PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs CroCop *spoiler*



Wheelie
23-09-2008, 15:16
Ik kreeg net een SMS dat de winnaar het op zou nemen tegen Fedor.
Ik hoop dat Alistair die kans krijgt, CroCop lijkt me niet klaar voor een rematch.
Wat denken jullie ?
Fedor is de absolute nummer een en de vechter die tegen Fedor mag vechten heeft een mooie kans om zich te bewijzen

stiffler
23-09-2008, 15:17
ik denk niet dat CC de rematch verdient na vandaag...
Maar is alistair er klaar voor? Fedor is wel een klasse appart... En ik denk dat het nog iets te vroeg komt

chief108
23-09-2008, 15:19
ik denk dat geen van beide die uitdaging aan mag nemen nu....

Wheelie
23-09-2008, 15:19
Fedor staat op eenzame hoogte

Wheelie
23-09-2008, 15:21
ik denk dat geen van beide die uitdaging aan mag nemen nu....

Wie wel ? ;)

Als je de kans krijgt om tegen Fedor te winnen moet je 'm pakken IMO, zeker als je in topvorm bent en zeker bent van jezelf.

Tony
23-09-2008, 15:21
Idd, beiden hebben er geen recht op..

Overeem niet omdat hij CC niet verslagen heeft...
CC niet omdat hij momenteel gewoon niet op dat niveau zit.

chief108
23-09-2008, 15:22
Idd, beiden hebben er geen recht op..

Overeem niet omdat hij CC niet verslagen heeft...
CC niet omdat hij momenteel gewoon niet op dat niveau zit.
:stupid:

ben het wel erg vaak met je eens vandaag Tony.... :lol:

Tony
23-09-2008, 15:22
bovendien zou Fedor roti maken van overeen (en crocop)

Wheelie
23-09-2008, 15:23
Eigenlijk zeg je dus: Fedor hoeft nooit meer tegen iemand te vechten want niemand kan van hem winnen

wrestler_nl
23-09-2008, 15:23
Idd, beiden hebben er geen recht op..

Overeem niet omdat hij CC niet verslagen heeft...
CC niet omdat hij momenteel gewoon niet op dat niveau zit.

Precies ...eerst een REMATCH Cro cop vs overeem en dan mag de winnaar tegen fedor ...dat lijkt mij veel beter

chief108
23-09-2008, 15:24
Eigenlijk zeg je dus: Fedor hoeft nooit meer tegen iemand te vechten want niemand kan van hem winnen
nope
hij zegt:


eerst een REMATCH Cro cop vs overeem en dan mag de winnaar tegen fedor

Tony
23-09-2008, 15:25
Eigenlijk zeg je dus: Fedor hoeft nooit meer tegen iemand te vechten want niemand kan van hem winnen

Jawel... ik noem een Barnett... Ik noem een Couture(hmm, twijfel twijfel), ik noem een Arlovski...


Nee weet je, ik noem eigenlijk niemand... alleen Barnett..

Maar hoe dan ook.. de winnaar van CC-Overeem mag een keertje op Fedor... Maar dan moet die partij eerst legitiem uitgevochten worden.

Wheelie
23-09-2008, 15:25
Die partij zou dan voor new years eve moeten want dat was de bedoeling

Wheelie
23-09-2008, 15:27
Precies ...eerst een REMATCH Cro cop vs overeem en dan mag de winnaar tegen fedor ...dat lijkt mij veel beter

Alistair is de morele winnaar ;)

Damn, ik voel me nu een beetje net als micha zoals ik in me eentje Alistair zit te promoten ;)

wrestler_nl
23-09-2008, 15:29
Alistair is de morele winnaar ;)

Damn, ik voel me nu een beetje net als micha zoals ik in me eentje Alistair zit te promoten ;)

dan mag alistair moreel gaan vechten tegen fedor;)

chief108
23-09-2008, 15:30
Damn, ik voel me nu een beetje net als micha zoals ik in me eentje Alistair zit te promoten ;)
ik begin je ook al "net zo aardig als Micha" te vinden :wink:

Ralph
23-09-2008, 15:30
Ik haak wel ff in dan... :)

Ik vind Alistair ook de morele winnaar. Crocop had echt helemaal niks in te brengen en toen hij zijn beroemde linkse hoge trap wilde maken, pakte Alistair die gewoon en smeet Crocop naar de grond. Erg jammer hoe het gevecht nu is afgelopen, maar Alistair was wel duidelijk de betere van de twee.

