PDA

View Full Version : Dennis Schneidmiller wint S-Cup Europe



payap
21-09-2008, 02:31
In een zinderend Shootboxing toernooi heeft de Duitser Dennis Schneidmiller de overwinning behaalt. In de finale wist hij in een close fight de Rus Dzabhar "Dhengis khan" Askerov te verslaan. Met deze overwinning plaats Dennis Scheidmiller zich voor het eind toernooi in Japan.

Voor de thuisblijvers kan gezegd worden dat ze wat gemist hebben want het was een zeer zwaar toernooi met veel gevechten die zeer close waren.

http://img140.imageshack.us/img140/8967/dsc3515ax8.jpg
Finale: Dennis Schneidmiller VS Dzabhar Askerov

n.k.b.b.
21-09-2008, 02:33
In een zinderend Shootboxing toernooi heeft de Duitser Dennis Schneidmiller de overwinning behaalt. In de finale wist hij in een close fight de Rus Dzabhar "Dhengis khan" Askerov te verslaan. Met deze overwinning plaats Dennis Scheidmiller zich voor het eind toernooi in Japan.

Voor de thuisblijvers kan gezegd worden dat ze wat gemist hebben want het was een zeer zwaar toernooi met veel gevechten die zeer close waren.

http://img140.imageshack.us/img140/8967/dsc3515ax8.jpg
Finale: Dennis Schneidmiller VS Dzabhar Askerov


Gefeliciteerd Denis!!!!! Deze Duitse topper aka CHUCKY kan het nog ver gaan schoppen!

blackadder
21-09-2008, 03:06
Top!!! Jammer dat ik er niet heen kon. Dan krijgt Schneidmiller het nog druk. 24 november in Japan en 30 november weer in Almere bij Slamm!! Hopelijk komen er snel filmpjes die ik kan kijken.

Bobson
21-09-2008, 09:28
Schneidmiller gaat echt goed. En hij zit nog lang niet aan zijn top, dus we gaan nog veel moois van hem zien! :thup:

Jeru
21-09-2008, 09:57
Top!!! Jammer dat ik er niet heen kon. Dan krijgt Schneidmiller het nog druk. 24 november in Japan en 30 november weer in Almere bij Slamm!! Hopelijk komen er snel filmpjes die ik kan kijken.

Op één of andere manier denk ik dat hij 30 november niet meer zal vechten...

micha
21-09-2008, 09:59
zijn hier misschien beelden van?

blackadder
21-09-2008, 11:24
Op één of andere manier denk ik dat hij 30 november niet meer zal vechten...
:(Maar ik wou vanwege hem naar slamm.

payap
21-09-2008, 12:44
Danhad je gisteren echt moeten komen Black adder. Dennis vocht 3 spectaculaire partijen. De jongens van eurosport waren er ook dus zal wel op eurosport komen.

Wees niet bang Black adder er is 30 november heel wat meer sensatie nog. Onthou mijn woorden Bovy Sor Udomson bv maar eens!!!! Mag je me die maandag er na over aanspreken!

blackadder
21-09-2008, 12:46
Danhad je gisteren echt moeten komen Black adder. Dennis vocht 3 spectaculaire partijen. De jongens van eurosport waren er ook dus zal wel op eurosport komen.
Addi knows. Maar mijn vervoer kon op het laatste moment niet meer.:(


Wees niet bang Black adder er is 30 november heel wat meer sensatie nog. Onthou mijn woorden Bovy Sor Udomson bv maar eens!!!! Mag je me die maandag er na over aanspreken!
Sorry maar Bovy Sor Udomson zegt me eerlijk gezegd niks.

blackadder
21-09-2008, 21:19
Denis was daarstraks met Brian Al Amin op het Bergtop gala in Groningen. En hij wil eigenlijk heel graag op Slamm vechten. Mocht hij na de S-Cup finale in Japan niet al te beschadigd zijn zal hij er serieus over nadenken om ook nog Almere erbij te pakken.

Kameleon
21-09-2008, 21:45
Denis was daarstraks met Brian Al Amin op het Bergtop gala in Groningen. En hij wil eigenlijk heel graag op Slamm vechten. Mocht hij na de S-Cup finale in Japan niet al te beschadigd zijn zal hij er serieus over nadenken om ook nog Almere erbij te pakken.


Ja..ja..daar zit de organisatie echt op te wachten. En z'n tegenstander ook....

Wheelie
22-09-2008, 12:30
Schneidmiller is echt een topper, vond hem erg goed vorig jaar op Slamm