PDA

View Full Version : Zilvermeeuwen 20-09-2008



Dannyboy
22-09-2008, 11:59
Zaterdag mocht ik aanwezig zijn op het gala in de Zilvermeeuwen Zaandam.

Iemand uitslagen en/of foto's?

Geinige locatie met hoog ons kent ons gehalte daar.

HUNTER
22-09-2008, 13:35
Ik was er ook. Echter heb ik geen pers of iets gezien dus uitslagen zullen wel door de NOVER bijgehouden worden.

Wat ik wel weer vreemd vond is dat het MMA in dit soort kleine lokaties toch als iets vreemds wordt gezien. De scheidsen en jury zijn enorm thaiboks georienteerd. Op zich niets mis mee, maar als je vlak voor een partij nog moet vragen of er wel gestoten mag worden op het hoofd en of er een tijdslimiet op de grond is dan ben je gewoon niet goed voorbereid. Er zijn toch duidelijke MMA reglementen bij de NOVER???

Helaas heeft een van onze vechters terecht verloren, de tegenstander was gewoon scherper op het juiste moment, maar onze andere jongen werd een klinkklare zege door de neus geboord. Mooie takedowns, een mount positie, een bijna gelukte americana, 3 goede ground n pound offensieven tegenover een aantal half gelukte guillotine chokes en 1 ground n pound moment moet toch het verschil maken zou je denken.....

zo jammer dat MMA hier niet de aandacht kreeg die het gewoon verdient!

Richelieu
22-09-2008, 14:06
zo jammer dat MMA hier niet de aandacht kreeg die het gewoon verdient!

Euuhh....Guardjumpen discussie? Aandacht genoeg voor het MMA...:rolleyes:

HUNTER
22-09-2008, 14:07
gaat ie zo doen.....

je hebt liefhebbers en haters natuurlijk :p

Maar als je dan toch MMA doet, doe het dan niet zo amateuristisch

Richelieu
22-09-2008, 14:11
gaat ie zo doen.....

je hebt liefhebbers en haters natuurlijk :p

Maar als je dan toch MMA doet, doe het dan niet zo amateuristisch

Haalde alleen even een legendarische thread aan. Christophe, waar zit je?...:rolleyes:

Dannyboy
22-09-2008, 14:45
Da's jammer dat het MMA niet goed geregeld was...

Zilvermeeuwen is wat dat betreft ook een echte "thaibokslocatie".... misschien dat dat iets (zoals je zelf al aangaf verklaart).... wel zonde voor jullie partij.

Zag op de website van Nover dat Mataleo daar ook iets doet, post deze hier zo nu en dan toevallig ook? Zo ja, laat a.u.b. even weten hoe we aan de opnames en/of foto's kunnen komen.

Alvast bedankt!

n.k.b.b.
23-09-2008, 00:48
De dvd is gewoon verkrijgbaar via Shima Events --> www.shimagym.nl (http://www.shimagym.nl)

Wat betreft de regels van het MMA:
- 1 minuut op de grond (indien beide partijen en promoter het wensen geen grondlimiet);
- doorstoten op het lichaam en op het gezicht is toegestaan;

Stay Tuned!

Ronald
23-09-2008, 08:58
Zag op de website van Nover dat Mataleo daar ook iets doet, post deze hier zo nu en dan toevallig ook? Zo ja, laat a.u.b. even weten hoe we aan de opnames en/of foto's kunnen komen.
Foto's van Mataleo :: OYPO :: Je foto's verdienen het beste! (http://www.oypo.nl/mataleo)

Dannyboy
23-09-2008, 09:45
Bij deze bedankt voor de info! :)

new_world_order
23-09-2008, 09:58
Yo hunter,

wat hebben Marvin en Gio gedaan??

HUNTER
23-09-2008, 10:04
Yo hunter,

wat hebben Marvin en Gio gedaan??

Gio heeft een mooie partij neergezet tegen een sterke tegenstander. Staand waren ze gelijkwaardig, maar op de grond was Gio veel beter. Toch werd het om de een of andere reden een onbeslist.

Marvin heeft helaas verloren. Zijn tegenstander was super fysiek en heeft het goed gedaan. Marvin leek op de grond nog wel even positie pakken maar werd snel gekanteld en kwam in een choke terecht.

new_world_order
23-09-2008, 10:10
mmm minder.

Better Luck next time..

UGFan
23-09-2008, 16:39
Waren er nog Knockouts gevallen want volgens mij waren er 25 MT partijen en de enige Knockouts waren gevallen met MMA

lopez86
23-09-2008, 17:24
Waren er nog Knockouts gevallen want volgens mij waren er 25 MT partijen en de enige Knockouts waren gevallen met MMA

Nope, een jongen van Team Karatas, Erturrul Bayrak (broertje van Ahmed Bayrak) won op KO dmv. leverstoot in de 1e ronde tegen een jongen van TT Beverwijk.