MB667
23-09-2008, 15:31
vette pot.

Wheelie
23-09-2008, 16:04
http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/headers/20080923055451_big_overeem.JPG&width_size=570
Tuesday, September 23, 2008


14508
Alistair Overeem (http://www.sherdog.com/fighter/Alistair-Overeem-461) just couldn’t find his aim Tuesday in Japan against Mirko “Cro Cop” Filipovic (http://www.sherdog.com/fighter/Mirko-Filipovic-2326).

Following several knees to the cup of the Croatian and a yellow card for the final infraction, the main heavyweight attraction of Dream 6 was halted as a near-capacity crowd at the Saitama Super Arena looked on disappointed.

“It was a mistake to make earlier in the fight,” said Overeem. “I wanted to finish ‘Cro Cop’ in a KO or a submission in a fair way. I trained really, really hard for this fight.”

Overeem (28-11, 1 NC) dominated Filipovic from the sound of the bell, scoring with takedowns and vicious hooks to the body from the top position in guard. While on their feet, the Dutchman scored to the midsection with knees from the clinch.

The heavy-hitting Golden Glory fighter opened up cuts near both eyes of the Pride 2006 heavyweight tournament champion. He looked close to finishing the beaten-down Filipovic when aim became an issue.

Two right knees slammed the groin protector of Cro Cop, and time was given for the fighter to recover. After a break lasting several minutes, Overeem went right back to the clinch, where he lifted his opponent off the floor with a left knee to the cup.

Filipovic (23-6-2, 1 NC) laid on his back for several minutes until referee Yuji Shimada announced that the bout had been ruled a no contest.

renamer
23-09-2008, 17:10
zou anderson silva niet gewoon ff flink kunnen gaan bulken?

rene37
23-09-2008, 17:16
Vond dat CC dankbaar gebruik maakte van de situatie, Alistair deed zijn naam eer aan! Hij was CC aan het slopen!:thup:

Tony
23-09-2008, 17:30
ach ik weet t niet hoor... Ik denk dat ik graag op de grond ga zitten huilen na 1 knie in mijn ballen door overeem.. laat staan na 4 stuks.... En al helemaal als dan blijkt dat 1 van de testikels teruggeschoten is in de buik... Ik bedoel... hoezo nou, "dankbaar gebruik maken van" :lol:

maargoed... feit is.. Overeem was de sterkere...

Paganstars
23-09-2008, 17:31
En de kinderbijslag van CC is ook gesloopt!

Jarno
23-09-2008, 17:38
YouTube - De Vieze Man - Balle in me buik (http://www.youtube.com/watch?v=3JKVkhNJRto)

:hugegrin:

Vind het maar nep hoor....;) Waar niks zit kun je toch niks voelen ???

Jani
23-09-2008, 17:40
ik hoop echt dat er snel een rematch komt !!

allistair deed het super (tot die knietjes natuurlijk)


voor NYE hoop ik op fedor vs kharitonov

Wheelie
23-09-2008, 17:49
Vond dat CC dankbaar gebruik maakte van de situatie, Alistair deed zijn naam eer aan! Hij was CC aan het slopen!:thup:

reps :thup:

Wiseguy
23-09-2008, 17:51
Wat een anti-climax.

