de tracker te checken... maar niets!!! helemaal niets. En dan begint je dag niet goed. Gelukkig is er vanavond wel American Football op NASN

the boxer
27-11-2008, 22:50
ja ik zat vanmorgen ook al weemoedig de tracker te checken... maar niets!!! helemaal niets. En dan begint je dag niet goed. Gelukkig is er vanavond wel American Football op NASN

verdoemme spijtig!!

LJ Silver
29-11-2008, 12:20
Nog steeds niks??

Dit riekt naar terrorisme..

tom l
04-12-2008, 11:21
Ondertussen heb ik links geplaatst in het multimedia forum waar je afleveringen 11 en 12 kan bekijken. Ik heb het eerste gevecht al gezien en zonder iets over de uitslag te verklappen kan ik al zegge dat Bader de SAAISTE vechter is die ik ooit gezien heb. De nieuwe Josh Koscheck! Die jongen is de definitie van lay'n'pray.

tom l
04-12-2008, 11:48
Gevecht tussen Vinny en Krysztof was vet! FF een dikke fuck you aan al degene hier die guardjumpers gay vinden en nutteloos in mma! Dikke guardjump en dikke submissie! Hoop dat Vinny Bader's arm er aftrekt in de finals! Klote dat we hier niet op konden wedden, want ik had zowiezo op Vinny gewed.

Tony
04-12-2008, 11:51
Ondertussen heb ik links geplaatst in het multimedia forum waar je afleveringen 11 en 12 kan bekijken. Ik heb het eerste gevecht al gezien en zonder iets over de uitslag te verklappen kan ik al zegge dat Bader de SAAISTE vechter is die ik ooit gezien heb. De nieuwe Josh Koscheck! Die jongen is de definitie van lay'n'pray.

Ik deelde die mening van jou ook.. maar inmiddels ben ik van mening dat Koscheck niet meer de koscheck van toen is.. Hij is echt gegroeid in het spelletje en ik heb dan ook geen hekel meer aan die gast..

(dat was eerst wel anders... zeker na zijn gedoe tegen Leben in TUF-1)

tom l
04-12-2008, 12:03
Ik had het over de Koscheck zoals hij was in TUF 1. Ik bedoelde eigenlijk de nieuwe Koscheck van TUF. :)

LMAO trouwens @ het feit dat Junie weer mag blijven na wat hij doet. Maar uiteindelijk heeft Dana wel gelijk, hij doet echt zo om eruit gekickt te worden zodat hij thuis kan zeggen dat hij de show gewonnen zou hebben + het is goed voor de ratings dat Junie in het huis zit + iederen (inclusief ik) zat echt wel te wachten op Junie VS Efrain.

Klote dat we niet konden wedden op de laatste twee matchen, daar waar mijn voorspellingen wel allebei juist. Ik vermoedde dat Vinny kort werk ging maken van Krysztof en dat Efrain hetzelfde ging doen met Junie en hem eindelijk het zwijgen op zou leggen.

Jani
04-12-2008, 13:01
mooi dat Junie mocht blijven,en dat hij verloor van Efrain.

hier staat de complete line up voor de Finale

UFC (http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=1720)

joost
04-12-2008, 17:52
Justice served! :D lekker voor Junie... kerel heeft serieuze hulp nodig! fucked up mind!

MilfhunterMMA
04-12-2008, 19:08
ik hoop dat bader het wint. die vinny had een grote mond over Nog, niet doen wat mij betreft. hoe hij lawlor finishte was wel indrukwekkend trouwens.

tom l
04-12-2008, 20:42
ik hoop dat bader het wint. die vinny had een grote mond over Nog, niet doen wat mij betreft. hoe hij lawlor finishte was wel indrukwekkend trouwens.

Ik hoop dat Vinny wint, want Bader is de saaiste vechter die ik in lange tijd gezien heb.

Verder had Vinny helemaal geen grote mond over Nog, de andere vechters beweren dit, maar als je de beelden bekijkt wanneer Vinny over Nog praat is hij juist heel respectvol. Als Mir insinueert tegen Vinny dat zijn bjj beter is als die van Nog zegt hij 'not better, different'. Check de beelden maar. Vinny probeert dit uit te leggen aan Nog, maar Nog weigert hem te geloven. Nog zei wel dat hij hem om vergiffenis zou vragen aan Vinny wanneer uit de beelden zou blijken dat Vinny niet onrespectvol over hem had gepraat. Dit zou Nog dus beter doen.

dimitri
04-12-2008, 21:08
Ondertussen heb ik links geplaatst in het multimedia forum waar je afleveringen 11 en 12 kan bekijken. Ik heb het eerste gevecht al gezien en zonder iets over de uitslag te verklappen kan ik al zegge dat Bader de SAAISTE vechter is die ik ooit gezien heb. De nieuwe Josh Koscheck! Die jongen is de definitie van lay'n'pray.

