PDA

View Full Version : Istanbul



anonymous001
18-09-2008, 13:44
Iedereen hier heeft me de hele zomer de ogen uit gestoken met vakantielocaties en of we daar tips voor hadden.

Nu is het mijn beurt.

Ik ga overmorgen naar Istanbul. Iemand nog tips?

Over prostitutie. Of andere manieren om goedkoop seks te hebben. Of over waar je kan eten, drinken, dansen...

MB667
18-09-2008, 14:09
Ja, ga niet naar vage bars in de zijstraatjes van de Istiklal Caddesi, de grootste winkel- en uitgaansstraat daar.

Ben toen ook in istanbul geweest met een vriend van me voor de wedstrijd galatasaray vs fehnerbahce.

wij zijn daar echt toen op de klassieke manier zwaar geript. Wij moesten toen na een paar pils en 'dure champagne' die we niet hadden besteld 700 euro per man betalen. Die dure champagne werd gedronken door 2 hoeren die naast ons kwamen zitten waar we nix mee wilden. Ik had toen geen geld bij me, mijn vriend had 400 euro op zak. met dat bedrag voldeden we ook toevallig. ik kreeg er toen niks van mee, ik zat op de wc te kotsen aangezien ik strontdronken was. ik kreeg dat pas mee toen ik van de wc afkwam en mijn vriend al zijn geld zag weggeven.

Eelco
18-09-2008, 14:11
Veel plezier !! :cool2:

anonymous001
18-09-2008, 14:40
Ja, ga niet naar vage bars in de zijstraatjes van de Istiklal Caddesi, de grootste winkel- en uitgaansstraat daar.

Ben toen ook in istanbul geweest met een vriend van me voor de wedstrijd galatasaray vs fehnerbahce.

wij zijn daar echt toen op de klassieke manier zwaar geript. Wij moesten toen na een paar pils en 'dure champagne' die we niet hadden besteld 700 euro per man betalen. Die dure champagne werd gedronken door 2 hoeren die naast ons kwamen zitten waar we nix mee wilden. Ik had toen geen geld bij me, mijn vriend had 400 euro op zak. met dat bedrag voldeden we ook toevallig. ik kreeg er toen niks van mee, ik zat op de wc te kotsen aangezien ik strontdronken was. ik kreeg dat pas mee toen ik van de wc afkwam en mijn vriend al zijn geld zag weggeven.

:lol:

Prachtig. :D Dank voor deze tip...

Het is volgens mij wel een stad waar je snel geript kan worden...

We will see...

*mental note: stay away from whores*

phranq
18-09-2008, 14:41
Glen is er vorig jaar geweest, misschien weet hij e.e.a.

Wheelie
18-09-2008, 14:50
Waarom Istanbul ? ;)

$un$hine
18-09-2008, 14:52
Vergeet je family-pack niet zou ik zeggen en dus niet met grote bedragen op stap

anonymous001
18-09-2008, 14:55
Waarom Istanbul ? ;)

Nou...

Dat zal ik je uitleggen...

Alleen nu heb ik haast.:)

Keyword: roofvogels.

anonymous001
18-09-2008, 14:56
Vergeet je family-pack niet zou ik zeggen en dus niet met grote bedragen op stap

Family-pack?

Khanom Thom
18-09-2008, 15:17
Vergeet je family-pack niet zou ik zeggen en dus niet met grote bedragen op stap


Moet jij niet toevallig dit weekend naar Barcelona... ;)