1 ding weet ik wel bij een rematch gaat mn vcash naar overeem :D

simtekf1
23-09-2008, 17:51
Zonde zonde, maar Alistair verbaaste me redelijk en Crocop ook trouwens.
Crocop begint een beetje Sefo trekjes te krijgen.

Wheelie
23-09-2008, 17:53
Wat een anti-climax.

1 ding weet ik wel bij een rematch gaat mn vcash naar overeem :D

Ik wist dat Alistair in topvorm was daarom durfde ik er ook een paar honderd echte euro's om te verwedden.

micha
23-09-2008, 18:45
Crocop had helemaal niks in te brengen. Hij werd als een lappenpop tegen de grond gegooid. Zelfs zijn gevreesde linkerbeen kon hem niet helpen toen hij een highkick probeerde veegde Alistair zo zijn rechterbeen weg om hem daarna weer flink te vernedderen op de grond.
jammer van die knieen anders had hij op ko gewonnen en was het over met CC zijn carierre

anoniem gg
23-09-2008, 18:56
Moet je eens goed naar de laatste slowmotions kijken, die knie van alistair komt eigenlijk tussen de onderbuik/lies van cro cop en die grijpt dan een heel stuk lager naar zijn ballen, dat is best wel vreemd! Alistair zei ook dat de eerste keer een ongelukje was , maar dat hij bij de laatste helemaal geen tok raakte, je hoorde het ook niet! In 9 minuten heeft Cro Cop hem niet een keer echt weten te raken! Of Cro Cop een rematch aanneemt?

Jamila
23-09-2008, 18:57
Ondanks de no-contest domineerde Alistair de hele partij, zo had ik het eigenlijk niet verwacht. Als één iemand het recht heeft om tegen Fedor te vechten dan is het Alistair.

Super dat wij deze vechter mogen aanschouwen op de Battle of Arnhem Glory 10, 9 november. Alistair vs. Goodrich.

Gr, Jamila:thup:

micha
23-09-2008, 18:57
Thanks bas

Alistair was oppermachtig. Crocop was echt nergens en ik denk dat hij de rematch helemaal niet aan durft

micha
23-09-2008, 18:58
Fedor tegen Alistair dat gaat misschien wel gebeuren met NY. Alistair gooide hem heen en weer als een lappenpop.

super dat we hem hier in Holland in actie kunnen zien!!

Il Loco
23-09-2008, 19:02
Moet je eens goed naar de laatste slowmotions kijken, die knie van alistair komt eigenlijk tussen de onderbuik/lies van cro cop en die grijpt dan een heel stuk lager naar zijn ballen, dat is best wel vreemd! Alistair zei ook dat de eerste keer een ongelukje was , maar dat hij bij de laatste helemaal geen tok raakte, je hoorde het ook niet! In 9 minuten heeft Cro Cop hem niet een keer echt weten te raken! Of Cro Cop een rematch aanneemt?

Ik denk dat hij in zijn hoofd al wist dat hij verloren had, en op zoek was naar een uitweg. Hij is echt uitgevochten, zijn glorie dagen zijn voorbij.

micha
23-09-2008, 19:06
wat is Alistair goed geworden zeg. Ik was echt zwaar onder de indruk en Bas Rutten met mij

Il Loco
23-09-2008, 19:11
wat is Alistair goed geworden zeg. Ik was echt zwaar onder de indruk en Bas Rutten met mij

En ik met jullie beide!:corsodispari_banana

micha
23-09-2008, 19:13
ik denk iedereen behalve de mensen die het niet willen zien en zeggen dat Alistair expres in zijn ballen kniede

Fasada
23-09-2008, 19:15
Alistair was aan het domineren maar denk niet dat Crocop een act aan het voeren was, hoorde zelf dat zijn bal niet meer in het zakkie was.... Dat is moeilijk acteren...

Mentaal stond Alistair zwaar voor, Crocop is sowieso een vechter waar je aan kan zien wanneer hij een wedstrijd aan het verliezen is. Die blik had hij ook toen hij voor de tweede keer naar de grond werd gebracht.

