PDA

View Full Version : Anderson Silva: ‘I’ll retire next year’



Tony
22-09-2008, 09:17
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/andersonsilva.jpg


“I’ll retire next year, I already gave my all. I don’t need to prove anything for anyone and within one year I’ll put my gloves aside.”

– UFC Middleweight Champion Anderson Silva — the man who tells company president Dana White that he wants to fight more often — sounds like he may be bored. And who can blame him if the promotion doesn’t get him someone who will take him beyond the second round. Let’s hope something has been lost in translation or that he gets some money fights in the loaded light heavyweight division … fast. Real fast.

kooivechter
22-09-2008, 09:23
nee denk het niet. ga er niet vanuit. hoop het niet, ik vind die man een genot om naar te kijken. de man zit op z'n top van z'n kunnen en volgens mij wordt hij elke partij nog beter ook. hij is als een vis in het water in de octagon, nog meer dan in de ring. maar goed als het waar is stopt hij wel op z'n hoogtepunt. zou hem eigenlijk voordat hij stopt tegen de ufc light heavy weight forrest griffin willen zien knokken. denk dat hij en hele goede kans maakt om te winnen.

Tony
22-09-2008, 09:30
als ie geen uitdaging meer ziet.. huppa bijvreten en gewichtklasse hoger gaan.. Daar de boel ownen en daarna door als HW en Fedor challengen..


MilfhunterMMA
22-09-2008, 09:59
als ie geen uitdaging meer ziet.. huppa bijvreten en gewichtklasse hoger gaan.. Daar de boel ownen en daarna door als HW en Fedor challengen..



100% mee eens.

Garcia
22-09-2008, 11:20
Joh laat hem maar stoppen na een jaar en dan een deal met Dream tekenen ;)

Tony
22-09-2008, 11:23
Dat is natuurlijk ook een optie.. Alleen, zijn weight class is echt stacked in de UFC... Denk niet dat DREAM zoveel meer competitie en geld te bieden heeft.

Ik zou eerder zeggen... Hoppa.. ff flink eten.. en als light heavyweight gaan knokken..

Liddel, Machida, wandy, Evans, Jardine, Griffin, Jackson, Shogun, Dan Henderson, Couture... Die jongens willen wel ff spelen met Anderson Silva.


Maar ook wil ik heel graag Bisping nog zien tegen Anderson Silva op Middleweight

MilfhunterMMA
22-09-2008, 11:42
ik wil hem wel zien tegen brandon vera.

amilster
22-09-2008, 11:50
Dat is natuurlijk ook een optie.. Alleen, zijn weight class is echt stacked in de UFC... Denk niet dat DREAM zoveel meer competitie en geld te bieden heeft.

Ik zou eerder zeggen... Hoppa.. ff flink eten.. en als light heavyweight gaan knokken..

Liddel, Machida, wandy, Evans, Jardine, Griffin, Jackson, Shogun, Dan Henderson, Couture... Die jongens willen wel ff spelen met Anderson Silva.


Maar ook wil ik heel graag Bisping nog zien tegen Anderson Silva op Middleweight

Ik denk dat Dan er niet zo heel veel zin meer in heeft en andere vriendjes heeft gevonden om mee te spelen :P

Dat gezegd hebbende zou ik het ernorm betreuren als Anderson zou stoppen, zou hem ook graag vaken op 205 bezig zien