+1000

Wat een saaie kloot is dat toch. Bader = HUMAN BLANKET

Als die Vinny tegen een tegenstander komt te staan die low kicks geeft met z'n sheen in plaats van met z'n wreef zal hij toch een paar dagen niet meer op dat been kunnen staan. Niet proberen blokken en ook niet proberen de ander te doen missen is niet zo slim.

Tony
05-12-2008, 09:50
Voor mij dit seizoen een van de slechtste ooit.. Het wist me gewoon niet meer te boeien.Gisteravond EP11 en EP12 gedownload en ben er doorheen geskipped tot de partijen zo ongeveer.

Seizoen 1 was geweldig.. Seizoen 2 vond ik al ietsje minder.. 3 was te gek.. 4 was ook erg goed. 5 ging wel..seizoen 6 ging ook wel.. seizoen 7 was wel weer vermakelijk en 8 is ook maar matig...
wat een soap serie.. blegh

bquiroga
11-12-2008, 15:46
een reality check van frank mir:

Raw Vegas - EXCLUSIVE! FRANK MIR REVEALS THE TRUTH ABOUT JUNIE BROWNING & TUF 8 (http://www.rawvegas.tv/watch/exclusive-frank-mir-reveals-the-truth-about-junie-browning--tuf-8/43f57ae866d69c77fe04ab0e123d3d)

XedgeX
11-12-2008, 16:02
een reality check van frank mir:

Raw Vegas - EXCLUSIVE! FRANK MIR REVEALS THE TRUTH ABOUT JUNIE BROWNING & TUF 8 (http://www.rawvegas.tv/watch/exclusive-frank-mir-reveals-the-truth-about-junie-browning--tuf-8/43f57ae866d69c77fe04ab0e123d3d)

hahahahaha zooooooo! Mijn waardering voor Mir is bij deze even keihard gestegen.

el bastardo
11-12-2008, 16:24
hahahahaha zooooooo! Mijn waardering voor Mir is bij deze even keihard gestegen.
2x. Had m niet echt hoog zitten, maar krijg een andere kijk op hem hierdoor. Wist wel dat dit een enorme soap was, maar dan nog.

Jeru
11-12-2008, 16:45
Goed gesproken van Mir... Dana is idd een pussy voor kijkcijfers geworden. Junie had de eerste aflevering al eruit geschopt moeten worden.

dimitri
11-12-2008, 18:12
2x. Had m niet echt hoog zitten, maar krijg een andere kijk op hem hierdoor. Wist wel dat dit een enorme soap was, maar dan nog.

Nooit Mir onderschatten. Hij is 200 keer de athleet die Nog is. Minstens.

tom l
11-12-2008, 19:24
Goed gesproken van Mir... Dana is idd een pussy voor kijkcijfers geworden. Junie had de eerste aflevering al eruit geschopt moeten worden.

Mja, in principe heb je natuurlijk wel gelijk. Maar kijk jij alleen maar naar TUF om welopgevoede kerels met elkaar in een huis te zien zitten en op het einde van de aflevering 1 gevechtje te zien doen? Of kijk je (zoals mij) om geëntertaind te worden de hele aflevering lang ipv alleen tijdens het gevecht? Ik haal me waarschijnlijk veel negatieve reacties op de nek, maar ik ben wel zo'n sensatiebeluste idioot als het op TUF aankomt.

Ik kijk mma voor mooie, technische gevechten, maar aangezien er niet de hele aflevering gevochten wordt heb ik ook graag wat actie tijdens het niet-gevecht gedeelte. Dus in mijn geval, hoewel het eigenlijk niet correct is, vind ik het helemaal niet erg, maar juist goed dat Junie in het huis is gebleven. Zo was er tenminste nog wat te beleven.

Overigens kan je niet ontkennen dat Dana's aanpak werkte, want Junie heeft een welverdiende asskicking van Efrain gekregen.

Het enige nadeel is dat kijkers mss het idee krijgen dat alle mma vechters zoals Junie zijn, dit klopt echter niet volledig volgens mij, want ze zien ook dat alle andere vechters in het huis niet ingaan op Junie's escapades, zich wel normaal gedragen en Junie ook maar een gigantische sukkel vinden.

MilfhunterMMA
11-12-2008, 19:41
persoonlijk zou ik wat minder drama willen zien en wat meer beelden van de training.

tom l
13-12-2008, 20:48
LUL Junie, zit zelfs morgenacht in de TUF Finale,dit is een schande voor MMA, Dana White, vind ik nu nog meer een asshole, dan dat hij al was.
http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=16460

Mja, schande of niet, maar ik zit alleszins wel uit te kijken naar zijn gevecht tegen Kaplan om te zien of hij het kan waarmaken.