Het is vooral zuur dat Alistair het niet winnend kon afsluiten, dit omdat hij aan het winnen was... Had Crocop ook wel op de dam willen zien staan met pek en veren ;)

Ik zeg een rematch want wil deze twee heren wel weer zien knokken...

the boxer
23-09-2008, 19:22
Ik wist dat Alistair in topvorm was daarom durfde ik er ook een paar honderd echte euro's om te verwedden.

Hoe zit het daar nu mee??

Ralph
23-09-2008, 19:24
Een knietje hoeft niet persé recht op het zak(k)ie te zijn om pijn te doen... Als ie wat hoger is, maar daardoor wel de tok mee naar boven trekt, dan kan het alsnog veel pijn doen. En zoals Fabrice al zegt, is het wel moeilijk om een verdwenen bal te faken :)
Maar ik zie ze beiden graag een rematch vechten. Misschien tijden NYE? Dan moet Fedor maar tegen Sergei ofzo.

micha
23-09-2008, 19:34
Een knietje hoeft niet persé recht op het zak(k)ie te zijn om pijn te doen... Als ie wat hoger is, maar daardoor wel de tok mee naar boven trekt, dan kan het alsnog veel pijn doen. En zoals Fabrice al zegt, is het wel moeilijk om een verdwenen bal te faken :)
Maar ik zie ze beiden graag een rematch vechten. Misschien tijden NYE? Dan moet Fedor maar tegen Sergei ofzo.


vind ik allemaal goed maar ik denk niet dat CC een rematch aangaat.

Tony
23-09-2008, 21:07
ik denk iedereen behalve de mensen die het niet willen zien en zeggen dat Alistair expres in zijn ballen kniede

absoluut niet..

Ik ben hier een grote CC nuthugger... Maar ik zal de laatste zijn die zegt dat t expres was.. Dit was never nooit niet expres.. Zo is overeem niet.. Ik vind het wel slordig.. dat dan weer wel.

maar absoluut niet expres. en Overeem was overduidelijk de betere vechter van de twee.

en ik zie Overeem ook graag winnen in zijn volgende partijen...






tot ie misschien een rematch tegen CC krijgt... dan sta ik toch weer achter CC :p

marcelt
23-09-2008, 21:45
Overeem heeft zeker verdiend tegen Fedor te vechten, maar dat zien de Japanners ook hoor.
Die knietjes vind ik hem juist moreel verliezer maken. Zou een prof als Ali niet moeten gebeuren. Maar verder was hij veruit de betere. Tijdperk Crocop loopt op zijn einde denk ik w.b. de echte top. Denk dat hij heus nog wel mooie gevechten kan leveren. Geloof dat hij wel echt veel pijn had, maar afgezien daarvan zal hij ook niet graag terug gewild hebben naar die afstraffing. Had in ieder geval op de verkeerde gewed net als bij Melvin-Gegard
Tijdperk van Alistair lijkt nu goed te beginnen. Eerst die titel (van wat ook alweer?) en nu toch eigenlijk een overwinning op CC.

Slome
23-09-2008, 22:20
Strikeforce HW....

dirk5
23-09-2008, 23:06
kom net thuis van harde dag werken vanaf 4 uur in de ochtend en dan krijg ik dit op mijn bord....

wat een anti climax, dehele dag mijn collegas de oren van hun kop zitten zeuren, BUH!!

ik zeg rematch (dan wel in het weekend) en snel!

vond Overeem trouwens weer verschrikkelijke sterk ogen, snelle reactie, goede knieen (op 2 na) een goede bekeken GnP.

Overeem tegen Fedor is natuurlijk fantastisch maar toch eerst effe hoofdstuk CC afwerken.

RtoDeep
23-09-2008, 23:17
crocop krijgt een beetje de fedor blik , alleen is dat bij hem geen goed teken

CC heeft vuur nodig

Tony
23-09-2008, 23:18
lol.. zojuist op de andere mma sites aan het lezen over Dream 6..

staat er een quote van bas rutten: "We just got informed that Crocop's testikel is inside!"

Dus dat zijn bal teruggeschoten was in zijn buik..

staat er zo'n reply van een user onder:

"Shame Tito and Jenna weren’t there, she coulda sucked that puppy right back out."

Justinian
23-09-2008, 23:20
Sterk gevochten door Overeem, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht! Jammer dat de partij een no-contest is geworden, want Crocop had niets in te brengen. Hopelijk snel een rematch!

rene37
23-09-2008, 23:22
"Shame Tito and Jenna weren’t there, she coulda sucked that puppy right back out."


Whahahhaha.......:thup:

The Bulldog
23-09-2008, 23:25
de partij zei genoeg lijkt me...

de knieeen ook ...auw...

rematch is denk ik niet iets dat gaat gebeuren...CC kapt er mee ben ik bang...

RtoDeep
23-09-2008, 23:25
cc zou toch 5 oktober aanwezig zijn? huppa gelijk daar knokken :D heb ik nog meer waar voor mn centen ;)

The Bulldog
23-09-2008, 23:25
o ja en ik wil mijn fucking V cash terug!!!!!!

RtoDeep
23-09-2008, 23:27
de partij zei genoeg lijkt me...

de knieeen ook ...auw...

rematch is denk ik niet iets dat gaat gebeuren...CC kapt er mee ben ik bang...

mentaal is cc idd niet de sterktste, zou idd ook nog kunnen

miss stom maar was cc niet bezig met zn gewicht aant opgooien???

was even zn periode dat hij echt huge oogte, en nu lijkt t weer gewoon normaal

of ligt dat nou aan mij??

sabby
23-09-2008, 23:28
AliSTAiR rules :corsodispari_banana das toch duidelijk of niet dan...

marcelt
23-09-2008, 23:30
Ja alistair heeft wel mijn v/cash gered met z´n knieen, maar had het toch toffer gevonden als ie CC gewoon via een regelementaire KO gestopt had.

Tomcraft86
23-09-2008, 23:32
mentaal is cc idd niet de sterktste, zou idd ook nog kunnen

miss stom maar was cc niet bezig met zn gewicht aant opgooien???

was even zn periode dat hij echt huge oogte, en nu lijkt t weer gewoon normaal

of ligt dat nou aan mij??


Klopt idd, na zijn verloren partij tegen Kongo heeft hij in interviews gezegd dat hij 6 a 7 kg spier wilde aankomen om mee te kunnen met de echte heavyweights... Daarna deed hij mee tijdens een demonstratie worstelwedstrijd of iets dergelijks in Japan en daar zag hij er idd flink forser uit, maar vandaag leek hij weer op zijn gebruikelijke gewicht te zitten idd...

RtoDeep
23-09-2008, 23:33
Klopt idd, na zijn verloren partij tegen Kongo heeft hij in interviews gezegd dat hij 6 a 7 kg spier wilde aankomen om mee te kunnen met de echte heavyweights... Daarna deed hij mee tijdens een demonstratie worstelwedstrijd of iets dergelijks in Japan en daar zag hij er idd flink forser uit, maar vandaag leek hij weer op zijn gebruikelijke gewicht te zitten idd...

Mirko sad no more to steroids

marcelt
23-09-2008, 23:34
De Cro Cop wedders
Zijn een hoop mensen goed weg gekomen:
XedgeX 2000000 300/370(0.81)
Oltje 1000000 300/370(0.81)
wrestler_nl 1000000 300/370(0.81)
HUNTER 622423 300/370(0.81)
Tony 400000 300/370(0.81)
chief108 70000 300/370(0.81)
the underdog 60032 300/370(0.81)
Iwan 66640000 300/370(0.81)
Arjan 19719 300/370(0.81)
Rosso 10000 300/370(0.81) 0
marcelt 10000 300/370(0.81)
en vele anderen

The_Rock
24-09-2008, 01:30
Ik was echt teleurgesteld. Cro Cop vocht niet goed ..Overeem was gewoon dominant.

Al mijn vertrouwen in Cro Cop is weg.

Nu kan ik alleen nog maar hopen.

anoniem gg
24-09-2008, 06:47
Fedor tegen Alistair dat gaat misschien wel gebeuren met NY. Alistair gooide hem heen en weer als een lappenpop.

super dat we hem hier in Holland in actie kunnen zien!!


Hahahaha

Echt niet fedor moet in January bij Affliction vechten als hij vecht op NYE zal het wel tegen een Jap zijn, mark my words!

Luka
24-09-2008, 09:27
fedor - ali.. flying knee van ali fedor KO .. Zal wat zijn whaha:D

micha
24-09-2008, 09:34
Hahahaha

Echt niet fedor moet in January bij Affliction vechten als hij vecht op NYE zal het wel tegen een Jap zijn, mark my words!

das jammer Bas

De man van 14K
24-09-2008, 09:58
@ tony: de bandwagon ligt nu zowat op zn kant in de greppel..
Waar gaat het heen met CC, hij leek zich op te pompen voor deze partij maar het is over vrees ik. Wel top van Ali! Wanneer is zijn volgende partij gepland?

micha
24-09-2008, 10:01
@ tony: de bandwagon ligt nu zowat op zn kant in de greppel..
Waar gaat het heen met CC, hij leek zich op te pompen voor deze partij maar het is over vrees ik. Wel top van Ali! Wanneer is zijn volgende partij gepland?


wat dacht je van 09 November op Glory 10:thup::thup:

gewoon in ons eigen landje in actie te zien!!!!:cool2:

De man van 14K
24-09-2008, 10:04
cool!

micha
24-09-2008, 10:07
ik denk dat het heel erg hard zal gaan met de kaartverkoop nu mensen Alistair tegen CC in actie hebben gezien.
Ik denk dat hij een heleboel mensen heeft verrast inclusief CC

oja en Tony en Chief natuurlijk

Tony
24-09-2008, 10:11
@ tony: de bandwagon ligt nu zowat op zn kant in de greppel..
Waar gaat het heen met CC, hij leek zich op te pompen voor deze partij maar het is over vrees ik. Wel top van Ali! Wanneer is zijn volgende partij gepland?

Korte reply... sorry Rosso, heb ff weinig tijd.. Ben bezig met de bandwagon van CC uit de greppel te trekken.. Maar we gaan vrolijk verder.


Nee serieus.. weet je waar het heen moet? Ff een goeie kuur nemen.. kilootje of tien bijkomen. Dosis aggressie erbij.. en dan nog een keer flink vonken... Do or die situatie van maken. Net als toen tegen wanderlei..

bij de opkomst van CC wist ik al genoeg... het vuur was weg. Destijds met Silva kwam CC op met vuur in zijn ogen en opgespannen kaakspieren... Had nog nooit zo'n kwaaie CC gezien. Toen ging de bel.. en wat gebeurde er... ipv counterstriken ging CC frontaal de aanval in. Vooruitvechtend met strakke en rechte stoten. Resultaat.. Dikke KO winst.

Destijds had CC zich voorgenomen dat als hij die partij zou verliezen dat ie dan met pensioen zuo gaan.. Tevens was die partij op de sterfdag van zijn Pa... Resultaat was een betere CC dan ooit te voren. Zelfs Barnett had die avond geen enkele schijn van kans.

dus als er een glimp van die CC nog 1 keertje kan terugkeren.. dan ben ik heel blij.. En ik zweer dat CC dan echt wel kan winnen van overeem.

maar we weten ook dat als CC net niet scherp en agressief genoeg is, dat Overeem hem dan gewoon omver wandelt...

Dát is wat ik denk :)

Tony
24-09-2008, 10:13
ik denk dat het heel erg hard zal gaan met de kaartverkoop nu mensen Alistair tegen CC in actie hebben gezien.
Ik denk dat hij een heleboel mensen heeft verrast inclusief CC

oja en Tony en Chief natuurlijk

fout gedacht... dit was helemaal geen verrassing.. Sterker nog.. Ik wist van te voren al lang dat als CC niet 100% op sterkte was.. Dat overeem hem zou pakken..

ik ben geen overeem hater he... Vind het net als jullie een topvechter..We weten allebei hoe scherp Ali de laatste tijd is als HW.. winnen van Buentello, Hunt en die ene Jap.
Ali is een van de betere vechters van Europa. Alleen als ie tegen CC moet dan sta ik gewoon aan CC's kant.

voor de rest sta ik ook netjes achter overeem..

Wheelie
24-09-2008, 10:58
fout gedacht... dit was helemaal geen verrassing.. Sterker nog.. Ik wist van te voren al lang dat als CC niet 100% op sterkte was.. Dat overeem hem zou pakken..


CroCop was eindelijk weer 100 % fit en voelde zich zelf heel sterk, zijn zijn eigen woorden.

CroCop was "Saved bt the Balls" (sherdog)

:cool2:

Tony
24-09-2008, 11:01
crocop kan zeggen wat ie wilt van te voren.. we zagen allemaal hoe "gematigd" hij er uitzag tijdens zijn opkomst..
en natuurlijk gaat Mirko niet van te voren zeggen: "im not feeling good. I have no energy and i feel weak..." :p

redjuh
24-09-2008, 17:10
misschien wel eerder fedor couture. Knap van ali btw

Jamila
24-09-2008, 19:58
Waarschijnlijk zouden ze Alistair tegen Fedor willen maar Affliction zou nooit toe staan. Wat dat betreft is het interessant dat het een no-contest was zodat zij deze partij weer opnieuw kunnen hypen.

Wat dacht je van Mark Hunt vs Kharitonov en Alistair vs. Crocop leuke afsluiter van het jaar.

Van Alistair kunnen we gelukkig al eerder genieten. Glory 10 Battle of Arnhem.

Gr. Jamila:thup:

micha
24-09-2008, 20:17
lol @ saved by the balls

Slome
24-09-2008, 20:22
Waarschijnlijk zouden ze Alistair tegen Fedor willen maar Affliction zou nooit toe staan. Wat dat betreft is het interessant dat het een no-contest was zodat zij deze partij weer opnieuw kunnen hypen.

Wat dacht je van Mark Hunt vs Kharitonov en Alistair vs. Crocop leuke afsluiter van het jaar.

Van Alistair kunnen we gelukkig al eerder genieten. Glory 10 Battle of Arnhem.

Gr. Jamila:thup:

SPAM!

micha
24-09-2008, 21:09
SPAM!

ja en?

hij vecht op Glory 10?

king
24-09-2008, 22:08
Je zou denken dat al die trainingen met Gilbert en Remy een flinke oppepper hadden moeten geven aan de vorm van Crocop. Ik vraag me af waar het mis gaat... Het kan toch niet zo zijn dat die killer van vroeger, die onder meer grootheden als Aerts, Vovchanchin en Silva heeft verslagen, zomaar verdwenen is??

Slome
25-09-2008, 12:16
Zal wel een repost zijn,, maar vindt hem er grappig....


ouwe zeur sok...
http://www.youtube.com/watch?v=nNU1bKvOKfM

Tony
26-09-2008, 23:38
Mirko will have to undergo a testicle exam which got injured in the Overeem fight. Mirko’s genitals still hurt a lot says Dr. Zeljko Kapulica.

“Mirko’s left testicle is still hurting and I have to examine it to determine whether it’s stable in the scrotum; complications might occur if the testicle rotates and clogs the blood vessels. Also I need to check if the inguinal canal in which his tescticle was pushed in is open because it could lead to a hernia.”